pedig épp akartam kötni..beléd
de kivédted..mint disztli péter a orosz tizen1est...az 1986 (magyarok számára utolsó)mekszikólyi futbalvébén...ezért lett7:0 helyett csak 6:0 ja hogy azt direkt rugta úgy az orosz..mert már sajnált minket..nem számit ..csak a végeredmény..és az meg akkor sem 7 null
davon ha már csapágy téma, mondok neked egy példát a mindentcsapágyat kicserélünk, mindenáron fobiádra.....
gondolj bele ott vannak a 900 rr-ek, hayabusák, cbr-xx-ek stbstb.. nem ritka köztük a 100-ezer km-er feletti futás teljesitményü nem gyenge loerővel+tempoval, és a csapágyak köszönik jol elvannak, nem cserélgetik őket minden évben, max néha hajtokar csapágyat, a többi marad...
viszont ha egyszer életedbe mész egy ilyen uj gsxr-el ami 185 lo, viszont kevesebb kilo... hamar rájössz hogy ezt könyebb össze hozni mint gondolnád....
van egy komplett szettem amit te keresel, 36 küllős 18as did felni hozzá tartozó küllök+küllő anyákkal! csak most tudtam visszaolvasni, ha aktuális még akkor írj rám
Áüdv
bálint találtam neked egy videót.. még utszai korszakodhoz ajánlom...
itt úgy látom az úly gumi pont nem olyan mint nálunk a hegyekben..itt pont inverz
bakker alytós...
erre úgy rá szaladtál...mint atom...csalódnom kell ...már te sem vagy a régi...mondjuk a régivel sem lehetett mit kezdeni
le a kalappal hogy még mindég ott vagy...buktama fogadást...
amúgy peti is át akarta adni...legalább is vasárnap nagyon ezt mondogatta...egyfolytában......pont úgy szeret téged mint engem a fater
vigyázz a rozsdás ötcentesekkel.. mert ez még kicsit sem fénylik fénylik...bakker
Hamár itt vagyunk a csapágyaknál, hallottatok valamit az új siklócsapágyakról? Jó- kinek mi az új, itt Somogyba pocsékul terjednek az információk, nekünk még a bakelit is újnak számít.
Tehát az új trend szerint a siklócsapágyakat bevonják egy polimerrel, mejnek irox a neve. Konkrét adatok nincsenek még róla - legalább is somogyban - de egy átlagos siklócsapágy már 400.000 ezer indításnál már kuka - lásd Stribeck-diagramm - de ez az irox bevonatos esetében meg se kottyan.....
Már-már azt hittem nyugodt éjszakám lesz, lassan már ha csapágyra gondolok, bejojózik még a fülem is…
4T-hez lesz, és C3-as csapágyat vettem a főtengelyhez, és „sima” csapágyat a blokkba.
3800 Akkor a fullgáznál 38.000 lett volna . Több narancsos kolléga is panaszkodott, hogy ha egyszer bejut a tűgörgőkhoz a gané, akkor kuka. Amikor szltbombáztuk az enyémet, akkor is por és rozsdapor keveréke jött ki... Zsírnak a nyomát se láttam.
Ja izé, ez a textil-bakelit nagyon tartós anyag, a surlódási együtthatója [ dásziszt "mű" nagyon kicsi, az anyaga meg szívós. Nálunk az öreg a traktorba tett ugyan ilyet, egyszer összerakta zsírral és tegnap hozta le, hogy csináljon újat... De kereken 9 évig használta, és csak az összerakáskor zsírozta be. Az elemeknek meg kivolt téve.
c-4 az 4thez kell..a c3 az jó a 2t hez...
blokkba meg c-3as
azt mondják csak az a különbség hogy c-3..c-4 meg még nagyobb illesztésű mint a sima csapágy...közbe meg akkor mért 2-3 szor annyi az ára..ha minden ugyan az
és ég ezer kérdés.. mért kék az ég..és zöld a fű..ami nem a cigiben van
wénpusz..
