Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

frí rájd buci
Dumcsi gep ne vedd a szivecxskedre 5 centes ..elobb utobb kiprobalom a te verziodat is csupa kifancsisagbol is,de addig mig nekem minden ok,es nem forgolodik,addig nem latom ertelmet fel sle rakocsalni,kiengedni,belefujni,tesztelgetni....tudoom,hogy ecceru,de en szeretem elkomplikalozni a doilgokat
Berakom a belsot,rahuzom a papucsot,megnyomatom,redy to race!
Versenyre pedig ha csak lehet buzzmuzal meni,mert ott nem lehet problem....elobb utobb azt rakok hatul bele..inkabb utobb
Jol van viktopr,viccelodjel csak!ezt tiltott palyabejarasnak hijjak meg seggeden is
ugy gondolod ez olyan mint mikor a benzinkút hátsó raktára meg paraszt tanyája közt szépen ki van taposva egy ösvény...és mikor meg gyanúsitják hogy folyton dézsmálja a raktár készleteket..azt kérdi..:de miért gondolják hogy én voltam
. .

lyakszi...
nem tudom nem értek hozzá...
azt tudom a kerék nem fordul el a felnin semmit...
de a belső ...0,3 báros nyomásal... 270fokot fordult el....0,4 bárral meg kb 90 fokot...
de ezt én nem értem nem is akarom...kezdőnek minden képp annak tartom magam. ugy hogy még ráérek kisérletezi

ez a kerékátszúrós ez azézért állat...
kiszúrós hátsó defefektem...idejét sem tudom hogy volt e valaha...
elsődefekt az nem is egyszer...pl szolikúrnál.. mikor bevitt a málnásba.. 5 perc után ...már szereltem is...
Ne karvastag faágra gondolj.. kb2mm vastag volt.. lehet nem faág a legtalálóbb kifejezés rá, de nem tüske volt az tuti... mind1
0,4el sose járok sima belsövel, inkább több szokott lenni
Nekem 0.4 a gumi nyomás es mégsem megy el 1 papuccsal sem a belso.Mikor berakom mindig egy kise a szelepet ugy alitom ,hogy ha mozdul is a helyezkedeskor akkor tudjon mozdulni ,tehat ilyen szakadasos problemam anno kezdo koromba volt.
A lenyeg,hogy a papucs legyen jo,a gumi recek amik beleharapnak a kulso feluletebe ne legyenek csore fem recek...
Azert kivancsi lennek en arra,hogy a picsaba szurja ki 1 fa ág a kulso gumit?!

Ha tul lapos a kulso gumi az sem jo,mert tobbet fekez haladasnal a lapossaga miatt,es a recek sem tudnak ugy ranyomulni a talajra mint pl, 0,4 nyomasnal.Ha nagy tempot megyek kovesbe akkor ez mar keves,olyankor kis pompa es kesz,mert hanem szol minden es kicsipheted.Ha jo a gumi akkor fog,nem kell a fekete foldig leengedni.
Aaaaaaaaaaaaaaaaa,de hogy elony.Arra vigyazz,h ne jard ki tulsagosan.Mikor mennek az emberek,befizettek a nevezest,aztan latszik,h valaki mar szetturta .nevezesi dij nelkul
De ezzel a belsőszelepes belsőddel értem én hogy szelepszakadásod nincs, de ha beszúr valami akkor még csak defektsprézni sincs lehetőséged.
Vagy ez a vastagbelsőd annyira fasza? Se tövis se vékony faág semmi nem szúrja? Milyen belső ez pontosan?
Múltkor olyan defektem volt, faág beszúrt, vagy fél centit ágaskodott belülről a külsőben.
Most akkor Gabesz tud vmi fasza labdacsot óccsóér?
Sok a kérdés mi?
lehet ma is megyünk ki ..de ha ma nem .. holnapra az a program..mamának már szoltam is hogy este öttől övé az unokálya
amúgy rély..
szerinted ha begyakorlok egy specifikusan épitett egyedi pályát....az előny .....
. . . ...mÚHAhaHA...nyiHAHAha
tublis 100 euro... .
múz 50-100euro...
...labdacs,gyári ...100euro... de ezért két elsőt és két hátsót ad szali
vastag belső 3000-3500ft ért.. .
de a belsőszelepes belső...ami már itthon volt belső és abból lett kialakitva ... . . az megfizethetetlen..lya nem ez épp nem a megfizethetetlen..ez ingyé ...
az a megfizethetelten hogy 4 románia és 4 -5 helybenui hajtás ..és nem kell foglalkozni hogy forog a gumi,..csak menni csak menni..ja és bontóéknak közbe 2..3 hátsóbelsőt cserélni a hegyben

