Akik raknak bele..azok meg azt magyarázzák..hogy miért kell bele...Ök azt mondják..az inditásnál..nincs olajzás egy ideig...ha keresgélsz megtalálod...Ez olyan lesz...mint az együnk sót...vagy ne..mert nem tesz jót...Viszont..ha baleset van..nyomják az infúziót..amiben só van...
Hát...a szoknya alja az tényleg jól néz ki, de a dugó teteje felé akkora a kopás, hogy ez már rendesen kolompolhatott a hengerben, majdnem teljes kipufogó port szélességben le van kopva az esztergálás nyom. A hengerben (lehet csalóka a videó,) nem sok hónolás nyomot látok már. A leömlő is furán el van kokszosodva, felül jól látszik a vastag lerakódás.
Azt mondjuk nem igazán értem a szoknya alja hogy lehet ennyire tehermentes a kipuff oldalon, hogy szinte semmi kopás, míg a tető felé szarrá van kopva a dugó.
Egyébként a mért értékek adnának jobban támpontot, gyűrűhézag, dugó kopás, henger kopás.
Az injektor több olajat is elbír. Ha kicsit keresgélsz még a neten, meg fogod találni azokat a vidiket is, ahol elmagyarázzák hogy miért nincs értelme az olajnak a benzinbe.
Látni nem sokat lehet...a gyár szerint 90-en óránál dugót kell cserélni...és ha az ember nem hazudik...az eredeti dugóval...200 + órát ment el...amt én biztosan nem mertem volna...de ez birta....Lehet használja a receptet...hogy minden tele tankhoz...1 dl olaj...azr még simán birja az injektor...
sx is horror áron volt. Barátom ideadta volna olcsón a nagykorú ktm exc400-at de nem akartam öreg motort. Ebben cseréltem olajat és megyek vele, öreg motorokat meg csak szereled.
A full krossz gepek ara lenyegesen alacsonyabban van,mint az enduroke es nem csak idehaza. 525osoket kulfoldon sem kapsz nagyon 2500eur alatt. Ez nem a magyar piac,idiota eladokkal. Kereslet-kinalat
Pontosan ez a lényeg. Nem a motor a draga! A bérek szarok!!! Masik tema. Egy ket elmebeteget latok motorjat hirdetni. 3 eves hasznàlt 4 t ext felrak 2.75 milioer.... Beszaras ! Uj koraba nem volt annyi. Vagy ugy van vele mint az oldtimerekkel? Ahogy oregszik ugy dragul? Aztan lapozol egyet ugyanazon a hirdetőn es talalsz ugyanannyiert egy 2020 as ugyan azt a modellt 5 óràval.... En nem.tudom az ilyen.mibe reménykedik??... Egyebkent a ktm egesz jol tartja az àrat. De inkàbb csak a 300 as. 1-2 eves koraig alig veszit az arabol. Utana ugrik kb 500000 ft. Latok ujszeru gasgasokat amiket 2 milio felett vettek. Azt latni hogy kuzd vele az eladoja. Bar most majd lehet jobban keresik ,hogy igazàbol mar hivatalosan is tehet ra egy ktm feliratot.
Pár évvel ezelőtti 240-és euró áron szerintem sokkal többen kitolnának 3-5 évente egy egy újat a szalonból
Harmad árral olcsóbban szerintem az enyém is inkább újat vett volna mint evvel a 2014-essel szarakodni
Bocs szarul fogalmaztam .igen mi egy vélemenyen voltunk...... Sea to skyn. Regota a serkosoknak jol kiadja. Rovidek a tavok.nincs elég idő elromoljanak a kotlàk. You g pedig igyekezett . Verseny előtt megfürdette a lovàt. Tetőn kellett motorozni. Beesett egy medencebe. Apropo. Azon a pallón nagyon sokan beszédültek a cél előtt canyon napon.
Néztem ezt a szítuszkájt es jo latni,hogy az ktmgasgashuski mogult a Sherko a gyari paripáival az első pozíciókba mozog...érdemes meg nézni Mario motorján a futomu hogy dolgozik
Azt mondjuk nem igazán értem a szoknya alja hogy lehet ennyire tehermentes a kipuff oldalon, hogy szinte semmi kopás, míg a tető felé szarrá van kopva a dugó.
Egyébként a mért értékek adnának jobban támpontot, gyűrűhézag, dugó kopás, henger kopás.
Csak összehasonlítás kép, egy 5 órás állapot
http://youtu.be/RNCSL71aoH0
Harmad árral olcsóbban szerintem az enyém is inkább újat vett volna mint evvel a 2014-essel szarakodni