A Pyramid a honda gyári szineiben kapható és karbonban. A karbon pár forinttal illetve fonttal drágább. Legalább 6 féle sárvédőt találtam a neten illetve a fórumokon, usa-ban van legalább mégegyszer ennyi...Az én szempontom az volt hogy ne legyen tul hosszu, ne álljon el nagyon a gumi felszinétől és ne kelljen rögtön a fékcsövet leszerelni a láncvédő fölrakásához. Ha valami miatt a fehér nem tetszene, akkor tán veszek egy karbont de akkor nincs vége sosem. Laci adj be egy keresést az ebayon hugger cimszó alatt majd a googlen is és kapsz egy sor cimet. izlés dolga mit vélasztasz. Nagyjából ugyanannyiba kerülnek, a karbon drágább. Szerintem a gyári honda a leggyengébb mert kicsi és semmi funkciója nem marad viszont alig látszik ugyhogy kár érte...És még arra vigyázni hogy olykor a fotón a motorra felszerelve nem az a termék látszik, mint amit majd kapni fogsz.
Ja, még én sem mentem a mocimmal, sőt asse tudom mi a renszáma. Jövő héten kiviszik traileren a házunkba hogy mire hazaérek, ott feszengjen és én felhuzom az uj szerkómat és megyek egyet a tó körül meg a mecseken . utána szétszedem és rendszámtartócsere, sárhányó, felnicsikok és agyvérzés amikor elb......szom
Helló Gábor,
Sajnos jól hallottad... természetesen még nem jött meg...
Jónak tűnik ez a cucc amit kinéztél, majd meglesem a gépeden. Ez motorspecifikus fehér, vagy csak "sima" fehér (fényezésra vár...)?
Megjött már a huggered, azt hallottam, a rossocromo elég lassan szállit, de legalább drága. Várjuk a képeket a feldiszitett gépedről. Én Pyramid Plastics-ra utazom gyári fehérben. itt egy kép róla, kivételesen ebayról bár direkt az angoloktól csak kétharmadába kerül.
Üdv
Gábor
Hi Hvg,
Igen, ilyen a xenon amit beépítettem. Ezek egyébként itthon is elérhetők elfogadható áron... Fontos, hogy ehhez a típusú izzóhoz - a "trafón" kívül - kell (jár...) egy kiegészítő elektronika is ami a vezérlését végzi! (De ahol értenek hozzá ott nyilván adják hozzá)
Ha lesz időm a hét második felében tényleg csinálok néhány képet róla neked!
én is gyári csikot vettem az ebayon egy német hondástól 45 euroért, majd meglátom hogy sikerül felrakni. Igazából fényvisszaverőset akartam...mindegy...
és ezt a kis kütyüt vettem sárhányó ellen. Alu, a tetején mini led világit a rendszámra. Ebay anglia 65 font. Most a hátsó sárhányók között turkálok....bár a motorral még nem mentem. Komolyan, bele fogok betegedni. 27 nap mulva megyek haza de ezzel a sz...r hondával ébredek és alszok el. A gyári katalógus már lukas, annyit nyaggattam. Elvileg felnőtt ember ilyet nem tesz....vagy igen?
Sokat gondolkodtam a felnicsíkon, sokan riogattak a felrakás nehézségeivel,ezért végül megrendeltem a gyárit (15000 Ft) azzal a feltétellel, hogy ingyenesen felrakják a mocira.
Hello Gabi,
Lássuk csak sorban:
A felnicsíkot a Motoroázisban vettem, a 7mm széleset (fehér-fényvisszaverős) választottam. (a többség 5 mm széles...) Adnak hozzá egy kis felragasztó "szerszámot", (anélkül nem is tudom hogyan lehetne felrakni) de ezzel is kell némi (nagy) ügyesség és tapasztalat, úgy hogy javaslom egyből 3 tekercs megvásárlását! (egy kerékre "elvileg" 1 kell...)
A kormányvégeken "sima" kormányvégsúly van, csak kis furatok vannak benne, azt nézhetted ledeknek. (Quasimotoban vettem, de figyelni kell, mert a gyári kormányvégre más felfogatás passzol (ha jól emlékszem...).
