Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Irigyellek
Nemtudja valaki vannak e kint GFR-ek? Nemis rossz ötlet behozni 1et
Olasz mocis bazáros oldalat valaki nemtud ?
Lessz gyári dob is ha minden igaz...VÁ De zsíír...már csak hátsógumi, idomok és go műszaki és rííííng!
MINDEN GONDOM MEGOLDÓDIK! JUPPÍ!
Olszból már szinte úton van 1 crono aminek mindene az enyém lessz a vázon kívül és poton pízért... meglessz a sárvédő a gyári puff az üléspúp még idomot is tudod cserélniXD
N ekem ugyan ez volt csak az első fékkel.Mindent elkövettünk és semmi...Aztánn jópár szerelő elkövetett mindent és akkoris semmi...Mondom muszály megcsinálni és annyira jutottam hogy laza volt a fékkar nagy holtjátékkal,Kissebb fékerő,és enyhén szorult éd minél többrt fékrztrm snnál jobban szorult...Mert a dugó nem ment vissza benne...Aztánn 1x csak elkezdte kinyomni a fékfolyadékot mindenhol ésmost várok a komplett új első fékhengerre
A légtelenítő csavart ki ne lazítsd,mert akkor nem lesz féknyomás! Nem tudom ki adott ilyen tippet.Teljesen ki kell pucolnod a főfékhengert.Kis furatot,vagy szelepet keress,ez tipustól függ,motorféket még én sem szereltem.Nekem jó mindkettő.A fékre ügyeljetek,mert elég ha egyszer nem fog,amikor nagyon kéne,aztán jön törés-zúzás!
Jó reggelt,a gyújtást még nem kellett állítanom,ha jól láttam a Crono gépkönyvében,az alaplap felső részén vagy egy rögzítés,azt feloldva el lehet tolni a lapot.Holtpont előtt 1.34 mm-re kell gyújtani.A fékhiba nálam ugyanez volt a régi Wartburgomnál,egy idő után felkeményedett a fék.A főfékhengerben van egy kis szelep,a dugattyúban,vagy egy kis visszaengedő furat,ami a keletkező túlnyomást visszaengedi a tartályba.Ez van leragadva vagy eltömődve!Tehát a főfékhenger,amit taposol,nem a féktárcsánál levő!
emberek

Már több hónapja fennál az alábbi problémám, de igazából a szerelő szerint se lehet igazán mit kezdeni vele. A motort lekötött (valószinűleg évek óta) hátsó fékkel vettem, mert hiányzott a főfékhenger róla. Több havi várakozás után a vateráról sikerült vennem jó drágán egy bontott főfékhengert. Összeraktam, stb. és örültem h végre volt fékem. Nem volt egyszerű, mert be volt rohadva, egy csomó rozsdás olaj jött ki az elején. Fékhatás nagyon jó volt ezután, szóval faszául működött. De, folyamatosan melegedett a tárcsám és most is melegszik. Nagyon minimális mértékben, de súrlódik a betét a tárcsához, de nem fogja viussza a kereket egyáltalán. A tárcsa se hullámos mert akkor ugye "visszaütné" a betétet. Már legalább hússzor szétkaptam-összeraktam, betéteket finoman megcsiszolgattam, de semmi. Az biztos, hogy a munkahengerben van vmi szorulás még mindig, mert a dugattyú nem megy vissza fékezés után, mint az első féken. Vki mondta h a légtelenítő csavart lazítsam ki egy kicsit, hogy a vákum visszahúzza a dugattyút?
Hello! daogyula nemtudod lehet állítani alapjáraton mx1-nél?
Halihó, sziasztok!
Valaki nem tud nekem, gilera Cx 125- höz a baloldalra azt a kis burkolat darabot?
Ha bárki tudna nekem segiteni, akkor kérem irjon nekem!
tejfi20@freemail.hu!
Előre is köszönöm!
Két meló között vagyok,nem akarom nevén említeni a céget,nehogy a főnököm zokon vegye.De mit szólsz,tegnap a Pick Szeged nyert a Sarajevó ellen! Ha a foci is ilyen lenne!
NEkem meg első 2 órám lukas Am hol dolgozol ha szabad tudnom?Csakmer jó melónak látszik
Én már rég dolgozom!
Denincs kedwem suliba menni
Köszi,nekem a 13-as van fenn,azért voltam rá kíváncsi.Ki keresett a múltkor powervezérlőt?Ha van rá nagyobb érdeklődés,tervezek eggyet.
Pálinkás jó reggelt mindenkinek

Nekem GFR-em van de hogy hány fogas azt sajna nemtom Majd lánccserekor megnézem
Jó reggelit!Hunter,neked pontosan milyen géped van,Crono vagy Gfr?A 13,vagy 15 fogas lánckerék van elől?
Hahó emberek ?
Ja és max szerda és lesz első fékem wááááá tiszta heppi vagyok
Ha megemelem a hátulját akkor nyomok majd fel róla pár jó képet
2 okból akarnám megemelni a hátulját.
1.Sokkal állatkertebb kinézete lenne
2.Jobb a kanyarokban,viszont az egyeneseken nagy sebességnél kalimpálni fog.

Kérdés hogy mekkora az a nagy sebesség?Mert ha egy ezres gixer hátulját megemelik akkor az 270 nél már szitálni fog ,de kanyarból kigyorsításoknál sokkal jobb lesz.Éshát én 270 fölé úgysem engedem a vasat szal jólesz sztem.Hameg szitál egy kicsit azse gond,legalább izgi
Vagy csak az illatos úton jártál!
Az első teleszkópokban is rugó van,ha vágsz le belőlük összébb mennek.De így a rugózás is kisebb lesz,egy izmosabb kátyúnál felkoppanhat!Egyszerűbb a hátsóba hosszabbat tenni,de mért akarod emelni?Nekem így is elég magas a gép,alig tudok ráülni.
Csáá!
kérdés:
Melyik az egyszerűbb?A moci hátulját megemelni vagy az elejét összébbhúzni?
Megköszönném a választ
Amúgy hogy lehet az első teleszkópot összehúzatni és a hátulját megemelni?Mer nekem foggalmam ssincs
valami illatanyag is van benne, néha hátrafordulok a motoron, hogy szippantsak belőle
de télleg nem sima 2T olajszaga van, vmi "jobb"
2900- Ft, és nekem kb. 900-1000km-re elég
Szépen néz ki,de mennyibe kerül?