Nagyon jo minden esetre,nekem nagyon tetszik.Elettartamba mit birnak meg?Milyen motorba hasznalod te?
Mar csak azert informalodok igy ,mert nekem is igertek 1 Z valtozatot,hogy rakjam be es ha tetszik akkor menek tozbe kizsetonolom....olcsobb penzert...,hogy meg eri-e,hogy mukodik...mert amit probaltam az a leg ujabb verzio volt
Itt egy ékpályán a centrifugális erőtől függően mozognak kifelé, vagy befelé az acélgolyók. Szorítva vagy engedve a lamellákat. A külső tányér rugóerősségével tudod szabályozni, hogy kis-közepes vagy nagyfordulaton kezdjen dolgozni a kupplung. A golyók számának variálásával pedig a csúsztatás "finomságát"
Nekem úgy van beállítva, hogy alapjáraton áll a motor, de egy kis gáznál, vagy magasabb alapjáraton "mászik" a motor.
Be lehet úgy is állítani, hogy már alapjáraton "mászik" a moci.
A kuplung is teljes értékű kézi üzemmódot enged. -kivéve a beállított fordulatszám alatt, mert ott szétold.
A kuplungkaron gyakorlatilag nincs erő, mintha nem is lenne benne bowden.
Gyámoltalanabb koromban sok olyan helyre eljutottam, ahova nélküle biztos, hogy nem tudtam volna saját erőből.
Most az az előnye, hogy nem böffen le a motor, nem kell rugdosni.
A legnagyobb előny a sáros, csúszós talajon van, mert olyan finoman lehet csúsztatni a kuplungot, hogy azt kézzel lehetetlen.
nekem régen mindig mitasok voltak, de pár éve eléggé felemelték az áraikat
aztán ez a 6napos volt a hondán amikor vettem, meglepően jó volt aszfalton még vizesen is, csak mint írod töredezik mint állat
most c10-c11 van a gépen, de a sziklás terep azt is némileg megviselte
bár gondolom az ilyen utak odabasznak minden guminak:
nem akarok beleugatni , de amíg 11000 ft ért brutto számlásan adnak ef 08 vagy ef 07 első fimes gumit pl gumakernél . eszembe se jutna ezért a futózott 3000 ft os gumiért pénzt kiadni . pláne nem 12 ezret az első ért. vicc. hátsó rendes gumit is adnak annyiért mint a futózott kordégumi. fahúzó kordékocsira való nem szabad motorra felrakni. de csak szerintem. arra hajigálsz ki pénzt amire akarsz. a sixdays első pedig szánalom kategória. nem 6 napot hanem egy napot bir ki addig tény hogy jol fog. de aztán lehajigálja az oldalfogait a picsába. arról nem is beszélve hogy nevetségesen drága.
és nem is pattognak le a szélső bütykei?
mert a szikszdéj az elején mindig elszórja a szélsőket
inkább a sziklás francos utakra kellene, nagy sarakat kerülni szoktuk
teljesen jó...
minden szinten...annyi hogy alacsanyobb guminyomást igényel mint a szikszdélyz..de attól sokkal jobb sárban is meg minden hol......de jól tapad kopást is birja sziklásat is.. tényleg mindent...ami útcai dolgokra is kiváló lehet még odaérsz a hegybe...
ettől két gumi van jobb most...ismeretek szerint 18asban extrémendúrózni.......
a szali által használt ganészóró...mitasz eksztrém a (xt756 )...és az 525 lévő traktorgumi...alias misleny sztárkrsoz 120/90-18...
hály.
úr izsten..
nehogy leszoplyátok már ezt a reklÚzert...
itt a motoros körbe a segged és környékén..van egy srác..neki van reklózlya...(mert pösti is segged és környékéhez tartozik ha ide járnak hajtani )szóval....ha összesen 1 ember akinek tetszik..de annak nagyon..akkor azért ez..ez azért az...
vát iz det mín azt hogy neki tetszik...
nekem is tetszik...de az hogy megakadáskor.. hátragurulna... ha épp kifogy a benya....vagy akár miért leáll a motor....
nem tudod beinditani.. akkor betolni sem tudod...ott rohad meg ...pl ez csak öninditosnál eleve kizárt...
ezen a visszagutuláson kivül..nagyon tetszik...
de
életemben ..eddig kettő ...azaz egyszer hogy üresben. kapcsoltam valahogy és visszagurultam...na az maga volt a halál közeli élmény...
amúgy kipraúbálni ki kéne...de nem úgy hogy oidaadja egy pár méterre... hanem úgy rendessen....
kroccra tuti előny.. ennek ellenére.. azok a z isdmerősök akik azonnal megveszik az úly gépeket..tehát pézzel nix hiány..azok sem veszenek rá soha semilyen reklúzt...
az azért..csak jelent valamit...
illetve robúr nak is az vót a 450yz mikor kezdte az endúrót k9ben.. és mégsem vett azóta sem egy motorjára sem...
ugyhogy végül is nem kenyér kérdése...
de mikor behalt Qúplungműködtető szerkezetem..... akkor azért de lyaú lett wÓna
Igazából szerintem versenytempónál van nagy előnye a krosszosoknál, amikor jobbos fordulóban, kedvére nyujtogathatja a jobb lábát, nem kell vele fékezgetni.
Enduróba, parasztba megszokja az ember, hogy úgy állítsa fel lehetőleg, hogy ne guruljon el.
Amúgy teljesen testre lehet szabni a kupplungot, a motor és a motoros "karakteréhez". Milyen fordulaton induljon el a motor, milyen gyorsan kapcsoljon össze, vagy csúsztasson a kupplung....stb.
