Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze hogy kérem,mikor a teszkóba is abba akarsz menni! Nem győzzük rólad lekönyörögni!
Ezt a balhét nem viszem el, az a te gyengéd! Mindig kéred...
Azt,mert tudom hogy régit már kinőtted!
a video..ahol készült...ez nem úgy komoly hely.. ez csak a sárga patakba na a legkomolyabb...de azért elsőre hogy mindenki felmenjen olyna azért nix.. és akor az azért már csak komoly nem?

nagyon kafi volt...
ember...ahol a múltkor rumcibval..visszafordultunk a beszakadt fával eltömött eggeli első patakban...ott most nem sajáltunk az időt.. kicsit takaritottunk... kicsit odaáltunk a másiknak és mindenki feljött...
onnan átmentünk a nagy keresztfán...ki így ..ki úgy...onnan fel a szűk katlanban.. a legmeredekebb részénél meg kitörtünk...
állat volt...mondjuk csak a riga gumi vitte fel a gépet...a sixek..nem bolodogultak a a szétporladó talajjal...mondjuk riga is csak akkor csinált valamit ..ha a motor előre haladó sebességétől kb úgy 50-60km/h val pörgött túl ..ahog feri fóruma is..totálgáz
szóval kb 25tel haladtam felfelé...(az 525tel:-))és kb úgy 85-90et megy kettőben mer 525

aztán jöttek a bóklászások.. ki akartam kerülni a duplasziklást...mert túl sokat megyünk arra .. aztán a fogadós felé... mondom..kihasitunk a gerincen...
mondját a mamszos sixdélyzi csapatagokakik 66,666% tették ki a tegnapi tömegnek (de a 66,666% ból...50% profi ..50%klubbos csapattag)hogy hogy mindegy ..csak ne dzsungelba...na erre pont az lett
benőtte a 2m szélese ösvényt úgy a terminátor bozót ..meg az akác susnyó..hogy na ekkor beletereltem magunkat kidölt fásba..ahol én a kidőlt fákon...elkezdtem..heca-zni
jó csak kettőn..de mint valami...nem is tudom...
erre beszóltam..egykor hogy nem állunk meg...kajálni..és már röhögtek is hogy mi van ..elfáradtál... óóó....mondom mindjárt lesz itt elfáradás...de előbb azért ettünk
déva patak helyett a mellette lévőbe találtam bele...ami heca pro nyom volt...brutál jó...lefelében.. nagy hatalmas sziklák...meredek..de nagyon kafi...aztán ahogy leértünk és látom ez nem is a dév-a patakhoz vitt akkor csoresz (1/3 csapat)mondá hogy ... né mán ..ott fel...na az kb úgy nézett ki....ott soha senki nem megy fel...ultra meredek...de a patak alján...3-4m széles tiszta átgurulásos indulási lehetőség...
mondom mennyünk fel ..és nézzük...
nagyon komoly volt...2-3 párkány ahol elindulási lehetőség semmi..de vette el a lendületet...kidölt fákon...2 nyélen..felfelé...bakker...áki feljutott az feléig...
ó mondom itt nem kell másfelé menni
csak is felfelé...
persze a felétől zorrózni még nem lehetett...de láttam ha a 3/4 de felé feljutunk..onnan méár megéri a szenvedés a zorrózásokkal...(tudni kell ez a talaj..olyan porhanyós volt...rosszabb mint a sár...)
áki talált egy jobb indulást...fel is jutott a 3/4 ig...onnan már kezdte a szenvedést...na mondom..(látni az előtted lévő úttörö hibáit.. könnyű igy okosnak lenni ..)szóval az lesz a taktikám hogy én meg ..fölé mék vagy 5 méterrel .. és onna már két kissebb zorróval...megállás nélkül...megcsinálom
hát ez jó taktikának bizonyult...
na itt a szikszes csapatnak ez feladta a leckét...én fent tudtam inni...ami a tegnapi napon...mindenkinek nagyon ment...mert csak 34 fok volt még ha árnyékban is voltunk...
itt nem mindenki jutott fel...
de nem adta fel senki... ...vsizont jobbra amerre próbálkozott..egyre szakadékosabb terepre jutott... ...ugyhogy egy idő után már lementünk..a patak végébe..onnan vissza fel..mpi ig...és aluról csalogattuk le a patakba...
na ott komoly kis akció volt...
onnan még arra felé vettük az irányt ahol annó ..a pesti H B csapat...megfáradt..és rendessen úlyra élesztették egymást...persze azért nem szájból szájba..de volt ám fej mosás a patak alján..hogy életben maradjon a téma...
ott volt akkor BB ..azaz ronix még emlékezhet is rá... mert azért annyira csak nem öreg
na ott a porhanyós talajban szépen felcsalogattuk magunkat..ekkor már a vizek elfogytak...ugyhogy gó a kemping...
ott vizvétel és mennénk tovább...de kivel találkoztunk...hát pampiékkal...a takácsék tím..takácsúr nélkül...
hát nagyon akarták a mamszosok...(nem mumszosok..mondom mamszosaok)..hogy öket is eljuttassam a fater patakba
pedig amúgy jó lelkű mind..de ott valahogy...vért akartak látni . . .

