Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Helló,

A Pyramid a honda gyári szineiben kapható és karbonban. A karbon pár forinttal illetve fonttal drágább. Legalább 6 féle sárvédőt találtam a neten illetve a fórumokon, usa-ban van legalább mégegyszer ennyi...Az én szempontom az volt hogy ne legyen tul hosszu, ne álljon el nagyon a gumi felszinétől és ne kelljen rögtön a fékcsövet leszerelni a láncvédő fölrakásához. Ha valami miatt a fehér nem tetszene, akkor tán veszek egy karbont de akkor nincs vége sosem. Laci adj be egy keresést az ebayon hugger cimszó alatt majd a googlen is és kapsz egy sor cimet. izlés dolga mit vélasztasz. Nagyjából ugyanannyiba kerülnek, a karbon drágább. Szerintem a gyári honda a leggyengébb mert kicsi és semmi funkciója nem marad viszont alig látszik ugyhogy kár érte...És még arra vigyázni hogy olykor a fotón a motorra felszerelve nem az a termék látszik, mint amit majd kapni fogsz.
Ja, még én sem mentem a mocimmal, sőt asse tudom mi a renszáma. Jövő héten kiviszik traileren a házunkba hogy mire hazaérek, ott feszengjen és én felhuzom az uj szerkómat és megyek egyet a tó körül meg a mecseken . utána szétszedem és rendszámtartócsere, sárhányó, felnicsikok és agyvérzés amikor elb......szom
Sziasztok.
Még nincs itthon a motorom de talán a héten levizsgáztatják.
Egy hátsó sárvédő engem is érdekelne ha esetleg tudnátok ebben segíteni.
Helló Gábor,
Sajnos jól hallottad... természetesen még nem jött meg...
Jónak tűnik ez a cucc amit kinéztél, majd meglesem a gépeden. Ez motorspecifikus fehér, vagy csak "sima" fehér (fényezésra vár...)?
Szia Miszter,

Megjött már a huggered, azt hallottam, a rossocromo elég lassan szállit, de legalább drága. Várjuk a képeket a feldiszitett gépedről. Én Pyramid Plastics-ra utazom gyári fehérben. itt egy kép róla, kivételesen ebayról bár direkt az angoloktól csak kétharmadába kerül.
Üdv
Gábor
Hi Hvg,
Igen, ilyen a xenon amit beépítettem. Ezek egyébként itthon is elérhetők elfogadható áron... Fontos, hogy ehhez a típusú izzóhoz - a "trafón" kívül - kell (jár...) egy kiegészítő elektronika is ami a vezérlését végzi! (De ahol értenek hozzá ott nyilván adják hozzá)

Ha lesz időm a hét második felében tényleg csinálok néhány képet róla neked!
Mister Somebody,

ehhez hasonló xenont vettél? Ez egy abayos oldal, elég komolynak itélem és megfizethető...

Üdv
Gábor
De sztem van mert a héten láttam a Szolnokon a Tiszaligetben egy szürke CB1000-R-t. Talán egy GSR-rel de azt már nem láttam jól.
Sziasztok,

én is gyári csikot vettem az ebayon egy német hondástól 45 euroért, majd meglátom hogy sikerül felrakni. Igazából fényvisszaverőset akartam...mindegy...
és ezt a kis kütyüt vettem sárhányó ellen. Alu, a tetején mini led világit a rendszámra. Ebay anglia 65 font. Most a hátsó sárhányók között turkálok....bár a motorral még nem mentem. Komolyan, bele fogok betegedni. 27 nap mulva megyek haza de ezzel a sz...r hondával ébredek és alszok el. A gyári katalógus már lukas, annyit nyaggattam. Elvileg felnőtt ember ilyet nem tesz....vagy igen?
Sziasztok,

Nincs köztünk egy CB1000R-es Szolnok környékén?
Van egy bukógomba gyártó a környéken és megnézne egy gépet közelről, hogy mik a méretek.

Üdv, Csaba
aki 1600 km fölé jutott a télen
Hali

Sokat gondolkodtam a felnicsíkon, sokan riogattak a felrakás nehézségeivel,ezért végül megrendeltem a gyárit (15000 Ft) azzal a feltétellel, hogy ingyenesen felrakják a mocira.

