Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szép napot! Ma megvolt a tesztút. Nem igazán úgy jött össze, ahogy gondoltam a Mátrázás kimaradt. Pöccintésre indult a gép, átmentem Hatvan túloldalán a MOL kútra, tankolás, Spuri a tankba, minden okés. Neki az útnak! Hort után egyszer csak nem veszi a gázt, leáll. Út szélére félrehúzódás, gondolkodás. Kis idő után szívatóval szépen beindul, gyerünk tovább. Már majdnem Gyöngyösnél megint elerőtlenedik, majd megáll. Innen már a hazaúton törtem a fejem. Körülbelül 7 megállással (+ 4 cigivel) és újraindítással tudtam hazaérni, ráhúzott szívatóval. Tudom, hogy ez nem tesz jót, de nem volt mit tenni. Valami olyan dugulás lehet szerintem, amin sokszor amúgy a szívató sem segített, úgy is lehörgött, megállt. Ennyire elszabadult volna valami dzsuva az üzemanyag rendszerben, talán a Spuri oldotta fel? Gondolom most a karburátorok teljes szétszerelése, tisztítása, tank és szűrő kimosására lesz szükség. A nagy méregben annyi a pozitívum, hogy megállt egy Hornetes srác is érdeklődni, hogy tud-e segíteni, ő azt mondta, hogy minden tavaszt teljes karbi pucolással kezd, mert olyan még nem volt, hogy ne lett volna dugulás vagy víz a rendszerben. Pár kilométerrel arrébb egy autós srác is megállt érdeklődni aki amúgy motoros is. Azért ez jólesik az embernek, hogy van még segítő szándék az emberekben!
zsonyi1!!

Nagyon köszönöm a képeket! Azért kellettek, mert szerelőnél van a gép! Szét lett kapva minden a kormányon, mert kapott új festést és láttam valamit a kapcsolón.. Így első pillantásra úgy tűnt, mintha elrepedt volna. De a képeid alapján úgy tűnik gyárilag ilyen az illesztés! Már be voltam parázva, hogy vehetek másikat... Még 1szer köszi!!

Kese
"úgy látszik nem tetszik neki, hogy nem használtam egy darabig. " Megsértődött ! De azért azt a kis spurit a tankból ne sajnáld leállításkor.
Jó reggelt! Egy tanács:
Javaslom a csatlakozókban levő saruk összébb nyomását és az indítómotor mágnesreléjén az elektromos csatlakozó csavarok meghúzását. Mielőtt melegedés miatt valami szétolvad.
Köszi szépen a tippeket, valóban nem az akku volt a ludas, teljesen feltöltve is ugyanez volt a helyzet. Viszont mérgemben elkezdtem kotorászni a biztosítékok tájékán, megmozgattam a vezetékeket és egyszer csak megjavult. Nem tudom volt-e ennek valami köze hozzá vagy csak "gondolt egyet". Megtört vezetéket vagy oxidált csatlakozót sehol sem találtam. Minden esetre már ötször beindítottam azóta és pöccre indul. Viszont egy darabig egyhengerezett (mondjuk ezt sem csinálta délelőtt), aztán egyszer csak megindult mindkét henger és most jó. Talán itt is az lehet a gond, mint pár hozzászólással lejjebb olvasható (felakadt úszó). Tavaly augusztustól decemberig tüsszenés nélkül ment a gép, úgy látszik nem tetszik neki, hogy nem használtam egy darabig.
Annyit még megpróbálhatsz, hogy nem a kormányról indítasz, hanem a startrelé két csavarját rövidre zárva , és ha úgy sem forgat, akkor ebből szénkefe csere lesz nagy valószínűséggel!
Alighanem nagy valószínűséggel elfogyott vagy fennakadt a szénkefe az önindítóban.
Na, ezt a mérget! Ma mentem volna egy kis szezonnyitó kört a motorral. Még délelőtt kétszer beindítottam, pöcc-röff, príma minden. Dél tájban beöltöztem, indítanék, de csak csattan az önindító. Egy fordulatot nem teker a főtengelyen. Hát ez meg hogy...? Délelőtt óta lemerült?! Na mindegy, bele gyorsan a robogó akkuját, elég erős, már használtam is a Hondában átmenetileg. Hát ugyanaz! Csattan jó nagyot az önindító, de még nyekeregve sem teker egyet sem a főtengelyen. Fel töltőre a Honda akkuját, már bő 2 órája töltődött, újabb próba. Na, most egy fél főtengelyfordulat megvolt, de ennyi. Én ezt nem értem, hirtelen tönkrement a 3 hónapos fekete Varta? Most töltöm mindkét akkut, majd késő délután újabb próba lesz. Vagy a motornál lehet valami?
Sziasztok!Legkőzelebb akkor extrát kap a cb.Felrakok pár fotot Kese.Remélem jo lessz.
Halihó!

