Feri ezen látszik milyen kis fiatal nyikhaj vagy...
na elmesélem neked, lásd kivel van dolgod... magyarország első televizios vetélkedőjét Egri János vezette, és abban volt ez amikor valaki kiesett , kapott egy hangszorot, vagy pirosat, vagy feketét... már akkor is sokat röhögtönk ezen....
szoval azota ebben az országban hogy ugy mondjam ez egy szálloige lett, ha hűlye vagy és valamit nem tudsz akkor is kapsz egy hangszorot.... tetszik érteni?
Köszönöm a segítséget! Ami még kérdéses lenne...hogy a hűtő külső része kb. milyen meleg lehet...mert a 110C fokos kapcsoló lehet sok...(mert bent ok, de a külső rész lehet lead annyit, hogy mire "kiér"...) Viszont a 80-at meg soványnak gondolnám... :) ...á, keresek egy jó 100-ast... :)
a hatuljat sem felejtsd el.
én pl. egy homokos pálya után azt tapasztaltam hiaba volt ép elötte cserélve olaj szerviz minden, uj szimering, elfosta magát a teló, azt mikor szedtem szet a uj szimering zsir helyet tel volt homokkal. durva
ha homokos palyan mesz azonnal karbantartás mert megeszi atelot.
ilyen volt a egyik extrem verseny ami ott göyr melelt volt egy homokos crox pályán.
lyaj.
deszÍp kapcsoló....
én 150ft ért vettem a sharki vasasba...de lehet hogy 120 ft volt..azóta műkszik..
de ez a hőgombás ez ..tetszik...
az ára sem egy ököré...
egyenirányitani alyánlom az 1240ft gratze hidat.. jó is és teljesitmény vesztés sincs és még 1szerű is...
ittt mindenkinek azzal oldottam meg.. és nix hizti pistí
Nekem is gomb kapcsol, de én is tettem kapcsolót is.
Legfőképpen hogy ha állok ne szippantsa az akkut le a venti.
Ilyen kapcsolóval oldottam meg nem drága viszont sokára ér ide... KAPCSOLÓ LINK
Kb. én is így gondoltam valahogy...robogó venti az tuti, mert az árban okés...a manuális kapcsolás is kell...csak...arra gondoltam, hogy nem biztos, hogy ha beszorultam v.hova, vagy épp küzdök keményen, akkor nem fogom elfelejteni, hogy forr a gép...vagy nem akarok azon stresszelni, hogy kifúj-e vagy sem... :)
Valahol a tank alatt az aluhoz rögzítve...és persze emellett adott lenne a manuális rövidzár is...
Még ezzel kapcsolatban...a motoron már műszerfal nincs...a kormánykapcsoló pedig elég nullás állapotban van...valami 2-3 nyomógombos vagy billenőkapcsolós kormány "elektronikát" emberi áron hol lehet szerezni? Igazából kell egy gomb ami stop, meg mondjuk 2 billenő a hűtés/világításra (bár a világítás lehet mehet folyamatosan...) Gondoltam természetesen a bontóra, de ha lehet valami minimal megoldás kellene... :)
robogo ventillátort occson veszel, kell a gasgas-nak egyenirányito dioda hőgomba nem kell , kapcsolot vigyél a bal kéz-hez , azt bármikor be tudod nyomni...
A 450 mellé beújítottam egy EC 300-at is...mert a bicikli az bicikli és kész... :) Viszont...hűtőventillátor nincs rajta...és gondoltam a nagy téli hidegben miközben rendbe rakom egy kis upgrade is mehetne...biztos vagyok benne, hogy már volt róla szó, de megtalálni nem találtam...
