Szia Laci!
ez az a pilot screw?ami a manualba van?ép olvastam rólla,h hogyan kell állitani,meg menyit kell csavarni!ugyanugy levan irva ah te elmondtad! csak ah észrevettem nállam 3/4 kört tudok rajta csavarni,mert rajta van az a limiter ami nem engedi h tovább csavarjam!
irja h el kell távolitani azt,de h hogyan azt már nem irja!
A gyertyákat majd ma megnézem!
Szia Albert!
Készültem neked egy kis segítséggel, ha van kedved játszadozz el a karburátorokkal, ezzel elrontani nem tudod . Az első képen láthatod a levegő csavarokat és azt, hogy hogyan jelöltem meg piros festékkel a csavar helyes pozicióját ahogy azt a szinkron során a mester beállította. Így referencia marad ha később esetleg hozzá akarnék nyúlni. Te is jelöld meg és utána csavard be teljesen ütközésig, de számold meg hány menetet tekertél! Kifele egy fél fordulattal kevesebbet tekerj. Tehát ha eddig két egész fordulatra volt kitekerve akkor csak 1,5-öt tekerj ki majd indítsd be a mocit hogy mi a változás. A totalbike népítélet motordoktor rovatában olvastam hogy a belpiacos benzinszegényre karburált motorokon ez szokott segíteni. Egy próbát megér, ha nem válik be visszatekered oda ahol megjegyezted. Azzal hogy megszámolod hány csavarással volt kitekerve a levegőcsavar ellenőrízheted hogy nincs e a karbik között nagy eltérés ill. hogy a gyári~1,5-höz képest neked hol állt. Az utólsó képen láthatod a gyertyaképeket és amit hozzájuk írtam. Elárulom amikor vettem a mocit nekem mind a négy gyertyám kormos volt, sőt a balszélsőt néha be is köpte. Akkoriban volt túlfogyasztásom is, a levegőcsavarjaim~2,0 körül voltak kitekerve. A helyes gyertyakép a levegőcsavarok beljebb tekerése és a szinkron beállítása után alakult ki. A gyertyák amit feltettem nem az enyémek, egy manualból szedtem ki, hogy lásd a tied milyen ha ezzel összehasonlítod. Ha kormos a gyertyád akkor próbáld meg amit leírtam és lehet neked is segít. Jellemző amúgy a melegen eltünő alapjáratra ez a jelenség.
Kiváncsi vagyok a csavarjaid hogy voltak beállítva és mit mutat ha egy fél tekeréssel beljebb csavarod , a lényeg, hogy jelöld meg hol állt és akkor vissza tudod állítani az eredeti állapotát ha nem válik be a tippem. Mind a négy karburátoron vegyél vissza egy fél tekerést a levegő csavaron és utána próbáld ki, és persze újra kéne gyertyaképet is nézni, hogy változott e.
Türelmi játék de ha bejön akkor legalább megnyugodhatsz.
Szia albert köszi hogy viszaraktad a vidit ezen már egészen jol kivehető a hangja nagy valoszinüségel csak szinkron baja van megnéztem az orákat a szinkronteszteren és az enyém -1 ig van amugy a fordulatot hogy ejti visza mert ha lassan akor biztos hogy szinkron.
Szia Laci!
Bocsi,de mára megigértem a gyertya képeket h felrakom,de ma nem volt időm arra!meg már indulóba vagyok Ujvidékre és egész későn érek majd csak haza!holnap igérem meglesz!
Üdv!
Még annyit akartam mondani Albert ha holnap lesz időd, légyszives vedd ki a gyertyákat és fotózd le együtt a négyet úgy, hogy az elektródái jól látszódjanak. Holnap kielemezzük a gyertyaképet, kíváncsi vagyok rá.
Most én elköszönök,
holnap ugyanitt!
Na itt már közel sem olyan torz a hangja, de teljesen közel nem szabad rakni a kamerát mert a mikrofon nem olyan mint az emberi fül. Amikor kezdtem itt a Sport Motoron lógni és nézegettem a körbejárós vidiket feltünt, hogy szinte mindre azt írták "milyen jó a hangja" pedig nekem nyersnek berregősnek tüntek. Aztán meglett a kamerám nekem is és elkezdtem vidiket csinálni magamnak Laca segítségével, akkor szembesültem vele mennyire más amit hallunk és amit a kamera visszaad.
