Japán robogókon is van kulonolajzas,tök egyszerű, es mégis sok megragadt.
Megkemènyszik a cső amiben megy az olaj, megszorul a kis keverő motor, eldugul a cső, leesik a cső,kifogy ,stb...
Amennyi ellenőrzést igényel a kulonolajzas,annyi idő alatt be is lehet keverni .
De legalább valamiben még mindig másabb mint a KTM...
volt sok éve egy dt80 motorom annál néztem meg milyen a különolajozás(ott már a gázállástól is függ a mennyiség)
olyan egyszerű dolog hogy szerintem az az utolsó ami elromlana rajta
Van-e valami olaj érzékelő a pumpa után, ami mondjuk letiltja a motort, ha nem pumpál olajat?
(vagy azért, mert elfelejtettél tölteni a tartályba, vagy azért mert kifogyott menet közben, vagy azért mert épp eldugult/beszart valami alkatrész, vagy épp ledermedt az olaj a hidegben és nem tudja pumpálni,stb)
Abból a szempontból is jobb a különolajzás mint a bekevert, mert a sok felesleges olaj nem rontja az égés minőséget alul,
de ennek megvan a fent említett kockázata cserébe (ami nyilván nem áll fent míg minden szuperál)
Mindennek van előnye hátránya, nézőpont és súlyok (értékrend) kérdése, kinek mi a jobb!
Jo ez a vidi..Mark mindig jot szerkeszt...de az a kis domb vege meg fogja az egeszet..pedig csak egy pici technika kell oda es nem repit ,es nem dob el. http://youtu.be/u5nSp5EWsHI;feature=em-uploademail
Nem tudom egyértelműen megmondani.
2016 ban épített, több évjárat alkatrészeiből összeválogatva, saját megoldások, stb.
Ha be kell lőni nagyjából 2009-es racing alap kívül(váz+futómű, fékek, stb) de van rajta 2015 alkatrésze is, 2006 os alap blokk, de itt is van 2015 cucca is,
alapjaiban GASGAS, de van benne KTM/Suzuki alkatrész is.
Nem csak annyi a teendő, kicsit még bonyolítom van vagy 10-12 pont.
Nézd a dugót, 70 üzóra, a terhelt oldalon szinte semmi kopás, a terheletlen meg kopva(csapeltolásos)
Akit érdekel részletesebben: https://goo.gl/photos/2DBCrUqvm3n6GQyF8
Dugótető és hfej nem mérvadó(nem 70 üzó), nemrég volt pucolva, utána direkt nagyon dús beállítással mentem, kíváncsi voltam menyit változik a dugótetőkép a korábbiakhoz képest, a 2. képen már letöröltem, ami rajta maradt az rá van égve.
Még nem mértem rá, majd éjszaka, kíváncsi leszek menyit kopott.
(Nem akarok dugót cserélni, hengertalp csere azért vettem le a hengert.)
bunkó vagy bákszi
az összes felvétele jó.. és aki ezekből nem tanul meg vb szinten motorozni.. az vagy vak és mennyen a szemészetre egy szódásszifontalpas szemüvegért.. .vagy szándékossan nem akar a világ legjobbjai közé tartozni
ha meg van olyan csávó aki 3 hónapja megy motorral és idén leiskoláz mindenkit itthon.. akkor jarvis meg sétáló jani is jöwöre készülhet hogy a romaniacson már nem legelöl mennek majd...
hanem ott lesz a magyar srác.. tv felfedezett ...jEEEEEEEE
Érdekes,mindketten most vàltottunk märkàt,,,,,pedig semmi bajom se volt az ezőzővel...Akkor miért??Kérdem én?Valószinü,,,,,,az érzés,,,,amit keresünk...Az az a legtökéletesebb szerszàm a munkàhoz..Ami segít,,,és nem hàtràltat...Amibe bízol,,,,hogy megtudod csinàlni..Mert ha nem hiszed el,,,nem is fog sikerülni...
Megkemènyszik a cső amiben megy az olaj, megszorul a kis keverő motor, eldugul a cső, leesik a cső,kifogy ,stb...
Amennyi ellenőrzést igényel a kulonolajzas,annyi idő alatt be is lehet keverni .
De legalább valamiben még mindig másabb mint a KTM...