jó reggelt.
teló hízti...
azért adják meg milliméterben a légrést.. mert ez olyan minta az olajszint a kocsiba...tol ig 6árokkal..
vályt póver 48as ápszályd dáun(WP 48)
magyarrul fehér erő felső oldal lent 48milliméteres csúszótaggal ....
ha a gyárilag előirt menniységet raknám bele...hát úgy mozogna..nekem...mint egy bot...
nagy telőmágus nekem is úgy magyarázta hogy 110...ha puhitani akarom..120mm es légrés...
ha kiveszem a rugót...
ami amúgy egyszerű..akár csak szétbontani a telót fullosan...
segitett megcsinálni azt is de kb onlájn teleifonkapcsolatban voltunk.. és jobban féltem mint az éretségin...
de lényeg...ktmnél nagyon bevált hogy a több mint 6 deci helyett...pont egy literes flakont szoktam szétosztani száranként...
hát mit mondjk ..jobban csuszkál a telóm mint némelyik úly motornak
szépen mozog is ..pluszz a szárak nem tapadnak le... (mikor rálökasz a telóra..fent csak kicsit hirtelen rálöksz.. bemozdul.....ez azt jelenti az szutyi rázós hullámok nem készitik ki a kezed!)
lényeg...a mellébeszélés helyett...
én alu szedem csak szét..felül hozzá sem nyúlok..
fogok egy sörösrekeszt...
fejjel lefelé forditom...és beleálitonm a szárat..ugy hogy egy rongyot teszek alá vastagon..mikor meg beletolom.. beszorul pont hogy tartja faxán...
mivel már mindent lebontottál..és a szár alja IS tök tiszta...!
beleteszed az első tengelyt a helyre...
majd kb 19es krovát rá a csavarra és meglazitod...célszeű kicsit lefelé össeznomni..úgy rátehénkedsz a tengejre.. és meglazitod...
van hogy a menet kicsit szorul...ezért célszerű rátehénkedni...mert akkor a ránehezedő súly miatt a belső tengely nem forog az anyával...hanem szépen kitekeredik....
ekkor a csúszószár..szépen lecsusz6t alúrra...miközben sem olaj sem semmi nem folyik sem sehova
ekkor fogod.. visszahúzod a szárat a helyére...
kiemeled a szuper (sörösrekesz ) tartóból
és az odakészitett lábosfelett szépen megforditod.. és már folyik is az olaj...a csúszószár ekkor alul van..kissé feltolos.. és igy az alsó részbnől is az olaj 100% kifolyik..
kicsit pumpálgasd meg ..úgy a kezeddel is .. akkor még könnyebn kifolyik az összes...
ez meg van...
tedd vissza a telót a szuper tartóba...
majd szépen a közéspő csőbe kezd el önteni az olajat...(ha nagyon ganés volt a régi olaj ..nem árt kimosni..de gézoljat javaslok..nem benzint...
a közéső csöcet ahogy töltöd..
ekkor a csúzó tagot egy két centivel húzd feljebb.. akkor mikor a középső csö telivan akkor a furatokon szépen átfolyik a külső térbe is...
belement a szerintem..nekem pont fél kupányi olaj...összerakod..megfoerditos.. jól megpumplod..
olajbóla levegőt leengeded...és tádám..kézs is a nagy művelet..
hogy mekkora lesz a leégrés.. a faxom se tudja...
de mivel az össze olajat leengedted..ezzel a módszerrrrel 100%ossan..igy tuti jó lesz...
tiszta is ...
ha mérni is akarnál..az már bonyo.lultabb.
mert akkor összerakás után a tetejét is szedd szét.. ugót ki...
hát mondom bonyolultabb..
ha viszont csak a tetejénél szeded szét.. akkor a két térből nem tudod leengedni ..csak a külsőből.. jó lehet hülyére pumpálgatni.. és akkor sokkal több leön..de úgy sme a 100%!
ha viszont alul szeded szét.. lejön mind nem kell hülyére pumpálni!
nix mit 8ezer
és öccá
...mert adni kell a gyerekeknek is enni.. meg cipőt is veszek..mert nix pénzem ..tolókotsira
jaxy, ha majd huzamosabb ideig fekszel korházban ágyhoz kötve, és oda adja a nővér a kacsát ebbe szarjál, a szoba meg tele a többi beteggel akinél látogatok vannak, meg éppen olvas ilyesmi, de neked már rohadtul kell szarnod... na majd akkor rájössz hogy nem is könnyü az ágyba szarás....
reggeli ágyba szaros bölcseletemet olvastátok... csak mert amikor valaki ezt emliti mindig eszembe jut mennyire kellemetlen dolog
1ceru mint az agyba szaras...lecsavarod a teteit,es veszel egy tolomercet,vagy meterest vagy valamilyen meroeszkozt,oszt mersz lefele 11 cm .tehat 11 cm-nel lenebb a meroeszkozod olajas kell legyen.,vagyis odaig kell olaj legyen.
..de inkabb bizd profikra,vagy legalabb valaki mutassa meg hogy is muxik..
Ja igen és hogy szedem szét teljesen mert én csak a tetejét tekertem ki és bőven átmostam benzinnel megjárattam stb addig mosogattam még nem jött tiszta benzin... Alól kéne megbontani vagy hol?
Köszönöm a válaszokat mindenkinek.
Valahogy nem tiszta nekem ez a légrés téma. De köszönöm a segítséget. Én akkor úgy veszem ki az egészből hogy szét tekerem a tetejét engedem lefelé az állórészt és a felső peremétől a rugó tetejéig kellene mérni? Fúúú minek így megbonyolítani ?
0.5litert fogok bele önteni és csöcs...valahogy nekem ez a mm dolog nem érthető.
Tavaly az évzáró bulin baltával feleztem el a melegszendvicset,meg flexel akartam kibontani a ropit,utána meg stillel a csipszes zacskót.A kés mint lehetőség,szóba sem jött.
De miért jó az ha eltudja vágni?Értem hogy boldog vagy hogy elvágta,de mi értelme?Még mindig nem értem,de lehet hogy nem is akarom.Olyan ez mint a sárba motorozás.Annak sincs semmi értelme,de tök jó,és örülünk neki!
figy..
ennyi alátét nem is kell bele.. hát azért volt szar..mg ekönnyebb is lesz..
csak a csavar alá tegyél egyet ..meg az anya alá.. éskész..anya alá rugósat hogy ne tudjon lepörögni
+ súlyít is spóroltunk bakker..csaak mérd le és fényképezd le ..mert frencsi nem hisz el
én is eladtam mert semmi értelme..... mert csak a szekrényben volt, mert ugye egy 40 ezres késsel nem mászkál az ember mert mi lesz ha elhagyja
most egy gagyi 5 ezer forintossal motorozok, az még a nyitott zsebből sem hajlandó kiesni
nem ért hozzá..hát akkor ehhez sem .. akkor dszimmi egy negát 1000mester .
de egy dolgot tud.. egy lóy motor van a világon ami ne a neve.. na dzsimmi mi a neve
Zari, mik a feltételei a Zarándi csapatásnak? Feltéve, ha fogadtok minket. Tudod, itt csak vakondtúrások vannak...
Gondolok itt a szállásra, satöbbi. Egy páran szívesen elnéznénk, érdekes helyek vannak ott rommániába...