pedig tényleg így van.régebbi rendszer mint a kresz
250-re 7000 alatt lenne nekem valamivel bónusz néhányba 400ra 30e.mindegyik éves.aztán 500ra is 30e,600ra is 30e,1300ra is 30e,ergo szerintük egy busa csak annyira veszélyes mint egy 400as vagy gs
ilyennel vagy hasonló megoldással szokták általában... ....és vmelyik blokcsavarhoz vagy közelben lévő csavarhoz szokták ezekkel a lemezekkel rögzíteni...gondolom lehet ilyeneket kiollózni is lemeztáblából és ahoz hozzárögzíteni a menetes szárat maszekben... http://www.ricambiweiss.de/pro...
nah kalev kollégával megvizsgáltuk hogy ha lenne egy 1300 busám akkor a k&h-nál(meg ált. mindenhol)800 forintal kevesebb lenne a biztosításom mint a gs 500-ra, ami 350 ccm felett van az egy kategória... fasza a biztosítás még a 20 éves jáwa rendszerben él
A Sajó utcai:06303465500, az Ő fő profilja a hűtők, és klímák javítása, de mellette sok motor és egyéb műanyag elemet javít, és javított már.Szépen, és elfogadható áron javított.Bár a másik is szépen megjavította, igazából mindegy melyiket választod.
Az Urbatsok utcai:06702507686
Remélem még élnek a számok....
Hali!Nekem a Sajó utcában lévő javította, vagyis a fejidomot,és a lámpát de tényleg jól és szépen megcsinálta.A Kawa farok idomot meg az Urbantsok utcában javíttattam, Ő is szépen dolgozott, és kb egyforma áron dolgoztak.
most mér nem kötegelővel ?akkor mivel?szikszallag ?hát vagy fúrkálod a vázadat vagy én mondjuk olyanra gondoltam h ilyen bilincsekkel megoldani a dolgot (az enyémre speciel).szóval vázra bilincs abból valamennyi kis fül jön ki és arra megy rá az idom ...ha nem érted nem magyarázom még1x
250-re 7000 alatt lenne nekem valamivel bónusz néhányba 400ra 30e.mindegyik éves.aztán 500ra is 30e,600ra is 30e,1300ra is 30e,ergo szerintük egy busa csak annyira veszélyes mint egy 400as vagy gs