Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már 3x visszaolvastam a topikot az elejéig.

Sajna nekem még kb 1-2 hét, hogy a motor nálam landoljon.
A barátnőmék yamaháznak Szegeden, és sok univerzális kiegészítőben tud segíteni.
Hasidomot láttam, a géphez külföldi oldalakon, de ahogy olvastam itt a fórumon nagyon még senki sem érdeklődött utána. Nem tud valaki valami infót róla?
Gratulálok a géphez, nekem is fehér van. A gyári felnicsikot fél napig raktam fel, de már szedném le és tennék fel fényvisszaverőset, amit lehetőleg segédeszközzel adnak hogy szép egyenes legyen. Jó pénzköltést kivánok a cuccokhoz. Nézd végig a korábbi oldalakat, van pár jó link és foto. Ja és ne aggódj, jól fosz muatni a motoron (mondom én: 188 cm és 103 kg )

Üdv

Gábor
Köszike.

Ma vettem progrip fehér fényvisszaverő felnicsíkot a PinkMotor-tol, remélem nem jön majd le.
Gratu. a géphez.
Pár oldallal ezelőtti sisaktéma: Miért a karbon meg a kevlár az hiányolod az az etalon? Mert pár gyártó "kitaláta",kikiáltotta. A Shoei-nak valóba nincs,mert van nekik egy saját spéci-titkos összetételü,ami gondolom jobb mint ezek a felkapott divatanyagok. Shoei-t vegyél vagy Arai-t, megéri.
Üdv Mindenkinek!

Mai napon sikerült lefoglalóznom egy fehér színű drágát , Bp-n a Szallerbeck-nél. Kb 2 hét mulva fizetem ki teljesen, és teszem forgalomba, addig álmodozás 1000-el. Kezdem a kiegészítőket összeszedni. Bukógomba kérdésben a Valtermoto mellet döntöttem: www.danger.hu 13.990, és hibátlan minőség, az R1-emen is ez volt. Kis rendszámtartó szintén Valtermoto, index: Oxford, Mercury www.quasimoto.hu Kipuff Mivv suono steel, szintén dangerbikes, de ez egy késöbbi project, most sajnos totálisan kinullázom magam Felnicsíkban , és fék, index karban segítséget kérnék. Mert a gyár felnicsíkot megnézve nem sokkal lehet jobb minőségű, mint a sima 3-4000ft-os.

Ui: Én 186 cm magas 118kg-os vagyok, (félig izom ) nem érzem kicsinek a mocit, de a farokcsontomnál érzem azt a kis kiálló részt a hátsóülésböl. Nagyon nem zavaró, de mégi valami van. Kérdés: gyorsan meg lehet szokni? lehet késöbb fel sem tünik?
Orfün ma 15 fok volt és csaknem teljesen felszáradt. ha holnap is ilyen lesz, akkor bemegyek a városba első garanciális szervizemre...1500 kilométerrel. Ne röhögjetek, ennyire futotta Gondolom lecserélik az olajat meg beállitják a láncot (amit én már megtettem) ...Majd szólok, hogy a három napja berakott sportlégszűrőt még ne dobják ki. Közben megnézem a boltot hátha van valami jó, de felesleges cucc amire lehetne költeni...
Srácok melegszik az idő és lehet dönteni a gépeket. Ha valakit érdekel használt slick gumi akkor már töltődik a készlet.
Még valamit szeretnék mutatni, hátha van még akit hasonló gond gyötört. 188 centi vagyok kb 15 kiló túlsullyal, azaz kb 100. Zavart hogy nem láttam ki rendesen a tükörben magam mögé. Na de ez már a multé, mert a louisban túrtam ezt a kis toldalékot, ami kiteszi a tükröt ugy 5-6 centivel a kormány széle felé. Tökéletes lett. Súlyos darab, gondolom vas, eloxálva feketére (szürke is volt nekik). Eredetileg ugy volt a dobozában hogy L alakú, 4 darabból álló kis b@szvány, aszerint hogy hogyan rakod össze, feljebb és oldalra teszi a tükrödet. Asszem 17 euro volt...Itt egy gyérre sikeredett garázsi kép róla.

