legalábbis a legenda ezt tartja,bár a halhatatlan blokk tényleg közel van a valósághoz viszont az alul nyomatékos felül pörgős csak érzéki csalódás összehasonlítva fajtársaihoz:zxr,cbr,gsxr
nyomaték ide vagy oda rajtolásnál is gyorsabb az elvileg ugyanolyan erős zxr ugyanolyan súllyal,tehát nem a kategória csúcsa
ettől függetlenül minimális különbségekről beszélünk így ezeknek nincs jelentősége.
a te érdeked hogy maradjon valami jó,ha marad az nsr továbbra is mindenki szégyenkezve megy majd haza minden pályázás után hogy már megint 125tel vertek el
nekünk is van minden féle fürész csak azt nemtudom hogy mennyit vágjak le mer ha soklessz akkor a másik kezemböl is le kell vágni aztánn nem marad kezem
nekem is ez a bajom hogy a jobb kezemet nemtudom rendesen kinyujtani pedig megmértem a kormány végét hogy egyenesbe mijen messze van a tanksapkához de mm-re pontosan ugyan akkora mind a 2
lehet hogy az én kezem nem egyforma
A gixszernél arra figyelj nehogy olaj hűtéses legyen!Nem tudom mikortól hagyta abba a Suzuki ezt a baromságot ,de a 92-es az gyanús!Ugyan is épült néhány széria GSX-R olaj hűtéssel ami baromian nem jött be a Suzukinak.
öregszem,én is már inkább pályára megyek.
múltkori st andrew-kor lőtt kép,amikor külső íven elment nekem elgondolkoztam hogy javítsak-e a tempómon,de arra jutottam hogy nem éri meg
(más kérdés hogy ha puha keverék van alattam akkor beállok a fogócskába )
Müködőképes az NSR?
Csupa nagybetűvel.
nyomaték ide vagy oda rajtolásnál is gyorsabb az elvileg ugyanolyan erős zxr ugyanolyan súllyal,tehát nem a kategória csúcsa
ettől függetlenül minimális különbségekről beszélünk így ezeknek nincs jelentősége.
GSX-R
VFR
lehet hogy az én kezem nem egyforma
Sőt...1-1 ilyen út után nemhogy odanő, még majdnem látok is vele...
link
múltkori st andrew-kor lőtt kép,amikor külső íven elment nekem elgondolkoztam hogy javítsak-e a tempómon,de arra jutottam hogy nem éri meg
(más kérdés hogy ha puha keverék van alattam akkor beállok a fogócskába )