ez dicséretes...3800 ha nix szétqrwa a csapágyfutam...szimeringek meg tűgörgők...
de tutit jó ez a textil bakelites is...csak legyen benne zsir...
amit elfelejtettem...
ha valaki jönne ide hajtani..a zarándba...
az hozzon magával 20 eurót!
mert kell a pénz...
de csak ha nem akar a rendőrségen a motorjával azon remegni hogy akkor most elveszik vagy csak megbüntetik...
nekünk tegnap csanád 1492 befizette...ha minden igaz...
köszi csandi...mondtam petinek ha a pénzt nem is küldené el neked..legalább egy szmálylit küldjön a telcsidre hogy tudd az a 18 ezer ft az nem hiába fizetted be nekünk mint éves területhasználati dijjat...
ja hogy ez lehúzás...
nem számit.. ha a rendőr úr elfogadja mint terület használati engedély.. akkor egy évbe..20 euró belefér....főleg hogy kb...20-25 alakalommal kint rohadunk valamelyik szopó helyen a hegyben......
de rendőr elfogadja...nincs baszogtatás...
nem kell búlykálva megálni mint itthon a törvényen kivüli endúró rálydeloknak
ameddig igy jár6unk ide legálisan..addig élvezhezhetjük az extrém endúrót.. utána meg arra a sorsra jutunk mint bálylint...
hallgathatjuk a dupla aprókavits hanglyát meg bámuljuk a tsajokat a strandon...remélem addig azért még van jó 10-15 évünk
szali...mi a helyzet....nem voltál elég gyors... fészen nem tarto dmár dancsival a kapcsolatot.. igy szpongyoriba szegény petinek kell (miattad )indulni a redzsiment 10en 3on...
amúgy lenne ember aki kivinné a géped a 7étvégén meg is kapnád....csak szerinte 50 ályrót sokalsz érte...én 100at is adnék csak hogy végre már kint boldog legyél...
de hát az van hogy a boldogtalan vergődő emberek...helytől és időtől függetlenül képesek hozni a formályukat....
tényleg ..zsir keze úgy is elér minden hova..mért nem fészeled meg őt..
A sok munka és kínlódás között adok egy tippet nektek, de lehet, hogy már ismeritek.
Szóval ugye elég szépen lógott a motorom hátulja, a PDS szem az okaj, de a hátsó villában a tűgörgők meg a csapok azok kukák voltak. A felújító szett elég horribilis áron mennek állítólag, meg ez a tűgörgős megoldás nem az igazi. Na, ezért a tűgörgőket száműztük az SX hátsó villájából, helyette textil-bakelitból csináltunk két perselyt , a megkopott tengelyekből levettünk 2 századot, zsírral jól megkenyve összeraktuk és frankó lett ! 2500 forintból megúsztam az egész műveletet. Állítólag ez az anyag örök élet + 1 napig bírja!
én azt mondom..akinek nix humorérzéke..ne várároljon a netről ..mert keserű a szálya annak aki nem tud magán röhögni ilyenkor ...
nézd azt motoroztál egyet...meg pihentél egyet a bejáratnál...ara az egy órára
amúgy otthon felhivtam volna indulás előtt...mert úg is csak 20 percre van...és ha nem veszi fel.. el se indulok...ja hogy innen szegedről könnyű okoskodni a dunántúliak dolgában
fonetikus népmese folyt.:
én mindég siettetem a pihenés abba hagyását a kempignyóba...de most...most látam hogy mumszosaink...akarják látni pampiékat...hogyan is..tud6ták hogy mi lesz a szitu..de akartak rajtuk segiteni hogy gyorsabban fejlődjenek... ...akiket kihordanak magukkal...
ugyhogy... csak is felylesztő szándékuk miatt ...vélyting volt...beszélgettünk haverkodtunk...mint mikor a vasorrú bába jancsi és juliskával beszélget vacsi előtt..csak az nix mondva julcsiéknak hogy ők lesznek a fő fogás
0,5 re téve a trélyfát...semmi hátsó szándék..csak kis ismertetés az extrém endúróval...a faterpatak volt a cél...
