Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na nálunk az eső esik ,de már várom a jobb időt én is mert unom hogy mindig nyakig koszos lesz a motor mert csak elővetem a hondát mert az etz csak nem az igazi.
Szia Albert nekem hat éveve van meg a motorom,a bonto az nagyon nehéz dolog mert ahova én jártam az megszünt a neten meg igazábol amik vannak azok nagyon drágák én a ti helyetekben megprobálnék robogo gyujtást ráfabrikálni mert az olcson szerezhető és van hozá mindig alkatrész és egy jo esztergájosal gyorsan átalakithato én már csináltam egy jopár motora.a légszürőhöz anyit szolnék hogy a régiből kidaraboltam a filtert és légszürőszivacsot (beolajozva ) raktam bele és egy rácsal lefogadtam és csak 500ft volt és ráadásul moshato.
Szia Tomi!
Akkor nyugodtabban alszok . Fel a fejjel itt a tavasz a nyakunkon, állítólag vasárnaptól 15fok. Már alig várom, bár itt ma nálunk esett a hó.
Szia Laci nincsen semien sértödés csak most elég zürzavaros napjaim voltak.
Köszönöm Albert, nem is szándékozom eladni egyenlőre, hacsak ki nem üti alólam egy figyelmetlen autós még egy darabig ez marad.
A vasárnapi motorozás kezd veszélybe kerülni, ugyanis már megint esik a hó
Azért bízok benne, hogy addig javul az idő mert a csapat össze van toborozva a motorok rendbe vannak csak jó idő kéne.

Az RD fórumon próbáltál már segítséget kérni a haverod motorja miatt? Szerintem próbáld ott is meg, egy próbát megér.
Akkor lassan 2 éve lesz!
csak még sokat gurulj vele!
2007 májusában vettem a mocit, azóta csak gyüjtöm az infókat amit tudni lehet róla
Tamás jobban tudja ő már vásárolt bontóban
Emlékszem már kérdezted a multkor is de sajnos csak egy bontót ismerek, bár még nem vásároltam ott de hallottam, hogy elég sok minden van.
Majosháza motorbontó így keresd a neten, egyben ez autótuning is szerintem megtalálod.
Laci,tudsz valami veb oldalt ahol tudnák találni motor alkatrészt?vagy motor bontót?Yamaha rd 125re kellene komlet gyujtás!az ára is érdekel h menyi,mert azt se tudom kb.!itt kinéltak ujjat 200eur! és nemtom h sok e...
aha! no én nemtom már h szereztem a filtert,de majd utánnanézek majd!azt is faterom hozta!
Tamás bizti nagy munkába van,már hiányzik h nincs itt! őtőle is sokat tanumtam!akor nekem március 21.én lesz a mocim 1 éve nállam!Laci neked már 2 v 3éve lesz lassan meg?Tamástól is még eszembe volt h megkérdem h mióta tulajdonosa a CB-1.nek!
Ez benne volt a katalógusba amit az NC 27-re felhozott, a gyári szűrő 15410es száma is passzol ezért mertem elhozni. Amit Tamás ajánlott az Champion volt azt hiszem. Apropó Tamás, remélem nem azért nem jelentkezik mert eltérő volt a lapkák kieséséről a véleményünk . Azt szeretném ha őszintén megmondanánk egymásnak a véleményeket. Az milyen komoly volt, hogy én azt hittem, hogy a 15-39 gyári fogszám, aztán Albert ébresztett fel mi az igazság , de én ezt jó néven veszem nem haragszok érte sőt örülök, hogy megtudtam.
Visszatérve a szűrőre lefotóztam a két dobozt egymás mellett és látható az azonos cikkszám, ill a katalógus is ezt hozta ki.
Amit gyárit vettem a Hondától 3400-ért, azon meg az volt hogy Francia, persze attól még felügyelheti a gyártást a Honda, de jobban tetszett volna a Made in Japan felirat.
A moci nekem is 7000-nél megy a legszebben
hüü de sok hibát csinálok... nem is követem h mit irok...
Ige is Mester! nekem a moci legsyebben 7ezer fordulaton hangzott legszebben,akor 110el haladok vele!de a tartósan mindég 9ezeren tartom az kb 130-135km/h!
Milyen olajfilter ez?és melyik az a tipus amelyiket Tamás javasolta?
Ha nem ette az olajat akkor nem kell izgulnod, de ha rendben lesz a motorod azért vegyél visszább abból a tartós 130-140km/h-ás tempóból. Néha kell neki a tisztító pörgetés de tartósan 10ezer fölött nem igazán jó járatni

Beszereztem az olajszűrőt ma, jó minőségű utángyártott 1740FT-ért nem 3400-ért mint eddig, azért nem mindegy
Vasárnapra 15fokot igér a meteorológia, alig várom már, az összes haver be van sózva, tuti hogy felbőgnek a motorok
hát ha olaj lenne akor jobban kellene h fogyassza az olajat,mert én eddig alig 1 dl öntöttem hozzá 5000 km után!
majd utánnanézek az olyan öntethez,meglátom mit javasolnak nállunk!
