Így van! :)
Vettem egy donor motort, de a képen nem látszódott, hogy szar a kabátja, ami nekem sérült, ezért abból a jó alkatrészeket eladogatom..... (Csabci ötlet:) )
MINDENKÉPPEN az Ezredes urat csináltatom meg, mivel Ő tökéletes. :)
A képet illusztrációnak tettem fel:)
Nyilván...
szerintem sokan azt hiszik,hogy nagy ccm-es motor,meg erős,az sokat is eszik...Igaz,én csak az enyémröl tudok véleményt mondani,de általába 200-210 km-t tudok elmenni,mig kigyullad az utálatos lámpa,ez kb 12-13 liter,és akkor ebbe bent van az 50-töl a 250-ig...
Szóval véleményem szerint nem eszik sokat!
Szeva!Országuton biztos,hogy elég a 100 ló,de azért jó tudni,hogy van még benne tartalék!És az se igaz,hogy egy erős motort nem tudsz kihasználni közuton,mert minden egyes előzésnél kihasználod.
A gumitémához is hozzászólva,a a zr,az ha jól tudom 240 feletti sebességekre is alkalmas,és nyugodtan rakhatsz fel 120/70-est,azzal jobban fordul,mivel egy kicsit magasabb a gumiprofil...
a méret váltáshoz nem sokat értek
a zr azt jelenti hogy 300km/h-ig jó vagy valami hasonlóan nagy sebesség, nem tudom pontosan
nem kell neked zr-es mert ugyse mész ojan gyorsan
a csopper gumik drágák
használtgumit nézd meg a csabcinál meg kérdezd meg a mocilacit mert nála is szokott lenni néha használt gumi
de van benne rizikó mert első gumit nem szabad javíttani ha kilukad
ha mégis javított gumit veszel akkor az lehet hogy rázni fogja a kormányt
uj gumik drágábbak de azok biztos hogy jók
vs 650-nek még jó fogyasztása van 4-5 liter között mondták
yamahát nem akarok
suzuki vagy honda kell nekem, mindegyikhez kapni alkatrészt elég sok helyen még győrbe is van minden
sport motort nem akarok mert az hosszú távon nekem nem lenne kényelmes, ha mégis azt vennék akkor zx9r vagy cbr 919
er5 az ojan kicsi mint a foregonnak a gs
még az nsr-en is jobban elférek
most a vfr 750 az első számú kiválasztott
5 litek körüli fogyasztás, nem romlik el, értékálló, kényelmesen elférek rajta, jó hangja van
mindenre alkalmas
azon filóztam hogy most már drágább lett az átírási költség
ha jó állapotú külföldit találok 400-ért akkor lenne egy friss műszakis motorom 500-ért
Nézegettem az első gumimat...hááát azt hiszem le kellene cserélni.
18 120/60 ZR es gumi van rajta.A kérdésem hogy nem baj ha nem ZR-es gumit rakok rá?Mert bizony ez a gumi tipus 40ezer darabja!Ja és a 120/60 is ritka nagyon mennyire kombatibilis 120/70 es?Mert az gyakoribb méret!
Én főként az időre gondoltam,egy 50-est gyorsabban ki lehet nőni mint mondjuk egy 80 lovast!De itt meg is állnék egy pillanatra.Ország úton nehogy már ne legyen elég 100 ló,az aki ezt mondja az nem normális közlekedik.Persze a pálya az már más téma!
azért a "rev-it-red" felhasználónév elég sokatmondó
mondom az a baj megveszel valamit,de nem tudod hogy mit,elviszik egy központba x pénzért,pl londonba,onnan hazahozza egy kamion x pénzért (vagy vigyáznak rá vagy nem) közben a telefonszámlád x összeggel nő,ha hazahozták rámegy a fél életed,és ekkor szembesülsz vele hogy vettél egy rozsdaboglyát,amiben zörögnek a szelepek..
nagyon sokan megkerestek amég kint éltem hogy segítsek nekik ilyenben,de be kellett látniuk hogy nem éri meg.nekem saját részre sem érte meg,pedig céges autóm volt..
Vettem egy donor motort, de a képen nem látszódott, hogy szar a kabátja, ami nekem sérült, ezért abból a jó alkatrészeket eladogatom..... (Csabci ötlet:) )
MINDENKÉPPEN az Ezredes urat csináltatom meg, mivel Ő tökéletes. :)
A képet illusztrációnak tettem fel:)