Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Amit belinkeltem az előző kommentemben, az ottani motorokon minden rajta van a katalizátor, és van ott egy takaró, ami vagy sima alu, vagy karbon. A pécsi suzuki kereskedővel jóban vagyok, majd szerintem rajta keresztül veszem, mert ő üzletel Bódissal.
Holnap felhívom, és kérek pontos árat. vagy ha komolyan érdekel, megvehetjük egyben, hátha kettőnél enged egy kicsit az árbol.
Meliyk Fast Ride-benés hól a száma? Esetleg meg tudnád írni magát a számot? (ha nem is most)
Igen, ott a katalizátor is, de azt nem indítják be mert esetleg elszineződik a cső és akkor nem olyan ütős (kiállítási darab). Egyébként a többin is ott a katalizátor.

Minek karbon takaró? Csak dísz?
A Wilkernél 180-ért mérik a Bódis kipufit.
Ha jól emlékszem akkor a wilkernél lévő fehér kerekesen még rajta van a katalizátor is? Figyelted?
Igazábol hangját én csak neten hallotam, de van ott egy fehér kerekes amin a dob van. Azon táttam élőben, és nagyon tetszett. Hétvégén megyek Bp-re, és akkor szerintem beugrok a wilker-be és én is meghalgatom.
Igazábol az árat nekem a gyártó Bódis Sanyi bácsi mondta telefonon
Sajnos a száma most hirtelen nincs meg, de a Fast Ride ujságban benne van. Valami nem mobil, hanem azt hiszem 82-es körzetszámú vezetékes szám, amit egy hölgy vett fel, elmondtam, hogy mire mit szeretnék, elkérte a moblszámomat, és pár óra múlva visszahívot az ember, és ő mondta az árakat. (Ha a mende-monda igaz, akkor az öregnek nincs is mobilja, a felesége veszi fel a telefont, hogy leszűrjék a hülyéket )
Nekem 120e+áfát mondott a dobra, és 20e+áfa a karbon takaró alulra. Legeszéltem vele, hogy ha nem kell számla, akkor mehet fa nélkül. Igazábol az árát nem sokallom. Minőségi kipuff. Mo-n nem is nagyon árulja az öreg. Ezért is a német honlap http://www.bodis-exhaust.com/i... Külföldön rengeteget ad el.
Régebbi téma:

Ma megálltam a Wilkernél és láttam élőben a Bódis dobokat, sőt meg is hallgathattam 2 variációját. Az egyik a "gyári" ...nagyon jó hangja volt, a másikból pedig kivették a végéből a szükítőt. Úgy nézett ki mint a kájhacső és a hangja még jobb volt mint az előző.

A kérdésem, hogy hól beszéltél a Bódissal és honnan tudod ezt az árat (120 ezer)? Mert bele szerettem
Nincsen is mit bánkódni, mert a 2,33 is kb. hasonló ár. Az enyém annyival drágább, amivel többet kaptam.

Igaz, ha ilyenkor 45 ezret rá kell költenem kuplung és fék karokra, akkor …mintha a fogamat húznák, de ha annyival lett volna drágább az új, észre sem vettem volna. Szóval az utólagos építgetés nekem lelki és fizikai fájdalmakat okoz.
Én 3hete találtam ki ennek a motornak a megvételét.
Pesten szinte minden honda kereskedésben voltam, és gyüjtöttem be árakat. Szallerbeck volt a legjobb árban. A fehér kitételem volt. Zöldet kaptam volna tele gyári extrákkal (emelő, karbon sárvédő, felnicsík, üléstakaró) de nem jött be a szine. Sajnos fehér szín egyenlőre nem rendelhető, pár darab van készleten az országban ennyi. Enyém mondjuk nem ABS-es, és 2,33 volt az ára,+ forgalombatétel, azt mondjuk még nem tudom mennyi, mert a renszámért majd csak pénteken megyek, addig a másik táblájával nyomom.

Nagyon jó áron vetted. Most pl tuti a wilkernél venném, mert van náluk 1 fehér nem abs-es, 2.490-ért gyári emelővel, karbon sárvédővel, Alcantara üléssel, és üléstakaróval. Gondolom alku képpen egy kerékfestés beleférne. Sajnos ez akkor nem volt, így maradt ez. De sebaj, majd szépen összerakom ezt is, saját igényem szerint, és kész. Nem bánkódom miatta.
Még valami...
Azt mondta a srác a Wilkwrnél, hogy a gyári kerékcsík (mert azt kértem) egy árba van a fetéssel és akkor inkább fessük. Persze nem bántam meg.
A kérdés, hogy minél volt olcsóbb?

(és a válaszom a kereket is tartalmazza) Pontosan nem tudom mert 2,57 milliót fizettem a motorért és benne volt minden:
- a C-ABS-es motor
- a kerék színezése
- a hátsó ülés púp
- a csinibb rendszámtábla
- bukógombák
- az forgalomba helyezés és átírás

Gyakorlatilag semmi mást nem fizettem.
120.000-el volt olcsobb.