Továbbra sem hallok nem természetes motorhangot, hidd el nagyon sokat fog még elfutni a géped Albert. A lényeg ne legyél türelmetlen és kérd az unokatesód segítségét. Egyszer normálisan beállítjátok és utána csak tankolni kell. Hidd el az elején én is kinlódtam az enyémmel nem egyszer beköpte a gyertyát és sokat fogyasztott, mióta beállítottuk akármikor előveszem csak teszi a dolgát gond nélkül.
A másik vidi nagyon komoly, mekkorát mennek azok a gépek, valami eszméletlen!
Jó ötlet a kipuff. hangjának rongyal csillapítása, mert a nagy hang torzítja a kamerát. A régebbi Youtube-os vidin jó hangja volt ezért is gondolom, hogy torzít a nagy hang miatt a kamera.
azt is akarom hogy őszinték legyetek!
hát meglehet fura igy a vidin,mert ő szépen dologyik,csak annyira közel vettem a kamerát h a szelepek szép ketyegése halladszik!meglehet neked azé fura Tamás!emigy nem lehet kivenni előlle azt az 1 kopogás-csörgés hangot...
Erőss a kipuff hangja nagyon, lehet ezért nem hallatszik, legalábbis én nem hallok semmi csörgést.
Az alapjárat nem is olyan rossz , szerintem beállítás itt a probléma semmi más.
Hát Albert bocsi előre is őszinte leszek amenyire kilehetet venni hát elég csunyán szol ott valami vagy csak a videon?ez nagyon kerepelős ráadásul olyon fémesen.olyn video nincsen amin egy rongyal befogod kőzbe a kipufogot akor lehet hogy jobban halatszana mert az is lehet hogy azért halotam olyanak.
Az a jó ha elmondjuk egymásnak amit tudunk , a lapka akkor tud kiszabadulni ha törik a csésze, másképpen nem, lehet ilyesmiről volt szó. Biztos állítottál már szelepet és láttad milyen kicsi rá az esély, hogy az onnan kijöjjön. Nekem amúgy nagyon idegen volt ez a szelepállítási módszer, sokkal jobb volt a sorkettes régi CB-m csavaros beállítása. Persze az se mindegy mekkora a fordulat, erre a fordulatra nem lenne jó a régi konstrukció.
Szia Tamás!
nem okolunk mi téged semmire,hisz te is azt hallotad!de remélme ilyen gond nincs a mocimmal!
naon gondolkoztam arról h csináljak órákat,találtam is 6 eur 1 vakum órát,-1.2bár ig mér!a gyári 4 óra pedig 80 eur a Louis katalógusba!
Sziaztok a lapka kiesést nem én találtam ki olyan mondta aki nem kevés cb-1 csinált meg ujitot fel mert olyan hejen dolgozik ahová konténerbe hozták japánbol ezeket a mocikat én is voltam ott azota se látam annyi cb-1 -et egyrakáson én azért mertem ez megirni mert olyan mondta akinek adok a szavára mégha én is kételkedek benne.Albert:sima vákumérő ora ami tizedes osztásu az megteszi csak anyi hogy nagyon le kell szükiteni a csatlakozocsonkot mert csak ugy simán ugrál a mutato.amugy én csináltam.
ép ugy akartam mondani,h rángatódzik minden!
no az utolsó vidin valamenyire hallani,meg majd meghallod h lefel emelkedik az alapjárat!majd felrakom YouTubera akor szólok!
meg majd mutatok vidit amikor gyujtottam előszörre be,h milyen nehezen akart beindulni,teli szauggal és semi gázaal,csak alaszerolni!
ez az a pilot screw?ami a manualba van?ép olvastam rólla,h hogyan kell állitani,meg menyit kell csavarni!ugyanugy levan irva ah te elmondtad! csak ah észrevettem nállam 3/4 kört tudok rajta csavarni,mert rajta van az a limiter ami nem engedi h tovább csavarjam!
irja h el kell távolitani azt,de h hogyan azt már nem irja!
A gyertyákat majd ma megnézem!
