bakker..
véleményem nem változott
de egy triál bajnokkal kimenni..azért nem szar..
triál motorról eddig esm..és ezen túl sem ábrándozom..nekem ..nem pálya...nem jön be.. nekem a krocc és endúró ami bejön..
az hogy ő dolgokat könnyebben old meg vele.. örüljön neki... alattam a szuperszuper 1/4 ig sem jutna az a gép .. mert ahoz már kevés a kraft benne.. ..állni fél órát sem tudnék egy motoron..nem hogy fél napot... a kiscsávó..az 3 telitankot tolt bele tegnap.. meg az utolsó 10 percben még visszagurultam hozzzá lefejt belőlem fél litert...
aztán kettő perc múlva meg szali ért mentem vissza.. az is lefejt ugyan ennyit.. még jó hogy az sx 525, exc 8literes tankal van..különben..
szóval holnap sem fogom az 525-öt és nem cserélem triálra....még ha szeretnéd sem
Bálinyó....vitatkozik a faxom....leszoktunk mi már erről...
csak eccer ráákadtam a neten erre a magánút fogalmára és azóta nálam van...
volt már úgy h pont dumáltunk vhol mikor pont mellénk jöttek a vadászok s pont volt köztük ismerős is....
s elkezdtünk úgy higgadtan beszélgetni....s akkor adtam oda neki a papirt....de amugy nem szoktunk se megállni se vitázni....
minek....ők egy külön állatfájtak....nekik az jó....nekünk meg motorozni...
pedig aztán olvastam én itt már tőled olyat hogy a triál kutyaszarra se valo, de még szalajtostol és Vilitöl is elhangzott hasonlo, most akkor hogy van ez fiuk világositsatok fel mert nem értem ...
még mielőtt előbbi irásom IS 1félre..1/2 re..azaz félre értenétek...
mindég van faxmérés..(ezért is megyünk ki..mert itthon korcsmába mindenkinek akkora mérővel van mérve a szerszáma..amekkorát ő oda rak mellé..szóval nem szabványosítotak ezek a történet lemérő mérőeszközök..azaz..A pofa )
igy...a napkezdő ..mint teszt...már az elelején megmutatta hogy ..a triállosunkal.. faszt összemérni...azt kb olyan felesleges lenne mintha egy lipicai csődörével akarnád összemérni
konkrétan úgy motorozottfel le a napkezdőn.a sziklás részen ..aztán a sáros részen ..aztán a sziklás sáros részen ..aztán akárhol márhol..olyan sziklákon ugrott fel a meredek sáros felfeélk végén...hogy konkrétnan..ennek akkora a szerszáma...mi ezt nem is tudjuk lemérni
ennek ellenére.. mondta hogy tök ügyesek vagyunk ..mert volt ő már endúrósokal...és extra is túra volt az tuti...
sőt voltak olyan helyek ahol még mindta is magába.. na innen hogy indulunk e.. oszt pár pillanat múlva a nagy böhöm kis nyuszi ötcsi már felfelé ment.. oszt utána már ő is...csak neki ez szerintem még könnyedebben sikerál6ott
mondtam is neki..
veled kettesben ha kijönni nem szivesen tenném..mert...csúnyán kiszopatmám saját magamat....
jobbna mint egy raccén..mert ott aki megelőz a z megy tovább ha meg csa kicsit jobb akkor azért ős is elfárad.. de az hgy körülö9ted motorozik főleg a sziklásban ..mint valami légy zsong körül a kis 2t vel.. hát az aztán full kiszopatnám magam...mert casa akarné kmnne..mert mr megint fent van.. és csak csak..szóval túlpöröghet paraszt...de mondjuk ez is ésszel kontrolál6ó..de fáradtan..mint már irtam ..az agy nehezebben hoza a jó és okos döntést
ami a legdúrvább..az nem is az igazi endúró..mert ott nemis tűnt fel.. hanm a szűk patakok...
na ot egy helyen..ahol a motort megforditani is alig lehetne.. oldalt 3 m magas meredek fal...
ez beált keresztbe...ne mfoglalkozott azzal hogy kar vastagságú fa van a kerék előtt 30cm re..(endúrós azzal kezdi hogy kitakaritja az ilyet)
felhúta x fokozatba.. megált ugy hogy lába szigorúan a lábtartón...3-4 mp egyensúlyban tartás.. motort felhúzta mint a lendkerekes autól(mert ezek gázfröccsre nm csinálnak semmi csak padlón forgó motorral nyél gázon )
azt rápumpált..és már fent is volt...jó a tetején ot hátas volt...de nem gáz mert 50 kiló.lelépni nix problem..de fent volt.. ott ahol mi..soha a büdösrot6dt életde ..még 4en sem húznák fel a motort!
lyaú reggel bélák.
na ..tegnap találkoz6tunk...pár szerencsés...az első igazi..lyózskánkal..de ez nem úgy józska hogy józska..ez az igazai.. lyaúzska...
it nix kérdés és nem is lehet
ö az első ember akinek azt kell mondjam..