Üdv: Gábor
Hello Gabi,
Lássuk csak sorban:
A felnicsíkot a Motoroázisban vettem, a 7mm széleset (fehér-fényvisszaverős) választottam. (a többség 5 mm széles...) Adnak hozzá egy kis felragasztó "szerszámot", (anélkül nem is tudom hogyan lehetne felrakni) de ezzel is kell némi (nagy) ügyesség és tapasztalat, úgy hogy javaslom egyből 3 tekercs megvásárlását! (egy kerékre "elvileg" 1 kell...)
A kormányvégeken "sima" kormányvégsúly van, csak kis furatok vannak benne, azt nézhetted ledeknek. (Quasimotoban vettem, de figyelni kell, mert a gyári kormányvégre más felfogatás passzol (ha jól emlékszem...).
A kipufogóban nincs benne a db killer, de bele fogom tenni (némi furogatás, bővítés után), mert így meglehetősen hangos... (a hozzá adott db killer - gyári állapotban - viszont meglehetősen lefojt... - ezért furogatok rajta majd saját izlés szerint...)
SZERINTEM a dekat hiányától egyenlőre itthon nem kell tartanunk, (talán még vizsgán sem - nyilván attól is függ hol vizsgázik), annál inkább érdemes lesz lassan odafigyelnünk a hangerőre (+ E jelölésre a dobon, stb...), főleg ha külföldre is tervezünk... (bár én sokat jártam európa szerte nyitott rendszerrel, még soha nem b@szogattak, de hallottam olyat is, hogy igen... , persze nyilván ez is függ a motorozási stílustól is... értem ez alatt azt, hogy a motor hangereje a kipufogón kívül a csukló tekerésétől is függ) SZERINTEM!
Sajnos nekünk nagyon szomorű idő jutott a hétvégén (nem baj, mert időm sem volt), és így még garázsban a gép, de bízom benne, hogy nem sokáig!
Rendeltem a Rossocromo -tól (olasz, www.rossocromo.com) karbon "hugger"-t + láncvédőt, és "bukógombát" (ami nem gomba alakú...), ha megjön majd jelentek. Remélem jó lesz, mert rohadt drága volt...
Nézegetem a motorodat a hóban és a számos dolog közül föltünik a felni fehér csikja, ezt honna rendelted és elsőre szépen sikerült felraknod? Mi az a kormányod végén (ledes kis kütyü), talán index? A kipufogódban noise killer van vagy csak ugy látszuik minthat be lenne dugva? Végül: a de-kat miatt lehet-e problémánk a műszaki vizsgán kivül?
Gábor
Hi Hvg,
Az általam használt xenonban egy "izzó" (mag) található, tehát max. 35w... Szerintem simán el kell bírnia egy plusz 50-100w-os terhelést, ennyi tartaléknak kell benne lennie - szerintem!-. (pl. markolatfűtés..., vagy ha azt számolod, hogy vészvillogónál mind a négy index megy 84w... stb.).
De lehet, hogy Stefan ki tudja bogozni mennyivel lehet még terhelni? Stefan?
Hát igen... Én is tapasztaltam már, hogy az email-kultúra nincs igazán kifinomulva nálunk... sok helyen nem veszik komolyan... Mindamelett én is sokszor választom az egyértelműbb és egyszerűbb utat a vásárláskor, azaz megrendelem a neten megfelelő helyről, és az általában tényleg megjön amikorra számítasz rá...
Szia Valaki,
Jó kérdés amit felvetettél. A méretbeli korlátok miatt én egy kompakt ködlápma jellegü egységre gondoltam de mivel még itt hegesztek a sivatagban, mindez csak elmélet. Ugyanakkor kérdezlek, a bixenonod egyszerre vagy tompitott vagy reflektor? Azaz a fogyasztása csak 35 watt? Mert akkor a led-es rekeszben megférne még egy 35 wattos mini xenon anélkül hogy a generátor tulterhelődne. Van erre adatunk hogy mennyi fogyasztót bir a töltés?
Üdv
Egy hónap mulva megyek haza végleg
