Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia Laci!
hát nemis tudom már pontossan,báris nekem kék volt,de az nagyon halvány!meglehet most veszem ezt észre mivel nyitott a kpuff mint ah Tamás mondta!
Nekem is ez jutott eszembe,h a szelepnél a gumik eresztenek!de akkor jobban füstölne kéket mikoe hidegen begyujtom,mivel ikor sokat áll,akor addig lecsurog 1 pici a hengerbe,és gyujtáskor pár percig füstölne mig kinem tisztul totál!
No majd meglássuk ha jobb idők lesznek meg melegebbek,h akkor h fog viselkedni! meg majd most követem h fogyik e az olaj,me mennyire!
10 pont Laci! Szerintem sok képzett motorszerelőt aláznál!
Biztos vagy benne, hogy kék az a füst? Lehet csak a párát dobja a hideg miatt és a hírtelen nagy fordulat némi elégetlen benzinnel párosul, ami füstnek látszik.
Ha 1dl olajfogyasztásod van két ciklus között akkor nem lehet ott baj. Ha meg tényleg kékes a füst akkor se kell parázni. Az előző mocim a CB 250 sorkettes veterán, egy nyári motorozós nap után eregetett kéket de nem is akárhogy .
Mindenki azt mondta gyűrűtörés, meg felújítás, meg rengeteg pénz és nem lesz hozzá alkatrész.
Aztán szétszedtem és kiderült szelepszár szimering a hunyó. A gép 74-es évjáratú volt és az eredetileg gumi szimering bakelit keménységű anyaggá alakult ami képtelen volt lehúzni az olajat a szelep száráról.
Suzuki Maruti szelepszár szimering jó volt bele, ugyanis vittem a szimeringet az autós boltba és tolómérővel nézegettem a típusokat melyik illik bele. A szelepszár 8mm átmérőjű volt az átlag személyautók 9mm-esek és csak a kis Marutié volt jó bele.
Miután összeraktam füstmentesen járt a motor és nullára csökkent az olajfogyasztás, pedig előtte liter számra ette. Eladás előtt mértük és 10-es kompresszió volt a hengerekben, az közel gyári érték!
Ezeket csak azért írom mert a Honda nem kopik csak úgy el, de a gumi alkatrészek elöregednek, nem kell megíjedni.
De lehet ha jó lesz az idő és nem fújja a párát a kipuff, nem is fogod látni azt a "füstöt".
Hűűűhaa,aztán jó bogár temető van a sisakodon!
Akor jó mocizás colt hamár olyan sokat motroztál!
én ma gurultam 10percet,meglehet még anyitse,csak a gumikat melegitettem,mert kacskaringóztam az üres utakon!
nemtom mintha 70es évekbe lenénk,ma alig voltak autók a terepen kívül!
Az olajcsere után,valahgy most jobban hallani a Honda fütyülést,jobban vííjjjjog! de mikor már meleg volt a moci,lassan gurultam és ahogy megnyomtam tiltásig akar kis kék füstöt kidobni! ez kezd picit idegesé tenni!
Köszi, igyekeztem hogy ne legyen giccses. Kár hogy messzire laksz, ma lett volna legalább társaságom
nagyon frankó lett Laci! Gratula!

ma gurultam kb. 30 km-t holnap lehet, hgoy még kimegyünk. Vagy motor helyett brinágval a tekerés is hiányzik már!

