Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez mitől támolyog? tán pálinka mellett tartják?
Köszönöm szépen Mindenkinek!
ez nem az a fajta
Semmi műhelyes bolondság? Van 5 t-ás prés, meg hasonlók, azt hittem, ehhez azért speckó ember kell!
ja lehet venni ezer féle acél szegecset. de pl én esztergáltam is már és tökéletes lett. a végén befurtam kis furoval és ugyanugy szét lehetett ütni mint a gyári a váltokarnál pl. ugy szétfelé nyilik mint a tubarozsa.
olyan helyet kell keresned ahol van támolygó szegecselőgép
infó róla http://www.flexmont.hu/Kepvise...
de ha nem megy segítek ha kell
Van, csak én nyomorult "hülyebaromállatökör" átfestettem... Gyári állapotban, első tulajtól kaptam anno ballagásomra! Én gyökér meg átfestettem ferrari pirosra, pedig gyönyörű, eredeti bordó volt, króm csíkokkal... Hogy akkor édesapám nem kevert le egy jóóóó nagyot!
minek ehez gépműhely? megpontozod, belefursz, kiesik ujjat berakod elszegecseled, kész.... szegecsenként szintidő fünf minute...
http://www.fabory.hu/hu/catego...

Inkább ilyen kellene, csak a fej átmérője kb. 1 centi emlékeim szerint!
bármelyik csavarboltban kapsz szegecset, aztán elkalapálod mint cigogyerek a nejét, és ha szépre akarod ütsz rá félgömbölyüvel egy nagyot, de az már csak dizájn hogy ugy mondjam uri mulatság
van 350-es jawad?
Bár, belülről így néz ki
Urak vagytok! Már csak egy gépműhelyt kell keresnem!
Nyilván, és beszélek is Szatyináékkal a héten más miatt is, de kapható e csavar boltban ilyen spéci szegecs?
szegecs cserével
fidgyu
én a múltkor is mondtam.. ha 2500-2800 a kis lánckerék.. ahogy nekem a múltkor a 13 ast mondtad.. itthonis annyi.. és nem 4 rongy akkor cseréld be 3 ra.. 12 fogas ktm re
ha több akkor 2re..
olaj csak a végső esetben.. mert belrély ide gyári oda.. vagy az elfet rendelem vagy az adzsippot..de többen uis rendelünk ugyhogy én azzal már nem gondoltam variálni..
szoval..2..3 vagy...esetleg a 15w-50..thumpertalk.. vagy 10w-50 full sinti olaj....lényeg... az ára a 27..8 euró abból gazdálkodj..

azt nem értem mit hánytorgatod hogy .. mi volt.. hánytorgatigabi
akkor is mondottam...odaadom az egészet mert nem hagytál ott....pedig akkor én voltam a fax.. akkor nem kellett ..most akkor mi van...
mondom... 12 fogas lánckerék egyenértéket képezz..2 vagy 3 darab.. ami árában belefér..
13fogas ..11 foga.. 14 fogas.. 15 fogas.. nem kell..
csak a 12 fogas
Jó estét!
Szintén kupli kosár kérdés, ha már itt tartunk! A 200-as kis méregzsákban a szegecsek adták meg magukat. Kérdés, hogy orvosolható? A kosár még jó lenne...
vik. neked felesleges bármit mondani mert semmit se értesz a többit meg ugy is kiforgatod. egy a lényeg. te olyan vagy ha nem megy valaki az béna pöcs vagy kislány. ha te mégy kurva fasza gyerek vagy. az emlitésre se méltó hogy tv testvéredet köpködöd a hétköznapokban. de ha elmegy veled rögtön oriási haverod lesz . közbe te magad mondod hogy a legvégső esetben veszed elő ha szükséget szenvedsz egyébként hányingered van tőle. nem vagy számito:)

a másik hogy a sielésnek van sok féle műfaja. valoban van olyan is hogy másznak 2-3 órát felfelé majd lesiklanak. elmondom embertelen kondi kell hozzá. az elterjedtebb forma az hogy beülsz egy felvonóba és pár perc alatt felvisz. utána pályáktól területtöl függően 10 perc és órák amig egyben lesiklasz különösebb gyaloglás nélkül . de nem is lényeg senki se akar téged megtériteni. hidd el azt is hogy akire gondoltál hogy a monitor előtt ül el se képzelnéd mennyi mindennel üti el az idejét szabadtéri elfoglaltságokkal.

