Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én voltam, te is, mikor?
Az utcai önjelölt valentino rossik ma tanulhattak volna azért a simsonosoktól, hogy kell döntögetni szar úton a vasat. Meglepően jól küldték a kis mákdarálóknak Bábolnán... Megérte elmenni.
Hidd el nem vennék sportot. Nem ismersz.
Ha szél kell ahhoz, hogy kényelmesen ülj rajta és ne terheld a csuklódat, akkor minek vettél idomos motort, ha csak zavar :)
Igen, ezt a meglepően kényelmes, meg hozzá kell szokni sztorikat ismerek. Csak aztán a hozzászokott emberek tipikus látványa, amikor egy győr csorna távon már egyik kezüket a térdükön pihentetik, aztán kilóméterente felváltva, hogy valahogy végigszenvedjék. :)
Én ha a modern motorokra lennék rágerjedve, akkor vennék, de sokadik motornak, pályázni. Nem egyetlen egy darabnak kínlódni.
De persze mindenki más. Én is hozok áldozatokat valamiért, más meg ezt áldozza be.
Nem a hengerszámon múlik a dolog és a hengerelrendezésen. Hanem a vezérlésen, hogy hova van hangolva. Egy sor4-es is lehet atom "nyomatékos". Meg egy V2-es is visítós.
V2-esek azért "nyomatékosabbak", mert a nagyobb hengerhez tartozó löketet nem lehet annyira megforgatni, mert a középsebessége a dugónak túl lépne egy bűvös határt, ahol egészen egyszerűen szétszakad az aluminium. És így hát alacsonyabb vezérlés fenn nem fog akkorát szakítani, de cserébe "nyomatékosabb".
Fingom sincs hogy jó-e a kocsidba.Nem éltem le,mert talán 3 hetet üzemelt a kocsiba. Ha jössz haza,átjössz,aztán megnézed.Ha jól megkotrom a pincét,még két ovált is találok valahol.
kösz.ja hát gondoltam hogy jobb a '08 de nekem több szempontnak nem felel meg,de annak örülök h a 06os jó
Haliztok!
Ki volt tegnap suzuki tesztnapon?
600 cbr, meg r1 el volt dolgom cbr nemtetszett r1 meg furcsa az tényleg pályára születettt. nem tom milyen a ducati. RSV az megy szépen, jobban bejön mint a sor4 karaktere. kinek a pap kinek paplan.
636r meg 954RR-t szívesen elfogadnám.
én sem leszólásból irtam mindeki avval motorozik amivel szeretne és ami tetszik neki
2008as blokkját ujitották meg,de nagyon,mert az elődök 175,178 le-sek voltak,a '08-as meg 188...de tulajdonképp mind a három évjárat teljesen más...
a 04-eshez képest a 06-os már sokkal fehasználóbarátabb lett,sokkal könnyebb vezetni,mint egy 04-est...
A fokozat kijelző,az nem rossz dolog...bár az ágónál lehet kapni,ami kiiktatja a környezetvédelmi tiltást...
A külalakon kivül szerintem a leglátványosabb fejlesztés a 06-oson,a 04-eshez képest,hogy széria tartozék lett a kormánystabi,ami lássuk be,nagyon is kell rá
olyanra gondolok hogy a zx6r 95től 00ig apró módosításokat leszámítva ugyanaz,de 2000ben kapott egy komolyabb,jobb csomagot pl.
tehát hogy a tizedesnek 2004től 2008ig melyik az a változata ami komolyabb fejlesztésen ment át
minek fokozatkijelző én csak 6. 2000en használnám
és van számottevő különbség (fejlesztésileg,méghozzá:futomű,fék,"erőmű") az eggyel régebbi (04-05) és eggyel újabb (08-?) meg a 06os között?
nekem se jött be annyira a v2,amekkora legendákat mondanak róla..mondjuk a v4 se.mindegyik jó a maga módján,de nincs semmi baj azzal a sor4gyel..
Te meg ülj rá egy 1000-es sornégyesre,meg fogsz lepődni...
Hozzáteszem,nem leszólom,mentem már rsv 1000-el,meg 916-os ducatival,és szerintem az,hogy alapjárattol megy,az hülyeség...3ezres fordulatig a duci,is rángatott,de attol függetlenül nem volt rossz...
Aha,hiányzik róla a fokozat kijelző...
Amugynem tudok tipushibát...majdnem olyan lett nekem is,csak rábeszéltek a '08-asra...meg kaptam hozzá egy csomó ajándékot!
jah jövőhét szombat jólesz.
na nem 0ról gondoltam.úgy egyértelmű.
egy repülőrajt,szabadon választott fokozatban.
egyébként a '06 zx10ről tudsz valamit?az lesz az utód.
uljetek rá egy 1000-es V2 re ha nyomatékot szeretnétek
amugy szerintem jó dolog ez hogy a suzuki tartja a 750-eseket. ez a kategóri tetszik egyedül a szuzitül nekem.
megverné...
ha voltál már gyorsuláson akkor ugy is tudod,,hogy negyed mérföldön sokkal jobb időket mennek...
Jó,hozzá kell tenni,hogy közuton a cbr 1000f-nek több értelme van...
Szerintem ha megtehetnéd,hogy egy uj motort vegyél,te is megvennéd...Én azért vettem ilyet,mert ez tetszett!
Nem mellékesen sportmotorhoz képest,meglepően kényelmes...bizonyos tempó felett...
ja a cbr1000f-ek elég jók,bár azt nemtudom hogy egy gsxr750 mit kezdene vele
Te is nagyon jó tudod,hogy a ccm-t nem lehet helyettesiteni semmivel!
Egy 600-750-est forgatni kell,ahhoz,hogy menjen...Az 1000-es meg nyomatékbol megy!
Amugy fzr 1000-el még nem mentem,de mentem 88-as zx 10-el,meg a bogyóféle hondával,szóval van fogalmam,milyen egy régi 1000-es.
A tiédnél gyorsulásnál a sulya a hátrány,de közuton viszont előny,mert ezen a minőségi magyar aszfalton az enyém is pattog...
a 750es is elég hosszú áttétellel van ha jól rémlik
Ja de mire felgangolkat addigra én sehol sem vagyok mert csak 2 kell váltani és már 200.
direkt kihagytam,olyat ne vegyen senki