Készültem neked egy kis segítséggel, ha van kedved játszadozz el a karburátorokkal, ezzel elrontani nem tudod . Az első képen láthatod a levegő csavarokat és azt, hogy hogyan jelöltem meg piros festékkel a csavar helyes pozicióját ahogy azt a szinkron során a mester beállította. Így referencia marad ha később esetleg hozzá akarnék nyúlni. Te is jelöld meg és utána csavard be teljesen ütközésig, de számold meg hány menetet tekertél! Kifele egy fél fordulattal kevesebbet tekerj. Tehát ha eddig két egész fordulatra volt kitekerve akkor csak 1,5-öt tekerj ki majd indítsd be a mocit hogy mi a változás. A totalbike népítélet motordoktor rovatában olvastam hogy a belpiacos benzinszegényre karburált motorokon ez szokott segíteni. Egy próbát megér, ha nem válik be visszatekered oda ahol megjegyezted. Azzal hogy megszámolod hány csavarással volt kitekerve a levegőcsavar ellenőrízheted hogy nincs e a karbik között nagy eltérés ill. hogy a gyári~1,5-höz képest neked hol állt. Az utólsó képen láthatod a gyertyaképeket és amit hozzájuk írtam. Elárulom amikor vettem a mocit nekem mind a négy gyertyám kormos volt, sőt a balszélsőt néha be is köpte. Akkoriban volt túlfogyasztásom is, a levegőcsavarjaim~2,0 körül voltak kitekerve. A helyes gyertyakép a levegőcsavarok beljebb tekerése és a szinkron beállítása után alakult ki. A gyertyák amit feltettem nem az enyémek, egy manualból szedtem ki, hogy lásd a tied milyen ha ezzel összehasonlítod. Ha kormos a gyertyád akkor próbáld meg amit leírtam és lehet neked is segít. Jellemző amúgy a melegen eltünő alapjáratra ez a jelenség.
Kiváncsi vagyok a csavarjaid hogy voltak beállítva és mit mutat ha egy fél tekeréssel beljebb csavarod , a lényeg, hogy jelöld meg hol állt és akkor vissza tudod állítani az eredeti állapotát ha nem válik be a tippem. Mind a négy karburátoron vegyél vissza egy fél tekerést a levegő csavaron és utána próbáld ki, és persze újra kéne gyertyaképet is nézni, hogy változott e.
Türelmi játék de ha bejön akkor legalább megnyugodhatsz.
Bocsi,de mára megigértem a gyertya képeket h felrakom,de ma nem volt időm arra!meg már indulóba vagyok Ujvidékre és egész későn érek majd csak haza!holnap igérem meglesz!
Üdv!
na felraktam ujra...
letöröltem a vidit,de ujra felrakmo nemsokára!
Na jó éjt!
Most én elköszönök,
holnap ugyanitt!
Továbbra sem hallok nem természetes motorhangot, hidd el nagyon sokat fog még elfutni a géped Albert. A lényeg ne legyél türelmetlen és kérd az unokatesód segítségét. Egyszer normálisan beállítjátok és utána csak tankolni kell. Hidd el az elején én is kinlódtam az enyémmel nem egyszer beköpte a gyertyát és sokat fogyasztott, mióta beállítottuk akármikor előveszem csak teszi a dolgát gond nélkül.
A másik vidi nagyon komoly, mekkorát mennek azok a gépek, valami eszméletlen!
meg ezt nézétek meg,csak kapcsoljátok be a HD-t lent,a jó minőságett lásátok... ez fel van rakva ide a fórumra
na itt a másik vidi
hát meglehet fura igy a vidin,mert ő szépen dologyik,csak annyira közel vettem a kamerát h a szelepek szép ketyegése halladszik!meglehet neked azé fura Tamás!emigy nem lehet kivenni előlle azt az 1 kopogás-csörgés hangot...
Az alapjárat nem is olyan rossz , szerintem beállítás itt a probléma semmi más.
Az a jó ha elmondjuk egymásnak amit tudunk , a lapka akkor tud kiszabadulni ha törik a csésze, másképpen nem, lehet ilyesmiről volt szó. Biztos állítottál már szelepet és láttad milyen kicsi rá az esély, hogy az onnan kijöjjön. Nekem amúgy nagyon idegen volt ez a szelepállítási módszer, sokkal jobb volt a sorkettes régi CB-m csavaros beállítása. Persze az se mindegy mekkora a fordulat, erre a fordulatra nem lenne jó a régi konstrukció.
na itt a vidi,de igy nem hallani... vagy?
nem okolunk mi téged semmire,hisz te is azt hallotad!de remélme ilyen gond nincs a mocimmal!
naon gondolkoztam arról h csináljak órákat,találtam is 6 eur 1 vakum órát,-1.2bár ig mér!a gyári 4 óra pedig 80 eur a Louis katalógusba!
no az utolsó vidin valamenyire hallani,meg majd meghallod h lefel emelkedik az alapjárat!majd felrakom YouTubera akor szólok!
meg majd mutatok vidit amikor gyujtottam előszörre be,h milyen nehezen akart beindulni,teli szauggal és semi gázaal,csak alaszerolni!