Az utcai önjelölt valentino rossik ma tanulhattak volna azért a simsonosoktól, hogy kell döntögetni szar úton a vasat. Meglepően jól küldték a kis mákdarálóknak Bábolnán... Megérte elmenni.
Hidd el nem vennék sportot. Nem ismersz.
Ha szél kell ahhoz, hogy kényelmesen ülj rajta és ne terheld a csuklódat, akkor minek vettél idomos motort, ha csak zavar :)
Igen, ezt a meglepően kényelmes, meg hozzá kell szokni sztorikat ismerek. Csak aztán a hozzászokott emberek tipikus látványa, amikor egy győr csorna távon már egyik kezüket a térdükön pihentetik, aztán kilóméterente felváltva, hogy valahogy végigszenvedjék. :)
Én ha a modern motorokra lennék rágerjedve, akkor vennék, de sokadik motornak, pályázni. Nem egyetlen egy darabnak kínlódni.
De persze mindenki más. Én is hozok áldozatokat valamiért, más meg ezt áldozza be.
Nem a hengerszámon múlik a dolog és a hengerelrendezésen. Hanem a vezérlésen, hogy hova van hangolva. Egy sor4-es is lehet atom "nyomatékos". Meg egy V2-es is visítós.
V2-esek azért "nyomatékosabbak", mert a nagyobb hengerhez tartozó löketet nem lehet annyira megforgatni, mert a középsebessége a dugónak túl lépne egy bűvös határt, ahol egészen egyszerűen szétszakad az aluminium. És így hát alacsonyabb vezérlés fenn nem fog akkorát szakítani, de cserébe "nyomatékosabb".
Fingom sincs hogy jó-e a kocsidba.Nem éltem le,mert talán 3 hetet üzemelt a kocsiba. Ha jössz haza,átjössz,aztán megnézed.Ha jól megkotrom a pincét,még két ovált is találok valahol.
600 cbr, meg r1 el volt dolgom cbr nemtetszett r1 meg furcsa az tényleg pályára születettt. nem tom milyen a ducati. RSV az megy szépen, jobban bejön mint a sor4 karaktere. kinek a pap kinek paplan.
636r meg 954RR-t szívesen elfogadnám.
én sem leszólásból irtam mindeki avval motorozik amivel szeretne és ami tetszik neki
2008as blokkját ujitották meg,de nagyon,mert az elődök 175,178 le-sek voltak,a '08-as meg 188...de tulajdonképp mind a három évjárat teljesen más...
a 04-eshez képest a 06-os már sokkal fehasználóbarátabb lett,sokkal könnyebb vezetni,mint egy 04-est...
A fokozat kijelző,az nem rossz dolog...bár az ágónál lehet kapni,ami kiiktatja a környezetvédelmi tiltást...
A külalakon kivül szerintem a leglátványosabb fejlesztés a 06-oson,a 04-eshez képest,hogy széria tartozék lett a kormánystabi,ami lássuk be,nagyon is kell rá
olyanra gondolok hogy a zx6r 95től 00ig apró módosításokat leszámítva ugyanaz,de 2000ben kapott egy komolyabb,jobb csomagot pl.
tehát hogy a tizedesnek 2004től 2008ig melyik az a változata ami komolyabb fejlesztésen ment át
minek fokozatkijelző én csak 6. 2000en használnám
és van számottevő különbség (fejlesztésileg,méghozzá:futomű,fék,"erőmű") az eggyel régebbi (04-05) és eggyel újabb (08-?) meg a 06os között?
Te meg ülj rá egy 1000-es sornégyesre,meg fogsz lepődni...
Hozzáteszem,nem leszólom,mentem már rsv 1000-el,meg 916-os ducatival,és szerintem az,hogy alapjárattol megy,az hülyeség...3ezres fordulatig a duci,is rángatott,de attol függetlenül nem volt rossz...
Aha,hiányzik róla a fokozat kijelző...
Amugynem tudok tipushibát...majdnem olyan lett nekem is,csak rábeszéltek a '08-asra...meg kaptam hozzá egy csomó ajándékot!
uljetek rá egy 1000-es V2 re ha nyomatékot szeretnétek
amugy szerintem jó dolog ez hogy a suzuki tartja a 750-eseket. ez a kategóri tetszik egyedül a szuzitül nekem.
megverné...
ha voltál már gyorsuláson akkor ugy is tudod,,hogy negyed mérföldön sokkal jobb időket mennek...
