Sziasztok!
Jelentem a Jézuska betartotta ígéretét (szóval a Franciák megint korrektül dolgoztak) és megérkeztek a karbon cuccok. Így "asztalon" nagyon korrektnek tűnnek, bennük van bőven a kellő anyagmennyiség (szóval nem papír, nem fognak lifegni)) és mondhatom, hogy igen szépek is. (érdekes, hogy a sárvédő és a két kisebb oldalpanel sűrűbb szövésű anyagból van, lehet hogy nem egy gyártótól származik...? de engem nem zavar...) Ha a felszereléssel sem kell különösebben szívni, akkor nem értem, hogy éri meg nekik 25 ezerért adni egy sárvédőt - a gyári 140 ezerrel szemben ? De talán jobb úgy kérdezni, hogy mi kerül a gyáriba annyiba? Na mindegy, kicsit kitavaszodik, és kiderül hogyan passzol az új ruha.
Azon gondolkodom - mondják itt körülöttem, hogy elég beteg vagyok - szóval, hogy így már "csak" a tank és a farokidom nem karbon.... lehet, hogy a farokidomot megcsináltatom, a tankot pedig bekarbonoztatom, és full karbon... ? szerintetek? persze ez csak beteg ötlet :) (minden így kezdődik...)
Na mindegy. Azért teszek ide két képet nektek, hátha valaki kedvet kap (vagy éppen nemtetszését nyilvánítja): korrektül becsomagolva, aztán jól kicsomagolva
Végül is (még tavaly ) beszéltem a Jézuskával, így utólag megígérte a karbon elemket, azt mondta figyeljem a postát . (Tulajdonképpen a "lánvédő" és a "kipufogó-borításon" kívül mindet...) Ahogy megjön, írok, hogy milyen minőségűek a cuccok...
Szia Gábor,
Örülök, hogy tetszik a francia... Azt is el tudom róluk mondani, hogy megbízhatóak is, olcsó szállítási díjjal. Kétszer rendeltem tőlük, igaz, az olcsó díj mellett kb 7 munkanap amíg ideér, de azt tartották mind a kétszer.
A következő véleményem nem mint "autó" villamosságis mondom, csak saját kútfőből... (persze némi közöm van hozzá, mert műszerrész lennék- vagy mi..) A xenon elvileg kevesebbet fogyaszt mint a halogén, tehát ennek nem lehet negatív hatása. (és nálam nincs is) És valószínűleg a plusz 35 wattra sem lesz semmi kifogása. Általában az elektromos rendszerek minden tekintetben "felül vannak tervezve" (avagy nem a tejetítményük határán dolgoznak - vagyis kell, hogy legyen tartalék...). Főképpen igaz lehet ez a mi típusunkra, amihez gyárilag ajánlanak fűtött markolatokat... Vagy pl a nem ABS-es az ABS fogyasztása is "felszabadul". Szóval a 35 Wattal ne legyen gondod, simán tervezhetsz vele. És ami a lényeg, ha véletlenül olyan helyre kötnéd ami nem bírja azt jelezni fogja egy elpukkadt biztosínék. (Tehát azért azt érdemes átnézni, hogy melyik biztosított körre kötöd... )
Egyenlőre ennyi, mert rohanok!
Üdv. Feri
Nagyon jó a francia oldal, sőt túl jó... Ár és kinálat szempontjából is. Elalvásik fogom ma nézni.....Megnéztem a hátsó lámpákat is, nagyon érdekes megoldás. Az árak teljesen elfogadhatóak szerintem, a carbon holmiké szintén. Jó hogy mindjárt karácsony, a nejem úgyis akart volna már egy új carbon láncvédőt . Egy technikai kérdésem viszont volna, szerintem többeket érdekelhet. A generátor mennyire érzékeny a fogyasztók összteljesitményére? Pl ha a hagyományos 60/55 wattos halogén helyett 35 wattos xenont használunk, vagy ha felszerelünk egy plusz világitótestet plusz 35 watt fogyasztással? Van erről információd?
Üdv és jómagam is Boldog Karácsonyt kivánok, a 2010-es évre pedig azt, hogy ugyanúgy szeressétek a CB1000-est, mint idén...
Üdv. Mindenkinek! Jó téged is újra hallani "HVG"!
