Hol van már a csoki a tanuló szinttől?
Vérbeli profi!
"haverok akiknek nagyobb motorjuk van már többen is mondták hogy vehetek 600-ast vagy annál nagyobbat is mert látják hogy jól megyek"
azért néztem ezeket mert ezekről csak jókat irnak mindehol
meg munkatársamnak is van egy sc28 94-es évjárat
nagyon meg van elégedve vele és neki 6 literből megáll 100-on a súja meg egy 600-aséval egyenlő és ezt nem kell szétförgetni mert alacsony fordulaton is van benne elő
95nM a nyomatéka
csak az adók azok drágábbak lennének mint a 600-asra
ha ebbe tényleg csak 43000km van akkor simán megéri az árát
ezeknem még normális nagymotor formálya van
Ja a km! Tudja a tököm egy motort meglehet ölni 10000 alatt de el lehet hajtani 80-100000km különösebb gond nélkül ez a gazditól függ.Ennél ha értelmesen volt használva a (ha jól emlékszem) a 43000 nem olyan sok.
A CBR-ek az egyik legmegbízhatóbb masinák főleg a 900 kategóriák.Az olajjal is csínyán bánnak a motorról és váltóról sem nagyon tudok rosszat mondani a kuplung sem a csörgős fajta.A vezérműlánc feszítőjük szokott szarakodni illetve a primer láncos típusnál szintén a vezető és feszítő ,de ha jól tudom a körlámpások után már egyik sem láncos.Sőt a kinézett darab ha tényleg azé akire tippelek akkor egy kimondottan jó darab.
Szerintem a héten már nem megyek felétek. Ilyen a csizma,a talpán látszik a használat,szétrúgva nincs,szerintem hibátlan. 25e
A sisak airoh a siltjén van lenyúzva,vagyis hiányzik egy darab a matricából,de a műanyag hibátlan.A belseje is nagyon jó állapotban van.25e
Van még egy auner mez, XL-es 3e. Nem szakadt vagy kopott.
Térdvédő van még,csuklós,azon azért látszik a használat,de nincs baja,4000e
http://youtu.be/HBGTTgHkGj0