Tegnap megrendeltem az ebayon egy dainese Merlin tök fekete dzsekit Itáliából, miután a karasna 10 napig nem válaszolt az emailemre az általuk megadott cimen .
Köszönöm szépen!
Egyszerre válaszolok mindenkinek ha nem baj.
Az ára nem változott ABS-es 2,5 névre írva, de azt minta a kereskedő, hogy biztosan drágulni fognak. Az egyik barátommal a Kawasakinál jártunk és ott már a Z1000 2.980 holott tavaly 2.700 volt.
Fehéret rendeltem nekem is ez a szín tetszett meg ezért nézegettem a Pécsit is de láttam,hogy Hvg már kinézte ezért mentem Kiskunhalasra.
Hi HVG,
Hétvégén előcsalogatom a szörnyet a garázsból, itt az ideje az ébredésnek!
Csinálok majd néhány képet a xenonról.
Jó elgondolásnak tűnik a projektor a led helyére, kíváncsian várom mire jutsz vele! Kérdés, hogy ködlámpa, vagy esetleg reflektor projektort érdemes-e betenni...
Hi!
Gratula! Melyik színt választottad? És hogyér adták?
És mennyibe kerül? Már drágult az ára vagy maradt 2.5?
Garatulálok, mire megjön a jóidő, már meg is lesz. Azt az egy hetet amig megjön meg már kibirod alvás nélkül...valahogy
Sziasztok!
Tegnap este én is a Hondánál jártam és megrendeltem a CB1000R-t,
a jövő héten hozzák meg.
Sziasztok.
Ha valaki keresne Akrát tudok kedvezményes áron, már a sajátomon van, nagyon jó.
Természetesen érdekel, hogyan oldottad meg. Az én tervem az hogy a ledes egység helyére berakok egy oda illő VW ködlámpa egységet ami belátná nekem az utat éjjel, mikor az erdei utszakaszon megyek át a Mecseken Orfüre. Persze nem tudom, a generátor mennyit birna.
Nem rossz a gyári!
De én xenon-t szereltem bele. Mindenképpen jobb a fénye a sima halogénnél, de nem hozta azt az átütő külömbséget. Több típusú (természetesen mind H4-es) xenon-izzót kipróbáltam mire találtam egyet ami viszonylag jól veti a fényt mind a két módban (tompított-reflektor). Valószínűleg a viszonylag kis méretű foncsor miatt ennyire érzékeny az "izzó minőségére". (mindenhol azt mondják, hogy a xenon fénymagja pontosan oda esik ahová a halogén izzószálja, na ez azért nem mindig így van, sőt..., de az is igaz, hogy több autóba szereltem már, és nem voltak ilyen gondok...)
Visszatérve, úgynevezett "bi-xenon" (másképp "moving-xenon") izzót használok (aminek egy fénymagja van, amit egy - az izzó fenekére szerelt - elektromágnes mozgat). Ehhez egy "slim" ballastot ("trafó") szereltem a tank "alá". (jobb oldalra a kis fekete rács mögé - a nem ABS-es modellen itt jócskán van hely. (abs-esnél nem tudom...) Szóval innen csak a kábelek mennek a fejidomba az izzóhoz. Elég macerás volt a beszerelés - elsősorban a kábelek megfelelő elvezetése miatt (hogy megfelelően és tartósan bírják a kormányelfordulást) - szóval csak haladóknak!
Ami viszont biztos, sokkal jobban passzol "dizájnban" a kékes "helyzetjelző" ledes fényhez.
(Ha valakit jobban érdekel, csinálok néhány képet a beszerelt cuccról.)
Sziasztok,

Gondolom havat lapátoltok ezért ekkora a csend
Próbált már valaki javitani/fejleszteni az első világitáson? Egyáltalán milyennek találjátok a világitást igy hogy csak egy villany van? Nem féltek a sötétben?
Nahát... a pdf-et ide nem lehet beszúrni... mindegy, marad a link, innen le tudjátok menteni az abs-es, és anélküli verziót is:
http://www.hondacb1000r.com/mb...
http://www.honda
cb1000r.com/mb...

http://www.hondacb1000r.com/mb...