Éppen monstanában jöttt meg nekem is az átlátszó hátsólámpa (még nem szereltem fel, majd tavaszon :( ...), de én az integrált indexeset vettem. (franciából rendeltem, szállítással együtt 71 Euro volt)
A H4-es égővel kapcsolatban, sajnos a Te eseted is azt bizonyítja, hogy lépten nyomon át vagyunk verve, azt írnak rá mindenre amit akarnak, csak vegyük meg... aztán jön a csalódás... Lassan ez mindenre igaz...
Kíváncsian várom a karbonos kisérleted eredményét! Jut eszembe, ennél a francia cégnél (ahonnan a lámpát vettem) "nagyon" olcsón vannak karbon cuccok (szerintem). www.2a4.fr (sajnos csak francia nyelven...) Szóval érdemes szétnézni aki ilyesmiben gondolkodik. (Én is gondolkodom, hogy szólok a Jézuskának... - ha kicsit késve is :) )
És meg is ragadom az alkalmat, hogy mindenkinek Meghitt Karácsonyt, rövid telet, és Boldog Új Évet (hosszú nyárral) kívánjak!
Sziasztok,
remélem nem hagytátok kint a gépeket ebben a minuszban
Ha valakinek rendetlenkedik a hátsó lámpája, vagy szeretne ujat venni, árulnak nálunk egy átlátszó burkolatú változatot ledekkel 59 €-ért.
Ezenkivül beszámolnék arrol hogy vettem egy nemrégen megjelent Osram night racer néven kapható, külön motorokhoz árult H4-es égőt, mondván hogy majd lesz nagy világosság. Mikuláskor beszereltem. Hát lehet hogy egy lehelettel erősebb a fénye mint az eredetinek de nem kell tőle hanyatt esni. Ezt csak azért irom, hogy ha esetleg valaki a szemtelenül magas ára mellett is megvenni készülne, inkább lépjen előre xenon irányban. Én is ezt teszem most. Más. Többen szereltetek már fel hátsó huggert, én most gondolkodom rajta. Azonban nem készet veszek. Van egy carbon cég itt felénk aki árul carbon lemezeket olyan formában, hogy hőlégfúvóval valamelyest alakitható, hajlitható. Teszek egy próbát, hátha sikerül valami használhatót csinálnom.
Jó karácsonyi készülődést kivánok mindenkinek
Helló,
A Motoroázis-ban vettem, ők Sunstar-t forgalmaznak (ez elég jó minőség, úgy tudom néhány mocin gyárilag is ez van - de nem biztos...). Raktáron van (legalábbis volt) nekik, mert megegyezik több CBR, CBF stb. típussal is. A gyári méret 16 fogú (ennek a Sunstar kódja: 522-16), neked 522-15 kell.
De megnézheted a Pinkmotors-nál is http://www.pinkmotors.hu/jt/jt... ők JT-t árulnak, (szerintem ez sem rosszabb, használtam "sokat")... Ha jól nézem, akkor abból a "333"-as típusjelű kell 15 foggal. De mindenképp csekkold a típusokat, nehogy tévedjek! Jó tuningolást!
És rövid telet mindenkinek!
Üdv. Feri
Hi,Feri!
Köszi a részletes beszámolót, vissza néztem a képeket tetszik a motorod.
Vszínű amint bejönnek a rosszabb idők,jobban ráérek és én is neki esek az enyémnek....szerintem igénybe venném majd a segítséged.
Lenne egy kérdésem, tettem fel egy arrow sportdobot cbr 1000rr 05-re , és így az ülés alatti hővédő pajzs nagyon kilóg és iszonyatosan csúnya, ha azt lebontom róla, okozhat valami bajt a műanyagoknál a nagy hő? Valaki szedte már le?
Mi történt? Nagyon nagy a csend...? Kíváncsi lennék a tapasztalatokra amiket nyáron gyűjtöttetek!
Ébresztő fiúk, a mocik lassan aludni térnek, itt az ideje, hogy beszéljünk róluk!
Remélem mindenkinek jól telt az idény!
Hi Tomi! Gatula a jó választáshoz!
- Rendszámtartó - én saját gyártmányt használok, nem felnyithatóst. Felnyithatósból még nem találtam olyat amit nyugodt szívvel feltennék - de biztosan létezik. (ha egyszer sok időm lesz majd fabrikálok magamnak - talán)
- Bukógomba - én az olasz Rossocromo-tól vettem a hátsó "hugger"-rel együtt, szerintem dögösen mutat rajta... ízlés kérdése is a dolog.
