Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bocsi de elkelt párban. Viszont lessz slick gumi eladó vágott és sima is.
Szia

A hátsó érdekel:)

Üdv
Gábor
Talaltam egy jo kis tuningoldalt, allitolag ok terveztek a Hornet-et, es vannak CB1000r kiegeszitoik is, egesz jo aron.

www.rossocromo.com
a gyári gumik
Csá. A slick gumikat használtan veszem és én vágom bele a feliratokat. A gyáriakat 27000 ért adom és nagyon szép állapotban vannak.
Helló,
Természetesen amit mondasz az teljesen igaz, de ezeket a karcokat nem a szegélykő okozta - legalább is az enyémen biztosan nem... (hiszen akkor a térdkoptatónak a füvön kellett volna porolni...)
Itt is volt még egy két ember...:http://www.hondacb1000r.com/mb...
Na mindegy, így vagy úgy leértek azek a cuccok, a lényeg hogy egyben vagyunk, és a mocik is!
Ezeket a slck gumikat használtan "szerzed"? (egyszer kipróbálnék egyet...) A gyáriakat mennyiért adod, milyen állapotban vannak?
Üdv. Feri
Csá. A dönthetőséggel semmi gáz. A technikával igen ugyanis a szegélykő karcol amihez túl közelmentél. Mert ha az aszfalt lett volna akkor sokminden karcos lett volna: ebbe a hibába énis beleestem onnan tudom. Nekem a kipufogó meg a sztender ért a szegélykőhöz,utánna elmagyarázták az érintési pontokat és hogy az a poros rész. agumik azok nekem slickek michelin meg metzeller k1 ésk2. A gyári gumik eladók egyépként.majd még teszek fel képeket. Csá attila
Üdv itt Attila!
Érdekes választás, nem egy tipikus pályamotor, de kinek a pap...
Én is kíváncsi leszek a Te véleményedre! Ugyanis jártam vele kinn pályán kétszer is, épp "itt" az Euroringen. Gyári gumikkal mentem (mert egyébként én utcán - közlekedni - használom). Aztán ahogyan kezdtem belemelegedni, először leért a (akkor még gyári ) kipufogódob, majd a másik oldalon a leömlő könyök... nem erőltettem tovább, összepakoltam, hazamentem... Később amikor a gyári dob lekerült, ismét kimerészkedtem, jobb ívek zsír volt, de balon a könyök ismét érintette néhányszor a talajt (nem a füvet ), annak ellenére, hogy a balosokat - pont ettől rovázva - jobban megtiszteltem... Teszem hozzá, hogy én a futóműhöz nem nyúltam, 100 kg körül mozgom, először gyári, majd Pilot Power 2CT-vel voltam. (A nemzetközi fórumon is többen "panaszkodtak" a dönthetőség ilyesfajta határaira.) De könnyen lehet, hogy csak a technikámmal van baj...
Szóval kíváncsian várom, hogyan fog ez nálad alakulni. Szerintem szükséged lehet majd egy komplett leömlő cserére, vagy átalakításra... főleg ha ilyen gumákkal nyomod HAJRÁ!
Milyen kár, hogy nincsnek fedett-fűtött pályák... lenne tömegnyomor
Sziaztok Attila vagyok cb tulaj. Én kicsit másként és másra használom a gépem mint ti. Ucánn az első ezer km en ment a gép és azóta csak pályán. Kiváncsi vagyok van e tapasztalatotok pályán róla. Neken egyenlőre nagyon ok de igazából csak a tavastól támadok igazán. Most építgetem a gépem és vásárolom a profi védőfelszereléseket. A carbon védők készülnek. a ruhák már megvannak. Kíváncsi vagyok a véleményetekre. Csá Attila
Na igen, napszemüveg, nem is néztem ilyen szempontból... az van, hogy én mindig színes (iridiumos) plexivel járok, így nem csesztet a nap se annyira, na meg nem látják a ráncos pofám . Így érzem magam csak igazán fiatalnak (persze ha várhatóan rámsötétedik, akkor viszek magammal fehér plexit)
az xr1000-ben nincs szemüveg. Plusz extra lehet az orr elé a "páravédő" (igen, alapban ez sincs benne!), bogárháló az áll alá, illetve alulról teljesen körbeölelő "zajcsökkentő" szett. Ennyi. Ja és persze színes plexi. Tényleg nem akarom reklámozni ezt a típust, de szerencsémre itt az iridiumos plexi olyan keveset vesz le a fényerőből, hogy sötétben is egész jól használható (úgyhogy amikor ezzel megyek, nem kell másik plexi...)
Lehet, hogy amit most írok bődületes f@szság, de talán azért nincs karbon-kevlár, mert annál már jobb (még erősebb, még könyebb...) anyagok léteznek, és ezekből csinálják... de ezt csak úgy "kitaláltam", nem néztem utána...
Hali.