Akkor semmi gond ha benzin szaga van az a jobbik eset. Az még az előző járatástól olyan, azért áll le alapjáraton és azért indul nehezen. Ez a jobbik eset, örülj neki, mert ez könnyen orvosolható, ha olajos lenne akkor már ott motorbaj lenne, ugyanis az olaj nem kerülhet az égéstérbe
Másik dolog a benzin, én 95-öst tankolok, meg ritkán 100-ast mert abban minimális a kén és a karbi és szeleptisztító hatása is kimutatott. Nálunk nincs ólmos benzin már jó ideje, ezért én rakok bele spurit ami biztosítja a felsőkenést és tisztán tartja a karbikat a viztől. Akik használják csak jót mondanak róla, én fogyasztáscsökkenést ugyan nem észleltem mióta használom, de dugulásom se volt vagy bármi probléma, sőt melegen jobban megy a moci. Állítólag a szelepeket hűti, rá is van írva, nekem jó és használom is. Mondjok bárki amit akar
Az pont az első hengerből van,olyan sorrendbe raktam őket!Benzin szaguak,meg nagyon csodákoztam mikor kivettem h az a 3 nedves benzinre,hisz a motrot bese gyujtottam előtte!akor ez még az előzi járástól maradt ilyen! akor megvan h miért gyullad nehezen,meg miért fogyaszt ő nekem sokat!
Szia Albert!
Sokat elárulnak a képek, egy biztos a mocinak nem megfelelő a beállítása. Bekarikáztam a képen azt a gyertyát amit jó lenne tudni melyik hengerből vettél ki. Szerintem durva szinkron hiba van és szerintem ezzel a bekarikázott gyetyával üzelő henger dolgozik leginkább, tehát az ehhez tartozó karburátor pillangószelepe (amit szinkronkor állítanak) van legjobban kinyitva. Alapjáraton a többi majdem zárva lehet és ez meg a többihez képest jobban nyitot.
A karburátorunk nem egyforma ezek szerint, mert nekem nincs határoló, simán be tudom tekerni a csavart. A tied nagyon szűk állítási lehetőséget enged, ezen meglepődtem rendesen. Próbáld legalább amennyit enged azon belül beljebb csavarni és nézd meg úgy, de a szinkronizálást nézd meg a csöveiddel. A gyertyakép alapján látom hogy mennyire lucskos a gyertya, ez sok benzinre utal, de a szinkron hiba is biztos. Az unokatesódnak lehet egy fél óra és rendbe teszi, bízd rá szerintem.
A manualról annyit, hogy sajna én nem tudok jól angolul pedig mikor érettségiztem már akkor követelmény volt, de utána nem foglalkoztam vele és azt is elflejtettem amit tudtam
Webfordítóval meg müszaki angolt fordítani nem szerencsés
Amit írtam azt a szerelőmtől láttam és mivel nekem segített ezért javasoltam neked.
Remélem a benzintől lucskos a gyertyád nem az olajtól. Benzin szagú a gyertya? Mert ha igen az a jobbik eset és az beállítható, de ha netán olajos, akkor már bonyolultabb a helyzet.
Szia Balázs!
nállunk van még ólmos benzin,persze az olcsóbb is valamenyire!
meg hát feketén sikerült vennem!
én az utóbbi időben csak MOL meg az AVIA menzinkutakon töltöttem... az AVIA -é jobb mégis...
Majd akkor próbálom az ólommentessel h mit mond...
no meg most ezt szereltem fel a mocira!mégis fölraktam,ugyh. épen a térdem nem ér oda!majd ha sikerül alul azt a csavart kiszednem akor én is hajlitok majd bukócsövet le a blokkhoz!
Hát Nálunk olmos benya már nincs..
És a leggyengébben az én motorom a MOL-tól muzsikált.
De utólag megtudtam azért mert a Mol benyába már van keverve bioetanol .
De én akkor se tankolok mol-t :) csak a ha a szükségúr úgy akarja!
na itt vannak azok a csavarok!látszik a képen h a csavar 1ik részén van 1 pöcök ami nem ereszti h tovább csavard!
ezek meg az öreg gyertyák,amik voltak benne mikor megvettem,csak a 4diket nem találtam...
meg szeretném kérdezni h milyen üzemanyagot használsz bele?meg Tamás tölled is szeretném tudni!
eddig mindenki aki mondta ólommentesset használnak,az hány oktános nállatok?
én ólmosat öntök beel(Supert),mégis öregebb moci h legyen kenése neki!ami 90oktános,de szerintem kevesebb,meglehet alig 85,mert sokan akarják keverni vizzel!igy mostanába a MOL benzinkutakon töltök!