Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mostmár eljutottam odáig, hogy szinte minden megvan a mocira, ami kell, csak a kipuff hiányzik, és a kerékfestés.
Napok óta nézem a dobokat, hogy mi lenne jó. Fényképek, youtube, stb... Arapovic-om, Mivv-em már volt, most lehet ezt a bódist kipróbálom. Kaposváron van a gyár, és bizony elég sok vetélytársat kentelbe ver. Ami még kinézetre tetszik, az a Laser Gp, de mivel hasonló az ára, így fuck tudja.
Eszelek még kicsit azért rajta.

Holnap reggel hozom el a mocit.
Chris,

én kicsit soknak tartom az árát. 450 euroért szerintem drága...A kipufogó izlés dolga, ha ez teszik, ruházz bele. Főleg ha jól is szól. Én azért megnéznék pá másikat is a helyedben, hátha.....

G
Sziasztok! hol találom a Honda CBR1000F /88-as/
Komplett blokk képeit?
Egyszer láttam itt valahol a képeket,szerelési segítséget.
Köszi!
És a Bódis dob kinek, hogy tetszik?
Köszönöm a tanácsot, hát igen... bevallva kicsit dilemmában vagyok ezzel a fehér kerékkel. Iszonyatosan tetszik, az tuti. Az ápolás/tisztántartás, sem aggaszt annyira, az R1-en arany kerekek voltak, ismerős a szitu. Inkább az bosszant, hogy hozzá kell nyúlni a gyári festéshez. Nekem mindig fontos, hogyha veszek egy járművet, és kicsit átalakítom, mindig vissza tudjam alakítani gyárira.
A Wilker Design-os Honda, amit a show-n fotóztam, annak simán gyári színre volt fújva a kereke (pcw), jó sok lakkal.
Gumis sztorit meg majd a barátnőméknél csináltatom, ott a szerelő profin nyomja, de azért biztos ami biztos, leakasztom nagyapám sörétesét a falrol...
Még 1 métert sem

Pénteken hozom le Bp-röl. Már alig várom. Sajna rendszám az viszont még 1 hét
Azért adig is megoldom valahogy.
Hello Xchris.
Nagyon bejönnek a fehér kerekek nekem is, az XX-n én is leszintereztettem őket anno- innen a tapasztalat miszerint: nagyon járd körbe, hogy milyen alapanyaggal - milyen technológiával színezteted át! A szinterezés bizonyos fajtáit nagyon nehéz tisztán tartani (nyilván főleg a fehéret), a fényezéshez pedig jól elő kell készíteni a felületet, hogy ne pattogjon le (persze ezt a szinterezéshez is...). Egy biztos, hogy sokkal jobban kell azután odafigyelni a felnikre! (a láncról leröpködő "olajat" nem is említem...) A gumis felett egy bárddal állj majd, hogy hozzá ne érjen a géppel - a pajszereket pedig már előtte dobáld ki a műhelyből!
Messzemenőkig nem akarlak lebeszélni, sőt, tényleg nagyon tetszik nekem is, de ezeket gondold át mielőtt belecsapsz!
Várjuk a képeket a kész gépről!
Üdv. Feri
Isten Éltessen HVG és persze minden Gábort!
Nem véletlenül mondtam, hogy várom a tapasztalatokat a PC5-ről, hiszen lesz még Ferenc nap is az idén - remélem nem is egy...

Üdv. Feri
Chris,

mentél már a motorral? Azért maradjon zseton benzinre is....
Jók a cuccok.


G
Már lassan nekem is összeáll a kép. Megvan már a bukógomba (fekete valtermoto), a rendszámtartó, (ez is valtermoto) IRC fekete fék, és kuplungkarok, Honda felirattal, xenon szett, Barracuda hátsó sárvédő, fekete alu láncvédővel, BikeLift egykaros emelő. Motrax arrow ledes index előre, és hátra a kis kedvenc: Barracuda Silur
Ezt lefelejtettem. Ezt a képet, a hétvégi Tuning show-n csináltam. Ugyanilyen felér kereket akarok
Wilkerék alkottak
Üdv Mindenkinek!

Szerintem megtaláltam több napi agyalás, és böngészés után, a megfelelő kipuff-ot. Sikerült ma beszélnem is Bódis Sanyi'bá-val is, és informált az árakrol. A sima alu színű 120e + 20e a karbon alsó idom hozzá. Ezt még elfogadható árnak tartom. Szerintetek?
Hallotam már erröl a márkárol, de nagyon nem volt a látóteremben. Fura, hogy külföldön, iszonyatosan népszerű, ezért is német honlap. http://www.bodis-exhaust.com/i...