- fokozatkijelző - én a Starlane-t tettem fel - szuperül műkszik "sokat" tud (bár a bekötése igényel némi szakértelmet).
- ledes indexek - abszolút ízlés kérdése, technikailag viszont vagy ellenállásokat igényel párhuzamosan kötve az indexel (általában az indexekhez adják, vagy külön lehet venni...), vagy a jobbik megoldás az elektronikus (terhelésfüggetlen) indexrelé. Én ezt használom. Ha érdekel utánakeresek, hogy hol is vettem...
- xenon - én is használom, szintén "slim" trafóval (nekem voltak itthon ilyen cuccaim...). De az elhelyezése még így sem egyszerű, valamint a végleges beszerelés előtt ajánlatos egy próbát tenni, hogy hogyan veti a fényt a foncsor, mert tapasztalatom szerint nem mindegyik izzó olyan amilyennek lennie kellene....
Ha érdekel bármelyik általam használt dolog, szívesen segítek. (Szinte mindenről találsz fenn képeket is a régebbi hozzásólásaimban...)
Bukógomba... én az LSL -t ajánlom, szerintem nagyon jól mutat rajta.
Proptech teljesen jól működik és nagyon jól látható.
Xenon nekem: www.martincar.hu exhibit slim trafós.
Többiről nemtudok nyilatkozni :) Jó mocizást.
Sziasztok urak!
Pénteken sikerült egy ilyen masinához hozzájutnom , csudául tetszik pedig még csak 170km-t mentem vele. Szeretném segítségeteket kérni mit-hol érdemes beszerezni:
-felső rendszámtábla tartó (hallottam olyat amit vmilyen bowdenes módón belehet fordítani ehhez mit szóltok?)
-bukógomba
-fokozatkijelző (prop-tech ről visszaolvastam hogy vagytok megelégedve vele?)
-ledes indexek
-xenon
szerintem legalább 6 litert, igaz alig több mint 1000 km van benne és 99 kilo vagyok és húzom neki a mecseken...
Viszont nem to mennyit forog. 3800 körül?
Jelentem a Jézuska betartotta ígéretét (szóval a Franciák megint korrektül dolgoztak) és megérkeztek a karbon cuccok. Így "asztalon" nagyon korrektnek tűnnek, bennük van bőven a kellő anyagmennyiség (szóval nem papír, nem fognak lifegni)) és mondhatom, hogy igen szépek is. (érdekes, hogy a sárvédő és a két kisebb oldalpanel sűrűbb szövésű anyagból van, lehet hogy nem egy gyártótól származik...? de engem nem zavar...) Ha a felszereléssel sem kell különösebben szívni, akkor nem értem, hogy éri meg nekik 25 ezerért adni egy sárvédőt - a gyári 140 ezerrel szemben ? De talán jobb úgy kérdezni, hogy mi kerül a gyáriba annyiba? Na mindegy, kicsit kitavaszodik, és kiderül hogyan passzol az új ruha.
Azon gondolkodom - mondják itt körülöttem, hogy elég beteg vagyok - szóval, hogy így már "csak" a tank és a farokidom nem karbon.... lehet, hogy a farokidomot megcsináltatom, a tankot pedig bekarbonoztatom, és full karbon... ? szerintetek? persze ez csak beteg ötlet :) (minden így kezdődik...)
Na mindegy. Azért teszek ide két képet nektek, hátha valaki kedvet kap (vagy éppen nemtetszését nyilvánítja): korrektül becsomagolva, aztán jól kicsomagolva
Végül is (még tavaly ) beszéltem a Jézuskával, így utólag megígérte a karbon elemket, azt mondta figyeljem a postát . (Tulajdonképpen a "lánvédő" és a "kipufogó-borításon" kívül mindet...) Ahogy megjön, írok, hogy milyen minőségűek a cuccok...
Boldog Újévet kivánok mindenkinek olcsó benzinnel , sok tuniggal és baleset nélkül .
Üdv
Gábor
Örülök, hogy tetszik a francia... Azt is el tudom róluk mondani, hogy megbízhatóak is, olcsó szállítási díjjal. Kétszer rendeltem tőlük, igaz, az olcsó díj mellett kb 7 munkanap amíg ideér, de azt tartották mind a kétszer.