A kipufogóban nincs benne a db killer, de bele fogom tenni (némi furogatás, bővítés után), mert így meglehetősen hangos... (a hozzá adott db killer - gyári állapotban - viszont meglehetősen lefojt... - ezért furogatok rajta majd saját izlés szerint...)
SZERINTEM a dekat hiányától egyenlőre itthon nem kell tartanunk, (talán még vizsgán sem - nyilván attól is függ hol vizsgázik), annál inkább érdemes lesz lassan odafigyelnünk a hangerőre (+ E jelölésre a dobon, stb...), főleg ha külföldre is tervezünk... (bár én sokat jártam európa szerte nyitott rendszerrel, még soha nem b@szogattak, de hallottam olyat is, hogy igen... , persze nyilván ez is függ a motorozási stílustól is... értem ez alatt azt, hogy a motor hangereje a kipufogón kívül a csukló tekerésétől is függ) SZERINTEM!
Sajnos nekünk nagyon szomorű idő jutott a hétvégén (nem baj, mert időm sem volt), és így még garázsban a gép, de bízom benne, hogy nem sokáig!
Rendeltem a Rossocromo -tól (olasz, www.rossocromo.com) karbon "hugger"-t + láncvédőt, és "bukógombát" (ami nem gomba alakú...), ha megjön majd jelentek. Remélem jó lesz, mert rohadt drága volt...
Nézegetem a motorodat a hóban és a számos dolog közül föltünik a felni fehér csikja, ezt honna rendelted és elsőre szépen sikerült felraknod? Mi az a kormányod végén (ledes kis kütyü), talán index? A kipufogódban noise killer van vagy csak ugy látszuik minthat be lenne dugva? Végül: a de-kat miatt lehet-e problémánk a műszaki vizsgán kivül?
Gábor
Hi Hvg,
Az általam használt xenonban egy "izzó" (mag) található, tehát max. 35w... Szerintem simán el kell bírnia egy plusz 50-100w-os terhelést, ennyi tartaléknak kell benne lennie - szerintem!-. (pl. markolatfűtés..., vagy ha azt számolod, hogy vészvillogónál mind a négy index megy 84w... stb.).
De lehet, hogy Stefan ki tudja bogozni mennyivel lehet még terhelni? Stefan?
Hát igen... Én is tapasztaltam már, hogy az email-kultúra nincs igazán kifinomulva nálunk... sok helyen nem veszik komolyan... Mindamelett én is sokszor választom az egyértelműbb és egyszerűbb utat a vásárláskor, azaz megrendelem a neten megfelelő helyről, és az általában tényleg megjön amikorra számítasz rá...
Szia Valaki,
Jó kérdés amit felvetettél. A méretbeli korlátok miatt én egy kompakt ködlápma jellegü egységre gondoltam de mivel még itt hegesztek a sivatagban, mindez csak elmélet. Ugyanakkor kérdezlek, a bixenonod egyszerre vagy tompitott vagy reflektor? Azaz a fogyasztása csak 35 watt? Mert akkor a led-es rekeszben megférne még egy 35 wattos mini xenon anélkül hogy a generátor tulterhelődne. Van erre adatunk hogy mennyi fogyasztót bir a töltés?
Üdv
Egy hónap mulva megyek haza végleg
Tegnap megrendeltem az ebayon egy dainese Merlin tök fekete dzsekit Itáliából, miután a karasna 10 napig nem válaszolt az emailemre az általuk megadott cimen .
Köszönöm szépen!
Egyszerre válaszolok mindenkinek ha nem baj.
Az ára nem változott ABS-es 2,5 névre írva, de azt minta a kereskedő, hogy biztosan drágulni fognak. Az egyik barátommal a Kawasakinál jártunk és ott már a Z1000 2.980 holott tavaly 2.700 volt.
Fehéret rendeltem nekem is ez a szín tetszett meg ezért nézegettem a Pécsit is de láttam,hogy Hvg már kinézte ezért mentem Kiskunhalasra.
