Ne haragudjatok a zavarásért! Néz rá az adatlapomra. Van egy link ami az iwiw- re mututa. Motorozást IMÁDÓK klubja! Ha van kedved csatlakozz.
Nem akarom bemásolni a linket mert mindig kitiltanak ha ezt teszem.
Ne haragudjatok a baromságért. Csak hátha valakit érdekel!
igazad van, ne is teregesd ki asszonyi bájaidat a nyilvánosságnak, nem tudnák kellően értékelni ...priviben azért elküldhetnéd nekem ..
... a motor tankjára rányomódó szép női mellek látványa, a géptestet éltető tanktüdő és az ember gyermekét tápláló női emlő örök összeforrásának illúzióját keltené bennem..
szépek vagytok nagyon...a vasból áradó agresszív erő és az őt meglovagoló "törékeny" női démon térdei szorításának illúziója, az egekbe repített... ...vmi merészebb fotód ninsc véletlenül?
oh..engem nem lesz könnyű lebuktatnod ..ott azt írtam, hogy a kawa zöld szép és nem kell összekeverni a motorozást a dugással ...még motoron dugni sem kényelmes ...
itt azt írtam, hogy jöhet akár kawa akár más motor, de én speciel a szőkékre nem izgulok jobban mint a barnára, feketére..habár egy "igazi" szép vörös tejfehér bőrrel igen jól mutatna a sötéték selyem ágyneműn, de nem is kell mondani asszony hogy dobna ki még a bolygóról is miatta ..így nem érné meg a fáradságot az tuti...
visszatérve a jól bevált útra.. ..tud vki gyártót ilyenre?..egy szombathelyi srác ígérte már 3-4 hete(sinkohornet), hogy ők csinálnak ilyet 8k-ért , de nem válaszol azóta sem ..vmi lehetett vele ..tudom motostylingnál van puig 25k-ért de nem szép és drága..mintha ermaxnál is lenne....de kicsit azért sokalok 25-30k.t kiadni egy 5 perces munkáért + 500 huf os lemezért....utánna úgyis még dekoztatnom kell...
Nem tudom, hogy kalkulálják az árakat a kereskedők, de azon nagyon meglepődtem, hogy a Yoshi az amcsiknál sem olcsóbb (pedig megszoktam, hogy ott minden busa alkatrész 1/5 áron megy).
szia gyuri...én tiszteletben tartom a véleményedet ..csak ne "sufnizzunk"... ...még jó , hogy különbözőek vagyunk mi emberek ...szép lenne mindenkinek a kawa kellene vagy "csak" a szőke nő ....hogy melyik a jobb vagy miért jobb vagy kinek miért jobb vmi az már véleményt formáló tényező, de ezt te is nagyon jól tudod...megértem véleményedet és elfogadom a gyári-fejlesztő-jólkipróbált-soxorbevált stb. dobokkal kapcsolatban ...én "csak" némi alternatívát próbáltam belecsempészni egy nekünk nagyon jól bevált dobbal kapcsolatban... ....nem is tudtam, hogy ti vipert is forgalmaztok..igaz nekem haver vette a gyártó sráctól személyesen mert kint szlovákiában jól ismerik egymást..tuti nagyon jó áron kaptuk meg tőle... ...és minőségileg kifogástalan már sok éve... ....hangja? sztem nem hangos pld a raptorhoz-bodishoz képest, ha össze kellene hasonlítanom akkor egy furulya nélküli akrához hasonlítanám erősségben, de némieg mélyeb tónussal + Kand N légszűrővel beszabályozva.... ..a motor erősségén nem dob semmit, ez csak a hang+design miatt kellett nekem... ..nem bírtam elnézni a gyári ronda hornet dobot + hangját... ...biztos kell lennie különbségnek a vasak között, de én ehez nem értek ..ha tippelnem kellene akkor azt mondanám, hogy ez a beszabályzáson múlhat nem a dobon.. ..
de tudom ezzel nem támogatom a természetvédelmet, a fák megóvását, az ökoturizmust és természetesen a világbékét
Ezért is szögeztem le már az első mondatban, hogy "én a saját motoromra...". Ez az én véleményem! Amíg nem lesz pénzem Yoshi barátra, inkább marad a gyári doboknál. Hangos "E" jelzés nélküli dobért külföldön azonnal tarkonlőnek, szal nekem annyira nem fontos a hang. TÉNY, hogy egyes kereskedők sokat tesznek a az árra, ez ellen mi úgysem tudunk tenni...
Egész véletlenül az Arrow és Giannelli mellett forgalmazzuk a VIPER dobokat is, így egy kicsit magam ellen is beszélek, de biztos vagy Te abban, hogy a Hornetedre ugyanaz a dob való, mint mondjuk a Triumph Tigerre?
Kör keresztmetszetű acél dob 900 Hornetre:EXC101E cikkszámon szerepel. A teljesség igénye nélkül 1 lista, hogy mihez ajánlja még:
Aprilia RSV Mille / Ducati Monster 600-900 / Honda VFR 400, Hornet 600-900, VTR1000SP, CB1300 / Kawasaki ZX-6R - ZZR1400 / Suzuki SV 650, GSX 1400 / Triumph Tiger 900... / Yamaha FZR600 - XJR 1300.
Nem akartalak megbántani, de szted nincs különbség 400-as V4, 650-es V2, 1000-es V2, és a sor4-ek között?
Hangja biztos lesz tőle, nem vitatom... még az is lehet, hogy kifejezetten szép...
Ez az én véleményem, sorry én ilyen vagyok, bőrruhát sem vagyok hajlandó 50E-ért venni, inkább motorozok kordurában, amíg nem lesz pénzem minőséget venni.
én meg azt mondom erre , hogy lejjebb az agarakkal...nem kellene vmit-vkit "lesufnizni" mert nem "nagy" gyártó-fejlesztő...nem sok cégnek adatik meg a világon, hogy bármit is fejlesszen-feltaláljon...a legtöbbje csak sufnizik, ahogy te mondod akár nagyüzemi termeléssel, akár garázsban...ha belegondolsz Mr.Akrapovic is egy sufnizó volt még 20 éve..érted...ennyi erővel a waltermotot, ermaxot, puigot,stb..is lesufnizhatod....én és több barátom 3-4 motoron több éve használjuk speciel a Viper dobot és mondhatom tökéletes a Horneten,Kawan akár pályázni vagy mi legtöbbet a beszterce-selmec-körmöcbánya fele járunk kanyarvadászni...na ott vannak kanyarok ....és semmi baja a dobnak, míg Akra dobról hallottam már hogy széthult...a dob ára meg az Akraénak a fele...
egy másik gondolat ha már itt tartunk...nekem van szlovéniában üzletfelem és tavaly megkértem őket keressenek már vkit az akránál mert hát ott a gyár..volt is ott ismerős...ey hornet600-hoz komplett rendzsert cc. 80-90 ezerért adtak volna az akra gyárban és nem kéz alól....ugyan ezt magyarországon 150k körül hírdették...na erre mondom én, hogy elmegy a kereskedő a jó ku**anyába..érted?...
Nem akarom bemásolni a linket mert mindig kitiltanak ha ezt teszem.
Ne haragudjatok a baromságért. Csak hátha valakit érdekel!
Sziasztok!