Üdv

Gábor
Köszi fiúk a segítségetek...

Üdv.:Tomi
Köszönöm a tanácsot, ugy néz ki itt Orfün, ma is ki lehet menni. Próbálgatom a gépet, ha nem javul, légtelenitek.

Gábor
Tomi,

A bécsi louis(ok)ban egyedileg az arcodra illesztve összerakják a shoeidat (vagy más márkákat) és órákat el tudsz tölteni a próbálgatással. Ugyanakkor azt javaslom, ha louisban gondolkodsz, akkor előtte feltétlenül rendeld meg a neten a Louis Fun Cardot, mert evvel olcsóbban veheted meg a holmikat. Ingyen rendelhető a neten a www.louis.de oldalon és simán kiküldik Magyarországra is. Utána egyedi ajánlatokat is küldenek. Karácsony után pl a shoei multitec felnyitós 299 euro volt az eredeti 450-495 helyett a fun card tulajoknak. Megjegyzem, én a német ebayon vettem a bukómat még ennél is kevesebbért, viszont felpróbálás nélkül, ennek megfelelően szorit. Szóval próba nélkül soha! És ha teheted, a bukón ne spórolj.

Üdv

Gábor

UI: megnéztem most, még most is 299 euro. nem tudom itthon mennyi...
Szia Tomi,
Most láttam, hogy a Shark tökéletesítette az Evoline szériát (Evoline 2 néven, http://www.shark-evoline.com/ ), hátha...
Egyébként - ha a rendszer nem változott - az Imet-nél ki tudod próbálni a Shoei sisakokat vásárlási kötölezettség nélkül! Odamész, leteszed az éppen kipróbálni kívánt sisak árát (csak a jó méret számít, a szinezése itt még mellékes), és gurulsz vele egy fél órát, majd visszaadod, és mondod, hogy pl még gondolkodsz... pénz vissza persze... Aztán ha tetszett, szétnézel, hogy hol tudod a neked tetsző színben és megfelelő méretben olcsóbban megvenni. Én ezt pont így csináltam...
A Bike-Expert -et én is csak ajánlani tudom mindenkinek - nem egyszerű az árukészletük legyen az ruha, csizma, bukó...
Helló Gábor,
Én valószínűnek tartom, hogy csak a hideg olaj miatt
"tapadt" a kuplungod egy kicsit... Én az endúró motort szoktam néha télen előkotorni, és azon ugyanezt tapasztalom mindig míg jól át nem melegszik. (Az első egyesbe tételnél gyakorlatilag olyan szokott lenni, mintha egyáltalán ki sem emelne a kuplung... aztán fokozatosan helyre áll a rend.) Szóval ha keveset mentél vele, akkor no para, ha viszont rendesen felment üzemi hőre, és akkor sem csökkent a jelenség, akkor lehet, hogy légtelenítés a megoldás. Azért remélem, hogy csak a hideg...
Szia

Wiener Neustadt : http://bike-expert.at/

Üdv
Gábor
Hamár carbon legyen kövér. Midezt 40000 huf ért
Szia.
Nekem a volt Busám a hosszú téli állás után produkálta ezt a hibát, melyet egy egyszerű légtelenítéssel tudtam orvosolni.
Próbáld meg hátha neked is segíthet!
Szia Gábor!

Még nem döntöttem sisak témában,kész káosz alakult ki bennem hogy felnyitható v.sem .De még elmegyek egy próbálgatási körútra ,a shoei-t már a Feri is ajánlotta biztosan jó lehet,meg jobban adok a véleményetekre mint bármely újságírói tesztre.Megpróbálom ezeket is.
Amúgy az én mocim is fehér,nekem is ezek a "konzervatív" dolgok jönnek be mivel már 35 elmúltam .
Esetleg tudtok ajánlani olyan boltot ahol a legnagyobb választék van sisakokból próbálgatni? Ha lehet nyugat dunántúl v. Ausztria is mivel nem messze vagyok a határtól.Ott a luis-t találtam de ha van nagyobb......
Árban pedig itt láttam a legjobbakat : http://www.fc-moto.de/
Ha tudtok jobbat ajánlani szívesen venném.

