Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én szemezek egy elég szépen összecsukott streettel már régóta bay-on.
Csak az a fránya lecsekkolás élőben.Hogy tudnám megnézni nem képen.

Lehet nem vágnék bele.
Akkor marad a magyar piac
nem jársz vele jobban,volt akinek vittem angliában fazer600at,de összességében nem éri meg.nem csak az ára miatt mondom.a szervezés,az idő,az összköltség rég több lesz mint az itthoni ára,és azt elmondom hogy az angolok nem értenek hozzá, nagyon leélt gépekkel találkoztam.vagyis mindegyik az,és véletlenül akadt ami karban volt tartva.
Jah csak van egy srác az Előbb említett fórumban és ott kérdeztem hogy mennyibe mennek az fz6 vasak...Tavasszal lehet motort cserélek...túrázni kéne
Nem tom még mi lesz..Amúgy ha nyakamba szakadna az egyik nemzeti bank 1-2 éves bevétele,tuti én is vennék új motort..de sajna a földön élek,munkás ember vagyok és szegény...Anglia..hm...fene tudja..csábító árak vannak ott...kérdés hogy a jó kis időjárási viszonyok és a rosda mennyire ette meg őket
---"angliában élő magyar motorosok"
hogy jött ide anglia?
én is olvasgattam máshol,ha rám hallgatsz nem veszel angliából motort.
egyébként jó a meglátásod,mióta lement a használt motorok ára,azóta 500e-ért elég modern gépet lehet venni.ennek ellenére ha lehetőségem lenne,én is vennék újat.
Üdv midnenkinek.Olvasgattam a friss témákat és a túramotor szegmens pont nekem is aktuális...Bár én nem szánok 2 milliót a mai világba motorra,de 500.000 akad...Abból is lehet jó gépet venni..Személy szerint én sajnálnék egy 2millás motort túrázgatni..Nekem elég bonyolult a motorcsere,magasságom miatt..de pl el tudnék képzelni egy Pegaso-t,ST2,sv650s,Bandit,Fz6,tdm850....Szerintem nem kell 2 milla egy olyan motor vételéhez ami még nagyon sokáig szolgálja lovasát...
erre te tudsz választ adni
meg kormány csere az alap ilyen motornál hidd el, vagy esni tudni kell?
ja és ha elesel vele csak visszahajlítod a tükröt
v2ben és v4ben azért túl jó fogyasztásaid nem lesznek.
ha takarékos nagymotort akarsz akkor fzs600 (2002 után) ha mégnagyobbat akkor fzs1000 (fz1 előtti verzióig) vagy 600ban még Zx6r J1-J2 (csak ezek,a 636osok már pályára termettek).
ezen kívül az említett f800st eszik jól,de kellően erős,illetve a kawának volt nagyon jó szériája, a 2000-2002 Zx9r is takarékosra sikerült,emellett 143Le. a vfr 800 egy literrel többet kér ezeknél. viszont egyiknek a nyergében sem tudlak elképzelni,szerintem jobb ha kimotorozol egy er5öt előbb,keveset is eszik,az ára már nem fog esni '97es példány van 360e-ért,és olyan mindenes a felépítése miatt.ha 2 év múlva eladod,addig nem kell rá semmit költened,nem buksz rajta szinte semennyit,megtanultál nagyobb motorral menni és eltudod dönteni hogy mit akarsz utódnak
most ne haragudj meg de mi az amit nem lehet idővel kinőni? itt sokak szerint a 130 lovas 600-as sportgépek is kicsik, meg lassan az 1000-ek is, persze ha lesz végre 1500 ccm-es sportgép
ha igy emelkedik a benzin ára akkor érdemes lenne kipróbálni mijen egy új
új motort én sem biztos hogy vennék.S szerintem 700-as motortól nem nagy kunct az a 4liter.Tihanyi túrán az én 650-esem is megállt 4literbe(80le),s nem 50le,mert az valóban kevés ha nem is azonnal de kifogod nőni!
nem annyira teccik a bmv meg a sor 2 az nem az én világom
v2 vagy v4 lessz nagy valószínüséggel
mikor cseréled le a motort?
neked az f 800 S jó is lenne, nekem meg az st lesz mert az túrásabb
persze hát neked kell is a 50+ lóerő
bmw-t nem akarsz? én azt fogok venni ha minden jól megy, az is 4L eszik, csak 800-as, a bmw f800 -as sorozat van 3 fajta nézd meg azt is, én a helyedbe új motort nem vennék,
már megtaláltam mivel kell túrázni menni
itt van győrbe, keveset fogyaszt, 100le
és nagyon jól meg lehet pakolni
link
dugót mindenképp cserélek
addígra meg biztos hogy lessz valami másik paripa
már azon is gondolkoztam hogy uj motort veszek
a honda egész jó gépeket rakott öszze erre az évre, nc 700 nem is ojan veszélyes áron van 2 milla alatt regadóval, 4 liter alatt van a fogyasztása, 430-as benzinnel behozná az árát hosszútávon egy régebbi motorhoz képest
csak egy kicsit kevés az 50le
akkor már inkább az uj v-storm csak az meg drágább
remélem lessz tesztnap majd a tavasszal
és milyen mottoral tervezed ezt a túrát? vagy csak végre dugót cserélsz?
norvégiába hideg van
inkább maradjunk itt dél felé
olaszország-francia alpok-svájc-magastátra
3 hétbe belefér egy norvégia-nordkapp németo-dániának meg vissza oroszországnak,az olyan 12000km,meg is van a szezon
a nyáron csináljunk valami nagy túrát
mehetünk messze is alpokba vagy erdélybe
3 hétig ithonleszek a nyáron ugyhogy akkor kell lebonyolíttanom a szezon nagy részét