Van aki be nem rakná, mert nem szereti, hogy helyette megcsinál mindet az automata.
szasztok hardosok.
vegyetek egy fasza triált gyurni.
csajom 2 év alatt 2szer használta. csak kerülgetem a garázsba
Mivel kontroláltabban csúsztat nem nagy fordulatszámon, szerintem a lamellák élettartama jóval hosszabb, mint a kézi nyúzós üzemnél.
Az alkatrészek, meg minőségi fémből vannak kimarva, azok élettartama végtelen.
Nekem eddig meg sem nyikkant, csak teszi a dolgát.... Kx250F.
Mar csak azert informalodok igy ,mert nekem is igertek 1 Z valtozatot,hogy rakjam be es ha tetszik akkor menek tozbe kizsetonolom....olcsobb penzert...,hogy meg eri-e,hogy mukodik...mert amit probaltam az a leg ujabb verzio volt
Az újabb fajtát nem ismerem.
Itt egy ékpályán a centrifugális erőtől függően mozognak kifelé, vagy befelé az acélgolyók. Szorítva vagy engedve a lamellákat. A külső tányér rugóerősségével tudod szabályozni, hogy kis-közepes vagy nagyfordulaton kezdjen dolgozni a kupplung. A golyók számának variálásával pedig a csúsztatás "finomságát"
Nekem úgy van beállítva, hogy alapjáraton áll a motor, de egy kis gáznál, vagy magasabb alapjáraton "mászik" a motor.
Be lehet úgy is állítani, hogy már alapjáraton "mászik" a moci.
A kuplung is teljes értékű kézi üzemmódot enged. -kivéve a beállított fordulatszám alatt, mert ott szétold.
A kuplungkaron gyakorlatilag nincs erő, mintha nem is lenne benne bowden.
Gyámoltalanabb koromban sok olyan helyre eljutottam, ahova nélküle biztos, hogy nem tudtam volna saját erőből.
Most az az előnye, hogy nem böffen le a motor, nem kell rugdosni.
A legnagyobb előny a sáros, csúszós talajon van, mert olyan finoman lehet csúsztatni a kuplungot, hogy azt kézzel lehetetlen.
Én így látom.
mert már sajna nem a mi hazánk
aztán ez a 6napos volt a hondán amikor vettem, meglepően jó volt aszfalton még vizesen is, csak mint írod töredezik mint állat
most c10-c11 van a gépen, de a sziklás terep azt is némileg megviselte
bár gondolom az ilyen utak odabasznak minden guminak:
szerintem gondold ujjra az előzöt...
mert a szikszdéj az elején mindig elszórja a szélsőket
inkább a sziklás francos utakra kellene, nagy sarakat kerülni szoktuk
minden szinten...annyi hogy alacsanyobb guminyomást igényel mint a szikszdélyz..de attól sokkal jobb sárban is meg minden hol......de jól tapad kopást is birja sziklásat is.. tényleg mindent...ami útcai dolgokra is kiváló lehet még odaérsz a hegybe...
ettől két gumi van jobb most...ismeretek szerint 18asban extrémendúrózni.......
a szali által használt ganészóró...mitasz eksztrém a (xt756 )...és az 525 lévő traktorgumi...alias misleny sztárkrsoz 120/90-18...
úr izsten..
nehogy leszoplyátok már ezt a reklÚzert...
itt a motoros körbe a segged és környékén..van egy srác..neki van reklózlya...(mert pösti is segged és környékéhez tartozik ha ide járnak hajtani )szóval....ha összesen 1 ember akinek tetszik..de annak nagyon..akkor azért ez..ez azért az...
vát iz det mín azt hogy neki tetszik...
nekem is tetszik...de az hogy megakadáskor.. hátragurulna... ha épp kifogy a benya....vagy akár miért leáll a motor....
nem tudod beinditani.. akkor betolni sem tudod...ott rohad meg ...pl ez csak öninditosnál eleve kizárt...
ezen a visszagutuláson kivül..nagyon tetszik...
de
életemben ..eddig kettő ...azaz egyszer hogy üresben. kapcsoltam valahogy és visszagurultam...na az maga volt a halál közeli élmény...
amúgy kipraúbálni ki kéne...de nem úgy hogy oidaadja egy pár méterre... hanem úgy rendessen....
kroccra tuti előny.. ennek ellenére.. azok a z isdmerősök akik azonnal megveszik az úly gépeket..tehát pézzel nix hiány..azok sem veszenek rá soha semilyen reklúzt...
az azért..csak jelent valamit...
illetve robúr nak is az vót a 450yz mikor kezdte az endúrót k9ben.. és mégsem vett azóta sem egy motorjára sem...
ugyhogy végül is nem kenyér kérdése...
de mikor behalt Qúplungműködtető szerkezetem..... akkor azért de lyaú lett wÓna
tapasztalatok?
Igazából szerintem versenytempónál van nagy előnye a krosszosoknál, amikor jobbos fordulóban, kedvére nyujtogathatja a jobb lábát, nem kell vele fékezgetni.
Enduróba, parasztba megszokja az ember, hogy úgy állítsa fel lehetőleg, hogy ne guruljon el.
Amúgy teljesen testre lehet szabni a kupplungot, a motor és a motoros "karakteréhez". Milyen fordulaton induljon el a motor, milyen gyorsan kapcsoljon össze, vagy csúsztasson a kupplung....stb.
Van aki be nem rakná, mert nem szereti, hogy helyette megcsinál mindet az automata.
Gecsa próbálta az enyémet, tetszett neki......