Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Főúton keresztben át, rendszám nélkül?!? Mindegy megyek körbe...
Kedves rendőrbák mennyire lesznek elnézőek vajon? Kimennék nézelődni, de csakis lábon, ill. keréken...
Azt is összefirkálva!
ja de max. csak amin a matrica volt azt a papppppirt
Tudom!
A hetvegere jo idot mondanak,de most ment vegig a ciklon..igazi dagonyazo a talaj
Egy irigy dog vagy!
nem mértem. nem éreztem különbséget.
Azzal a hozzá állással ami neked van,max egy zsirferis matricát kapsz!
mennyivel lett nehezebb az első kerék ? vagy elenyésző ?
kiszakadt a szelep ez volt a baj.
az új belső is megvan, de a szelep anyát, mennyire húzzam meg ? Jaj de láma kérdés, .. de azért megkérdem
köszi!
Azert szep lassak kiderul,h mindenki kapott mar mindefelet spongyoriba,en meg a mai napig varom a Ktm majdnem egy hetes 350 2015 modellt
Feri az urak nem itt vannak
Mit szeretnél? Mondjad ne kímélj!
köszi!
nekem a defekt mindenképp szopó mert általában az első-utolsó 10km mindig aszfalt
Haho!

Jaxy!
Milyen az idő feletek...mit mond a meteorologia?
Holnap reggel indulunk.
Ha mer be voltal szittyozva,felmeztelen rohangaltal a biciklis gatyadban,gumipapucsban.szep latvany volt,valoszinuleg ezen sokkhatas miatt kellett feladnom a versenyt

Semmi extra nem volt,hajnal 5 -6 ra megerkeztuk,kis alvas,helyszini nevezes.Minden jo lett volna ,az eso kivetelevel,el sem akartam indulni a dzsuvaban,de tudtam,h meg van 2 oram a rajtig.Addigra mar az eso is elallt,kenyelmesen feloltoztem,elmentem a rajhelyre,ott bemotoroztam magam,talakoztam Bontossal.A rajt utan a ferden rakott ronkon estem egyet,de semmi extra.Eleg felosen mentem,mivel felos fajta vk.Kesobb fejben osszeraktam magam,de ereztem,h az 5 ora motorozas,mar most erezteti hatasat.Kb a prolog negyedenel visszafordultam,sokat kellett varnom,tiszta sar voltam,benzinem is keves volt.
Ahogy Zozee mondana,10.32 nel az en vagyok,szurke,fekete felsoben
Jó napot!

Enduropanoráma 12:50től
http://www.youtube.com/watch?v...

További videók:
http://www.youtube.com/results...
a rendes gyári tubliss-t nem csapja széjjel a szikla ha mondjuk 0.3-0.4 bár van a külsőben?
Ha beszorítottad akkor ok. Meg fogom nézni a labdáim állapotát, a gumi lapítása alapján nem látom a különbséget attól amit a berakáskori keménysége volt.
nem emlékszem 30 vagy 31
vagy 21?
alig ment bele az utolsó
2 felé estek végül és összecsúsztak
lehet csak mert gagyi kategóriás labdák voltak, ráadásul használtak
Nagyon bele kell szorítani a labdákat. Hány labdát tettél bele?
nekem az első köves nap után szétjöttek a labdák
a homokdombokon bírták sokáig
Köszi Zzír az infót, végülis sikerült megoldani a magyar tublisst. Annyit módosítottam a dolgon hogy a gumi amit a teherautó szelepre húzol kicsit átmódosítottam. Csináltam belőle egy T formát aminek egy furat van a belsejeben. Ez a T forma fölső része segít elkerülni azt hogy becsípődjön a belső a felni szelep furatába. Az ötlet a gyári tubeless háromszög formájú belső félretoló biszbaszról jött.
Az első rövid motorozás megvolt. Azért adtam a hátsó keréknek rendesen és bírta. Persze azért még próbálgatni kell.
Továbbá ajánlom az első kerékbe a teniszlabdákat, nekem ez van benne már két hónapja és nagyon fasza!