Ha mer be voltal szittyozva,felmeztelen rohangaltal a biciklis gatyadban,gumipapucsban.szep latvany volt,valoszinuleg ezen sokkhatas miatt kellett feladnom a versenyt
Semmi extra nem volt,hajnal 5 -6 ra megerkeztuk,kis alvas,helyszini nevezes.Minden jo lett volna ,az eso kivetelevel,el sem akartam indulni a dzsuvaban,de tudtam,h meg van 2 oram a rajtig.Addigra mar az eso is elallt,kenyelmesen feloltoztem,elmentem a rajhelyre,ott bemotoroztam magam,talakoztam Bontossal.A rajt utan a ferden rakott ronkon estem egyet,de semmi extra.Eleg felosen mentem,mivel felos fajta vk.Kesobb fejben osszeraktam magam,de ereztem,h az 5 ora motorozas,mar most erezteti hatasat.Kb a prolog negyedenel visszafordultam,sokat kellett varnom,tiszta sar voltam,benzinem is keves volt.
Ha beszorítottad akkor ok. Meg fogom nézni a labdáim állapotát, a gumi lapítása alapján nem látom a különbséget attól amit a berakáskori keménysége volt.
nem emlékszem 30 vagy 31
vagy 21?
alig ment bele az utolsó
2 felé estek végül és összecsúsztak
lehet csak mert gagyi kategóriás labdák voltak, ráadásul használtak
Köszi Zzír az infót, végülis sikerült megoldani a magyar tublisst. Annyit módosítottam a dolgon hogy a gumi amit a teherautó szelepre húzol kicsit átmódosítottam. Csináltam belőle egy T formát aminek egy furat van a belsejeben. Ez a T forma fölső része segít elkerülni azt hogy becsípődjön a belső a felni szelep furatába. Az ötlet a gyári tubeless háromszög formájú belső félretoló biszbaszról jött.
Az első rövid motorozás megvolt. Azért adtam a hátsó keréknek rendesen és bírta. Persze azért még próbálgatni kell.
Továbbá ajánlom az első kerékbe a teniszlabdákat, nekem ez van benne már két hónapja és nagyon fasza!
az új belső is megvan, de a szelep anyát, mennyire húzzam meg ? Jaj de láma kérdés, .. de azért megkérdem
Mit szeretnél? Mondjad ne kímélj!
nekem a defekt mindenképp szopó mert általában az első-utolsó 10km mindig aszfalt
Jaxy!
Milyen az idő feletek...mit mond a meteorologia?
Holnap reggel indulunk.
Semmi extra nem volt,hajnal 5 -6 ra megerkeztuk,kis alvas,helyszini nevezes.Minden jo lett volna ,az eso kivetelevel,el sem akartam indulni a dzsuvaban,de tudtam,h meg van 2 oram a rajtig.Addigra mar az eso is elallt,kenyelmesen feloltoztem,elmentem a rajhelyre,ott bemotoroztam magam,talakoztam Bontossal.A rajt utan a ferden rakott ronkon estem egyet,de semmi extra.Eleg felosen mentem,mivel felos fajta vk.Kesobb fejben osszeraktam magam,de ereztem,h az 5 ora motorozas,mar most erezteti hatasat.Kb a prolog negyedenel visszafordultam,sokat kellett varnom,tiszta sar voltam,benzinem is keves volt.
Enduropanoráma 12:50től
http://www.youtube.com/watch?v...
További videók:
http://www.youtube.com/results...
vagy 21?
alig ment bele az utolsó
2 felé estek végül és összecsúsztak
lehet csak mert gagyi kategóriás labdák voltak, ráadásul használtak
a homokdombokon bírták sokáig
Az első rövid motorozás megvolt. Azért adtam a hátsó keréknek rendesen és bírta. Persze azért még próbálgatni kell.
Továbbá ajánlom az első kerékbe a teniszlabdákat, nekem ez van benne már két hónapja és nagyon fasza!