Ha veszel másikat és még megmarad a régi akkor az új motornak A0 lesz a biztosítása. Bár nálad bonyolultabb mert gondolom nagyobbat veszel és az másik kategória így az is lehet ha el is adod az NSR-t és mivel a nagyobb kategóriában még nem volt biztosításod mindenképp A0 val kezded ,de szerintem hívd fel az ügyintéződ (rajta van a számlalevélen az elérhetősége -aszem-az enyémen rajta a neve meg telszáma) aztán kérdezd meg.Autónál tuti ,hogy úgy van ahogy az elején leírtam.
Mondjak valami elbaszottul durvát?
Szerintem szervezzetek már le egy találkozót, győzzön a jobbik, aztán akkor legalább lehetne itt fogadni, hogy ki jön vissza. Mert az is izgalmasabb lenne százszor, mint egymás fikázását olvasgatni. Most komolyan.
ha veszek másik motort akkor arra a biztosítás a leg alsó kategóriárol indul? vagyis nincsen bónusz
aztán ha utána eladom az nsr-t akkor megint átmegy a bónusz az uj motorra?
Kicsit olvas vissza ki kit nézett le és kinek az egója szaladt fel 1 mondat alatt, egyből az első válaszod a beszólásomra idézet " na megjött a lány motoros mi van lejárt a szoli bérleted ...... " Ha már intelligenciáról beszélünk felénk nem szokás a csajozás és az idézet mi más ha nem leszólás?Tőled elnézést sem lehet kérni mert besérül a piciny lelked. Na puszika te férfi állat! Én is befejeztem!
Elmondom mégegyszer,aztán tényleg befejeztem. Szerintem a csajozás,csirkézés,lányozás (mi szoktuk ezzel egymást szívatni,de te vagy az első aki ezt lenézésnek vette!),még a poén kategória,de a tuskózás már nem. Egypárszor küzdöttünk már ezen a sportmotor/sárdagasztó témán,de én még sosem tuskóztalak le.Sőt,szerintem még itt senki mást sem.
U.I. Csak egy jótanács,az egódból egy kicsit vegyél vissza. Ezt nem sértésnek mondtam vagy mert lenézlek.
Na cicabogár komolyra fordítva a szót! Nagyon szép a terepmotorozás meg van a maga szépsége már eleve a természet adta körülmények miatt is.Meg vannak a nehézségei is adott esetben embert próbáló is fizikailag. Csináltam próbáltam ment is baromkodtunk is de lassan rájöttem ,hogy nem az én stílusom mindig is az út felé húztam.Nem leszóltalak és a kategóriádat sem.A köz úti motorozásnál is ugyan ez megvan és itt nem a hévégi süt a nap de jó motorozgatókat értem az semmi az vagy farok hosszabbító vagy menőző én a komolyabb sportmotorozásra értem (nem a profi szintre mert attól kurva messze vagyok) de hidd el technikailag igen is komoly.Nem mondom ,hogy ez vagy az nehezebb vagy könnyebb mert a 2 kategória össze sem hasonlítható.Na széles utat, gumi fákat és ne idegeskedj hanem vedd a poént de ne csajozással! Kapsz 1 nagy
Miért te ismersz engem? Te tudod hogy én mióta motorozok,vagy hogy mennyit motoroztam aszfalton? Vagy esetleg arról van fogalmad hogy miért nem megyek aszfalton? Halvány lila fingod nincs,csak elkezdesz kóstolgatni,tuskózni,aztán meg jössz a süket dumáddal hogy neked micsoda egyensúlyod van,és tudsz stopizni meg egykerekezni,és ki tudsz számolni előre akármilyen sebességet.Ki nem szarja le?
Az a baj,hogy nem látsz a nagyképűségtől!
Nem adok én alád semmit,vegyél magadnak!
Részemről én befejeztem,mert nem szeretnék lesüllyedni a te szintedre!
Egyébként ha ennyire ismersz agy a picsám alá egy ugyan olyan gépet mint a tied meg felszerelést és menjünk ki egy általad is ismeretlen terepre.Részemről meg alád rakok egy jobbat mint az enyém aztán menjünk ki egy általad is ismert útszakaszra pl csesznek szerpentin te csirke! Részemről megoldható! Aztán utána csajozhatsz sárgombóc!Vagy egy olcsóbb én fel ülök mögéd aztán viszel na persze nem sirató mert ott mind a ketten borulunk ,de te alsót ne vegyél ha mögém ülsz mert úgy is csíkos lesz aztán megtudod melyik a keményebb.Azt sem tudod min hány órám van és kilométerem még a nevemet sem aztán minősítesz? Ébredj fel ember én csak szekáltalak de nem minősítettelek.
Ja a másik! Nekem nem kell méregdrága motor meg felszerelés ,hogy hemperegjek a sárba meg a lombok között! Meg különben is az olyan fiús ( vagy inkább disznós ? ) ! -na most megöltem -
Hát lehet én többet tudok a terep motorozásról mint te a pálya vagy a közútiról , én ki is tudok állni ,kerekezni is tudok, egyensúlyom is van, a talaj viszonyok és az emelkedő függvényben kikalkulálni a sebességet, tudom mi a különbség tuskón átmenni (bár rajtad még nem mentem át ) vagy kövön esetleg roncs autón ja és tudom cibálni én is a motort a retekből kifele! A másik fele szintén kerekezés stopizás, kanyarban hátsó csúsztatás, döntés koptatóig 1 kezes kanyarodás akár keresztbe ( bár sportgéppel azt már annyira nem ,de túrával bármikor) meg állni ha az a barom 4 kerekű esetleg 2 lábú tábla kijön elém huzamosabb tempónál mert hát terepes barátom a mi csirke telepünkön elég sokan mozognak ám! A közúti részénél a tiedre kíváncsi lennék! Bütykös!
és egybe raktál rá egy nagy darabot ami letakarja az egészet vagy több kicsit?
nem értek ezekhöz
Szerintem szervezzetek már le egy találkozót, győzzön a jobbik, aztán akkor legalább lehetne itt fogadni, hogy ki jön vissza. Mert az is izgalmasabb lenne százszor, mint egymás fikázását olvasgatni. Most komolyan.
aztán ha utána eladom az nsr-t akkor megint átmegy a bónusz az uj motorra?
Elmondom mégegyszer,aztán tényleg befejeztem. Szerintem a csajozás,csirkézés,lányozás (mi szoktuk ezzel egymást szívatni,de te vagy az első aki ezt lenézésnek vette!),még a poén kategória,de a tuskózás már nem. Egypárszor küzdöttünk már ezen a sportmotor/sárdagasztó témán,de én még sosem tuskóztalak le.Sőt,szerintem még itt senki mást sem.
U.I. Csak egy jótanács,az egódból egy kicsit vegyél vissza. Ezt nem sértésnek mondtam vagy mert lenézlek.
Részemről ennyi.
inkább motorozzatok
Az a baj,hogy nem látsz a nagyképűségtől!
Nem adok én alád semmit,vegyél magadnak!
Részemről én befejeztem,mert nem szeretnék lesüllyedni a te szintedre!
De kérlek ne is magyarázd meg. Egy csaj ne adjon nekem tanácsot. Egy olyan csaj mint te meg főleg ne,úgyis csak hülyeséget mondanál,mint eddig.