A kétkedőknek csak annyit,egy 125 köbcentis motorból 7.5-ös kompresszióval sose fog kiszedni 28-30 lovat.Amikor Wartburggal versenyeztem amatőr tereprallyiban,nekem is ki kellett hegeszteni a hengerfejet,mert a gyári kompresszió kevés volt!
Megtudnád adni nekem a vertex honlapjának a címét?vagy valami linket vayg valamit Előre is köszi Am énis azt mondtam h 12.5:1 de mindenki aztmonta h ez baromság a 7.5 nagyon jó...Hát nemtom
Keresd meg a legközelebbi Piaggio kereskedőt,mert ők foglalkoznak a Gilerával is.Nekem azt mondta itt a helyi kereskedő,hogy idomot ne kérjek tőle,de motorikusan nem gond.Nézz fel a Vertex honlapjára,ott van replika,és race verzió is A-tól egészen F-túlméretig.Szerintem bármelyik kereskedő beszerzi neked,aki olaszból importál,legfeljebb meg kell adnod neki a dugó Vertex cikkszámát.Neked most inkább az a gond,hogy milyen méret kell,tudnod kéne most milyen van a gépben!
CSao.Lenne megint egy kérdésem.KIvettem a gyertyát és a helyére becsavaroztam egy kompresszió mérőt.(Gondolom tudjátok miaz )Na szal jól megrugdaltam a berúgókart és 7.5 volt a legtöbb Mennyinek kéne lennie gyárilag?Mert szerintem ez nagyon kewés De 170 et ígyis megy (hátszél enyhe lejtő 180 is megvan)
Hi all!
Azt mondta csaba hogy azt az idomot 1 hondára tették rá pályázni, ha törik le van xarva(szemetek , a drága kulera cuccokat is kiviszik széttörni:D) mást nem láttam csabánál...meg azt tudom hogy amit tőlle vettem af1 es elsőféket, nincsen hizzá meg a microkapcsoló, szal ha valaki tudna ajánlani / keríteni nekem 1 et azt megköszönném!
Bye all!
Egyébként ma már a szín és sűrűség már nem irányadó,mert a szintetikus olajok már egész világos színűek mint a sör,és hígak mégis kiváló kenőképességűek!
Mivel a kopó alkatrészekről állandóan fémszemcsék kerülnek az olajba,ne meg az állandó hőingadozástól a fáradt olaj sötétebb és sűrűbb mint újkorában.Valahogy úgy,mint az elhasznált sütőolaj.
Stimmel Shepi,egy hasidom volt a Csabának,az is tévedésből,mertHonda szöveg volt rajta!Azt vettem meg tőle.Nem tudom ki volt az az elvetemült,aki Gilera idomra Hondát tett!
Összekevertem az üziket,az előbbi rolandnak szólt,adamnak annyit,van szellőzőlyuk a blokkon mert az olajgáznak is távozni kell valahol,de az olyan helyen van,ahol egy kis freccsenő víz nem tud bejutni.Persze,ha az ember nagynyomású mosóval tisztít,akkor bejut.
Adam ! Ha a motor(kétütemű)kezd gyengülni,de a kompresszió jó,és a váltóolaj színe változik,esetleg hígul,akkor a főtentengelyszimmeringek kezdenek átengedni.Nem húz a motor,mert a keverék egy része a váltóba jut,viszont a benzinkeverék hígítja,és elszínezi az olajat.Az olaj meg felkerülhet a hengerbe,kokszosodik a gyertya,esetleg jobban füstöl a moci!
Helló srácok!Shepi, pontos címem nincs a Varga Szabolcstól,csak Egy telefonszám és az E-mail címe,és Szarvason van.De a Vaterán sok alkatrészt árul Gilera címszóval,ott tudsz neki üzenni is!
nekem is eccer csomó víz volt a blokkba, valami kis lukon befolyt mer gecinagy esőkben állt meg mentem vele... valami gyújtás vagy hasonló bekötéseknél simán bemehet..
Természetes az, hogy a nemrég cserélt váltóolajam(ami 15W40 motorolaj) színe elég furcsa kezd lenni. Már nem sárga, nem is feketedik, hanem mintha "tejesedne", furcsa sárgásfehér szine lett. Néha slaggal szoktam tisztítani a blokkot, esetleg belekerülhetett? Nem kéne...
