Találtam itt Szegeden olcsó olasz akrilfestéket,Prisma Color néven.Egy német cég forgalmazza,(milyen érdekes)750 forint egy flakonnal.Az a jó benne,hogy néhány perc után már átfújható,nagyon gyorsan szárad.Én ezzel fújtam le a mocit!
Én sem találtam a GFR re plexit...Azlett a vége h csináltattam laminátból egy hozzáértő fazonnal
Árát bezony elkérte érte de legalább jó lett.Csak bekéne fösteni.Valaki nem festi be nekem ingyen?De festéket is az illető vegyen
A régi tömítéseket ne rakd vissza,mert megkeményedtek,elvesztették a rugalmasságukat és már nem fognak tömíteni.Újakat javaslok.A Cronóhoz plexi az nehéz ügy,erről Shepi tudna mesélni!Azt hiszem még neki sincs,pedig már régóta keres!
Sziasztok! Kellene nekem egy kis segitség... Takartam a motorommal(GILERA CRONO) és kellene hozzá egy uj fejidom plexivel együtt! Ha valaki tudna nekem szerválni valahonnan légyszi szoljon! SÜRGÖS! ELÖRE IS KÖSSSSZI!
Most ha lenne lóvém akkor megvenném haweromtól a ktm-jét Nemszeretem a krosszmocikat de ez iggen megfogott.125-es léghűttéses baszott nagy fogyasztással és veterán elöl hátul dobfékes.Nemtom mér de iggen teccik.Csak áttkéne föstenni mert elég ratyi + egykét hiba van rajta de nemis adná drágán
Velem is történt hasonló, nekem a könyökemről ment le a bőr. Mindez szülinapom után 1nappal .
Akkor 1hónapja meglévő RC-met próbálgattam éppen, kaviccsal fedett földúton. 60ról fékeztem le 25re elsőfékkel, majd egy bal kormánymozdulatra elcsúsztam . Elhajlott a sebváltókar oszt ennyi . Nálam fordított volt a szitu, elsőfékem volt csak, a motort hátsó főfékhenger nélkül vettem . csúszás után általábana motort sajnálod, magadat nem
Gyula: dugócserekor a régi tömítéseket(talp, hfej) nem szabad visszarakni ugye?
Előjöttek az elvonási tünetek és hát elsőfékem nincs,marad a hátsó.Elmentem hajat vágatni,hát érdekes volt ahogy betáncolgatott a hátulja.A gumi biztos nem örült neki Visszafelé szakadt az eső.Megvártam míg elál de még minden totál vizes volt.Mondanom se kell hogy lehetetlen volt úgy fékezni h ne csússzon a hátulja.Adrenalin volt bőven És vígan drifteltem a városban.És most jön arossz része.A nagy csúszkálásban 1x csak eltaknyoltam De már akkor majdnem otthon voltam.Még hazáig elmentem,de már csak nagyon lassan.Farmerban voltam meg motoros kabátban,Csak a tenyereimről ment egykis bőr le Szegény mociii
Még jó h nem lett a mocinak nagy baja mert az idomok ígyis karcosak voltak szal nemláccik annyira.De hogy lehettem ilyen barom?wáááá Mind1 majd ha lesz elsőfékem akkor gurulok egy normálisat is
Még egy jó tanács ,amit sehol nem tanítanak,csak a tapasztalat:Ha felújításkor szétszeditek a blokkot,de a hengert és dugót nem újítjátok fel,(pl.csapágycserék)a dugattyút soha ne húzzátok ki a hengerből mert utána már nem illeszkednek vissza úgy a gyűrűk,és NEM lesz akkora KOMPRESSZIÓ mint előtte.CSak a dugócsapszegig húzzátok ki, akkor már le lehet venni a főtengelyről,és hengerestől félre lehet tenni!
Természetesen minden súrlódó alkatrész kopik,csak más más mértékben.A pontos illesztést a dugógyűrűk adják,a dugót nem lehet pontosan illeszteni mert hőre tágul,és beleszorulna a hengerbe!Ha csak gyűrűt cserélsz, már javul a kompressziód,de javaslom a komplett szett cserét!Ha régi dugót teszed vissza,a gyűrűfészkeknek tisztának kokszmentesnek kell lenni,mert ha a gyűrűk nem mozognak benne szabadon,szorulnak,akkor nem zárnak rendesen,sőt el is törhetnek!
Lehet hogy most hülyeséget írok, de ha a nicasil bevonatú henger nem kopik, akkor nem elég a(kopott) dugattyút kicserélni egy ugyanolyan mérteűre, mint a gyári volt? Vagy minimális mértékben de mégis kopik a henger is, ész ezért vannak a méretlépcsők?
