igazad van,csak mivel a motort már eladtam,a zacskó nincs meg,és nem vagyok magyarországon,ezért nem tudok megmondani a típust
viszont fogalmazhattam volna jobban
Ja, hidegen relatív kis nyomással szoktak menni, egyrészt úgyis bemelegszik, meg hát szerény tapasztalatom szerint nem tör ki olyan hirtelen, sokkal könnyebben visszahozható a sírból a helyzet, jobban érezni a határt. Keményen meg csak csussz és volt nincs alattad a moci.
Ez egyébként tök jó, nem kell szerénykedni, a magyar valentino rossik 99%-nál simán jobb vagy :)
a pannonia ringen voltam tegnap.
nem a köridő volt a lényeg számomra,hanem,hogy kipróbáljam a motort pályán,szóval a köridőt nem is néztem(valószinüleg nem lehetne vele dicsekedni)
De azért tetszett,csak valószinü a guminymás tul sok volt pályára(2,5 2,9),de azt bőven tudta igy is,mint amit én mertem...
Sorry, hogy belepofázok, már multkor is alig bírtam megállni. Namost a Brembo, AP Racing kb kismilló fékbetétet gyárt, különböző összetételűeket. Namost én nem megkérdőjelezni szeretném az állításodat, sőt egyenesen örömteli a tapasztalatok megosztása, de akkor nemcsak te, hanem úgy mindenki, legyetek szívesek már odaírni, hogy pontosan milyen típusú ap racing betétnél volt jobb a pontosan milyen típusú másik. :) Mert azért az AP Racing az f1-ben is megtudja állni a helyét :)
még jó hogy van
amit adtál egyszer alkatrészeket abból már a multkor felhasználtam egy hátsó fékbetétet
most felemás betét van hátul
de jól fog
nálad hogy vizsgázott a gold fren?
az most kell oda mert el van törve
a kerék meg csapágyas lett ugyhogy beraktam a másikat
ezen bridgestone bt35 gumi van és nem ojan nagy mint a másik
jobban fog
tegnap már teszteltem cseszneken
viszont fogalmazhattam volna jobban