end off de párt ván..mondá az orosz
és
end of the part one ...
irja az inglisö-hö
szia drága voltunk tegnap este a bor kóstolón nagyin jó volt , még táncoltunk is
Mit akartál venni, szopóálarcot?
Lehet jobb lenne!
Egyébként élvezem, szeretem a motort bütykölni, csak tényleg a középutat kellene megtalálnom.
Rengeteg olyannal találkoztam már én is,aki olyan árut árult ami nem az övé,vagy nincs is.Nemértem ez miért jó az embereknek.
Eddig a legjobb kifogás amit hallottam,azért nem ért oda az ember az ügyvédhez,mert elakadt a vonattal,mert lelopták a cigók a vezetéket.Ő meg szegény ott ül a vonaton,ami meg se mozdul. Mondjuk ez legalább a telefont felvette.Fetrengtem a röhögéstől mikor belemondta a telefonba!
Kezet foghatsz Dew emberrel! Nézegesd inkább a csajokat a strandon!
Tudom, igazad van! De a kormánycsapágy tényleg szar volt!
Már többször akartam változtatni a hozzáállásomon, de makacs vagyok mint egy őszvér. Pedig jobb lenne nekem is, a barátnőmnek, és a pénztárcámnak is. Valahogy soha nem találom a középutat…
Tegnap pl, 1 órát néztem a blokkot, és nem értettem, hogy zsákfuratba, miért megy olyan csapágy aminek az egyik oldala porvédős (az nézz befele), miközben belülről van egy olajozó furat. Áhh.. mondom valaki fordítva rakta be a csapágyat (vagy nem ilyen való ide), így nem kap olajat. OK, de akkor hol jön ki az olaj, ha betömöm egy csapággyal? Elgondolkodtam lehet kikellene venni a porvédőt? Akkor eszembe jutott, hogy lehet szándékos „fojtás”, ha ott jönne rendesen az olaj, más egyéb részek nem kapnának megfelelően...
No mind1, addig-addig agyaltam, míg rájöttem, a tengely, amelyik abba a csapágyba csatlakozik, a közepén van egy furat, ha a csapágy mögött megy az olaj, az belemegy a tengelybe, és a tengelyből szétspriccel a többi furaton keresztül.
Magyarán, tökéletesen volt összerakva, tervezési hibát nem találtam, de egy pár óra ráment erre a kosza gondolatra…
Száz szónak is egy a vége, beleteszem a csapágyakat amiket vettem.
tegnap hogy jártam elmesélem nektek...

akartam venni egy zárt bukot, kinéztem egy alig használt beépitett napszeműveges airoh-ot aprodon lebeszéltem az emberrel hogy ök a haverjával ajkárol lejönnek délután fürdeni zánkára ott találkozunk 4-kor...
direkt mondtam neki hogy de hivhato legyél azt mondta oké ott lesz nála a telefon és kijön a bejárathoz mikor csörgök...