Üdv,
Zoli
Sziasztok!
Megvolt a mocizás délután. Sajnos csak magam, mert a cimbik nem értek rá de így is élveztem minden pillanatát a kora tavaszi napsütésnek. Fényképezőt nem is vittem, mert mivel magam voltam nem sok értelmét láttam.
Történt velem egy poénos eset is: a 4-es úton egy lámpás kereszteződés után igyekeztem magam mögött hagyni a kb 10-12db kocsiból álló konvojt, amit a lámpa gyüjtött össze. Nem okozott különösebb gondot szemből kilóméterekig senki sem jött, majd következett egy tavaly újáépített szakasz ahol egy felüljáró után a tükörsima aszfalton megeresztettem a gépet. Olthatatlan vágyat éreztem megnézni, hogy kiakasztja e még a mutatót a kis CB. Hát kiakasztotta mivel ráadásul még leejtős részen is mentem, gyanítom belekacsintott még a 200-ba is. A meghitt kis száguldozásom csendéletébe belerondított égtelen robajjan két nyitott dob borzalmas mennydörgéssel, miközben úgy mentek el mellettem, hogy rendesen csattant a levegő utánuk .
Átgondolva az történhetett, hogy a mellék útról feljöttek és miután megelőztem a kocsisort ráhasaltam a tankra (ezért már nem láthattam őket a tükörben) azt hitték ez felhívás keringőre és nehogymán egy kis 400-as... Hát komolyan mondom úgy elmentek mellettem, hogy az valami félelmetes volt, ne kérdezzétek hanyasok voltak de legalább 190-es gumijaik voltak. Ki gondolta volna ekkora sebességnél, hogy ilyen csúnyán otthagynak, de van tanulsága a dolognak : mindíg figyelni a tükröt!
Aztán visszaértem a megszokott kis öregpapás tempómhoz és közel 200km-ert lemotoroztam kis falvakon keresztűl össze-vissza.
A végén már fáztam kicsit, de a lámpámon és a sisak plexin is látható a tavasz első jele amit egy motoros észre vehet, a sok kis bogár
Holnap megígérték a cimbik, hogy délután jönnek, akkor majd viszek fényképezőt és csinálok pár képet.
Nekem az olajfilter méretre ugyanakkora!csak azok a lyukak másak!akkor szerintem az előzző olajfilter is jó volt!igaz,ha hoszabb a filter az mégjobb,nagyobb a piszok tűrése! én először csodálkoztam h milyen fekete szinű az olaj amikor kiengedtem,de végül lenyugottam!hát azért még nagyon is jó ez igy,nekem 49ezer mérföld volt benne mikor megérkezett hozám,az ott 78ezet km! nagy összeg!de nem idegeskedek,3 nő volt a tulajdonosa én előttem kint Németbe,megvan papiron! ugy bizti nem ugy hajtották mint én... hanem lazábban! mindneki azt mondja h női mocit vettem mikor megmondtam nekik!
Nem cserélem én még a fékeket,most inkább kiadok pénzt az uj gumira,meg majd kell forgalmit hoszabitnai!aprili 16 jár le!
Na jó mocizást,meglehet én is kerülök 1et vele!Csinálj képelet,tudod teccik ha látom valaki mottoral tölti az idejlt!
Szia Albert!
Egészen tiszta volt még az olaj amit leengedtél, jó lesz az a Motul is szerintem. A fékbetétet én még koptatnám mielőtt kicserélem, de te tudod, ha rászántad cseréld ki.
Az olajfilter nekem is kicsit másabb volt mint az előző mert méretben is kicsit hosszab, de az nem baj ha nagyobb a szűrő felület, mert elvileg ha a test nagyobb akkor a benne lévő filter is nagyobb.
A lukakal meg ne foglalkozz, ha a típusok között szerepel a Honda akkor nem lehet rossz!
Megyek leolajozom a láncot mert délután megyek mocizni egy jó kis távot. Ma semmit sem fogok dolgozni, most jöttem haza mert cipőt vettünk a fiúknak, egész délutánra kimenőt kaptam az asszonytól.
Ki is fogom használni
Szia Balázs!aszta de jó néz ki,ép hozzád illik,ugyh én mondom h meg is veheted! nemtom az én magaságomhoz h állna a moci? nem mint a Hornet... kis kerékpár...
na itt vannak még amik kimaradtak képek!
meg lefotóztam az elsőfékpofákat,és szerinted cseréljem vagy még kibirja az idei szezont?nem sokkal fastagabb az új tőlle!
Szia Laci!
tegnap nagyon elmaradtam,nembirtam jelentkezni!
Hüüü de jót mutat a mocidon a Bukógomba,mintha eredeti lenne!Gratula,CSillagos 5-ös! Ugy összeillik a szín,minden... Komoj preciz munka volt!
Na én ma kicseréltem az olajat meg az olajszürőt!kb 3,4L öntöttem bele!csináltam fotókat,a régi olajról,a régi meg az új szürőről,anyi a különbség h a lukak kisebbek ezen az ujról amit pont a CB-1re kértem,irja a számot is a dobozon!
Nem tudom megmondani mert egy jó 8 centis talapzaton volt pluszba

De Tesóméról a gyári üléssel leért a lábam de nem telitalppal. szerintem ez is akkora lehet.
Én meg már meguntam a pakolgatást, 1-2-3-4-5 aztán még 50-nél se kell visszakapcsolni és tol mint a bábolnai csődör
Kérdés: hasonlóan magas növésű vagyok mint te, a lábad mennyire ért le, gondolom a széles űlés miatt a telitalpat el lehet nekünk felejteni?
Háát igen

Én a Hondából hiányolom a 6.-ik sebességet ami az 1400-ban van :D

Bár biztos ki van találva hogy ne keresd :D
Valakinek van az 500-as ismerőseim közül . Na mindegy, a GSX is egy gyönyörűség csak annyi vele a bajom, hogy nem szárnyas logó van a tankon, más egyéb minden tetszik
Nincs.

Ami van az 1 GSX 1400 meg még 1 CBF600 meg 2 darab lábbal hajtós az enyémen kívül
Nektek van a családban, vagy rosszul emlékszem?
éééén neeeem!
ugyaan dehogy!

Hidd el nekem is fáj! nem kicsit!

ami még megtetszett benne miután ráültem! Zselés az ülés! és kicsit "kagylósított"

Nagyon fasza!

De befejeztem
Ugye szándékosan fájdítod a szívemet
Sziasztok!

Háát őőő Ráültem a szívem vágyára!
Sziasztok!
Felrakom az ígért képeket, ma este felkerültek a bukó gombák a helyükre. Azért raktam följebb mint ahogy azt legelsőnek terveztem mert úgy méregettem, hogy a kormánnyal együtt jobb védelmet biztosít a tanknak. A kis ezüst oldal elem olyannyira belefekszik a vázba, hogy kellő támasza a gombának, főleg mivel a gomba felfogatás a váznyúlványra fekszik. Valamennyire még rugalmas is, így reményeim szerint a nagyobb ütésen is csillapít mielőtt a váz vagy a tank sérülne. Remélem élesben nem próbálom ki soha.

Na megyek végigböngészem Albert képeit
Sziasztok!
na megnéztem reggel a képeket feltöltötte,mind a 102öt!majd nézétek meg! én mentem már ithonról,meglehet estére felnézek!ma megveszem az olajfiltert ,meg ha sikerül veszek első fékeket,mert 1mm maradt a pofákból! meglet elég lenne erre a szezonra de inkább nem rizikelek!
Sziasztok. Köszi Albert hogy gondoltál rám is ott van az olyan is amilyen az enyém .csak ugy csurog a nyálam és irigykedem hogy te ott lehetél,nekem sajnos ugynéz ki hogy idén sem sikerül eljutnom a kiállitásra.
Hát akkor én már azt sajnos csak holnap este látom.
Jó éjt!