a venti amúgy jól működött az úl tekercseléssel....annyi volt twesztelve hogy a gretz hidat kellet figyelni hogy mennyire melegszik...de ha nem megy..mondjuk mondták hogy ez pont forditva melegszik mintha feszszabályzó lenne...szóval ha nem vszek le róla áramot akkor semmit nem melegszik..ha meg üzemel a venti..akkor langyosig jó... ha tűz forró a kkor nagyobbb teljesitményű kell..ha párhuzamositok egyet mellé akkor azzal duplázom a telejsitményét...
de kiderült... hogy elég az egy is..-mert szépen csak langyos volt.. a 30 perc üzemeltetés közben is...
Az nem is jogtalan előny, csak a ventillátor az
Tublissról nincsenek jó tapasztalatok? Mondjuk az se olcsó.
Legalabb ne reklamozd,h te mar szarratreningezted a palyat
Vik! a hatso tello vissza utjat csavard bennebb,veri a segged a moci,esel elore rajta,log a fejed mint a bologatos kutyulinak:)))
ide nem az a logo fos tello kell hanem a jo feszesre állított..
peti...
ugy érzem ez a prómó vidi..ez jó...
de a valóssághoz..már mit a pályához...nem sok köze van...
kb mintha az én aracomról csinálnék leírást úgy hogy egy kozmopolitanból kivett fullfész férfi mÁnökkken arcot beillesztve illusztrációnak
http://www.youtube.com/watch?v...

és itt az én promó vidim...a valóság...és szerintem az sem szar
http://www.youtube.com/watch?v...
Nem megyek vik,nagyon szar a kondiciom szerintem.Utoljara free feriekkel voltam,kb 3 hete,ott is ki voltam,mondjuk azt a reggeli hianyara irom.
félre érthető...
az én besőszelepes vezióm... az itt nálunk..csak nekem van...
ezeknek nem kellett a hiper ötlet .. inkább vettek 4 vastagbelsőt.. 2 7 alatt....
de most bontós kapott múzt...mert talán mpi besokalt azopk láttán ezek mennyit vergődnek azzal a sok hátsó defektel...
vagy csak elfogyott a boltban a hátsó belső..és ezért adtad oda neki a múzt... peti

ez már sosem fog kiderülni...mint az sem hogy rélyó hogy megy az extrémendúró racén..mert úgy érzem...rély nem hozza el a motort polírozni...
de remélem zsir itt fog villantani a kis fríí vel...
mert akkor elkérem egy praúba menetere
rély...
én már 18 éve égek ki