na ott voltunk időben hivom az embert 1-szer, 5-ször és nem veszi fel, 1 orát szobroztunk ott, aztán küldtem neki egy igen kedves hangu sms-t és eljöttünk haza...persze az sms-re sem jött semmi rakcio...
ez most akkor mekkora egy über paraszt már.... lehet hogy nincs is neki bukoja csak szorakozik emberekkel, vagy nem tudom...

mindenesetre nagy az isten állatkertje... a kerités meg sok helyen kidölt...
davon, ne stresszeld magad, ülj le és mondogasd lassan... soussa..szuuzaa..

egyáltalán minek cserélgetsz ki olyan csapágyakat amik tök jok , és amugy is olajban futnak egész életükben?

sok a feleslees pénzed add nekem...
nem kakiék..takiék sorry
majd jön még normális leirás(tőlem ...normális )
de jön..
akár csak az este...
Ronis, GD, drgonzo1 köszi.
Egyébként már lassan kezdek belecsavarodni a KLX projectbe… Ronis, most már abba sem vagyok biztos, hogy a balansz tengelyhez C3 kell, lehet csak sima… A főtengelyhez pedig C4, a tőkőm a szervizkönyvekbe, pont annyi infot csepegtet, hogy elbizonytalanodj, és rohanj a Kawához NTN csapágyakért… Annak nem hiszek ami a motorba van, mert kitudja ki cserélte (van benne NTN, Koyo, NSK), a könyvel pedig kitörhetem… (Már az összes Japán oldalt végigböngésztem, és oda jutottam a jelölésekkel, hogy egyedi, mással nem helyettesíthető, köszi…)
Ennyi cucot életemben nem vásároltam még egy motorhoz sem, várom a komplet váltót, olajpumpát USA-ból. Kell egy légszűrőház, berugokar. Új dugattyú, tömítésgarnitúra, szimeringek, 4 új szelep, szeleptányér, berúgóhoz fogaskerék, lábtartó, első-hátsó fék javító készlet, vezérműlánc, lánc szett, olaj gyertya stb stb.
Apránként, de haladok… Tegnap kipipáltam a kormánycsapágy cserét.
morgen frirájd föld..
lyaú reggel...
látom kicsit kivonulnak a gázgaszosok a közéletből
oszt mind-gyá az útszalyi motorosoké a fHórum .

mi van mindenki motorozik...de fukarkodik az élménymegosztásban

tegnap azért 34 fokban...pormentes övezetben ...kakiék voltak kint(mínusz takácsúr) és felvétel is készült róluk
jó nem tudtam 8 másodperces zsirféle megalázós videót csinálni mert az nem az én stílusom...
üvöltöm, hogy: sziasztok itt a zsirtévé(2sec).. ott jón(4sec)...elesik(6sec)..röhög(7sec)..kikapcsolom a kamerát(7,56 sec....szóval majd 8 másodpercbe belezsúfolva az aznapi élményeket )

baszott jó mentünk...de porban ez a 3 ez a fullos létszám...ennyire kínlódás mentes nyugott minőségi jó hajtást...nem is csináltunk...ja és faterpatak is megvolt... két embernek13-14 perc volt( )extra gyors menttel.......de volt ki kihasználta az időt ...és 30 percig hagyta hogy ott fent pofázzunk... ...már a szályam is kipált... ..de feljött....
azt hittem hogy a reklúzerrela...a patakban...csúnyán megcsinál minket......de végül is rályöttem...ha a qpli(kuplingműködtető kutya olajmechanika) nem hal be...ez az human force and human logik...együtt ...verhetetlen

a kis vidi az a sárga patakban született...az egyetlene komolabbnak mond6ó helynél...
http://www.youtube.com/watch?v...
http://www.youtube.com/
watch?v...
Wittman István, Zirc Ady Endre utca 14.
Kossuth és Társai Bt.
Cím: Budapest 1103 Gyömrői út 132-136.
Tel.: 2-650-928
örülök
köszi
megkaptam most,nagyon jók
át küldtem a szülinapi képeimet még egyszer
Hajduszoboszlós képeket kaptam,meg aholo rajta van a csipet-csapat,a nagy tömeg aki mind téged ünnepelt
az elküldöttek be pedig benne vannak , nem értem
nem kaptam képeket