hogy őket is elhozzák oda...
mondom nekik az elérési útvonalat...:
belemegyünk a sárgapatakba... onnan a sárgapatak kimenekülőn fel.. leereszkedünk a szanberg halála patakba...onnan ki a szanberg halálán...ott bele a a faterpatakba...mert már régen kivántuk azt hogy tőbe leszopjuk magunkat(mert ott az garantált)és én meg tesztelem a kis ventit ami a töltésről megy... meg azt hogy ez 34 fokban mennyire is jó..(hát nem árulok el titkot..nagyon jó,de kéne az hogy leállitás után...5mp ig még fúlydogálna azért a nélkül sem forr meg ha jár!pedig volt ám reszelés... )
lényeg elindultunk...és a videóig jutottunk.. ott a következő lépést még elmagyaráztam...hogy hogy is csinálják meg utánunk...de azt már pampi és süti úr elmondása alapján ők már nem akarták végig .végig. .....végig-izélni
na a sárgapatak közepéről a kimenetkülőt a miaink elmentek a régi nyomra..ami régen A volt..nagyon..de mostmár az csak bének számit..sőt ha én irom a mumszosok ellenőrzőlyébe akkor az nekik ..csak C
mert emitt..van egy úlyabb kilyáró.. amit a patakből eg nagyon erős jobbosal indit..és nix párkány meg lankás nekigyorsító...ezt vagy elkapod az alján..és a 50% legalább felmész..hegyből..vagy ott nem jutsz fel...na én elkaptam és a 3/4 éig feljutott...kettő nyél...és vagy elkapar..vagy egy kerékre áll...de felfelé haladni nagyon nem akar a szétporladó talaj felfellé tolni....
ekkor már ezek csak gyönyörködtek bennünk...és boldogan integettek....hát ilyen ez ha szeretik az embert(látni ahogy távolodik )aztán eltűntek a feledés homályában ahogy a szanberg halálát a felugrós feljárón meg közelitettük...megent úly irányt találtam...ezt még robűr krisz fater gabesz négyessel csináltuk..csak most lefelé mentünk a szani halálához.és onnan törtünk vissza a patakon át...
ez a hely mindég megihlet..mert olyan elképesztő meredeken megy ..kúszik...felfelé a motor...ha nem bassza el az ember...de annó szaninak..itt vége lett...
aztán irány le a SM helyre..a hardcore....legenda patak...
pontossan 16.00 kor értünk bele...áki anyit kérdezett...mindenki a saját tempólyában...
há mondom én jobban szeretnék a dzsárviszéban ..de ma..ma megelégszem a saját tempómmal is
légzésre figyelni...forrás nem lesz...jó nyomon felfelé...tekerni a patakot......és ...Gó
hihetetlen... a kis esők óvatosra..szinte lankásra mosták a patakot...vagy már csak megszoktuk ...de hihetetln...egy levegővel mentem fel a kilyárója aljáig...ahonnan indul a tő szopás...ott 3 percnél jártam...kő keményen szivtam a levegőt... gyakorlatilag..minden testrésemen át de az hogy nem for meg...34 fokban...és ezáltal haladtam is felfelé..mert nem a 525 életét kellett figyelni ez nagy fless
+ szelepmentes..0,3báros belső tapadt a riga mint a qÚrwa annya...nagy vasammal haladunk felfelé...de azért a kilyáró előtt ott azért volt 30mp szuszogás...aztán gó...
neki rongyoltam..hamar belecsűsztam a viszlefolyásos sáros sziklás nyomba...de ott meg sx 525 frírályd hozta a formályát..sokszor egy keréken kúplungolva elcsúpve...a következő pillanatban tiltáson kaparva...tankként haladtam előre......szivta az erőt minden porcikámból a hegy...de nem adtam magam...két helyen volt olyan hogy a függőleges hosszú fán csak nem tudtam feljutni...a nyomba csak kapirnyál...kiszedtem alóla...vissza fel a gépre...úlyra küzdeni...