a loszarlapátolás jól fizet ne irigykedj lapátolhatod teis :)

ui. holnap megyek bakihoz mire cseréljem be a kuplung szettet? olajra vagy fogaskerékre? vagy a két beigért ingyen hajtás amivel logsz a nagy alakitásod miatt ....abbol ugyse lesz semmi----- igy költsem magamra? válaszolj értelmesen mert szivesen kicseréltetem valamire . de tényleg. ha azt mondod ebben az irásomban van hazugság hazudsz :)
ha ezt abarnettot veszed minden paszolni fog. átrakod a fogaskereket és kész. lefurod a gyári szögyecselést és a barnett adja hozzá a csavar kittet menetragasztóval. mondom gyerekjáték át szserelni. a gumibakok a két anyag közt vannak. alemez és a fogaskerék közt. csa gyárit tudsz bele venni de az évekig jolesz. azt hiszem 8 db van benne. el szoktak kopni. a csapágyfutamok minden mm re paszolni fog csak átszereled és kész. a csuszolemezeket nem kel cserélgetned évekig jolesz. amugy is rá van gyárilag szögecselve,.
bezony jo dolog a szűz hóban motorozni szöges gumival, az erdő mélyén, aki még nem probálta annak ugy kell, mert nem kis élményt hagyott ki az életéből...
egy kis lájtos téli mókának indult, de hárd de endúró lett belőle..és olyan lyól sikerült..azt beszéltük többet nem is kell ilyen.. de aztán most hogy lemostam a verdát.. már indulnék is holnap megint.. és megint..és megint

