de jók is voltak ezek.
egyébként a mai 500asokra gondoltam.tehát ilyen cbf500(igaz nem mai csirke,de akár cbr500) stb.arrol a 60-80 lóról lenne értelme átülni 750re
Maradjunk annyiban, hogy aki ilyet vesz, annak csak minimális százaléka használja arra a célra, amire született a motor. 99% pedig csak faroknövelőnek, meg hogy elmondhassa, hogy a katalógus adat szerint nagyobb a csúcsteljesítménye, mint a szomszédé. Még annak az árán is, hogy kibaszott kényelmetlen és hogy az általa használt fordulatszámokon egy túramotor akár másfélszer olyan erős is lehet.
Ezeknek az égben van a nyomatéksávjuk.
80-nál egy 750-est nem negyedikben, hanem egyesben kell pengetni. Aztán akkor ott már egészen más lenne a két motor. :)
meg egyébként is...még ha ki is mész vele néha,mert jó dolog.na de hányan vesznek csak azért új motort hogy csak és kizárólag pályán használják?nem sokan.
akkor miért van az hogy a hátsó ülés szinte dísz,az első meg egy szivacsdarab?
pontosan erről beszélek.megvan a 750ben az a kicsi,ami a 600ban hiányzik,de annak semmi értelme hogy 600 és 1000 közé betegyél egy ilyen lépcsőfokot,kivéve ha 750 a végcél.versenyeken,gyorsulásokon is nehezebben indulsz.ez úgy lenne jó ha 600 helyett az 500asok élnék fénykorukat
hát mostanában nézegetem a kínálatot,és az ezresek egy nagyobb része kizárva,mert annyira pályagép lett.én sem örülök ennek.a sportos túrázókra nem nagyon gondolnak a gyártók,mindenki inkább a pályán elért tizedekért küzd
Ja a máik igazad van ,hogy pálya gépek magas ford a nyerő ,de könyörgöm ezeket konkrétan utcára szánták nem? Akkor mér?Ember legyen a talpán aki a közúton folyamatosan a nyomaték eleji tartományba tartsa! Na mindegy én akkor is azt mondom ,hogy sokkal előbb vennék akár egy CBR 600f et pláne egy 900 RR-t
hát igen a 750es nyomatékosabb mint a 600,de azért így is igencsak kihegyezett pálya/gyorsulási gép,ami a felső fordulatokon érzi jól magát.talán 2szer mentem vele eddig,de nekem azért bejött (igaz az nem 2011es).
pont megvan az a plusznyomaték ami 600ban nincs.csak a kategóriának nem látom értelmét
Nem tudom.Nekem valahogy kevésnek tűnt! Persze ez akkor derülne ki ha egymás mellé állnánk.Bár van köztük 22 év + 4db injektor meg - 20-30 kg különbség.Részemről meg Exup nagyobb nyomaték nagyobb szélvédelem és + 250ccm. Komolyan nem tudom.Azért ne becsüld ám le az öreg kis Frézikét ,apropó mentél már olyannal mint az enyém? (ez tényleg csak kérdés nem kötekedés!) Szerintem meglepődnél.Az biztos ,hogy ugyan olyan sebességgel ugyan abba sebességbe nem gyorsul úgy a GSX-R mint az enyém. 80-al mentem 4. ben oda húztam neki aztán semmi szép lassan elkezdet cammogni a ford. szám mérő felfele.El engedtem vissza 3. aztán megint akkor azért már történt valami ,de nem nagyon kellett a tankhoz tapadnom.Ugyan ezt a Frézivel megcsinálom aztán le esek a gépről.
Akkor az jó lesz nekem netezni meg muzsikát hallgatni fasza ha idegenbe vagyok.Csak az nem derült ki számomra ,hogy van -e benne hangszóró meg mikrofon ,kamera van akkor gondolom a többi is bár nem mérvadó.
TZR-ben is ugyanaz a blokk van minta DT-ben.
Csak más vezérlési szöggel bír a henger, a cső geometriája más. Meg nyilván ehhez tartozik egy más powerbeállítás és gyújtás.
Mindjárt leszervezem, csak nem akarok sofőr lenni, mert várnak.
Egyébként is szarul alakultak a dolgok és szétvet az ideg.
Hogy a 750-es gixxer teljesitményben elmarad az fzr-töl?!
Esetleg nyomatékban...de gyorsuláson igencsak csodálkoznál... Egy 750-es gixxerrel negyed mérföldön simán meg lehet verni akár egy hayabusát is...
Viszont az biztos hogy ezekre az utakra a tiéd sokkal alkalmasabb,mint a gixxerek,vagy az enyém,ezek már tényleg pályára valók...