ekkor már csoresz is ott volt tőlem 10 m re... ő is küzdött minden cm- ért...aztán ezt az 10m ezt kicsit bekapta szegény mert ... hát mikor haladni kell...tiltás közeli fordulaton...20m re simán hányom a sarat még egyesben is... meg ami még a kerék alá kerül repül hátra puskagolyóként...
de hát ez van...aki elöl van ...vagy igy halad tovább...vagy megreked...és nix haladás....
irdatlan küzdelemben megcsináltam.,..a kioldalazóig...na ott úlyra fulytatűás volt.. nem kicsi...ott pulzus minimum 200 volt...de a tudat hogy haladok..motor biri úlyra erőt adott és kis pihi után..(20-30mp) és gó....a vége már pikk pakk.. tudtam hogy a kidőlt fa után mikor visszaugrok a patakba.. onnan már gyakorlatilag gyerek játék...szóval neki a fának.. átvergődök rajta és tő gázon.. gó felfelé a nyomba vergődik a motor küzdve magát előre...szépen...itt már éreztem a diadal izét...vagy csak a sáros poros nyálmentes szutykot a számban de ez már az... ez már a vége...még két kissebb fagyűlytőn át ..fel jobb oldali nyomra.. és már kint is vok...16óra13 percnél már simán haladok az ösvényen...megcsináltam... motor nem tudja hogy forrjon vagy csak lökje a hőt az arcomba minden irányból...az ösvényen meghűtöm mondom..mert mikor megállitottam ..akkor már bogyborékolt a túlfolyó...a venti nem tud dolgozni csak ha megy a motort...és ilyenkor...jó az aksis venti...de menetben meg jó ez is nagyonnagyon
lényeg már lefelé jövök..jön csoresz is...
mocskos kemény volt....
megállunk...
lelassulunk...
motor már nem rotyog...de tolja a hőt minden honnan...
bakker ez felért egy racéval...
ákyval megbeszéltünk mendent..hallottuk is mpi-t hogy már ő is reszel..de valahogy nem jött..csaknagyon nagyon soká...már visszaindultunk...épp mikor a kilyáró végénél megpillantottam.. áki odaért...de én már nem mentem le szurkolni...csak vittem a vizet mikor felét...neki.. nygon hosszúra sikerült.. és mint elmondta pont valahogy a végét nyalta ben..de nagyon nagyon...
hát a frissen vételezett két liter vizemet....gyors elfogyasztották.,.,.gyakorlatilag a mpi féle 45 perces menet...az 1,5 liter volt nála.. kiszivta... meg még az enyémből is több mint fél liter kapott...
ami csalódást okozott..hogy reklúzer volt neki...amitől azt vártam hogy..gyakorlatilag..meg fog előzni...
de nem...
próbálta a gumira terelni...de az szinte úlyszerű volt...csoreszéhopz képest meg az enyémhez képest ...(riga tegnap nagyon meggyötrődött gyakorlatilag még egy menet van benne..kb)
dehát a napkezdőn is elsőre csont nélkül vitte fel. .szóval az a gumi..nem cumi...
és mint kiderült.. a kioldalazó után(a szerintem könnyebb résznél ott fogyott el)mert addig meg jól haladt...csak ott valahogy...
amit én láttam...hogy teknika(technika) sokszor az hogy kapartat...kupli rátessz.. kicsit megfog pihen a gumi meg a talaj...van isdő az úlyra tapadásra..vagy a fasz sem tudja...de úlyra ruggat.. úlyra kupli..és igy tovább..az ilyne meredek vályatos patakos sziklás felfelében..ez működik..legalább is nekem...
itt ezen a vidin lehet legjobban látni...
nem egyfolytában csak kapar hanem fog kapar fog kapar..ezt reklúzzal
ezen a vidin látszik faszán: http://www.youtube.com/watch?v...
hallani hogy nyektet..és akkor megy.. különben csak elkaparnyálna és vége a haladásnak...
most már van helyette másik,már mehet haza a Mondeo