Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

várjuk a videókat!
+ ha felfelében nem ért fel az ember.. és eldőlt.. akkor szánkó nélkül is lehetett nagyokat csúszni...
de a csavaros gumi.. z meg mindehol ugyy ment felfelé..lefelé is.. de lefelé néhol meg tudta inditani a szart a gatyába.. mert egy idő után a feltorlódott hó a hátsó kereket megemelte.. és mint sikositóval bekent bob úgy indult meg a szerkezet lefelé...
de ezt is egy idő után kitapasztalva.. meg lehetett oldani.. +baszott jó erős akciós hajtás volt .. ami aztán ..letesztelte a benyapumput.. ..meg mindent...
hát igen ilyenkor derül ki ki a kemény faszagyerek!
bakker.. olyan élmény volt a 20cm hóba vágatni.. hóesésben.. többet egy darabig nem hiányzik. .
mondjuk mikor elát a hózápor.. 2 óra múlva.. akkor azért tudtunk vágatni is visszafelé az ösvényen..egyébként már 20km /h nál is széthasitotta a szemem.. + a nyomok is eltűntek a hó alatt..de az az érdekes.. felfelé.. felfelé meg lehetett menni..mint a távirat...


egy biztos.. nem csajoknak való buli...
de majd a videó visszad6 1 két dolgot..
legalább ios azt hogy a hó alat nyomot nem lát az ember.....de a kidölt fákonmegoldalazva sem gond átmenni...
az első cros szumi az 13mm magas.. az első fimes.. 13mm magas.. a hátsó fimes 13mm magas....hátsó crossz..16,5..
mitasz exttrőm kivétel..az 20mm
a 130as c-04 nem irom ide..az 22mm magas.. de az ha 123mm magas is lenne egy kalap szar lenne..
akkor a pöcsöm tudja mivel volt bevonva valami rendes acéllal. minek is lenen savállo logikus hisz olajban fürdik. nem sosavban.
a saválló nem acél, a rozsdamentes még lehet akár kemény is de az ehte saválló az lágy anyag
déwó a hülye kérdés helyett inkább küldtél volna egy jo dakaros linket.
Motorozásban gazdag új évet mindenkinek!
Tudod miből van rajta az acél betét? Meddig bírta neked? Lehet rajta cserélni? Lehet kapni hozzá csak acél betétet?

Nekem a régi alu kosaram hasonlóan így volt felrakva saválló acéllal, de az max 100 óra után le kell hajigálni róla, mert az alu lamella bekoptatta a saválló acélt
ha cserélsz venned kell majd bele gumibakokat is mert azt érdemes akkor már kicserélni ha hátul átszereled a tányért. meg középső tűgörgöt is. azt vehetsz ina csapágyboltban japánt az van benne eredetileg is. vagyis az jo bele. a barnett ad komplett műbizonylatot és szerelési utmutatot fényképekkel. menetragasztóval!
http://www.ebay.com/itm/Barnet...


nekem ez volt szerintem találsz 160 dolcsi körül is de nem tudom menyi lehet most a legolcsobb helyen. keresgélni kell ez 10 x jobb mint a gyári moslék. az enyém olajzöld volt. azt hiszem ez paszol a tiedhez. van hozá kevlar lamella is komplestt szett rugokkal. érthetetlen nálunk miért nem árulnak semmit ezeken az áraon csak gyári szemetet vehetsz vagy vergődj a behozatallal
barnett usábol ebayről. kurva jo cuc 150 dolcsi körül plusz mire behozzák. nekem volt penge cucc. acél bevontaos alu ötvözet eloxált zöld. örök élet. gyári az szemét.


más. valaki tud egy linket sos ahol rákattintok és lejönnek a dakar napi öszefoglalók? se rtl klubon se eurosporton nem enged föl. jo lenne magyar nyelvű.

ja reggelre méteres holesz Bálinyó szakad szakadatlan. megyek snobordozni reggel a szüzhóra. vagy kimegyek szögesgumival kapirgálni még eldöntöm.
síelők sima combból tompítanak itt és semmi bajuk, mennyivel kaphat nagyobbat egy motor, ami nem fekszik fel és nem fogja annyira a légáramlás

Itt sokat repült ok, nagy lehetett a sebesség, de a leérkezési szög az igencsak elmaradt a derégszögtől, amit kap némelyik "sima futómú", amikor túlugorják az ugrót.

Persze ettől függetlenül, tuti átahangolták neki akár a gyári cuccot ehhez a mutatványhoz.
Egy tapasztalat:
Mitaka kosaramba kb. 130 óra benne van(nálam kapott rendesen), csak felületi kopás látszott legutóbb, valóban be van vonva valami kemény felületi bevonattal az alu kosár, alura azt írják 7075 T6. Szerintem megérte, persze rengeteg múlik azon is, hogy milyen lamella megy bele, milyen az olaj, mennyi időnként cseréled, milyen hőmérsékleten van használva, a lamellák és a belső hub hogy vezeti az olajat, stb.

RMX fórum keresőbe írd be "mitaka" találsz képeket.

Többi utángyártottról nem tudok infóval szolgálni, azért vettem ezt, mert ez tűnt a legjobbnak ár/érték nézőpontban, amit be tudtam szerezni, nekem bevált.
Sziasztok!

Olvasgattam vissza régi hozzászólásokat és láttam, hogy küzdöttek már mások 2t kuplungkosárral. Én is ebbe a szituba leszek lassan. Most megreszeltük, de nyilván ez nem megoldás hosszútávon meg lóg is rendesen a csapoknál szóval lassan veszek egyet, de a gyári kilőve az ára miatt ebayen nézelődtem 50-60 között már vannak "tuning", de nem tudom milyet lenne érdemes rendelni. Ha esetleg valakinek van tapasztalata, akkor megoszthatná vélem:)

Köszi előre is.
aki nem evett eleget az ünnepek alatt, az egyen még...

látom fasza nagy ho van nálatok...
Wittman 06309564249
egyetek igyatok
mai érték teremtés.
Bor meg ilyen szarok nem kellenek,nekem csak kápét kügggyetek!
az szar bort csinál és drágán......
márhá
nekem meg a Frittmanét kéne pár üveg rozé