Ez a felhajló karos sztori, inkább csak marketing. Ha borulsz vele sérül ezis, csak max nem törik le a vége sem., de tök mindeggy csere így is úgy is. Danger bikes-nél vettem, árára pontosan már nem emlékszem, mert több mindent vettem egyben, de azt hiszem olyan 43e a listaára.( Karasnánál a titax karok 65e. ) Igazábol dizájnos, és jobb az állítási lehetősége, mint a gyárinak.

Mennyit kért a wilker a kerékfújáért, vagy esetleg tudomásod szerint, ha felvinném a kerekeket,mennyiért csinálnák meg?
Szia!

Én is töröm a fejem IRC színes kuplunkgaron, de...

Mit jelent, hogy "felhajlásra képes" és " nem tőben töril el"? Mert a gyári is hajlik egy darabig és utána sem tőből töril, hanem a bevágásnál.

Továbbá mitöl kényelmesebb?
Mennyiért vetted?
Szerintem a szallerbeck-nél is le tudnak fújni egy felnit
Mennyi az az olcsóbb?
Kicsit bánom, hogy nem a wilkernél vettem a motoromat, mert akkor egyben megcsináltattam volna a kerékfestést is. A szallerbeck-nél viszont olcsobb volt, így végül is mindegy. Szerintem megvárom a gumicserét gondolom 6000 max, és akkor 1-ben megcsináltatom náluk. Előreláthatólag ez csak szezon végén lessz. Bár lehet ha bavadulok megcsináltatom hamarabb.
Üdv Mindenkinek

Na. Ma sikerült egy kicsit motorozni, bár itt nagyon fúj a szél. Az a 130-140 km/h közötti tartományban, tényleg semmit sem látni a tükrökben. Igen érdekes a dolog, hogy sem kisseb, sem nagyobb sebességnél, ezt nem produkálja.
Holnap megy a moci a xenon beszerelőmhöz. Feltettem, már a bukógombát, a sárvédőt, láncvédővel, (barracuda) ami igen gáz, mert nem teljesen méretazonos, csavarok kimaradtak, a packbol, szóval volt vele cumi. az index, és a renszámtartó, már fentvan. Bár a relét nem tudom, hogy hova kell dugni, majd holnap a xenonos belövi azt is. Az IRC karok, viszont kiválóak, sokkal kényelmesebbek, mint a gyári. A felnicsíkot feltettem, de nem vagyok elájulva, számomra kicsit gagyi hatása van, valszeg a tucat hatás miatt. tehát leszedem, és marad a kerékfestés
Tapasztalat nagyjábol ennyi

Kicsit izomlázas lett a seggem, egy kis motorozás után, nemtudom, hogy ez az ülés ergonómiája miatt van, vagy a tegnap éjszakai filmszakadás alkalmával történhetett velem valami baleset?
Köszi, a festést 0 kilóméteresen a Wilkerben csináltattam és olyan jó minőségű, hogy a gumi felrakásnál sem karcolódott meg.
Üdv az uj motornak, gratula a fehér szinühöz, nekem is olyan van. Megmutatnám min jár az eszem. Szal husvét jön ezért kinéztem ezt a kis ellipszoid fényszórót ami pont a ledes helyzetjelző helyére passzol. Azt tervezem hogy a gyári foncsorban égetném a H4-es tompitottat, a pici meg reflektorozna nekem. Alternativaként a gyári helyére beletenném a mágneses xenont ami tompitottban jó de alig megy messzire reflektoral, allul meg a pici égne.

Jó hétvégét mindenkinek. Itt 7 fok van és esik.

Üdv

Gábor
Üdv.

Szép a motorod. Kerékfestés ügyben írd már le légyszi a tapasztalatokat.
Most találtam ezt a témát és kihasználom az alkalmat, hogy dicsekedjek

Kipufogó ügyben még én is variálnék...
Üdv.

IMET. Nekem is onnan van a sisakom, minden kiegészítőt árulnak , és tartanak shoei-hoz.
Na a mai nap nagyon jól telt. Egész délután motoroztam, fülig ért a szám. Jobb mint amire számítottam.

Holnapra valami fucken esőt mutat ide, ezért marad a tartozékok felszerelése, és a használati utasítás olvasgatása.
Tayrol, köszönöm a tippet. Elég jó a kinálatuk.....
Szia!

Imet a hivatalos forgalmazoja.
Téma: Shoei bukó

Kérdezlek benneteket, tudtok-e helyet ahol shoei bukóhoz arcpárnát - különböző méretben -árulnak? Ha sikerülne vékonyabbat vennem a bukómba, nem kellene újat vennem még.....

Köszönöm ha valakinek ötlete van.

Gábor