Sehol. Valahol volt egy szlovák cég,aki csinált ilyen nicasilozást,de már nem emlékszem hogy hol. Amúgy zircen a bitmann pistabá csinált már egy-két darab hüvelyt motorba! Szerintem a kotyogótuning is tudja címét. De ha nem,akkóóó visítsatok!
csoki, nem tudom mennyire sürgős, de nicasilos hengert nem lehet fúrni, max hónolni, ami csak 0,01-2 századot sem visz ki belőle.
Ha viszont nem nicasilos, akkor lehet csak fúrni.
A sürgősséget azért kérdeztem, mert pénteken jön meg a hengermérőm, utána meg tudom mérni, ha gondolod hozd ki és megmondom mit lehet csinálni vele.
Ha nicasilos és sérült a nicasil, akkor csak hüvejezni lehet, az nem egyszerű, de megoldható.
Hidd el, nem lehet fúratni, hisz a kopó réteget szednék le róla!
Ezekben a motorokban a gyűrűket, és a dugattyút kell cserélni újra, ha a henger fala még nem kopott. Egyszer, vagy kétszer lehet cserélni, de utána a henger eldobható lenne, de nálunk meghüvelyezik.Nem tökéletes, de használható megoldás.
Üdv,
kisbéren is azt montdták hogy vigyem el hüvelyezni
azt se tudom hogy mennyire kopott
szerintem lehetne ezt még egyszer furatni de nem tudom pontosan megmérni
Hali!
Csoki.....csak hüvelyezni lehet! Vagy új hengert venni rá, sajnos ha ezek elkopnak, vagy sérülés érte, akkor eldobható, vagy hüvelyezni tudják.Egész jól meg lehet csinálni, persze olyan soha nem lesz mint az eredeti.....Győrújbaráton volt, egy "szaki" aki ilyennel is foglalkozott.
Ezt a betegséget 1967-ben egy Tomisaku Kawasaki nevű japán gyermekgyógyász írta le. Beazonosította a gyermekek egy olyan csoportját, akiket láz, bőrkiütés, kötőhártya-gyulladás, nyálkahártya-kiütés (a torok és a száj nyálkahártyájának belöveltsége), kéz- és lábfej duzzanat és megnagyobbodott nyaki nyirokcsomók, azaz ahogy kezdetben hívták, mukokután nyirokcsomó szindróma (bőr- és nyálkahártya gyulladással és nyirokcsomó megnagyobbodással járó betegség) jellemzett. Néhány évvel később szív-komplikációk, mint például a szívkoszorúér aneurizmája (ütőér-fal körülírt nagy tágulata) is felléptek.
Ha viszont nem nicasilos, akkor lehet csak fúrni.
A sürgősséget azért kérdeztem, mert pénteken jön meg a hengermérőm, utána meg tudom mérni, ha gondolod hozd ki és megmondom mit lehet csinálni vele.
Ha nicasilos és sérült a nicasil, akkor csak hüvejezni lehet, az nem egyszerű, de megoldható.
Ezekben a motorokban a gyűrűket, és a dugattyút kell cserélni újra, ha a henger fala még nem kopott. Egyszer, vagy kétszer lehet cserélni, de utána a henger eldobható lenne, de nálunk meghüvelyezik.Nem tökéletes, de használható megoldás.
Üdv,
azt se tudom hogy mennyire kopott
szerintem lehetne ezt még egyszer furatni de nem tudom pontosan megmérni
Csoki.....csak hüvelyezni lehet! Vagy új hengert venni rá, sajnos ha ezek elkopnak, vagy sérülés érte, akkor eldobható, vagy hüvelyezni tudják.Egész jól meg lehet csinálni, persze olyan soha nem lesz mint az eredeti.....Győrújbaráton volt, egy "szaki" aki ilyennel is foglalkozott.
De most megy a tuti!
Még finomítok a céltárgyon!
nsr-ét kellene
Topszikret!
már ojan régen nem mentem hogy azt se tuttam hogy kell elindulni
holnap is akarok menni
Aki teheti az még a héten motorozzon!
Ezt a betegséget 1967-ben egy Tomisaku Kawasaki nevű japán gyermekgyógyász írta le. Beazonosította a gyermekek egy olyan csoportját, akiket láz, bőrkiütés, kötőhártya-gyulladás, nyálkahártya-kiütés (a torok és a száj nyálkahártyájának belöveltsége), kéz- és lábfej duzzanat és megnagyobbodott nyaki nyirokcsomók, azaz ahogy kezdetben hívták, mukokután nyirokcsomó szindróma (bőr- és nyálkahártya gyulladással és nyirokcsomó megnagyobbodással járó betegség) jellemzett. Néhány évvel később szív-komplikációk, mint például a szívkoszorúér aneurizmája (ütőér-fal körülírt nagy tágulata) is felléptek.
tovább itt : http://www.printo.it/pediatric...
az új trabi!
Kawa
http://youtu.be/aAanfhS4SfM