Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Heló!
5.5-5.6dl száranként 5w agip fork oil oszt jó napot !
Persze ha nem lóg a csapágy
Nincs mit !
Erről beszélek..

Megokosítani? elküldöm valahova mi a garancia arra, h az a bizonyos "teleszkóp szerelő" nem éppen egy vérbeli okosító.. Lehet, h az én esetemben épp ez történt!
Megveszem bele. Belerakom, tudom mit vettem és tettem bele!
Kész.
Nem egy nagy valami, szétszeded, kipucolod, feltöltöd összerakod pont.
Adatokkal többet segítenétek! :)
de olyan is van hogy egy gyári szimering bir mondjuk 3-4 hónapot...viszont ha azt a gyári szimeringet..kicsit megokositod ...bir az ...féléveket. is ..többszöri okositás is van ...akkor meg bir az +félévet......egy szimering 3-4 okositást is elbir...de nem szab egyszerre több okositást végrehajtani egy szimeringen..mert ha túlfeszited a kkor az csak elkoptatja magát..hamar...
legyen jó a csúszógyűrű és a csúszószár is..mert nix az a szimering ami egy lötyögő teleszkópban benne tartja az olajat
lya.
az a szitu...mikor megrekedsz egy szereléssel..lásd szali a tavalyi kuplungszereléssel...6 ónap alatt jöt rendbe!addig szerelte...!és a végén már mindent kicserélt gyári úlyra...amit nem kellett volna...aztán tavasszal csak szétment benne megent a gumigyűrű..ami az eredeti hibát okozta...30ft +áfa volt a vitonos gyűrű hozzá...azóta jó...

szóval ha szétszeded...mindent rendberaksz...és mégsem lesz jó...mert a valódi hibás alkattrészt..hozzzáértés hiányában..a hozzá nemértés teljes tudatában...végrehyajtottt felesleges szerelési órákat h kiszámlázod magadnak.. összegyűjtöd..annak a feléből csinálja meg aki...HOzzáértő!....nem egy sima szerelő..mert azok sem mindég vágják teleszkópot..hanem specifikusan a hozzáértők...
pl teleszkopnál...teleszkópszerelő...
Pedig nem érdemes vele baszakodni.Elküldöd a csikának,megcsinálja,visszaküldi,használod,örülsz.Kb ennyi.
Sziasztok!

Megelégeltem az első teleszkópom olajszivárgását, állandóan szivárog, folyat. Hozzá tartozik a témához, h szezon kezdetén kapott új szimeringeket és olajat, ezt követően részt vettem egy brutál sáros versenyen, a motor szinte félig elmerült a sárban. Gondolom a szimering bekapott belőle, amit azóta sehogy nem tudok rendesen kipucolni. (hézagoló lemez, vékony műanyag stb..)
Szerelőhöz nincs kedvem elvinni: (pénz, idő, megbízhatóság, távolság!)
A kérdésem, h milyen olajat érdemes belerakni? márka, fajta?
Én motul factory fork oil 5w-ra gondoltam.
Ezenkívül a mennyiség, gyári könyv 110mm ír!?

Kérlek osszátok meg velem tapasztalataitok, mit hogyan érdemes!

Előre is köszönöm!

Üdv : Dani

Motor: GasGas Ec 250 08'
na itt vok.
egy ismerőstől tanultam..
bontós...
hivtalak..
de nem vetted fel...
most kálypolnék..de nem tudokigy ha nem veszed fel..
fontos lenne..
mert goldennek találtam valamit.. bexszarsz..olyat..