Másik kérdésem a kompresszióra vonatkozna, lehet kopott a motor attól függetlenül, hogy hidegen-melegen jól indul, jó hangja van? Mostanában mintha nem úgy húzna a motor mint régebben, viszont semmi más nem változott, jó pattogós hangja van, és két hét állás után is indul 1-2 rúgásra szívatóval. Esetleg dugulás vagy kokszlerakódás az égéstérben? 7ezer fölé sosem forgatom
Ez szerintem Oláh Csaba lessz...a címét is tudom, ismerem is...nem rossz mert sok minden van nálla, csak cronohoz 1 etlen 1 hasidom volt:S és szó szerint semmi más...sem s hez...szal gilera terén 0 de aprillia az van meg cagiva honda is szal megéri megkérdezni....daogyula az a varga akárki az pontosan ki és mi a címe mert nem tok neki írni...a másik fazon meg nem tud segíteni akit mondtál...mellesleg a gumi is 3 hete késik csak szal egész széppen haladokXD
Sajnos MX-hez én sem találtam elektromos rajzot,a hahne-power.de oldalról töltöttem le az RV125-ös rajzát.Nem pont ugyanaz,az RV felsőtartályos,nincs AC-pumpája,de ezenkívül nagyjából egyezik.A fenti webcímen alkatrészt is találsz,persze nem olcsó de legalább van.
Kedves Hunterom,majd 40 évesen,ha 23 éve fog motorozni meg autózni,garantálom hogy te is érteni fogsz
hozzá! Ráadásul karbantartó vagyok,és a munkahelyeimen megkövetelték hogy az elektromosságon kívül értsek a mechanikához,pneumatikához,hidraulikához is,mert nekem kellett kitalálnom hogy annak a szerencsétlen gépnek egyáltalán mi a baja!Ha valami elromlott,először mindig engem hívtak ki.Vissza térve Adam motorjára,ha másik akksival se indul akkor az első üzim az irányadó,indítómotor,relé,vagy kapcsoló a bibis!
Nembánom de ezt nagyon nagyra becsülöm ebben a fórumban h akárki akármit kérdez 1ből kap rá választ.Én sajna nemvok akkora szaki úgyhogy én többnyire kérdezni járok ide de ha tudok,énis segítek Én nagyon örülök h ebben a fórumban nemcsak utálat megy meg irigykedés.
Az én mocimnak jelenleg csak az a baja hogy önindítóról nem indul. Autóaksival próbáltuk szóval aksival nincs gond, benzint is olajat is rendesen kap, gyertya is jó, csak nem akarja az igazságot. Ha bevan tolva akkor beindul és rendesen üzemel, de miután meleg a motor utána se indul indítóról. Az lehetséges hogy 24ezer km után kopás gondok vannak blokkban és nem lenne kompresszió?
Az aksis kérdés haverom miatt volt! Azt mondta hogy aksi nélkül is indul moci ha betolom, de ezt nem akartam elhinni ugyhogy megkérdeztelek titeket(szakembereket:D).Neki egy gfr-je van és neki sikerült ezt megcsinálni azzal.
kösz szépen
Real life starts at 7500rpm...
Azt mondta csaba hogy azt az idomot 1 hondára tették rá pályázni, ha törik le van xarva(szemetek , a drága kulera cuccokat is kiviszik széttörni:D) mást nem láttam csabánál...meg azt tudom hogy amit tőlle vettem af1 es elsőféket, nincsen hizzá meg a microkapcsoló, szal ha valaki tudna ajánlani / keríteni nekem 1 et azt megköszönném!
Bye all!
Természetes az, hogy a nemrég cserélt váltóolajam(ami 15W40 motorolaj) színe elég furcsa kezd lenni. Már nem sárga, nem is feketedik, hanem mintha "tejesedne", furcsa sárgásfehér szine lett. Néha slaggal szoktam tisztítani a blokkot, esetleg belekerülhetett? Nem kéne...
Másik kérdésem a kompresszióra vonatkozna, lehet kopott a motor attól függetlenül, hogy hidegen-melegen jól indul, jó hangja van? Mostanában mintha nem úgy húzna a motor mint régebben, viszont semmi más nem változott, jó pattogós hangja van, és két hét állás után is indul 1-2 rúgásra szívatóval. Esetleg dugulás vagy kokszlerakódás az égéstérben? 7ezer fölé sosem forgatom
hozzá! Ráadásul karbantartó vagyok,és a munkahelyeimen megkövetelték hogy az elektromosságon kívül értsek a mechanikához,pneumatikához,hidraulikához is,mert nekem kellett kitalálnom hogy annak a szerencsétlen gépnek egyáltalán mi a baja!Ha valami elromlott,először mindig engem hívtak ki.Vissza térve Adam motorjára,ha másik akksival se indul akkor az első üzim az irányadó,indítómotor,relé,vagy kapcsoló a bibis!
Gileratesók 4ever
Az aksis kérdés haverom miatt volt! Azt mondta hogy aksi nélkül is indul moci ha betolom, de ezt nem akartam elhinni ugyhogy megkérdeztelek titeket(szakembereket:D).Neki egy gfr-je van és neki sikerült ezt megcsinálni azzal.
kösz szépen