Ahhoz hogy megmérd a henger belső átmérőjét,századmilliméteres belső mérő kell.Egyszerűbb ha kiveszed a régi dugót,alaposan lepucolod,mert valahol rajta kell lenni a méretjelzésnek.Simónál a dugó tetején volt.Vagy a cikkszámot ütik bele,vagy a méret betűjét.Na neked annál eggyel nagyobb kell.Sajnos ehhez előbb szét kell szedni a motort.A legjobb megvenni komplett dugattyúszettben,akkor kapsz hozzá a gyűrűkön kívül csapszeget és zeegergyűrűket is.Hogy a komplett szettnek melyik a cikkszáma,azt én sem tudom,valószínű a táblázat utolsó két oszlopa közül valamelyik.
Ez engem is érdekelne, mmint hogy melyik dugattyú kell bele az öt túlmérte szerint? Valószínű, hogy amikor lehúzuk a hengert, meg kell mérni az átmérőjét, van-e válla (bár ha nicasilos akkor nem tudom mi a teendő), és az alapján kiválasztani a dugyattyú mérteét az öt közül. Jól gondolom?
A7,5 az már elég kaki...egy simo annyiXD vagy még több is:D de no problem cserélj dugót és azért nem lenne rossz ha utánna meglene legalább a 10, egyébként én is forogtam azon, hogy hülyeség amit a motorcyclesen leírtak, mert gyári a mocim és mentem már vele 170 felett, de gyári végre meg 173 at írnak szal...szerintem vannak bibik, mert a 170 et most is úgy tudja hogy 10800 at forog, 8 as gyertya kipu tömítés 0 karbi beállítás 0, és 12 től megy a piros...szal szerintem olyan 180-190 et tudni kéne nekik 12000 en...csak nekem nem forog el addig a pacihiány miatt, de ez majd megváltozk ha össze tom már rakni végre...ja és úgy megy 190 et hogy elől 13 as lánckerék van szal mit menne 15 össel végre?
Kérdésemre rögtön választ is találtam...
A piston a dugót jelenti
Innen amúgy rendelni is lehet? Mi kell a rendeléshez? És honnan tudom meg, hogy az 5 közül éppen melyik illik a mocimba?
Egy teljes generál az Sp 02-höz szerintetek mennyi pénzbe fájna?
Am tényleg tiszta jó, hogy ismét így feléledt ez a topic...
Kevesen vagyunk, de legalább írogatunk, meg kérdezünk, és választ kapunk...Tetszik!
Árát bezony elkérte érte de legalább jó lett.Csak bekéne fösteni.Valaki nem festi be nekem ingyen?De festéket is az illető vegyen
Nincs lóvém befestetni
Akkor 1hónapja meglévő RC-met próbálgattam éppen, kaviccsal fedett földúton. 60ról fékeztem le 25re elsőfékkel, majd egy bal kormánymozdulatra elcsúsztam . Elhajlott a sebváltókar oszt ennyi . Nálam fordított volt a szitu, elsőfékem volt csak, a motort hátsó főfékhenger nélkül vettem . csúszás után általábana motort sajnálod, magadat nem
Gyula: dugócserekor a régi tömítéseket(talp, hfej) nem szabad visszarakni ugye?
Meghát nyertem ismét egykis "tapasztalatot"
Előjöttek az elvonási tünetek és hát elsőfékem nincs,marad a hátsó.Elmentem hajat vágatni,hát érdekes volt ahogy betáncolgatott a hátulja.A gumi biztos nem örült neki Visszafelé szakadt az eső.Megvártam míg elál de még minden totál vizes volt.Mondanom se kell hogy lehetetlen volt úgy fékezni h ne csússzon a hátulja.Adrenalin volt bőven És vígan drifteltem a városban.És most jön arossz része.A nagy csúszkálásban 1x csak eltaknyoltam De már akkor majdnem otthon voltam.Még hazáig elmentem,de már csak nagyon lassan.Farmerban voltam meg motoros kabátban,Csak a tenyereimről ment egykis bőr le Szegény mociii
Még jó h nem lett a mocinak nagy baja mert az idomok ígyis karcosak voltak szal nemláccik annyira.De hogy lehettem ilyen barom?wáááá Mind1 majd ha lesz elsőfékem akkor gurulok egy normálisat is
A piston a dugót jelenti
Innen amúgy rendelni is lehet? Mi kell a rendeléshez? És honnan tudom meg, hogy az 5 közül éppen melyik illik a mocimba?
Egy teljes generál az Sp 02-höz szerintetek mennyi pénzbe fájna?
Am tényleg tiszta jó, hogy ismét így feléledt ez a topic...
Kevesen vagyunk, de legalább írogatunk, meg kérdezünk, és választ kapunk...Tetszik!
A Ring set az gondlom a gyűrűt, ugye?
Tudom nagy hülye vagyok de nemtudom
Hűűha ez a fórum igen beindult mostanság