figyu
.ronix.
ez köcsög-ölés
az ha mondja az kevés...fényképezzel le egy szin skála mellett hogy le lehessen olvasni róla.. hogy ,...színtelen
amit fercsi irt az olaj mennyiségéről az csak horog..vigyázzatok dobálja fűnek fának..
csak horog lehet mert ennyire...nem lehet valaki ostoba...
ez is csak horog frencsi.. tudom nem vagy ostoba...
csak...
az az alusár meg minden az pl abból alakul ki..hogy szegény telót javitja valaki okos aki azt hiszi hogy 3 deci elég..nem is kell száranként csak összesen és 40 óránként kicseréli..az még két nap sincs
szóval a kevés olaj.. baszottul nem elégiti ki a kenés hűtést...ezért elkezd kopni a teflony.. meg minden és elkezd az olaj sűrűsödni ZSÍRrá válni
nem benyelted a horgot, és kiderült egy hires nagy futomü javitótól, el orrozod a munkát, maszekba csinálod haverek telóját... a helyet a jó ismerösödned küldenéd a munkát...
most nagyon naddon dühös vagyok rádd. és csalódót
1x mert maszekolsz 2 mert sajnálod mástol a munkát pénzt...
jah és ron ez egy szakma ne haragudj.
az enyémben nem, de ahhoz képest amiket én már láttam ember, teljesen mindegy mi van benne és mennyi.
gondolj bele ember szétszedtem haver motorjanak első telóját és zsir votl benne... sár-aluminium meg olaj maradék...
az enyémben én elöl 40 óránként cserélek olajat, hátul 80 óránként.
az átlátszó öhlins olaj elöl 40 óra után barna lesz a sok por-homoktól azért jó az átlátszó olaj.
baze nem kell, nem csak én, sokan mesélik mikor meglátják a képernyőt megtöltő hieroglifákat rögtön lapoznak... bele nem olvasnak mert tudják ilyenkor agyfosás megy újakon körösztül képernyőre....
szerintem kár, mert tud értelmes lenni az ember, jelszó pirula, rövid tömör értelmes csevegés.
emberek tul sok a itt a hülyeség
én már láttam de csika már többet is oylan telót ami 2000 évjaratu motorbol jött ki és soha nem látott olajat csak a gyarban.
abban mar nem olaj volt hanem ilyen aluminium jellegü zsir, sár elegy.
igaz kuka volt.
egy telonak 1 szerepe van a kereket a földön tartani hogy 300cc vgay 500 van benne mindegy de annyi legyen benne a csuszoszarakat meg a siklocsapagyakat kenje és ha még a csillapitó rendszer is kap olajat akkor még csodálatosabb. ez kb ilyen 150cc nél van. cc= köbcenti = ml.
a leglényegesebb 80 ü.ó. olaj csere, ha nem szétmennek a csuszo feluletek.
na ez ..hibás mondat
ekkor a csúszószár..szépen lecsusz6t alúrra...miközben sem olaj sem semmi nem folyik
a csúszószár lefelé nem csúszhat ilyenkor
viszont felfelé..felfelé tudod húzni...büntetlenül...akár 10cm! is
megforditod...
folyatod ki az olajaat..és ilynekor tud az a csúszú szár csúzni lefelé...ezátal a két rést összeengedi nyilni.ugyan is az a csavar..animn az állitó csavar is bva a közepén..az hőzza össze a sszárat és az zárja le a részt azzal hogy a csútengely..alul felfekszik a csúszó tagra...
tehát aniy hogy mikor felforditod..a csuszotagaot hygod pár centire lecsúszni..és már ki is folyt az olaj a külső térből is...
örszerakáskor pedig felfelé meghúúzoda csúszótagot.. és akkor tud befolyni az olaj a külső térbe is ...
ennyi
ronixnak igaza volt.. de csaak félig,..mert fél oldalas leirás..múhahahaa
ez simán van egy oldal is..
szoval ronix..ez csak féligazság volt
.ronix.
ez köcsög-ölés
az ha mondja az kevés...fényképezzel le egy szin skála mellett hogy le lehessen olvasni róla.. hogy ,...színtelen
amit fercsi irt az olaj mennyiségéről az csak horog..vigyázzatok dobálja fűnek fának..
csak horog lehet mert ennyire...nem lehet valaki ostoba...
ez is csak horog frencsi.. tudom nem vagy ostoba...
csak...
az az alusár meg minden az pl abból alakul ki..hogy szegény telót javitja valaki okos aki azt hiszi hogy 3 deci elég..nem is kell száranként csak összesen és 40 óránként kicseréli..az még két nap sincs
szóval a kevés olaj.. baszottul nem elégiti ki a kenés hűtést...ezért elkezd kopni a teflony.. meg minden és elkezd az olaj sűrűsödni ZSÍRrá válni