A következő véleményem nem mint "autó" villamosságis mondom, csak saját kútfőből... (persze némi közöm van hozzá, mert műszerrész lennék- vagy mi..) A xenon elvileg kevesebbet fogyaszt mint a halogén, tehát ennek nem lehet negatív hatása. (és nálam nincs is) És valószínűleg a plusz 35 wattra sem lesz semmi kifogása. Általában az elektromos rendszerek minden tekintetben "felül vannak tervezve" (avagy nem a tejetítményük határán dolgoznak - vagyis kell, hogy legyen tartalék...). Főképpen igaz lehet ez a mi típusunkra, amihez gyárilag ajánlanak fűtött markolatokat... Vagy pl a nem ABS-es az ABS fogyasztása is "felszabadul". Szóval a 35 Wattal ne legyen gondod, simán tervezhetsz vele. És ami a lényeg, ha véletlenül olyan helyre kötnéd ami nem bírja azt jelezni fogja egy elpukkadt biztosínék. (Tehát azért azt érdemes átnézni, hogy melyik biztosított körre kötöd... )
Egyenlőre ennyi, mert rohanok!
Üdv. Feri
Nagyon jó a francia oldal, sőt túl jó... Ár és kinálat szempontjából is. Elalvásik fogom ma nézni.....Megnéztem a hátsó lámpákat is, nagyon érdekes megoldás. Az árak teljesen elfogadhatóak szerintem, a carbon holmiké szintén. Jó hogy mindjárt karácsony, a nejem úgyis akart volna már egy új carbon láncvédőt . Egy technikai kérdésem viszont volna, szerintem többeket érdekelhet. A generátor mennyire érzékeny a fogyasztók összteljesitményére? Pl ha a hagyományos 60/55 wattos halogén helyett 35 wattos xenont használunk, vagy ha felszerelünk egy plusz világitótestet plusz 35 watt fogyasztással? Van erről információd?
Üdv és jómagam is Boldog Karácsonyt kivánok, a 2010-es évre pedig azt, hogy ugyanúgy szeressétek a CB1000-est, mint idén...
Gábor
Éppen monstanában jöttt meg nekem is az átlátszó hátsólámpa (még nem szereltem fel, majd tavaszon :( ...), de én az integrált indexeset vettem. (franciából rendeltem, szállítással együtt 71 Euro volt)
A H4-es égővel kapcsolatban, sajnos a Te eseted is azt bizonyítja, hogy lépten nyomon át vagyunk verve, azt írnak rá mindenre amit akarnak, csak vegyük meg... aztán jön a csalódás... Lassan ez mindenre igaz...
Kíváncsian várom a karbonos kisérleted eredményét! Jut eszembe, ennél a francia cégnél (ahonnan a lámpát vettem) "nagyon" olcsón vannak karbon cuccok (szerintem). www.2a4.fr (sajnos csak francia nyelven...) Szóval érdemes szétnézni aki ilyesmiben gondolkodik. (Én is gondolkodom, hogy szólok a Jézuskának... - ha kicsit késve is :) )
És meg is ragadom az alkalmat, hogy mindenkinek Meghitt Karácsonyt, rövid telet, és Boldog Új Évet (hosszú nyárral) kívánjak!
Üdv. Feri
remélem nem hagytátok kint a gépeket ebben a minuszban
Ha valakinek rendetlenkedik a hátsó lámpája, vagy szeretne ujat venni, árulnak nálunk egy átlátszó burkolatú változatot ledekkel 59 €-ért.
Ezenkivül beszámolnék arrol hogy vettem egy nemrégen megjelent Osram night racer néven kapható, külön motorokhoz árult H4-es égőt, mondván hogy majd lesz nagy világosság. Mikuláskor beszereltem. Hát lehet hogy egy lehelettel erősebb a fénye mint az eredetinek de nem kell tőle hanyatt esni. Ezt csak azért irom, hogy ha esetleg valaki a szemtelenül magas ára mellett is megvenni készülne, inkább lépjen előre xenon irányban. Én is ezt teszem most. Más. Többen szereltetek már fel hátsó huggert, én most gondolkodom rajta. Azonban nem készet veszek. Van egy carbon cég itt felénk aki árul carbon lemezeket olyan formában, hogy hőlégfúvóval valamelyest alakitható, hajlitható. Teszek egy próbát, hátha sikerül valami használhatót csinálnom.
Jó karácsonyi készülődést kivánok mindenkinek
Üdv
Gábor
A Motoroázis-ban vettem, ők Sunstar-t forgalmaznak (ez elég jó minőség, úgy tudom néhány mocin gyárilag is ez van - de nem biztos...). Raktáron van (legalábbis volt) nekik, mert megegyezik több CBR, CBF stb. típussal is. A gyári méret 16 fogú (ennek a Sunstar kódja: 522-16), neked 522-15 kell.
