Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah. én is értem
na meséljetek ment valaki a tegnapi hoban?
amugymeg tök olvashatoan ír... régen csak sejteni lehetett mit akar, mostanra tessék, kevesebb a hiba az irásaiban mint a wikipedián...
a másik énjével beszél... nincs vita...
morgen kisfiuk és kislányok..
milyen jól elbeszélgetsz itt magadban zari
golden..köszi a tegnap előtit. ha nem veszed észre hogy honnan folyik az olajam.. hát még mindésg bldog tupusúként öntögetném utána..aztán meg mikor teljessen sztétszakad a tömités..kiséb oldogtalanul. szopom a faxt..de igy .meg most kicserélem..és ...

csandi..holnap ilyen szép idő lesz ott is mint itt!(hosszú romániai megfigyelések..és a foreca pont hu alapján http://www.foreca.hu/Romania/S...)
északi fagy mentes!nappali+ 5 fokban..hajt6unk megint egy űberkafit
golden ez a felszólitásnekd is szól..meg aki még olvas minket..szikritriderben is
http://youtu.be/6QGPGRlp1io
baker..
itt milyen kiabálás lesz mindjárt..

mert bakker ne szitsd a tüzet ha van a tarsolyodban benzin..
majd lesz a parázs helyett.nagy buMM
hát valjuk..be..ez a reklám pont akkora eszü embereknek van kitalálva akik szerepelnek benne...
de tényleg..a gyereket kell ilyennel etetni... azoknak a szülöknek akik nem képesek felmutatni valamit...
persze filyam ö neki azért van mert egy nyomorék.. úlycipőt szeretnél nyomorékan..vagy mennyé oszt játsz a többikekkel a szakadtaban..

értemértem ..hogy ne ácsingózz másik sorsára.. de ez akkor is szarság...
mert ha már van az embernek valamilye....akkor az nyomorék...

nem bazdmeg.
elő kell álitani azt hogy legyen neki...
ki igyki úgy...
inkább olyan van hogy boldog tipusú ember.. és boldogtalan tipusú ember...
az egyik tud örülni a kevésnek és a másik boldogságának is!
a másik meg állandó küzdelemben él.. még ha mindentelér is ..az már kevés.. úlyból hajszolja a boldogságot..de élvezni nem tudja.. hiába van meg neki..mindene..neki az mindég is kevés lesz..
mert mint mondottam boldogtalan tipusú...

és ezek szoktak irigyek lenni arra akik szabadidővel rendelkeznek...pl a kis haálász csani történetéből... amiben kicsi pénzből kellő menniységű boldogsághormonnal család hobbi vidám élet!boldog tipusú ember tudok lenni...
hát bakker..
ne irigykedjetek már...nem kéneannyira a másét nézni.. és akkor lenne kis idő megállni a rot-had-nó világban..kiélvezni ami van.. kissé megpihenni...és ráérni boldognak lenni..
a hobbidnak élni.am lehet a család a sakk a motorozás vagy bár mi...
csak az a lényeg..boldognak lellni...

de mondom aki boldogtalan tipusú ..az t nem tudja bodogitani a pénz sem...
arni..azaz kalifornia kormányzója svarzinéger...mondta meg jól..
hogy a pénz nem boldogit..
pl 4 millió dollár tól ő már nem lesz boldogabb..
mert megmondta...
mikor CSAk 48 millió dollárja volt ő ugyan olyn boldog volt..mint most hogy 52 millió dollárja van...
mondom a pénz nem boldogit...

ugyhogy pénzhajhászok...nézzetek a ...másik mégtöbb vagyonjára..és gó.. lehet nektek is egyszer annyi lesz..ha addig nem ....izé
itt még anégyték..a husabergen kivül.. hát nem nagyon rugtak labdába...
de a husaberg huskwárná...gépei..már akkor is odatették magukat..
pl az 525..illetve az 520az egy az 1 bena fe 501 bergből született..10 év múlva mikor ktm rályajött hogy bénabéla kifejleszteni egy ütőképes 4t mert az elcé 4 hát az a +15 kilójával..minden volt csak nem ütüképes..illetve ütöképes vot az ..igazi kutyaütő..képes
de azóta eltelt...nagyons sok idő..mondjuk 20 ezstendő..ésez a husaberg megvétele..ez nagyon bearanyozta az életüket..meg a miénket is...
szóval .a két gumi összehasonlit6atlan...
de azért ha egy egész jó bütykös gumát raksz teli azokkoal a kapupántokkal.. hát azért csúnyán meggyalázza majd a hóban a gyári trelleborgot...
aztán a nap végén lehet magyarázkodni..
de most is zat mondom..gumira kell tolni ha az ember egész nap béna..
én már csak tudom
állyá lÉ

jó reggel.

Ájlyá Lé..
aki össze akarja hasonlitani..azt hogy ötven 1000ért vesz egy gári szöges trelleborg gumi. .amivel a vÉbén mennek a lyanuári futamokonazzal.
szóval ezt a gumit hasonlitja össze azzal hogy egy még valamire való.(10en pár miliméter magas bütykű....de már amúgy nem nagyon rakná fel.. szóval ingyé gumi...+ 3-ezer..azaz három-1000 forintból telirak 20mm magassan a bütyökből kilógó 8.8as acél kapupánt csavarokkal...némi házilag barkács szakkör keretében...mert még élvezi is a szerelést...
szóval a kettőt össze hasonlitva... bontós. valljuk ben...ki hazudott és kinek...
itt a vidi egy igaz történet...
https://www.youtube.com/watch?...