Tuti, hogy már csináltatok ilyet... :) Milyen hőkapcsolót tettetek fel? Illetve a ventillátorhoz mi kell még (mondjuk egyenirányító, fesz.stab, stb...) vagy ezek alapból már adottak? ...bár mondjuk lusta voltam eddig kimérni, de lehet DC (fesszabályzás kell az égőknek is...) alapból van a motoron..passz...csak gondoltam most úgyis megy a nagy technikai party, kicsit színesítem a palettát... :)
Feri ezen látszik milyen kis fiatal nyikhaj vagy...
na elmesélem neked, lásd kivel van dolgod...
szoval azota ebben az országban hogy ugy mondjam ez egy szálloige lett, ha hűlye vagy és valamit nem tudsz akkor is kapsz egy hangszorot.... tetszik érteni?
http://youtu.be/UlBYJuNjHHk
http://youtu.be/vn6YhucufTc
az a hőrudat pl ott vettem.
csak ami hőgomba foglalatuk nekik van, abba nem tudtam volna belefúrni a hőfokmérőkijelző kézikészülék érzékelőjét
1.850.149
a duda helyére kösd a ventilátort, a duda nyomógomb helyére meg tegyél egy hőgombát. én ezt tettem: http://alkatreszek.hu/termek_o...
oszt nem kell baszakodnod kapcsolooval. meg nem felejted el
Ahogy visszajött Csikától az eleje, úgy húzzuk szét a hátulját, mert a himba tűgörgők biztos kukák...többi kiderül majd úgyis.
én pl. egy homokos pálya után azt tapasztaltam hiaba volt ép elötte cserélve olaj szerviz minden, uj szimering, elfosta magát a teló, azt mikor szedtem szet a uj szimering zsir helyet tel volt homokkal. durva
ha homokos palyan mesz azonnal karbantartás mert megeszi atelot.
ilyen volt a egyik extrem verseny ami ott göyr melelt volt egy homokos crox pályán.
Nem lesz nagy meglepetés mi van belül...szerintem csak sár...az előző gazdi leszarta szokás szerint...
deszÍp kapcsoló....
én 150ft ért vettem a sharki vasasba...de lehet hogy 120 ft volt..azóta műkszik..
de ez a hőgombás ez ..tetszik...
az ára sem egy ököré...
egyenirányitani alyánlom az 1240ft gratze hidat.. jó is és teljesitmény vesztés sincs és még 1szerű is...
ittt mindenkinek azzal oldottam meg.. és nix hizti pistí
valaki megvezsi a motort és soha nem lesz benne olaj cserélve..
minek is... magátol zsir lesz 10 év mulva.
Legfőképpen hogy ha állok ne szippantsa az akkut le a venti.
Ilyen kapcsolóval oldottam meg nem drága viszont sokára ér ide...
KAPCSOLÓ LINK
Nem tudom valami ilyesmi a hűtőhöz erősítve segíthet-e...elvileg több hőfokban kapható...
http://www.arwill.hu/portal/Bu...
Valahol a tank alatt az aluhoz rögzítve...és persze emellett adott lenne a manuális rövidzár is...
Még ezzel kapcsolatban...a motoron már műszerfal nincs...a kormánykapcsoló pedig elég nullás állapotban van...valami 2-3 nyomógombos vagy billenőkapcsolós kormány "elektronikát" emberi áron hol lehet szerezni? Igazából kell egy gomb ami stop, meg mondjuk 2 billenő a hűtés/világításra (bár a világítás lehet mehet folyamatosan...) Gondoltam természetesen a bontóra, de ha lehet valami minimal megoldás kellene... :)
A 450 mellé beújítottam egy EC 300-at is...mert a bicikli az bicikli és kész... :) Viszont...hűtőventillátor nincs rajta...és gondoltam a nagy téli hidegben miközben rendbe rakom egy kis upgrade is mehetne...biztos vagyok benne, hogy már volt róla szó, de megtalálni nem találtam...
Tuti, hogy már csináltatok ilyet... :) Milyen hőkapcsolót tettetek fel? Illetve a ventillátorhoz mi kell még (mondjuk egyenirányító, fesz.stab, stb...) vagy ezek alapból már adottak? ...bár mondjuk lusta voltam eddig kimérni, de lehet DC (fesszabályzás kell az égőknek is...) alapból van a motoron..passz...csak gondoltam most úgyis megy a nagy technikai party, kicsit színesítem a palettát... :)
Köszönöm-köszönöm!