De megnézheted a Pinkmotors-nál is http://www.pinkmotors.hu/jt/jt... ők JT-t árulnak, (szerintem ez sem rosszabb, használtam "sokat")... Ha jól nézem, akkor abból a "333"-as típusjelű kell 15 foggal. De mindenképp csekkold a típusokat, nehogy tévedjek! Jó tuningolást!
És rövid telet mindenkinek!
Üdv. Feri
Az eggyel kisebb első fogaskereket hol vásároltad?
Üdv
Gábor
Köszi a részletes beszámolót, vissza néztem a képeket tetszik a motorod.
Vszínű amint bejönnek a rosszabb idők,jobban ráérek és én is neki esek az enyémnek....szerintem igénybe venném majd a segítséged.
Üdv.:Tomi
Lenne egy kérdésem, tettem fel egy arrow sportdobot cbr 1000rr 05-re , és így az ülés alatti hővédő pajzs nagyon kilóg és iszonyatosan csúnya, ha azt lebontom róla, okozhat valami bajt a műanyagoknál a nagy hő? Valaki szedte már le?
Zsolt
"Túléltem" a szezont, a megtett táv 6500 km
Üdv
Gábor
Ébresztő fiúk, a mocik lassan aludni térnek, itt az ideje, hogy beszéljünk róluk!
Remélem mindenkinek jól telt az idény!
Üdv. Feri
- Rendszámtartó - én saját gyártmányt használok, nem felnyithatóst. Felnyithatósból még nem találtam olyat amit nyugodt szívvel feltennék - de biztosan létezik. (ha egyszer sok időm lesz majd fabrikálok magamnak - talán)
- Bukógomba - én az olasz Rossocromo-tól vettem a hátsó "hugger"-rel együtt, szerintem dögösen mutat rajta... ízlés kérdése is a dolog.
- fokozatkijelző - én a Starlane-t tettem fel - szuperül műkszik "sokat" tud (bár a bekötése igényel némi szakértelmet).
- ledes indexek - abszolút ízlés kérdése, technikailag viszont vagy ellenállásokat igényel párhuzamosan kötve az indexel (általában az indexekhez adják, vagy külön lehet venni...), vagy a jobbik megoldás az elektronikus (terhelésfüggetlen) indexrelé. Én ezt használom. Ha érdekel utánakeresek, hogy hol is vettem...
- xenon - én is használom, szintén "slim" trafóval (nekem voltak itthon ilyen cuccaim...). De az elhelyezése még így sem egyszerű, valamint a végleges beszerelés előtt ajánlatos egy próbát tenni, hogy hogyan veti a fényt a foncsor, mert tapasztalatom szerint nem mindegyik izzó olyan amilyennek lennie kellene....
Ha érdekel bármelyik általam használt dolog, szívesen segítek. (Szinte mindenről találsz fenn képeket is a régebbi hozzásólásaimban...)
Jó tuningolást!
Üdv mindenkinek! Feri
Remélem a többiek is nyilatkoznak.
Bukógomba... én az LSL -t ajánlom, szerintem nagyon jól mutat rajta.
Proptech teljesen jól működik és nagyon jól látható.
Xenon nekem: www.martincar.hu exhibit slim trafós.
Többiről nemtudok nyilatkozni :) Jó mocizást.
Pénteken sikerült egy ilyen masinához hozzájutnom , csudául tetszik pedig még csak 170km-t mentem vele. Szeretném segítségeteket kérni mit-hol érdemes beszerezni:
-felső rendszámtábla tartó (hallottam olyat amit vmilyen bowdenes módón belehet fordítani ehhez mit szóltok?)
-bukógomba
-fokozatkijelző (prop-tech ről visszaolvastam hogy vagytok megelégedve vele?)
-ledes indexek
-xenon
Előre is köszi,válaszotokat
Gábor
Brnoban láttam egy nagyon szép CB-t.Gondoltam felteszek nektek ezt a 2 képet róla.
Szerintem nagyon ütős.
szerintem legalább 6 litert, igaz alig több mint 1000 km van benne és 99 kilo vagyok és húzom neki a mecseken...
Viszont nem to mennyit forog. 3800 körül?
Üdv
Gábor
Nekem 5-6 litert.
Üdv
Gábor