Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia! Az a helyzet volna 1-2 sxf 450. 2007, 2008. nagyon tetszik, rmz után főleg. vAzért írtam valaki mondja már el, mire kényes ez a motor? vakon nézem, nem találok róla véleményt.

Látom megjavult az idő arra is!

Köszi a videókat!
Ez a kamera most másik? Fura most a vidi a régiekhez képest.
Zari csak azzal megy, de itt már nem találod meg, Keresd a facen.
Ha nem tudod ki ő a facen, írj privátot, megadom az ottani nevét.
A kiraly. Vilag legjobb gepe. Mese nincs. Bar mostanaban be van lapulva a srac. Ugraszd ki .
Valaki használ sxf450 -et ? lenne pár kérdésem.
Sziasztok
Nincs valakinek 2006-os EC 300 AJP felső kuplung munkahenger fedél alatti tömítő gumi?
Vagy tartalék munkahenger amiből esetleg eladná?Korrekt áron megvenném!!
Elszoktam vqgy szokom....de alakul...sajna a puha futomu csak a patakba elvezetes ..foteles verzio.
http://youtu.be/QIpPm9spc78
http://youtu.be/gVKE82NLHoA
http://youtu.be/-IG34GN_Cc8
http://youtu.be/1j4AIcBjQ84
http://youtu.be/Lq9LTnrQoBo
Reggeli élvezetek. ..ha unjátok Off
Kipusztultatok mint a dínók....
Koszi
Manual szerint:
http://www.motorex.com/index.c...

szerintem is egy jó váltóolaj, gyakorlati tapasztalatom KTM ben nincs vele.
Hi

Ktm 300hoz milyen valto olajat javasoltok? Marka es viszkozitas? Koszi
az szerintem nagyon magas, tedd lejjebb, 60 fokig lerakhatod az a "max".
Kb 30fok körül megjelenik a túlfolyón a benya, ebből is gondolom hogy magas. mm-ben nem tudom mert nem ugy állitottam hogy ki volt véve a karbi, csak leszedtem az ülepitő poharat és a tüszelepnél nyitottam rajta kicsit. Úgy látszik sok lett. Ma kikapom a karbit és beállitom!
Mennyire állítottad mm ben? 16 mm a gyári, akkor párhuzamos a karbi aljával az úszó öntés.
Simán lehet, hogy elfolyt! Tegyél rá egy kis tartályt, amin felül picit megszúrva tűvel, akkor látni fogod.
Egyébként magasabb benyaszinttel többet tud cumizni, többet fel tud így szívni, dúsabb lesz benzinben a keverék.

Függőhöz képest hány fokos motor döntésnél jön álló helyben a túlfolyón a benzin?
Hali! Volna egy kis gondom. Állitottam a motorom /exc 360- keihin pwk/ uszószintjén, mert kicsit alacsony volt és ma kimentem vele egy kanyarra 1 órát mentem,érzésre sokkal jobb lett de valami brutálisat fogyasztott és van egy olyan érzésem, hogy el is folyt! Kérdésem az lenne, hogy lehetséges e olyan dolog, hogy alló helyben, nyitott benzincsappal nincs cseppenés semmi, üresjáratban gázadásra sincs semmi cseppenés, de menet közben mégis nyomja a benyát? Menetközben nem látom azért kérdem, hátha találkozott ilyennel valaki. A tulfolyó csövem vége benzines volt az összes többi viszont tiszta por! Lehetséges?
Kösz!Hétvégén lehet hajtunk együtt....
kicsi csavarok+ némi mosó folyadék(víz+mosogítószer) rázogatod 1-2 órát, akár párszor ki is cserélheted a habos vizet, majd kiöblíted faszán
utána veszel oxálsavat (pl pesten azúr vegyszerbolt én ott vettem) 60g/l arányban feloldasz annyit amennyivel a tankod teli lesz és kimaratod a rozsdát
ha meleg van pár óra alatt kiszedi, de majd látod
így kiganézza:
sziasztok! van egy suzuki drz400 as motorom ami sajnos 4 évet állt..... ma elővettem és sajnos a tankom belülről teljesen berozsdásodott.. valakinek esetleg lenne valami ötlete, hogy tudnam a legegyszerübben rendbetenni? rozsdamarón kivül...
Olyan ez ...mint amikor a bokszoló üti a homokzsàkot... A zsàk nem üt vissza...A hegyen mindig valahogy nehezebb ezeket megcsinàlni...Ott minden csúszik ..semmi nem egyenes...és mindig fàradtabb vagy..
Ezért mocsok ez a videózás. Így képernyőn úgy néz ki sima ügy, aztán ha ott állsz egy dupla (tripla) gumi előtt akkor mindjárt más a helyzet.
Ugyes!
Köszi..
Nem.Nincs most mérlegem...