ő is 4t lehet hamarossan..fuel injectionos 4t
Azokat megismerem,mert rá van írva hogy SECURITTY!
Egyszer a Tomika haverom (aki okos,csak nem annyira) azt mondta mikor megláttunk egy jó csajt: Töki,tőlem lehet faszi is,csak pénze legyen!
figyu..diszkóba ne szedj felcsajt..mert ha nem ismered meg a fekete ruhás kidobókat..még 1szer 1 nagydarab faszi mellett ébredsz reggel
triál kutya...
há nézd meg a nagy frírályd triál gumival..sem jobb mint a kis endóró meg krocc gumik
az hogy em tépi ki a szelepet..ott a belsőszelepse belső.. szegedi találmány goldentút bontós és én fejlesztettem.. és már többzsör bizonyitott...most 7végén is...ez verhetetlen
na nézd a pampera 280 frírálydot triál gumi laposssan...hát nem voltam elályulva tőle..
http://youtu.be/EB_1-AfU2Xw
tehüjeÁlllat
hát az a biró..amelyiknek nem kerek a segge..és basznád a két zacsi összedörzsölödne
Na akkor már csak egy órával kell megszpongyorálni!
nem érdekell a mellé beszélésed...
mi a gép...motorja..váza...?nem köcsög...mondom váza
egy rm 80 nagykerekű+ 400exc ktm blokk...
ne találgassak már
Azt se láttam hogy van bíró! Minden kerek formát láttam a labdán kívül!
nincs bent belső... ez olyan gumi...
azért ez elég merész kijelentés... 5 centesnek meg már még több ez több 100 dolláros kijelentés szoval ha nem jön be fizetsz majd neki mint a katonatiszt ...
dzsimi.
ez tényleg lyó foci
olyan kerek seggek....a biró hogyhogy nem három lábon áll ott köztük
Végre egy élvezhető foci meccs!
Majd ha kész,ne FELEJCSÉÉ el valami vastag belsőt belerakni hátra!

Bocs,de ezt nem tudtam kihagyni!
láttad a tanÍtó erelyű vidit?
szia Ronbá aszfalt szggató remélm nem térdvel vagy könyékvel.

Kis Ronis ? hogy van ?
egy etézé..kettő50 egyes...nix rezó...sosem for fel a vize...
könnyű ...
menniy az a cwejtágt..kettő..ha rezónélkül csinálod..csak kettő lehet az a cwelytágt..neEEm
vik hogy én miket nézegetek az szuper titkos... viszont van már itthon olyan verdám amit most faragok olyanra amit régota szerettem volna...

Frensziszko tudja mire gondolok mert ő is akart olyat aztán inkább vett egyet készen, sok pénzé....
az enyém pici pénzbő lesz occcoért, jahh és zwei takt , de már nincs rezo hiszti... vajon mi lehet az...
zsir..
nAGY lályk
szeretlek...imádom hogy fényezeda a gépem(mondjuk ezt zozinak szoktam irni..de ő..már rég lelépet titokmacskába
pedig hogy fényeztük az öt nyuszi 5csit

folytatom(mert sokat tanultam tőled apa...)
tök jól mész...
és mint ha fogytál volna...
de egy biztos annyit aláználn meg emberekett hogy egész venezuela téged aláz6ott mikor ott laktál...ha ennyit kell törleszteni...
de egy tuti..ha Zoo lennél ..akkor te lennél...
Mega Lá Zoo

zsir inkább szépen beszélj a többiekről..akiket megalázol motorozáskor...(tehát ezért sem kell a segged és környékiekkel szépen beszélned )
mert ha olvassák a fórumot a megalázott barátaid... hamar meggyűlölnek...
és nem lesz ember aki szivesen megy el hajtani ilyen nagyképű lenézős gecivel...
wÁgod
tanulj inkább kis alázatot...mutasd meg motorozd körbe ..vidizd le..de ne fikázd le..ne bénabélázd le..ne alázd meg.. és lesz sok nagyon pröfi haverod..akik azért szeretnek mert nagy tanár vagy.. igazi..MESTER....
nálunk itt van pl csoresz..na ő egy igazi bajnok racer..sosem hánytorgatja hogy ő igy megy meg úgy..két órákat ad A ban a többi racernak....még sem csirázza le a másikat...csak figyel néz..és ha valaki betámadná..jönnek a finom szurások...amik gyakorlatilag kivégző erejűek ....
de soha de soha nem kostolgat, aláz senkit..mert igazi Nagy Mester..
todja hogy csak az számit ami akkor és ottt van..nem számit a múl t a jövő...csak az hogy azzal a motorrral azzal a felkészitett motorrrla aznap hogy megy...
akár csak eská...
eská hol vagy?