Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

foregon láttam videóid között hogy régebben voltál oktatáson. ez milyen féle oktatás volt? safety hungary? nemsorolom fel a többit
Mentem reggel.A B kingel az nagyon állat meg a GSX-R 750 és 600 -al na ez a 2 marhán nem nyerte el a tetszésem.Még nekem is rövidek teljesítményük messze elmarad az 1000 éves Frézimtől és nagyon kemények pattogósak.A futóművük és a fékeik nagyon jók.Magyarán én nem vennék egyiket sem.A B King nagyon frankó abba majdnem ,hogy beleszerettem csak 1 nagy baja van nincs szélvédelem.Azt sajnálom ,hogy nem volt Busa.Ja délután is visszamentem ,de baromian jött az eső és inkább elmentem ,de így is megcsípett a végén.
mondta a foregon hogy voltál motor teszten
mérnem mentél?
Értem. Tehát az üzletek kilőve. Esetleg külföldi használt motoros oldalt ismer valaki? Megköszönném, ha kicsit kint és szét tudnék nézni.
Ha 50-es ként hozod elég egy adásvételi.Ha rendszámosként akkor bonyolultabb.Kell ugye a kinti forgalmi és a forgalmiba szereplő tulajtól egy adásvételi.Az átíratás ugyan annyi mint ha itthon vennéd+ regadó ami kb 20000ft + KPM vizsga.Ha kinti szakszervizből akarod kihozni a 125 50-es ként akkor rá kell venned a boltost ,hogy az adásvételit 50-es paraméterekkel töltse ki ami nem biztos ,hogy menni fog.
12:30 ig melózok a helyszínen
én majd oda megyek 2 után
te mikor leszel ott?
holnap megyünk teszt vezetni jössz?
30 feletti le vicc, szériában
a 250-es tud 50le fölött
a 125-ös dt, crm meg tsr 25-30le között
a crm-be ugyan az a blokk van mint az én nsr-embe az biztos tud 30-at mert az enyém is annyi
az rx az 35le körül van de biztos hogy ennél nem több
a husqvarna is 35 lehet
a cross motorok már 40-et tudnak ne azok üzemórásak
vagyis nem km-be mérik hanem üzemórába
Még olyat had kérdezzek, hogy ezek hány lóerő között mozognak? Mert hallottam 49 lóerőset is, ez most 38, de láttam már 15 lovasat is. Ekkora különbségek lennének, egyes endurok között?
90 előttit nem vennék
na nem azért mert régi de az előttieknél nem voltak meg a jó fejlesztések pl: fejenáló villa, gázos teló, power szelep
itt egy rx a közelbe van
http://www.kepesmotor.hu/april...
Elfogadnám, ez is jó példa. :) Szerintetek mi az az évjárat, ami alatt felejtős egy ilyen motor?
ja most is ilyesmi, csak az alapozó lemaradt.....
Köszi az infókat. Igen, csak hobby szinten mennék pályára. Ha jól elszeretném magyarázni, akkor a legjobb példa erre a Ktm Exc-Sx.
Ez a Ktm-nek a crossmororja: http://www.mcnews.com.au/newbi...
Ez pedig az Enduro, ami mehet közúton: http://www.motorcyclenews.com/...
Teljesen másnak hangzik a hivatalos crossmotor és az enduro, hisz például az Aprilia Pegaso-t is enduroba sorolják. Csakhogy én olyat szeretnék, ami jóformán annyit bír mint egy crossmotor. Ezért néztem ki ezt: http://kepesmotor.hu/husqvarna... . Hisz mehet úton, de megállná a helyét is heti egyszer a crosspályán. Elég lenne nekem a mostani Dt, hisz rengeteg pénzt és időt beleöltünk, hogy így menjen, de mégse arra tervezték... (Gondolom én.) Szóval egy szó szerinti endurokrossz érdekelne. Jól mondtad, mint például a Honda CRM, csak ugye minél idősebb.... Ilyen árban pedig nem várok 2008-as gépeket. Vagy ha valaki tudna linkelni olyan 125-ös gépet, ami a leírtakban stimmelhet. (Bírja a terepet, és 250.000Ft maximum(, akkor legyen szíves linkelje be.
japánt kell venni
jó a husqvarna csak drága az alkatrész meg beszerezni is bonyolult
ha csak hobbi szinten motorozol akkor ijen árba ezek vannak:
yamaha dt 125, honda crm 125 ezek olcsók és megbízhatóak, én ezek közül választanék
aprilia rx 125 ez olasz ugyhogy nem éppen ojan megbízható mint egy japán de ez a leg erősebb és futóműbe is veri a japán társait
jó ez csak többet kell szerelgetni viszont 50-esről átülve letépi a kezedet
suzuki tsr 125, kawasaki kdx 125 bár ezek nem túl gyakoriak
ha komojabban nyomod cross pálya vagy versenyezni akarsz akkor cross motort kell venni de azokkal hivatalosan nem mehetsz közúton meg nincsen rajta lámpa és azokra már többet kell költeni mint egy enduróra de többet is tud mint erőbe mint futóműbe
Ja igen, néztem rengeteg magyar oldalt, rengeteg motort. Igazából Cross pályára szeretném vinni, tehát a leöltetett motorok kilőve. A huqvarna is azért tetszik mert a lengéscsillapítónak a "kilengése" elég nagy, ahogy nézegetem. Tehát igaz, hogy az egyik legmegbízhatóbbak a Yamaha Dt 125-ösök, de nem arra valóak amire be szeretném fogni. (Az én Dt 80-asomban is nagyon le volt ültetve a hátulja. Ezért... vettem bele egy nitrogén-gázos cross teleszkópot bele... ) Ez csak egy a rengeteg felújított/kicserélt alkatrészek közül. Mivel még szervízben van a motor, képekkel nem sokára tudok szolgálni, ha valakit érdekelne.
A szituáció a következő: Van egy Yamaha Dt 50/80-as endurom, amit féltenék terepre vinni. Most volt felújításon kívül-belül költségmentes a motor. 200.000 és 220.000Ft között szeretnék érte kapni. (Pót első, hátsó kerékkel.) Ebből a pénzből, egy 125-öset ami már vázilag is, és blokkilag is erősebb. Első kérdésem: Milyen JÓ endurók vannak ilyen áron? Természetesen kinéztem 1-et ( Husqvarna WRE 125, ami megtalálható az oldalon, 230.000Ft-ért.) De ha az elkelne, akkor Ti mit ajánlotok?
bonyolult dolgok ezek
én nem vennék külföldröl rendszám nélkülit
van nálunk is elég sok 125-ös, nagyobbat már érdemes lenne
mégis mijen motort akarsz? régit vagy valami fullos újat?
először le kell szedni a régi festést
aztán valami jó alapozót neki aztán matt feketére kellene szerintem
Sziasztok! Olyan kérdésem lenne hozzátok, hogy ha szeretnék vásárolni most egy 125-ös közúton is használható (papíros, de akár 50-esként használt) endurocross motort, esetleg külföldön, akkor azt hol tudok nézni? Esetleg ausztriában...? Mennyi pénz azt behozatni (ha 50-es papírokkal, akkor nem kell ugye átíratni, csak egy adás-vételni) Vagy hogy működne ez ha pl: Bécsi szaküzletből lenne véve? A válaszokat előre is köszönöm!
feketére persze, de valami komolyat akarok ami nem jön le 2hónap alatt, szal nem csak egy réteg kell
pedig én kint voltam az udvaron meg benzinkutra is elmentem
vagy lehet hogy nem voltál erre?