Kis segítséget szeretnék kérni! Valaki tudna csinálni pár képet a mocija index kapcsolójáról és feltenni ide? Jó volna nagy felbontás, vagy macro pár nézetből!

Köszönöm szépen!

Kese
Naa! Szupi! Örülök, hogy jó lett a gép. Tankolj legközelebb extra üzemanyagot, vagy tölts egy teli tankra max 1 liter etanolt, vagy egy kis spurit keverj a tankhoz. Ezek eltávolítják a karbiból a dzsuvát.
Sziasztok!Kőszőnőm Csaszi a tippet az volt a probléma!
Kőszőnőm!Holnap kiprobálóm!
Pld: Karbiban úszó megragadt, és nem kap benyát a henger. A karbi alsó részére a kehelyre egy csavarhúzó nyelével rá kell koccantani párat, lehet ettől kiszabadul. Motort télen pihentetni csak és kizáróan karbi leengedésével szabad. Én is majdnem így jártam tavaly. Hallgasd mikor indítom...
http://www.sportmotor.hu/video...
Sziasztok!.)Kérdésem lenne hátha valakinek lenne tippe.Kezdem előkotorni a cb-t.Beinditottam és meglepődve tapasztaltam hogy csak egy henger műkszik.Uj gyertyák és pipa van benne.Ugy három hete még minden okés volt.Mi lehet a gond?Előre is kőszőnőm a segitséget!
Szia Sebi!
Köszönöm kérdésed, alakulgat... Igazából csak méretre kellene vágni a függőleges szárat, illetve feketére fényezni. Viszont elbizonytalanodtam mert kétség kívül nagyon praktikus, de nélküle jobban tetszik a paripám fara! Folyamatban van egy másik project is, ez pedig egy sűrítési végnyomás mérő. Sikerült jó áron beszereznem egy 25 bar-os nyomásmérőt, és a klasszikus módszerrel (kerékpár szelep, tömlő, gyujtógyertyából kialakított adapter) készül a műszer. Képen a manométer nyomáspróba alatt.
Szia Attila !
A "Givi" tartó, készítés, hogy áll?
Hopsz! nagy -> nagyon :)
Tényleg mindenki úgy érzi, hogy a saját motorja a legjobb. Ezzel én is így vagyok. Az is tény, hogy a CB-CBF minőségi, megbízható, strapabíró konstrukció. Néha már az bosszant, hogy egyszerűen nincs mit szerelni rajta. :) Csak megnyomod a gombot és levisz a térképről. És vissza is hoz!!! :) A többi inkább presztizs és/vagy vérmérséklet na meg pénz kérdése. De biztos, hogy a jövőben is nagy sokan fogják örömüket lelni ezekben a kis kéthengeresekben!:)
CBF500 cikk a címlapon! Nem bírtam nem hozzászólni!
Szia Kese_! Ha nincs érdeklődő, én megvenném. Mail cím az adatlapon.
Szia! Nem tudom érdekel-e, egy komplett doboz rendszer a CB500ra? hepco & becker két oldalsó 40 literes és egy top 50 literes.
Helló!
Nekem van egy kormányvégsúlyom! 128g ha jól emlékszem. Minap még a kezemben volt, meg kell keresnem...
Köszönöm a tanácsot, megfontolom. Képes motor-ról nézek majd valami esztétikus, jó vételt.
Hello!

Nekem eddig 2 dobozom volt. Mindkettőt használtan vettem. Az első gyári Honda volt. Ha jól emlékszem valszeg Givi által gyártott Honda felirattal (ebben már nem vagyok biztos). Az 35L-es volt. Teszek fel egy képet róla hátha segít. Tökéletesen meg voltam vele elégedve, de akartam egy olyat amibe belefér 2 bukó. Máskor is sokkal kényelmesebb ebbe pakolni. Akkor vettem használtan a mostani 46L-es Shad-et. Lehet h egy picit ennek nagyobb az ellenállása, de normál használat mellett szerintem nem számít. Egyszer téma volt a kormány remegése, akkor voltak elméletek stb. Volt akinek a gumi csere megoldotta. Nekem akkor csinálja ha fent van a doboz. De azt csak akkor veszem észre ha egyik kézzel fogom csak a kormányt! Amúgy nem veszem észre. A te gyári konzolodnál lehet h nem jelentkezik ilyen sosem.
Érdemes nézegetni, mert sokszor jó áron lehet szerintem használtan jó minőségű dobozt elcsípni.