metzellernek volt egy jobbfajta keveréken,nem tudom a nevét,de sokat kellett melegíteni,és jó aszfalton hogy ne menjen ki alólam.
de igazából ha dot 2010 vagy 2011es és legalább sport-túra,akkor sikerülnie kell.nekem az volt a baj hogy régi volt.meg volt egy kis időre d208am,az nagyon tetszett
nemcsak lehet,hanem van is,szóval nem könnyű eset.szerencsére ezekre a motorokra könnyen találok,de az nsr-re nehéz volt.
meg nem is volt rajta supercorsa ill pilot power 2ct..most meg van,és egyszerűen csoda
a formája is külömbözik a gumiknak
van ojan aminek a széle teljesen le van húzva egyenesre vagyis van egy pereme
meg van ojan aminek nincsen pereme hanem kerek a gumi oldala
az én RSem gyárija 90 és 120.és a 25ösnek is ugyanez a váza.a 140es már arra kis kurva nagy.a CB-n van most a 140es és annak 130 a gyárija (ha jól rémlik )
ja csak azt úgy tervezték,ezt meg nem.ráadásul lehet szélesebb a felnije,nem tudom.
mindenesetre ha nem váltóméret megy fel,akkor sz*pás,ezt megtanultam már 1-2 gumin..
na ezt most rosszul irtad
az igaz hogy elől 100/80-17 de hátul 130/70-18 az ujabbakon már hátul is 17-es kerék van de az enyém még a régi 18-as
nekem elől nem gyári van most 110/80-17 és összehúzza a felni de azért jó
tegnap cseszneken a büfés peti kipróbálta és azt mondta hogy nagyon jól lehet vele menni lendületből de erő az nincsen benne
és mijen igaza van
de igazából ha dot 2010 vagy 2011es és legalább sport-túra,akkor sikerülnie kell.nekem az volt a baj hogy régi volt.meg volt egy kis időre d208am,az nagyon tetszett