de visszatérve a gumikhoz aki az 50ezresgumit összehasonlitja a 3ezressel ..na az ...bolond
VIK! azért ez nem szar Karbid szegecsekkel!
Na ez biztos nem lesz rövid
az anyáról anniyt.. kell e kontraanya..nem..
nem kell..
lapos anya.. az meg ..mindegy..mert ha a hátsó..már 8mm magas..havasban eléggé kárcsú lesz..szóval nem számit hogy lapos vagy sem az zaz anya..
mjad létod..igazi havasban.. a trelleborg kicsi lófasz tűhegyes szarjai..
mÚhahahah
persze jégen király..

még az elején...vagy..2006ban..bontóssal mentünk ki.. okos pampi tanácsára halgatam..rejzer csavar..5mm kilógás agumiból..hát mit mondjak full szopó volt..bontós..is rejzerrel volt..de ők sündisznóval..10..15mm magas csavarokkal.. hát mit ne mondjak,. kiszopatták a számat..
ezek még dombra is felmetek.. az ugrastók oldalára..helyból..én meg nekifutásból sem jutottam fel..
hát az full szar ha csak 5mm lóg ki. az a hegyes vacak
szali jótanácsot tud adni gumikészitésből..de tapasztalata ..hogy hogy fog vagy élettartama semmi..mert még ééletében nem ment szögessel
de mondom tanácsot tud adni...
lyaú tanax..ötezer..
nagyon jaú tanakszot 8ezerért is
lehet vastag is
vékony kontra anya a csavarra és kész
bálylint tudna még sokat meséni.. meg én is.. mi azért léptünk hóba nem is kevest..
mondjuk én szezononként..max 2-3at..de bálint akor is heti szinen tolta

hóba a gyári occó trellebrg.mÚhahahaa
jó jó titánkarbid szögek..de az 8mm magas.. az lófax.
ha csinálod a gumit..szinte úlyból!és úgy hogy a csavar ahátsó kerékből...lehúzás után alátét anyával együtt..20mm körül lógjon i..
azaz 18..22mm az a z ideális..15 sis jó..de a kopás miatt nem árt ha nagyobb..22m azért az meg már öléggé dúrva...és nagyon könnyne megeteted vele a telóvédő sárvédőt ami avilla és a kerék közt van..
monndom..20mm.
gumitól függő..de a 66 kapupánt csavarnak..ami 8.8 keménységű legyenmm(hogy ne csak 3-4 motorozást birjon ki..!sima kapupánt a z kopik szépen..motorozásonként..2mm is...az acél meg ha nem mész betonon..lófaxt se!)
szóval lefafyott földesutakara.. 6mm kapupánt a jó.. és az oldalsó legszélső bütykök kivételével..mindbe.. minden büztyök közepébe.
egy bütyök egy csavar..széles duplabütyök..értelem szerüen..2 csavar..
6 csavarnak előfúrni7,5mm fúró..de gumi válogatja lehet 8as is kell..
igy is elég munkás be elrakni..nem kell hogy minden csavarral megküzdj!
nagy hóba kevés lefagyott jeges földes útra.. inkább a nyolcas.de az lefagyott földes úton..nem fog semit..
jégre. az önfúró 6,3as csavar kell D fejjel..az nem lóghat ki 15mm nél többet..mert az akkor nagyon billeg..(kapupánt csavar anyá fakötésű alátétel olyan stabilak a csavarok..hogy az elképesztő...ellentétben a önfúróssal..+önfúrósnál..simán 2-3mm kissebb fúróva l fúrj elő..mert ott a bütyökben a menet tartja a csvart..


elsőkerék..az akár merre mész...
4,8as önfúró..3mm előfúrás.. 8mm körüli csavarkilógás a bütyökből..az gyakorlatilag az önfúró feje..+1-2 menet látszi kik..
egy első az kiszolgál..3-4 évet is.. az nem fog kopni lófaxt sem..
elöl is szinte az uly gimi a javallat..és a D fej az kötelező..süllyesztett fejűt véletlen se..mert az kicsipim ég akor is ha van pótbelsőd!D fejű meg nem
elős kerékbe1,5 bár az jó..a hátsót hagyhatod..0,5 bártó felfelé akár mekkorára..
havasba aza a jó ha terül kicsit.. azért ott a 0,5 is jó..amúgyaz is..0,8-1,2 bárra célszerű
lyól mondod
kiszedhetőek

az első motorozás kiszedi a felét..a maradékot a második motorozás..
de teljessen nems tudod kiszedetni vele.. mertmajd mkor márcsa kkevés van bene ..takatsz akkorát a lefaygot havas úton hogy ..kéz lábnak ..helló..
ugyhogy mondom nem jön ki az összes csavar.
mÚhahaha
nyÍhahaha
Ja igen, elfelejtettem! Nagybütykös gumik előnyben! Vagyis minél nagyobb a bütyök annál magasabb lehet a belemenő tipli,és igy mélyebben bele mehet a csavar, igy nem tekeredik el annyira mikor fog a talajon! én Menetrögzítöt is használtam nehogy kitekeredjen!
Nem kell mindig szétszedni a kereket ha lekopik, csak fogóval kitekered és mehet bele az új csavar! JÓ MUNKÁT MINDENKINEK
Kívülről előfúrod, az tán mehet bele a furatba kívülről a nagymenetemelkedésű gipszkarton tipli (lásd1 fotó) (van aluminiumba is ilyen az erősebb, lásd 2 fotó). a tiplibehajtás(lásd 3 fotó) előtt a tipli hegyes végéből visszavágni 0.5-1cm-t. hogy ne érjen be a belső gumiig, és utána mehet bele kívülről a fej nélküli acél csavar (lásd 4 fotó) hegyes felével kifelé!
Én tavaly csináltam ilyet és bevált
Az ákos most is csinál csavaros gumikat.Kívülröl tekeri bele és kiszedhetőek a szegek.