amit még mesélni akartam...
szóval fejlesztés van itt minden téren...
mostanság a venti..ami 100%lett...3 verzióban is..bontós robiventilye...szali gyári ventilye aksival...és tegnap debütált a töltőtekercsről egyen irányitáson keresztül működő venti az sx 525 ön...
ami még fejlesztve volt..mert utolsó pár hajtáson bontós golden (én pedig az előtte lévő hónapokban kaptam szelepkitépős defektet..)az meg a hátsó defektmegszüntetés...
nekem ez a belsőszeleps dolog..nagyon bevált...nix vele semmi vergődés ...
de bontósék az utolsó 2 hajtáson elszenvedett..4-5 defekt...lapos gumi miatti szelepszakadások...
szóval...nekik nem jön be a belsőszelepes verzió(mert )ugyhogy agyalás ..labdacsban...
találtak is oltsó 230ft labdákat... jónak is tűnt..össz is rakódott..el is voltam én is ályulva tőle...ott a mühelyben...működött is...
mondom én még várok azzal az 5rugós beruházással.. meg az enyém már bevált ...de eazért ez csak labdacs...(amiket leirtam mechanizmus az tök jó..)szóval figyeltem mi lesz bontós úly hátsó kerekével...
persze full titkos fejlesztés.. senkinek egy szót sem ...ezzel fogjuk lealázni az endóró világot ...a gumilabdalabdacs
szóval...
tegnap egy 30 percet késtem bontóshoz képest.. és már nem láthattam hogy is működik a labdacs...mert megérkezésem előtt 29 percel még működött..
1 percet ....
de ne aggódj bontós.. a fejlesztések jók...az hogy nem mind jön be az meg...mindég is igy volt...
de vigasztaljon a tudat..ahogy az a perc...amig működött...picipézből...az addig..
ugyhogy nem véletlen..egy labdacs...egy semilyen lófasz gumilabda kinézetű labdacs ...nem 230ft hanem 2 euró...
mert itt van ám morzsi-dörzsi...
de nem gáz...
azért ha valaki ezt kipróbálná.. egy 5öst megspórolok neki .. hogy elmondom...ez az igazi egyperces megoldás
de addig a 60 mp...sec ig...addig..maga menyország...
már alig várom hogy a teniszlabdás goldentút első.. az kibirja É röhögés nélkül a 2 percet
Vik,nehogy tuledzed magad,meg a verseny elott kiegsz
friii reggelt
bontós ugat hogy szét van esve teljessen..közbe meg ..0,5 kört nem birt egybe lemenni .nyÍÍÍhahaha
bontós nyilatkozz. a labdacsos gumi amit fejlesztettél..az olyan let mint a ventillátor....jogtalan előny..vagy hogyan lehet defektes a frissen szerelt gumi..amiben 22 labdacs van ...1 perc alatt....
szali pont olyan jól sikerült a cigány labdacs.. mint annó a cigány múzod
mondjuk ez hülyeség..mert a cigó muz..az azért elbirta az egész napot...ez meg egy egész percet sem
a hosszú életű megoldásról ennyit
na hogy legyen min csámcsogni...
itt a teljes kör...csináltam nektek kis durrogtatást is...mikor mondom kihagyom a frissen feltoldott nagydombot..aztán mondom mégsem...
na ekkor kell az hogy 10mm magasabb legyen a bütyök a gumin
http://youtu.be/VXluNOMQPuY
vénpusz..
az a szitu..szerintem a felkötegelőzőtt kézvédő. ..az jó a garagéban a falhoz támasztásra..de erdei körülmények között. ..

na itt nyilatkoztatnak...de megent0,5re lettem értve...nem az a gerenda a nehéz..hanem a farakás előtti..ami eddig semmilyen vidin nem látszódik. . .
de ott fáradtan...akkorát lehet majd zakózni...persze nem frirálydal..hanem sima engyúró motorral
mikor odaérsz...meglátod..a 40cm magassan ott kersztben levő 20cm átmérúlyű villanypóznát...egy pillanatra..van hogy...
szóval lehet hogy lesz pár ember aki majd begondolkozik. . .
na arról beszélek. . peti meg a másikról..amin 3dikban gurulok át 0.56nál...
én meg aról ami a rakodóval van egy magasságban...1.24 nél
nem látszik a nehézsége..mert én ugrom ..de ha nem ugorja a paraszt..akkor azért akkorát lehet rajta takarózni..a tóloldalt.. de még az induló oldalon is...ha elbasza a paraszt...egy kormány fölötti átfordulás..
http://youtu.be/gg0EXxQllyM
lyaú reggelt mindenkinek...

lyakszi..faxa...
a 3dik vidi mikor oldalra lenézel.. látszik, hogy kellően meredek...
szépen tolja magát felfelé a zorrókban

tegnap megent kicsábultunk a pályára...
a bordányira...(zsir. . kérdeztem már hogy merre lehet ez a bordány )
lett faxa vidi is...de most hogy látom..gyakorlatilag ugyan az lett felvéve...a helyett hogy ....nem
na mind1....én sem figyeltem oda...mert megent az autó..meg a gödör a gumikkal... a legegyszerűbb legkönnyebbb.legpihentetőbb része a pályának
azért az 525 frírályd szépen ugribugri
http://youtu.be/ey_SZJ6aqsM
2013 - Tokod Enduro
http://www.enduro-vilag.hu/gal...

Képek folyamatosan kerülnek fel.
Na mimony van spenótarcúak?

Történt valami az elmúlt egy hétben?Érdemes visszaolvasni vagy meggen csak a fing reszelés ment?