Valóban nem könnyű...
A felnyitható felé hajlok jobban azért is a C3-at és az evolin-t nézegettem,tesztek szerint ebben a kategóriában ezeket istenítik.
A luisban voltam kint a C3-at és az S900-at próbáltam frankónak tűnnek.Az evolin még akkor nem volt képbe....azért tetszett meg mivel hátra hajtva is hordható...városban talán,habár kicsit fura.
Meg hát gondolom nem véletlen a súlyát sehol nem látom feltüntetve
Az s900 meg jól néz ki (szerintem) és kényelmes volt, meg van bent lehajtható napszemüveg is ,amit most nézve a Shoei xr1000-ben nem láttam. Vagy van? viszont a súlyára tényleg nagyon jót írnak

Amit hiányolok az anyaguknál egyikben sincs carbon-kevlár,miért?
Hi,
Nem akarok sokat papolni... és mielőtt valaki... szóval SAJÁT SZUBJEKTÍV VÉLEMÉNYEM ÍROM LE - röviden !
Szerintem a C3 (emmenyiben méretben hasonlít a C2-höz !?) hélyméretéből fakadóan nagyocska ehhez a karcsú filigrán mocihoz... GS1200, nagyobb túrgépekhez, űrutazáshoz ...)
Shark: három Shark sisakom volt (van), RSF, RSF2-race (ezeket nagyon szerettem), most RSI. Szerintem jók, bár az RSI zajszempontból már korántsem kifogástalan - úgy értem az RSF-ekhez képest. Ezt csak azért írom, hogy egy gyártón belül is vannak "minőségbeni" eltérések - tehát nem biztos, hogy a drágább jobb! Az Evoline-hoz és S900-hoz nem tudok hozzászólni - de jól néznek ki!
Viszont amit tudok ajánlani: Shoei XR100 (most ráadásul "olcsó is"). Kicsi héjméret - szerintem passzol a géphez, könnyű, csendes... Nekem is az egyik barátom ajánlotta (mert én is idegenkedtem tőle), elmentem kipróbáltam, megvettem, és azóta a sharkot nincs kedvem felvenni...
Nehéz dió... Kitartás, ne kapkodd el!
Sisak vásárlás előtt állok.
Érdeklődnék ,kinek milyen melyik vált be ?
Persz ehhez a stílushoz.
Schubert C3-at,
Shark evoline,
Shark s9000
Ezekhez mit szóltok?
Hali

Hát hasonlóképpen indulok én is,nem nagyon "akarok" rá költeni ,csak ami "nagyon muszáj" .
Rendszámtartó,meg ami ebből következik...
Bukógomba, fokozatjelző talán. Aztán behúzom a féket.Legalább is egyenlőre így gondolom.
Igazából cross a csücske,ezzel a műfajjal egyenlőre csak ismerkedem.Aztán majd meglátjuk .

Üdv.
Hi,
Abszolút korrekt a srác, én tőle vettem az indexrelét és első indexeket (amiket még nem cseréltem ki... de most sem a gyáriak vannak fenn...). Szerintem is 464-es...
Jól látod - nincs renszámvilágításom. Nem maradt rá energiám . Sokat mentem vele sötétben, sokszor jött utánam ill. előztem rendőrt is, eddig nem figyeltek fel rá.
Szerintem így is marad...
Hát igen, sajna van még bőven idő a szerelgetésekre. Az én garázsom nem fűtött, úgyhogy én is várom a tavaszt, hogy az összegyűjtögetett cuccokat felpattintsam. (miután tavaly azt mondtam magamnak, hogy "na, kész, nem költök rá többet"... tuti betegség... )
Írt a srác (?) korrektnek tűnik,vszínű rendelésre lesz,de hát van idő még (sajna).
A "464"-es cikkszámot ajánlja ,szerintem is ez való rá.
Visszakeresve a képeket a mocidról úgy láttam a tiéden nincs rendszámtábla világítás...jól láttam?

Üdv.Tomi
Tényleg nincs telefonszám, pedig mintha régebben lett volna...
A rendszámvilágításhoz nem kell ellenállás!
Az indexekhez is csak azért kell párhuzamosan kötött ellenállás, mert a gyári indexrelé az izzók terhelésének függvényében villogtat. Mivel a ledes index "elenállása" töredéke az izzónak, így nem terheli a relét, s az sokkal gyorsabban villogtat (ugyanúgy, mint amikor pl kiég az egyik izzód..)
Kérdezz bátran - ha tudok segítek!
Üdv. Feri
Hali

Írtam nekik (mivel tel.számot nem találtam a weblapjukon)remélem lesz polcon.
Ha csak a rendszámtábla világítás lesz ledes akkor is be kell iktatnom vmit közé?
Lehet hogy hülye kérdés,de nem értek hozzá.

Kösz,Tom.
Helló Tomi,
Az, hogy ledes, vagy izzós a felaplikálandó indexed, az adapter kábel szempontjából mindegy, hiszen neked a moci csatlakozójára kell rádugnod, az, hogy mit kötsz a kábel másik végére részletkérdés... (Annyi a különbség, hogy a ledeshez kell használj plusz ellenállásokat (vagy másik relét), az izzóshoz értelemszerűen nem...)
Szóval neked is az (vagy olyan) kábel kell amit Gábor ajánlott!
Esetleg kérdezd meg itt http://tutilampa.extra.hu/tart... , hátha van neki raktáron és nem drága... postán másnap ott van...
Jó szerelgetést!

Üdv. Feri
Hali Gábor!


Köszi,de az enyém sima izzós nem ledes ,akkor ?
Hali

Én ezt vettem hozzá:

http://cgi.ebay.de/Honda-CB100...

Üdv
G
Először is BÚÉK MINDENKINEK!

Szia Feri!

Nekiálltam "bűvölni" a vasat, a rendszámtartóval kezdtem és vettem rá kis carbon hatású irányjelzőket ,ha már dúl a carbon láz .
Kérdésem a következő:,hogy oldottátok meg az irányjelző csatlakozóit a gyárival?
Ha nem szeretném szétszabdalni a gyárit.

Üdv:Tomi
Hali, Setup Vision 44e csizma eladó, 5ször volt rajtam, szinte új, cross csere érdekel.. 18e Ft. email/msn: bojtorbalint@freemail.hu teló: 0630/385-5381