egy kis beszámoló:
a hegy aljáig épp foltokban ha volt hó az alföldön..de a hegyben egyből ott volt a 5cm hótakaró..de nem adtuk fel..mert azért is mentünk mert hó van.. tehát miért is adtuk volna fel.. a napkezdő az egy elég komoly hely.. és mégis csont nélkül beügyeskedtük.. ekkor már gondoltam hogy nagy baj nem lesz..de 100m feljebb már az a 10 cm hó és vastagabb ahogy érünk bejjebb a hegyben..
az elős komolyabb lefelé..ami tavaszal nem is tűnik fel hogy meredek.. rendessen megszánkóztatott minket...aztán az elsó full kersztbe kassul nyomos részen..megint ügyeskedni kellett...de feljutottunk.. ekkor már mind a ketten láttuk.. itt a kis gurulunk a havas hegyoldalon kafit.. na az itt nem lesz...
aztán egyre csak belecsaptunk a lecsóbna.. jöttek a lefelék.. meg a felfelék.. és egyre csak merészebbek és okosabbak lettünk.. ez az amikor tanulja az ember a hóban motorozást...aztán elkezdtünk erőszakossak lenni.. és mivel ment a dolog.. kö keményen bele a lecsóba.. és a kékpatakból jobbra felt.. ami HECA (hard endúró arad) nyom.. arra is ráhalytottuk magunkat.. tv egyből felvágatott.. én közvetlen utána.. de a határsziklának sikerült nekitenni az elejét .. és vissazlökött.. na onnan seggen szánkózós lett a történet.. mert miga a motoron ül az ember adig nix gond.. de a meredek szikláson megállni.. konkrétan nem lehetett..a 3dik bebénázásnál sikerült oldalt egy negativba bedőlést csinálni.. és ahogy dölt rám a motor meg csúsztam kapaszkodtam mint macsak a függönybe.. úgy a kézvédővel a csuklómba csapódott a kicsi berg..onnan még 10m szánkó hanyadt homlok neki egy fának.. onnan kiforogva még 20m csúszás...közbe tudtam mi történ..de csak reménykedni tudtam hogy nem szilánkostra törte.. a csuklóm..mert nem éréreztem semmit...
az ujjaim mozogtak.. de olyan fálydalmam volt .. hogy éreztem a vércukor huss ..elszált.. konkrétan nem tudtam megszámolni..de hány-ingerem lett gyorsan.. és ekkor vettem észre. .hogy reggel a nagy okossságbane..nem raktam oda a ivós palackot..
tv kisegitett..először azt hihette viccelek.. de tréfáról szó sem volt.. itt nem a menet került veszélybe.. hanem konkrétan. az egész kezem..de aztán ..miko kicsomagoltam.. látom.. nix ripityára törve.. ujjak mozognak..jött tv vize is...meg a hó..ami hűtötte.. aztán 5 perc pihi után éreztem.. itt nem lesz abbahagyás.. mert javul a helyzet..anniyra hogy utána még egyszer nekifutottam.. és szépen csont(törés ) nélkül fel a tetejéig...
a bevett diklofenak .. még nem hatott viszont nyomok rendessen nyomorékká tették az elkövetkezendő túra 15 percét.. konmkrétan alig birtam tartani a gépet..aztán jöttt egy nagyon komoly felfelé..na ott a tetején hogy felértem akkor tudtam meg.. felfelével nix gond.. csak a nyomos gyors szakaszokat kell kerülni.. mert akkor van nagy igénybevétel a csukklón..
ugyhogy ....kentük tovább...még 2 órát ..de hazafelé már 6ott a gyógyszer.. és rendesen el is guritottuk mikor a szúz hóba naz erdei ösvényen..4-5 nyélgázon verettünk..
aztán még a napkezdő melletti hegyoldalt bepróbálgattuk...és is a bebénázások ellenlére(hogy alig tudtam a kuplit behúzni.. azért rádobáltam jópárat .. és tvvel együtt majd a tetejéig jjutottunk..de az utolsó 5m az oldalazó után az még megetetett minekt 2-3 szor..aaztán ráhagytuk.. és gó homlér...és ugy konkrétan 5 óra motorozás 2x 10 percnyi szünetel..végighajtotunk magunkat..nagyon komoly nagyon kafi helyeken..
egyí a konklúzió..ilyenkor 20cm hóban a mély nyomos ösvéneyk.. azok kerülendők.. de a szűzben a ferde faágak bózótok sem zavarnak.. a nyáérral ellentétben.. szóval a szűzben ..brutálisabb nyomokon lehet feljutni...lefelé.. lefelé.. azt inkább hagyjuk...de lefelé is mindég lejutottunk..lefelé olyan mint a 2013 heca sárban volt..konkrétan minden pillanatban.. bexarás...de mégis fog6ó volt a gép... ugyhogy gyógyul a kezem mióta odabaxtam.. és már várom mikor lesz a lyöwö 7.. hogy úlyra mennyünk..

http://youtu.be/xBsqNCqyLNQ
át kell szegecselned a fogaskereket a kosárra a rezgéscsillapitó gumibak ott lesz alatta, azt gyárit vegyél..
én nem vennék a ilyen fém lapka berakásosat, nagyon jo alu ötvezeteket gyártanak már, igaz nem occso, de örök élet + 1 év..
Hello
Dew, Jodlis köszi az infót! Jól értem, hogy vannak olyan kosarak amiken valami cserélhető lemez van, hogy ne kelljen kidobni az egészet ha elkopik meg van ami sima ja, szerintem a fonott lenne a legjobb anyám már 30 éve azzal jár piacra
Nézegettem amit küldtetek 18 dodoért találtam olyat mint a tiéd volt Jodli. Ezek egyébként mind fogaskerék nélkül jönnek csak a kosár és át kell rá szerelni a régiről? Viszont amit mondtál gumibakokat nem találtam még...
Egyébként ezzel a reszelgetéssel meddig húzzák? Már csak hogy mennyire kapkodjak vele... Néztem auner is hirdet 53k-ért talon kosarat, írtam nekik de még nem válaszoltak.
Ja és még anniy, hogy a kosár az akármilyen utángyártott márka is gondolom tökéletesen passzol a többi gyári alkatrésszel, ugye? Tehát simán összemegy a többi cuccossal.
Köszi még1x