Jó,hozzá kell tenni,hogy közuton a cbr 1000f-nek több értelme van...
Szerintem ha megtehetnéd,hogy egy uj motort vegyél,te is megvennéd...Én azért vettem ilyet,mert ez tetszett!
Nem mellékesen sportmotorhoz képest,meglepően kényelmes...bizonyos tempó felett...
Te is nagyon jó tudod,hogy a ccm-t nem lehet helyettesiteni semmivel!
Egy 600-750-est forgatni kell,ahhoz,hogy menjen...Az 1000-es meg nyomatékbol megy!
Amugy fzr 1000-el még nem mentem,de mentem 88-as zx 10-el,meg a bogyóféle hondával,szóval van fogalmam,milyen egy régi 1000-es.
A tiédnél gyorsulásnál a sulya a hátrány,de közuton viszont előny,mert ezen a minőségi magyar aszfalton az enyém is pattog...
Ha szél kell ahhoz, hogy kényelmesen ülj rajta és ne terheld a csuklódat, akkor minek vettél idomos motort, ha csak zavar :)
Igen, ezt a meglepően kényelmes, meg hozzá kell szokni sztorikat ismerek. Csak aztán a hozzászokott emberek tipikus látványa, amikor egy győr csorna távon már egyik kezüket a térdükön pihentetik, aztán kilóméterente felváltva, hogy valahogy végigszenvedjék. :)
Én ha a modern motorokra lennék rágerjedve, akkor vennék, de sokadik motornak, pályázni. Nem egyetlen egy darabnak kínlódni.
De persze mindenki más. Én is hozok áldozatokat valamiért, más meg ezt áldozza be.
V2-esek azért "nyomatékosabbak", mert a nagyobb hengerhez tartozó löketet nem lehet annyira megforgatni, mert a középsebessége a dugónak túl lépne egy bűvös határt, ahol egészen egyszerűen szétszakad az aluminium. És így hát alacsonyabb vezérlés fenn nem fog akkorát szakítani, de cserébe "nyomatékosabb".
Ki volt tegnap suzuki tesztnapon?
636r meg 954RR-t szívesen elfogadnám.
én sem leszólásból irtam mindeki avval motorozik amivel szeretne és ami tetszik neki
a 04-eshez képest a 06-os már sokkal fehasználóbarátabb lett,sokkal könnyebb vezetni,mint egy 04-est...
A külalakon kivül szerintem a leglátványosabb fejlesztés a 06-oson,a 04-eshez képest,hogy széria tartozék lett a kormánystabi,ami lássuk be,nagyon is kell rá
tehát hogy a tizedesnek 2004től 2008ig melyik az a változata ami komolyabb fejlesztésen ment át
és van számottevő különbség (fejlesztésileg,méghozzá:futomű,fék,"erőmű") az eggyel régebbi (04-05) és eggyel újabb (08-?) meg a 06os között?
Hozzáteszem,nem leszólom,mentem már rsv 1000-el,meg 916-os ducatival,és szerintem az,hogy alapjárattol megy,az hülyeség...3ezres fordulatig a duci,is rángatott,de attol függetlenül nem volt rossz...
Amugynem tudok tipushibát...majdnem olyan lett nekem is,csak rábeszéltek a '08-asra...meg kaptam hozzá egy csomó ajándékot!
egy repülőrajt,szabadon választott fokozatban.
egyébként a '06 zx10ről tudsz valamit?az lesz az utód.
amugy szerintem jó dolog ez hogy a suzuki tartja a 750-eseket. ez a kategóri tetszik egyedül a szuzitül nekem.
ha voltál már gyorsuláson akkor ugy is tudod,,hogy negyed mérföldön sokkal jobb időket mennek...
Jó,hozzá kell tenni,hogy közuton a cbr 1000f-nek több értelme van...
Nem mellékesen sportmotorhoz képest,meglepően kényelmes...bizonyos tempó felett...
Egy 600-750-est forgatni kell,ahhoz,hogy menjen...Az 1000-es meg nyomatékbol megy!
Amugy fzr 1000-el még nem mentem,de mentem 88-as zx 10-el,meg a bogyóféle hondával,szóval van fogalmam,milyen egy régi 1000-es.
A tiédnél gyorsulásnál a sulya a hátrány,de közuton viszont előny,mert ezen a minőségi magyar aszfalton az enyém is pattog...