Hi HVG,
Hétvégén előcsalogatom a szörnyet a garázsból, itt az ideje az ébredésnek!
Csinálok majd néhány képet a xenonról.
Jó elgondolásnak tűnik a projektor a led helyére, kíváncsian várom mire jutsz vele! Kérdés, hogy ködlámpa, vagy esetleg reflektor projektort érdemes-e betenni...
Természetesen érdekel, hogyan oldottad meg. Az én tervem az hogy a ledes egység helyére berakok egy oda illő VW ködlámpa egységet ami belátná nekem az utat éjjel, mikor az erdei utszakaszon megyek át a Mecseken Orfüre. Persze nem tudom, a generátor mennyit birna.
Nem rossz a gyári!
De én xenon-t szereltem bele. Mindenképpen jobb a fénye a sima halogénnél, de nem hozta azt az átütő külömbséget. Több típusú (természetesen mind H4-es) xenon-izzót kipróbáltam mire találtam egyet ami viszonylag jól veti a fényt mind a két módban (tompított-reflektor). Valószínűleg a viszonylag kis méretű foncsor miatt ennyire érzékeny az "izzó minőségére". (mindenhol azt mondják, hogy a xenon fénymagja pontosan oda esik ahová a halogén izzószálja, na ez azért nem mindig így van, sőt..., de az is igaz, hogy több autóba szereltem már, és nem voltak ilyen gondok...)
Visszatérve, úgynevezett "bi-xenon" (másképp "moving-xenon") izzót használok (aminek egy fénymagja van, amit egy - az izzó fenekére szerelt - elektromágnes mozgat). Ehhez egy "slim" ballastot ("trafó") szereltem a tank "alá". (jobb oldalra a kis fekete rács mögé - a nem ABS-es modellen itt jócskán van hely. (abs-esnél nem tudom...) Szóval innen csak a kábelek mennek a fejidomba az izzóhoz. Elég macerás volt a beszerelés - elsősorban a kábelek megfelelő elvezetése miatt (hogy megfelelően és tartósan bírják a kormányelfordulást) - szóval csak haladóknak!
Ami viszont biztos, sokkal jobban passzol "dizájnban" a kékes "helyzetjelző" ledes fényhez.
(Ha valakit jobban érdekel, csinálok néhány képet a beszerelt cuccról.)
Gondolom havat lapátoltok ezért ekkora a csend
Próbált már valaki javitani/fejleszteni az első világitáson? Egyáltalán milyennek találjátok a világitást igy hogy csak egy villany van? Nem féltek a sötétben?
A Pyramid a honda gyári szineiben kapható és karbonban. A karbon pár forinttal illetve fonttal drágább. Legalább 6 féle sárvédőt találtam a neten illetve a fórumokon, usa-ban van legalább mégegyszer ennyi...Az én szempontom az volt hogy ne legyen tul hosszu, ne álljon el nagyon a gumi felszinétől és ne kelljen rögtön a fékcsövet leszerelni a láncvédő fölrakásához. Ha valami miatt a fehér nem tetszene, akkor tán veszek egy karbont de akkor nincs vége sosem. Laci adj be egy keresést az ebayon hugger cimszó alatt majd a googlen is és kapsz egy sor cimet. izlés dolga mit vélasztasz. Nagyjából ugyanannyiba kerülnek, a karbon drágább. Szerintem a gyári honda a leggyengébb mert kicsi és semmi funkciója nem marad viszont alig látszik ugyhogy kár érte...És még arra vigyázni hogy olykor a fotón a motorra felszerelve nem az a termék látszik, mint amit majd kapni fogsz.
Ja, még én sem mentem a mocimmal, sőt asse tudom mi a renszáma. Jövő héten kiviszik traileren a házunkba hogy mire hazaérek, ott feszengjen és én felhuzom az uj szerkómat és megyek egyet a tó körül meg a mecseken . utána szétszedem és rendszámtartócsere, sárhányó, felnicsikok és agyvérzés amikor elb......szom