A benzinbe ne rakjatok olajat,mert ha túl sok olajat kap telekokszolja a kipufogót,és az olaj elveszi a levegőt a benzintől.Gyengébb lesz a motor,nem fog rendesen húzni!
Az olajadagolást is a gázbowden szabályozza,Y-bowden egyik vége a karbit,másik az adagolót nyitja.Egyszerű megnézni,hogy van e olaj,indításkor mikor szivatózol és beindul a motor,füstölnie kell!
hello, én is kérdezetm itt régebben ezt, mondjuk nekem még nem sült be és megy
Amit sikerült megtudnom, hogy a jobb minőségű dugattyúk közé tartoznak az usa gyártmányu Wiseco, a német Wössner gyártmányok. Vannak még Vertex és Pro-x márkájuak is, ezeket néha szidják.
Itt nézted már: www.pinkmotors.hu
Sziasztok!
2 hónapja besült a motorom ( Gilera RC 125 Top Rally), beadtam márkaszervízbe és azóta sem láttam mert még a dugattyúra várnak, a többi alkatrész megérkezett. Minden új, gyári alkatrész.
Én is próbálok keresni hozzá eredeti dugattyút, de még nem jártam sikerrel.
Ha valaki tudna segíteni, hogy hol tudnék szerezni gyári dugót azt nagyon megköszönném.
Ha gondolod vegyel msn-re :dj.tomiboy@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Ha raktok olajat a benzinhez is,akkor nagyon elrakódik a kipuff korommal...
Én úgytom bevan állítva h alapgázon nenyomjon anniyt,és ahogy növexik a fordulat,mindig annyi olajat kap amennyire szüksége van.Szal feleslegesen kap sok olajat,ami nemis olcsó...
elvileg megy egy fekete cső a karbira az oilszivattyúból, ha azt lehúzod "szürcsögnie"köpködnie kell az olajat, amugy én is szoktam minimális mennyiségben olajat keverni a benzinhez a biztonság kedvéért.
Sziasztok
Nemrég vettem egy 125-ös rc-t. Két kérdésem lenne hozzátok. Hol todom azt ellenőrizni, hogy az olajszivattyú jól működik-e, a tartályból fogy az olaj, de az előző tulaj a tankba is keveréket tankolt.
Mi lehet a baja a fordulatszámmérönek(elektromos) nem működik, a vezetékek a helyükön vannak.
Válaszokat előre is köszönöm.
A hideg azért nem ajánlott,mert olyankor kicsapódik a pára,és a nedvesség korrodálja a fémalkatrészeket.Ezért nem javasolt télen ponyvával takarni a szabadban tartott kocsikat se.Tavaszra kiverné a rozsda! A műgumi alkatrészek is megkeményednek hidegben.Egy 10 C° feletti száraz pince már megteszi,én is így tárolom most.
Én is nézegettem már a nagyobbakat,egy RGV250-es Gamma se rossz!Láttam Egy ZX4-est is.A hidegről meg annyit,üzemi hőfok alatt egyik motor se szeret menni,legyen benne fagyálló,meg kb.60 C° fok,az indulási hőmérséklet Gileránál!
Amit sikerült megtudnom, hogy a jobb minőségű dugattyúk közé tartoznak az usa gyártmányu Wiseco, a német Wössner gyártmányok. Vannak még Vertex és Pro-x márkájuak is, ezeket néha szidják.
Itt nézted már:
www.pinkmotors.hu
2 hónapja besült a motorom ( Gilera RC 125 Top Rally), beadtam márkaszervízbe és azóta sem láttam mert még a dugattyúra várnak, a többi alkatrész megérkezett. Minden új, gyári alkatrész.
Én is próbálok keresni hozzá eredeti dugattyút, de még nem jártam sikerrel.
Ha valaki tudna segíteni, hogy hol tudnék szerezni gyári dugót azt nagyon megköszönném.
Ha gondolod vegyel msn-re :dj.tomiboy@freemail.hu
Előre is köszönöm!
Én úgytom bevan állítva h alapgázon nenyomjon anniyt,és ahogy növexik a fordulat,mindig annyi olajat kap amennyire szüksége van.Szal feleslegesen kap sok olajat,ami nemis olcsó...
Nemrég vettem egy 125-ös rc-t. Két kérdésem lenne hozzátok. Hol todom azt ellenőrizni, hogy az olajszivattyú jól működik-e, a tartályból fogy az olaj, de az előző tulaj a tankba is keveréket tankolt.
Mi lehet a baja a fordulatszámmérönek(elektromos) nem működik, a vezetékek a helyükön vannak.
Válaszokat előre is köszönöm.