soha többet nem jöhet ide
de ha csak ennyit mondanék akkor az 0,5 igazaság lenne..ami pedig maga a hazugság lenne...ez jellemző igazán a fél ..azaz 0,5mondatokra
a teljes mondat..az igazság pedig...:
soha többet nem jöhet ide, anélkül hogy tudnánk, aznap fullosan kiszoptataj a szánkat
mert ez történt ..tegnap....
de annyira ..olyan szinten..hogy mondtam is az embernek..
figyu...te konkrétan nem számítasz ...nem vagy mérvadó...mert az amit te meg tudsz csinálni itt ezzel a kis csótánnyal...és az amire mi valaha képesek leszünk.. az még köszönő viszonyban sincs egymással...
pedig.. a belső részeken sáros is volt a talaj...inkább úgy mondom..voltak olyan le feljárók... hogy konkrétan...ismert részeken!..leszálltam a motorról mert úgy csúszott..megindult,még jó hogy időben kapcsoltam.
ott csúnya vége lehetett volna a ferde fát ha nem birom felülről kerülni
voltunk mi már triálosokal.. de közbe meg ők nem triálosok voltak.. csak triál motorral voltak ..hát mit mondjak.. van különbség
szóval még a csúszós tetejű mutymuttyon is.. .egyszerűen elboldogult...
szóval volt tudattágitás...
de...
ennek ellenére.. eszem ágában sincs ilyen jószággal növelni azokat a határokat amik korlátozzák az endúró motorokból adódó fizikai korlátainkat....
mert azt tudni kell...attól hogy alattad az a gép... attól az még lófax...azon tudni kell egész nap állni...és a aki amúgy 90%ül..na annak felejtős..+ az ő 70 kilós testével..épp boldogult a kis lyószág..ami a legprofigg triál befecskendezős .280as ossza!szóval ha azt ott egy +40 kilóval megfejelném.. akkor nem az lenne hogy épp szépen kitolja kihöröhgtetei a végét a gép..hanem kb csúnyán..a hosszú felfelékben csúnyán beályulna....
a szuperszuper volt rá a legjobb példa...
mert az volt az egyetlen hely.. ahova..nagyon hallatszott hogy a kis gép ..túl van terheleve...de igy is ameddig feljutot(mi meg ott szoptuk tőre magunkat a közepén.. full kitörö, kicsúszó seggű motorjainkall..)
szóval ahova feljutot..onnan mi még ideáls talajban sem tudunk felzorrózni.. konkrétan leheteteln.. ő ott megált.. és két czikik czakival..fel brummogott..
lyó lyó ..persze mikor elkaptam a fonalat...sár ide sár oda ...úgy felrongyolt a tetetéig a kis esiksz525... mint a fény ...de ő addigra már rég fent volt..
na mindegy.. ott ő is rádobott 3-4et... meg mi is egy 6-8at
de
innentől kezdve...konkrétan olyan extra kis túranyomvonalat rittyentettem ..hogy mindenkinek állt a faxa bőséggel... minusz azt aki tudja hogy igy is elég nagy kihívás vagyunk számára..(mármint a túranyomvonal és és továbbhaladási képesség)
még akor is ha egy full jó 350exc hibátlan gumival azaz számára legjobban kifent kardal van felszereleve....még jó talajban is..
szóval ezek után esős időkbe..kijön egy 200exc vel tesztelgetni
csani ..
a teszt jó sikerült.. a csapatot a TŰRÉS6ÁRON TÚLRA sikerült eljuttatnod anélkül hogy baj történt volna..
de mivel..te vagy az az ember..akit mindenki kompromisszumok nélkül! soha semekkora szarban nem hagy na ott...csak ennek köszönhető. ..nem lógattak fel egy fára illetve..több fára
konkrétan ha hanganyagom lenne arról mik is hangzottak el ..ott fent(főleg már mikor az emberek tűrőképességeit a feladatok nehézsége kafin meg is cincálta!.. miközben meg pont kiadta azt hogy azért csak feljutottak oda megfelelő küzdelmek árán..... és mennének továb hogy az orgazmus felé féúton nem húzgálod ki a pöcsöd a punciból..10percenként 20 percer!..és mennénk a feladatok sűrűlyében továbbb...hogy csak csak találjunk olyat..amit megbánunk majd honap ...
szóval ha lenne hanganyag...azt minimum 2ezer évre kéne ..(vagy inkább többre) titkositani...
csak hogy a nagy barátságok megmaradjanak...
de végül is az élet ezt is jól megoldotta...
nem a legszebben ..de legalább golden is vesz valami normális gumit..mert tuti az ő mitasz exrőmlye is fullossan tönkrement...
végül is kellően erős let a nap vége...úgy hogy ált a faxa mindenkinek..még a triálos mesternek is
és az is bebizonyosodott..hogy 12 fővel ütöset menni mi nem tudunk..azt csak is a győri banda tudja...
lokiék..
majd kérd meg csak petyát...
milyen is az a szuperszuper
meg milyen is itt nálunk egy ilyen túra...