Esetleg ma már motorozott vki? Mármint aszfalton.

Üdv:Tomi
Megint én vagyok,

Kérdésem volna, nehezen akar váltani a motor, olyan mintha nem eléggé emelne ki a kuplung. Nem voltatok még igy? Lehet hogy a hideg idő teszi ezt?

Gábor
Szia Tomi,

Én shoei combitec-ben motorozok. Most multitecnek hivják és 500 euro alatt van. Ha felnyitható felé hajlasz, nézd meg valahol. Nem tul sportos a vonala, azt meg kell hagyni. A shoei XR 1000 és az ujabb Raid viszont igen. Szemeztem az uj XR hadron nevü, fehér fekete mintás változatával, nagyon testzik a grafikája és fehér a motorom, ugyhogy passzolna. Nem olcsó egyik Shoei sem valami miatt . Azt hogy melyiket istenitik, ne nagyon nézd. A bukó egy bizalmi dolog, kizárólag a saját biztonságodat és kényelmedet kell hogy szolgálja. Fel kell próbálnod többet mielőtt beleinvesztálsz ezekbe a drága cuccokba. A Shoei engedi hogy az arcodhoz passzoló egyedi betétekből állitsd össze a sisakodat, ami hosszu távon kifizetődik. Én a Schubertet is nagyon jónak tartom, mifelénk sokan járnak benne mert Németországban gyakran drágák a japán bukók és a béemvések szeretik a Scubertet, sőt a gyári BMW bukó is tőlük van. Szóval jól gondolt meg.

Üdv

Gábor
A rossocromo minősége minden kétséget kizáróan csúcs. Az árairól talán Mr.Valaki tudna nyilatkozni. Némi remegést éreztem a soraid közül Feri, mikor rendeltél náluk tavaly...
Sziasztok,
Látom megy a tavaszt váró szerelgetés, én sem vagyok tétlen. Felraktam a hátsólámpát, amit Feri már korábban megvett. Én végül nem a franciáktól vettem hanem NDK-bol az ebayon. Mit mondjak, mire rájöttem hogy a farokrész leszedéséhez az első ülést is le kell szedni, elment a délelőtt. Viszont megérte, nagyon érdekes a ledes integrált index, a fényereje kitünő, nappal is. Tökéletesen passzol, semmi rés vagy hézag a lámpa és a farok között. A hátsó lámpát a saját csatlakoztatójával dugtam össza. Mivel a kis rendszámtáblatartó világitása miatt a drótokat már korábban elvágtam, igy azt, meg az indexeket forrasztanom kellett és szigetelni, majd egymáshoz ragasztani hogy ne álljanak szanaszét. Én fennthagytam a gyári indexeket, egyelőre...
Pótcselekvésként csináltattam a Pipercrossal egy légszűrőt, most ezt is betettem. Ha ma felszárad, kimegyek megpróbálni. Küldök egy képet a szűrőről. Próbálok egyet a villogó lámpáról is. Ja, a kép olyan lett amilyen (a telefonommal). Majd próbálkozom egy rendes géppel is...


Feri, gratulálok a carbon cuccokhoz. Ütősek, én is szemezek a francia oldallal, különösen a kicsi xenon lámpával amit a helyzetjelő helyére tennék...

Üdv

Gábor
Helló Attila,
Bár néhány hozzászóllással előbb már "elárultam", de szívesen megosztom újra:
http://www.2a4.fr/list.php?lan...
Sajnos csak francia nyelven válogathatsz, de a cég abszolút korrektül szállít. (én az integrált indexes hátsó lámpát is tőlük vettem...)
Sok sikert! (Bár franciául én nem tudok, de ha segítségre lenne szükséged, keress nyugodtan!)
Üdv. Feri
Helló Mr Valaki. Szeretném megkérdezni hogy honnan rendelted a carbon cuccokat. Előrre is köszi Attila