Pár kép ízelítőül:
Szia Feri,

Köszönöm az információt, tulajdonképpen - és távol álljon tőlem az önzés - de holnap Gábor nap van (Isten éltesse az érintetteket) és Husvét is közeleg. Szal ilyenkor az ember meglepi magát apróságokkal, míg a nők tavaszi cipőket veszegetnek...
Persze, jelzem ha összejönne valami. A PC V-nek van egy olyan kimenete, amire kapcsolót lehet kötni és menet közben két program között lehet váltogatni (pl állatkodás vagy túramotorozás). Meglátjuk...

Üdv

Gábor
Helló,
Nekem van benne PCIII. (most az Akrapovic - katalizátor nélküli szoftvere van rátöltve...) Mikor beszereltem a gyári dob volt fenn, ennek megfelelő szoftver volt rajta, és gyakorlatilag is érezhető volt a különbség, alul jobban dolgozott a gép, egyenletesebb volt a "húzása"... De az átütés akkor következett, amikor egyszerre cseréltem az első fogaskereket, kipufogót nyitottra - katalizátor nélkül, és PCIII szoftvert. Az biztos, hogy egy új motort kaptam ezekért a költségekért... És ami fontos, a fogyasztás is maradt a normális 6-6,5 környékén, pedig nehéz megállni, hogy ne vezess sportosan...
A PC5 valósínűleg még jobb, és még több lehetőséget kínál...
Ha van rá gempa, ne fogd vissza magad :)
Várom a tapasztalatokat!
Üdv. Feri
Sziasztok.

Kérdésem, power commandert próbált-e valamelyötök a motorban, vagy látjátok-e értelmét légszűrőcsere és kipuffogócsere után. Az uj ( 5-ös ) commander kb 370 euroba kerül.

Üdv

Gábor
Szia

Az idom a meglévő burkolatra kerül. Az index mérete
105(átfogó) x 30 (magasság ) mm. A fényereje nagyon gyenge,
inkább csak dekoráció:)

Üdv
Gábor
Hali Aggregal,
Azt szeretném kérdezni tőled, hogy az Ermax hátsó-alsó borítás a gyári helyére, vagy annak fedésével kerül fel? A kérdésem lényege arra irányul, hogy az Ermax borításon lévő háromszög alakú indexek elférnek-e vajon a gyári fekete műanyagon? (Ugyanazon a helyen van a gyárin is ott egy háromszögalakú sík felület...)
Szóval szerinted elférnek, vagy nagyobbak ezek az indexek? Esetleg meg tudnád mérni az index oldalai hosszát?
(Az az igazság, hogy felszereltem az integrált hátsólámpát, és azt egészen jól ki lehetne egészíteni ilyen Ermax indexekkel - főképp oldalirányú láthatóság szempontjából...)
Köszi előre is!
Üdv. Feri
Üdv.

Köszönöm, a gyors választ. Sikerült ma megvennem a xenont. 6000k-s 35w-os, bi-xenon. Nemsokára beszereltetem
Valaki segítsen!
Honda CBR1000F
Nincs töltésem,és a generátor rögzítő csavarokat kivettem,mégsem jön ki a generátor.SOS.süt a nap és libakergetővel járok dolgozni./amit szeretek városban/
Ha valaki tud segíteni hívjon! T:06-20-996-1302
Hali,bár kicsit elfogult helyen kérdezem, de aki ment már Fz1 Yamahával és Cb 1000 r mocija van(vagy sokat tesztelte ezt vagy azt) irja már le hogy a Hondábol "érzetre" nem hiányzik az a 25 ló? Köszi.
Hello,
H4 - jól mondták - ha nem késő még a válasz....
(Elmondom néhány szóban a tapasztalataimat: a beszerelés a slim trafó ellenére sem egyszerű, nagyon kevés a hely... Én nem tapasztaltam a várt átütő különbséget fényben... Több típusú xenon "izzóval" kipróbáltam, nem mindegyikkel vetette jól a fényt!)
Sok sikert!
Üdv. Feri
Üdv

Valaki meg tudná mondani, hogy milyen a motor izzó foglalata?
H4? Ha jól mondták. Fent vagyok még holnap Bp-n a Tuning show-n, és tudnék most venni jó áron Bi-xenont slim trafóval
hehehe már tárgyalok velük. 10 euro postaköltségéert küldik. A héten 5% engedmény volt.....
itt a hangja.