-20Le
És a köcsög japók még a vízpumpát és az az egyéb segédberendezéseket is külön hajtják, mikor mérik a teljesítmény főtengelyen, ebből még lejön a hajtáslánc minimum 10%-os vesztesége. Aztán a végén örülhetsz ha egy keréken 20 lovas motorod van.
A dt-ből a legerősebb az R-es 15kW-os verzió, szintén főtengelyen.
Az RSA és az RSW aprilia 53-54, szerencsétlen derbiék meg ilyen 48 lovasat tudnak a pályára tolni a gpben. A magyar használtpiacon meg egy talán van 20 lovas crm-re is tudnak 45 lovat varázsolni. Ebben az országban mindenki egy Jeremy Burgess szintű gp főmérnök egyben, meg Valentino Rossi szintű pilóta is.
Tudom irigy vagyok, mert az még lófasz, nem ez kell hozzá, hanem monster matrica meg a felnicsík, az hozza meg igazán az erőt.
egyszer voltam a Hungaroringen a Motoros Akadémiában, egyszer meg Kakucson, amit a motorostestvériség rendezett, elsőn fékezni és a motorozás elméletét tanították, a másikon meg a kanyarodást és a pályázást,
amit küldtél emilben.sógor annyit írt rá h régi procija van.ennyi.amúgy sztem nem rossz arra amire te használni akarod.sógor 3x ennyiért vett és már be is szart neki
én is elég érdekesen néztem azokat a gixereket
ojan hosszu mint egy bicikli de 1 méter széles az eleje, hátuljárol meg inkább nem mondok semmit mert nincsen neki
én már eső után voltam ott
audibol kijöttem, odamentem a motorhoz aztán beöltözve ültem raja fél órát az 1-esen a tető alatt
nem volt supermoto pedig egy drz-t biztos meghajtottam volna
egyébként a mai 500asokra gondoltam.tehát ilyen cbf500(igaz nem mai csirke,de akár cbr500) stb.arrol a 60-80 lóról lenne értelme átülni 750re
Régen pl volt 80-as, 350es kategória is.. mára nincs.
Hát az jó is volna, egy kis új rg, nsr, meg yzr500-ak. A maguk kis 200 lovával :)
Meg a jó kis TZ-k:
http://youtu.be/Ekyfy4XxLvs vs R1[/L]
80-nál egy 750-est nem negyedikben, hanem egyesben kell pengetni. Aztán akkor ott már egészen más lenne a két motor. :)
akkor miért van az hogy a hátsó ülés szinte dísz,az első meg egy szivacsdarab?
pont megvan az a plusznyomaték ami 600ban nincs.csak a kategóriának nem látom értelmét
Csak más vezérlési szöggel bír a henger, a cső geometriája más. Meg nyilván ehhez tartozik egy más powerbeállítás és gyújtás.
Mindjárt leszervezem, csak nem akarok sofőr lenni, mert várnak.
Egyébként is szarul alakultak a dolgok és szétvet az ideg.
Esetleg nyomatékban...de gyorsuláson igencsak csodálkoznál... Egy 750-es gixxerrel negyed mérföldön simán meg lehet verni akár egy hayabusát is...
Viszont az biztos hogy ezekre az utakra a tiéd sokkal alkalmasabb,mint a gixxerek,vagy az enyém,ezek már tényleg pályára valók...
forgalmi szerint 21kw
ez még hihető
holnap mész bábolnára?
És a köcsög japók még a vízpumpát és az az egyéb segédberendezéseket is külön hajtják, mikor mérik a teljesítmény főtengelyen, ebből még lejön a hajtáslánc minimum 10%-os vesztesége. Aztán a végén örülhetsz ha egy keréken 20 lovas motorod van.
A dt-ből a legerősebb az R-es 15kW-os verzió, szintén főtengelyen.
Az RSA és az RSW aprilia 53-54, szerencsétlen derbiék meg ilyen 48 lovasat tudnak a pályára tolni a gpben. A magyar használtpiacon meg egy talán van 20 lovas crm-re is tudnak 45 lovat varázsolni. Ebben az országban mindenki egy Jeremy Burgess szintű gp főmérnök egyben, meg Valentino Rossi szintű pilóta is.
Tudom irigy vagyok, mert az még lófasz, nem ez kell hozzá, hanem monster matrica meg a felnicsík, az hozza meg igazán az erőt.
jövő héten szombaton tudnék menni
akkor jó neked?
ojan hosszu mint egy bicikli de 1 méter széles az eleje, hátuljárol meg inkább nem mondok semmit mert nincsen neki
én már eső után voltam ott
audibol kijöttem, odamentem a motorhoz aztán beöltözve ültem raja fél órát az 1-esen a tető alatt
nem volt supermoto pedig egy drz-t biztos meghajtottam volna