figyu..ha hozzá állitod a gyúkhoz a drz karbit...
lehet hogy eldőlné ha nem támasztod ki valamivel a két karbit
az a kérdés.. az átmérő.. melyik karbin mekkora
de ha ezeknek leirod..az kevés.. ezeknek bizanyitanod kell mindent...
fénykép...
szakemberek fényképe.. kommentár
műszaki leirás okoskodással..
mert az hogy te úgy érzed hogy jobb lett.. az nem bizonyiték..ezeknek ..az nem
az erő csak akkor csökkenthető ha tartod a motort ..kézzel és..nem a falnak támasztod...!mert ha kézzel tartod a motort akkor tefelfeé is 6ó erőt fogsz kifejteni..ezáltam a mérést ..negativan befolyásolnád.. csöökekne a tengelyek terhelése.. de ha falnak döltöd.. akkormeg nőne...
hogy is magyarázzam.. ..
meg van..
létra...
...
befeszülés...
..á..befuccsoltam a magyarázatilag...qÚrwa élet
bontós..levezetem ..nem csak neked...
de nem csak úgy.hanem gépészmérnökösen lyÓÓ
de úgy ovis szintről
tehát..
mivel a földön vagyunk és súlyt mérünk..ezért egyensúlyi erőrendszerekről beszélünk..
azért hivlyák egyensúlyinak mert az erők egyensúlyban vannak egymással...tehát a rendszerre ható Összes erők eredőlye..zérus..nulla...0
eddig oké.. .
hogy mért 0 mert
ha nem nulla lenne a rendszer nem lenne egyensúlyi mert a valamilyen irányban mutató eredő erő a rendszert az eredő erő irányába kimozditaná.. és elkezdene gyorsulni...az F erő és az m tömegű rendszer..F= mxa...mert álll..ugye...
tehát tömeg méréskor erről szó sincs.. az eredő erő összesége ...0
tovább haladva...
ha az erőket felbontjuk vizszintes és függőeleges irányű össztevőkre..(csak azért hogyegyszerűbb legyen őket összeadni...) akkor mind a vizszintes mind a függőleges irányú összetevők eredőlye is zérus lesz..
eddig okés?
remélem is
na akkor a motor tömege..
kettő az az 2 ponton érinkezik a talajjal.. kivéve ugratáskor
tehát a földet terhelő erő amit a motor kelt..és a motort a föld felett tartó erő..ami a földben ébred....egyenlő
tehát.. a motor súlya.. össz tömege ezálta kiszámol6ó úgy hogy az első kerékre nehezedő erő..ésa a hátsó kerékre ehezedő erő...az egyenlő a motort teljes súlyával...
de... ilyne méréskor azt ki kell küszöbölni hogy a kormány bár milyne irányú erővel terhelje a falat...mert az abból eredő erő mindmindcsökkentené a motor súlymeg6ározásának pontosságát...
hogy pontossan mennyivel.. hát anniyval amekkora erővel nyomja a falat....
ebből az erőből a viszszintes erőből számitanánk egy függőleges irányú vetületi erőt...és eztmég hozzá kllene adni akéttengely terhelésének...
ez azért valjuk be meglehetősen bonyolitaná a mérést..ezért kiküszöböljük azzal hogy a falat nyomó erő az minimális legyen.....közelitóleg...0
egyébként olyana 4-5 ilóig nem is beolyásolná a mérést % ban mérhetően..de utána elkezdene torzulni..(mint már most sok ember feje )
ugyanis a fal amit felvszs vizszints irányú erőt abbból keletkezne a dőlési szög miatt..nem kevés függőleges irányú erő..amita erekekre rátolna...és ezáltal a falnajk támasztott motor kereke nagyobb súllyal nyomja a talajt mint azt gondolnánk....
mert sokan az t hinnék hogy ez csökkentené a súlyta mérlegen..de nem!
ez növelné....
lényeg a lényegbe...
ebből érttél egy büdös szót is
egy mtor súlya úgy épül fel hogy a hátsó tengely terhelését.. meg az első t összeadod..és megszorzod..
pontossan 1elű
mert ugye a talajt kettő ponton nyomja.. miközbe nem is uszály. ..
bontos..ne csináldmár...
de isgépész vagy.. vagy ez csak öt centsvolt..benyaltam gecc..
mert szerinted hogy épül fel egy motort súlya...
elsőtengely terhelése + a hátsó tengely terhelése..+ a bontós faktor
tEE
ne csináld..tEE
Mivan? Úgy mérted le hogy külön az elsőt és külön a hátsót és összeadtad? Hát ez hülyeség, pedig már elmagyarázták neked, hogy mi hülyeség és mi nemaz! közel járhat az igazsághoz a mérésed,de sajnos nem pontos Vik!
lya
a k9 es rmz lemértük...annó..112kiló volt...azért az csak 112...de mire felugrik arra is ..kézvédő blokkvédő ventillátor stb...
már az ia 115-6 lesz...
de ha ugy indul minta vidin..hogy jó helyzetben is csak 3-4 rugásra..az nagyon szar lenne endúróban...
figyu..irigy vagy mi?
ez igen ez eredeti kinalyi. .nem valami után gyártott öszterelyh vagy németh gaGYi
zsir.. gikszer volt.. mert mondom ez nem 114 kiló..ez 116 még a 6,5 literes tankal...
mert már 1szer mérlegelés voltde csak magamnak és akkor nem kellet ekkora hitelesítési dolgot csinálni..mert magamnak azért elhiszem amit mondok..aztán agyaltam..(most meg felvágtam )
mondom mi ez a 2 kiló direrencia...
rályöttem...nix teletankolva
kb úgy 4 liter hiányzik belőle.....az közelitőleg ..3 kiló(0,7x4=2,8)
de mivel a sx tankal mértem azért ez simán jó, hogy 117 kiló az exc tankkal...
de ha a 1,7 kilós blokkvédőt is beleszámolom..mert endúró menetkész tömegbe az az is ott van..akkor azért 119 kiló
egyre több..de az a 119 az azért már menetkész...
teli tank...
blokkvédő..
kézvédő...
mindenlófaxal...
