Hidd el csoki,jó dolog az a fokozat kijelző...és nem kell nézegetni,elég ha rápislantasz...ha nekem van időm a sportszeleten rápislantani,akkor valszeg neked is van az nsr-en...
Ez a forgattyús mechanizmus tetáján múlik. Régi szar szívódízelek bele nehéz volt mint a só, azokal is könnyű volt elindulni. Pedig aztán a szénné fetisizált nyomaték távol állt tőle eléggé.
Ilyen végletekig lekönnyített lendtömeggel meg művészet elindulni. Lásd annó F1-ben is volt olyan időszak, amikor megfulladtak a rajtnál.
Más, nem akarsz a gs-re bukócsövet rakatni? vagy esetleg nem tudsz valakinek akinek kellene? mert gs fórumon van aki legyártaná csak nem akar egyesével foglalkozni vele hanem minimum 3 ember kell
A 750 -est meg eső után már télleg magáztam. Abba azér érezni a nyomatékot. Nem utcára való. Még a Bkinget akartam kipróbálni de az eső már elvette a kedvemet a 180 pacitól :D
Hát a 600 -as az félelmetes mit megy... Még most is beleborsódzik a hátam... Telenyálaztam a sisakot a vigyorgástól. Szerintem nem is raktam 4 nél följebb. Csak húztam mint állat. Kár hogy kevés volt az út. :) Kifele mondta a felvezető "igen magázod a motort" Hát mondom bocsi... Most ülök életebmben először sportgépen. Erre aszondja: "Basszad neki!" :D Állat. Visszafele azér elpicsáztam. Csak mindig utolértem valakit vagy valamit.
Hát nekem elindult mindegyik alapjáraton. Azzal nem volt gond. Csak ugye a fekvő stílus meg a kanyar. Azért fura. Egséz máshogy kanyarodik mint a gs. A 750 -es az kibaszott kényelmetlen volt. Na jó farmerben nem csoda... :) Igazából a Gsr750 miatt mentem. Feliratkoztam rá. Aztán gondoltam biztos lesz még idő 2. körben indultam volna, mondom még feliratkozok a 600 -as gixxerrre. Gondoltam csak elbírok vele :) Hát nem rátettek kapásból arra.
Még az is lehet, h nekem is lesz jövőre vmi pályagépem... meglátjuk hogy alakulok anyagilag. Nekem tetszett a verseny, bár ez a pálya szvsz életveszélyes.
jobb a mutatós