119
hogy ez jó-lye vagy sem..azt nem tudom..de én ezzel lépek..és kész...
hiába lenne az rmz..mert az is felsúlyozódnak....az is lenne 116 kiló..tutti..
szóba meg csak is a krocc jöhet..mert a pályázáshoz valami mocsok nehéz endúró...
de egynelőre még nem tiszta hogy mi is lesz..de ha ezmarad még egy évig..nagy hiba nem lesz..mert a 7fői pályázás megint nagyon jó volt vele
na most hogy értékeljük a mérést, nem kellene szinus meg cosinus al beszorozni a kerék és a mérleg köszti átlóval és az általa bezárt szögel beszorozni a sujt ami kijön és mint korrigálási faktor kijavitani a mérési eredményt.
Nálunk ezt a Bánkiban Bánki faktornak hívtuk, amikor egy hosszú híd számításnál az egyik hid tartó gerendánál nem az a érték jött ki ami a másiknak akkor beszeoroztuk egy Bánki faktorral az érétket, mint ellenörzés, s ha a tanár rakérdezet a számitás pontoságára, mert ügye eltért akkor jeleztük az érték jó mint eredmény csak a banki faktorral beszoroztuk, hogy megfeleljen az érték.
röviden itt is a Zari faktort ki kellene számolni hogy a motor sulya 130 kiló körül legyen... nem ?
na a mérlegbeszerzése.. a kutyatápostól.. nem lehet mindenkimalom tulajdonos
második kép..hitelesités kinalyi sport papucsban..ha nem lenne kinalyi az a paputs..nem is lehetne hiteles a mérleg hitelesítése
3dik kép..eslő kerék talajnyomásának a mérése..mások első tengely terhelésnek mondják... 56,8kiló
4. kép...hátsó kendakerékterhelése... 57 kiló
ez igy mikor nix rajta a blokkvédő...ez a krocc súlya...tehát..114kiló
kormány épp hogy neki volt dölve afalnak.. konkrétan épp nem dőlt rám...illetveanem mért kerék alá..a mérleg vastagságú(5cm)fa lett betéve
mérési pontoságot ezáltal 99,99%ra értékelem
hály.
csanádi ákosra gondulsz. .ugye.. .
azt hiszem volt egy olyan év amikor a 10en sokadik ig jutott csak akkor egy nagy vihar miatt hamarabb lekürtölték..
salyna jódosnak igaza van...
sajna aberráltbolondokkirálya..pont te vagy az aki nem csak mozizik...vagy már nem emlékszel saját irásaiidra
de szali....nem gáz..
lyellemzően lyellemtelen emberektől a jellemzést jellegtelenek kell tekinteni
valószinűleg valami kissebségis ésírigységi probláémából következett be..
mert eddig olyan szépen elvolt a sötétben..aztán kiabált mocskossul...mert úgy érezte neki meg kell nyilvánulni...kimutatni hogy mennyire turkál ésnem csak mozizik meg élvezi felettébb szellemes irományainkat mert ha nem élvezné...nem is olvasná..tehát élvezi ...
de mikor meg kiderült ki is az aki nagyon képben van...akkor egyből bekulázott hogy igy őt is ki lehet kezdeni......szépen leült a helyére...
az hogy nem csak motorozásilag is ...hanem emberileg is..na az a szánalmas(mert aki úgy anyázik hogy véletlen sem akar bemutatozva felfedni magát.. hát az emberileg igen csak szánalmas)
kár hogy neki csak az jön le hogy néha itt beugatunk egymásnak.. gyűrjük csavarjuk a másikat.. deúgy ogy közbe... mi it személyesen is isemrjük egymást.. és ha volt is és lesznek is elllentétek.. azért mi nem keveset motoroztunk-tunk együtt...
lyaÚl mondom, zsír
de ilyen alacsony szintú intligenciával megáldott kiabáló miatt nem gondolnám hogy hagyuk az amúgyy kellően szinvonalas(a sok olvasó is ezt mutatja) össze vissza iragatásiainkat intrikát..jótanácsokat ötcenteseket...
jól mondom vagy..lyaúl mondom...
jódos.. arszod miatt ne aggódj..kellően el vagy homályositva akár hogy is nézem ... úgyértem..a belső homályod kellően átjön a vidiken..
zsir szereztem mérleget...
most mérleg-ellek...
mindjárt jönnek a fényképek..
figy én is gondoltam már rá decsak nézőnek, igazán oda kellene legalább 3 ember kamerával, illetve haver most vesz egy quadcoptert, azzal pluszban lehetne valami értelmesset csinálni.
meglátjuk.
Zari! mentem pár kört ezzel a kafi rmz450 k9-el! huh állat volt bazz! nem mertem neki gázt húzni,először mentem ezen a kis pályán 450-nel,izmos gép az bizti,nincs hiszti ha van gáz!
béna is vagyok,de neked küldöm : http://youtu.be/IcA82lVsnpM
Azért a hozzá állításon tényleg felnevettem