Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Arra én má nem mondok semmit Jó az!
Csak azert mondod,h kokany,mert wp by havasi?
Vik azok a menetes szarak meg hutovedokent is szolgalnak?
Te,ezen a mocin má mi nem kókány? én a falon tartom a gyárit,tokkal vonóval,me nincs rá szükség,de lássák az is van
hello ...még megismerem ...sajnos

mindennap ölelgetem őket...most is

amugy motorozok ...erre a kis időre már nem hagyom abba ...csak nem írom le ide mert méga végén azthinnétek dicsekszem

most csak a berg szemííítrakással kinozom magam ....
nini... kibujtak a titok olvasok a bokorbol... szeva zéééé... motorkerékpárt megismered még? tudod aminek két kereke van de nem bicigli....
legfeljebb raksz a hátadra egy ejtőernyőt és a szarabb helyeken fel motoros sikloernyőzöl....
Viktor kurva jo lett, én is szeretnék egyszer egy ilyet....



amugy tényleg jo , csak birja majd az akksi...
KIRÁLY LETT!
a neve mostantól:sx 525 big wind...
és h valahol nem tudnék felmenni..egyből..szivóra kapcsolom és felszivja magát a sziklák közt
szia Vik !
te ez atomszar csak a lelked miatt

amúgy mivel hajtod ? napelem ? akkor ez az 525 hibrid motor ..... is
bálint..tudod milyen fontos dolog a lélek..
kérlek ..mond azt hogy:
kiba jó lett vik.. én is akarok ilyet..(még akkor is ha szerinted atom szar... )
kérlek...
pLÍz

előre is köszi...
bálint... a teljes tisztánlátás miatt..
az utolsó képre felraktam az oldalsó merevitést is..de nincs felfogatva..ne keresd az anyát...
de igy áll..jaú lesz
öregszem...
nem én hanem te bálint ...te vagy az öregszem...
mert már ezt sem jól látod.. olvasd vissza.. minden ami a ventillátor felszerelés előtti dolog...minden csak odázza a forrrást.. késlelteti..de reszeléskor venti nélkül.. egyszer úgy is lefú...
de mivel az enyémen nix töltés...nem is erölködtem az full töltés akis gyáriventi egyenirányitás.. 70ezres költségével...
de most hogy bontós.. igy kihozta...kicsiből a ventit.. és szeintem nagyobbat hűt mint a gyári.. és kaptam teszt aksit hogy mégis hazudik e az a matek...+1,5 óra fűnyírás beteg hosszú és addig meg ment mint az atom az aksiról...egyfolytásnan..azótam meg vagy 4-5 ször 3-4 percre már müködtettem és 6ásos telejsitményt ad még mindég!
szóval...most már nekem is van ventim...

ugyhogy öregszem.. linkeld méár ide hogy hol irtam hogy a ventinél jobb a nagy vizkerék meg hűtő...
ennek ellenére szerintem a nagy vizkerék.. igen is kell...robúrnak is kellett a 450 exc re.. különben az meg fort a venti mellet is .. nagy vizkerék berakása után meg már birta ventivel mindenhol...

ugyhogy ne haragudly kérlek..pliz...
hűtőhöz köze sincs!
a hűtővédő csavarokra van felfogatva.. alul is felül is...kötegelővel ..stabil mint az atom...hűtőhöz sehol! fogatásokkal megoldva...
kb 1cm re a hűtőtől..de még a lemeritett aksi is.. rátolta úgy a hűtőre a levegőt hogy...mindenhol átfúlyta a hűtőt!.. az alsó részeken is meg a felső részeken is...és ha nem megy...véletlen elbalfaszoskodnám az aksi töltést 1-2 havonta......akkor is 0%ban van útba..sőt...még kevésbé mint a gyái terelők

és mivel a sapis hűtön van.. nem kell kapcsolgatni ..ha látom hogy lefúlyna ..egyből rátolom a 200ftkapcsolót..amit...mondtam már hogy bontós intézte ...
egyből úgy körbe átfúllya a hűtőt hogy ott a forrás azonnal .. óver
ez úgy van..hogy a kis motor az közel 1cm re megközeliti a sárvédőt ha alácsavarodik a kormány...
a felső részen is kb..2cm a kormánykiflinél ha a másik iránya scavarodik a kormány...
tehát ha egy nagy comb vastagságú ág beszúr 120km/h vagy...2 km/min....vagy 33 m/s nál akkor tuti szétkúrja az egészet...
de ha rajta lesz bontós-féle műanyag!védőháló... az simán többet véd mint a gyári terelő ami eddig előtt volt + falecélberakódás sincs...a sarat meg egy mozdulattal le lehet törölni..mint szalinál is

ugy gondolom.. jó lesz...
már intéződik az aksi is...12V 4 A 2500ft.. ugy gondolom simán lyaú lesz...
alul hozzá ér a hűtőhöz? csak mert akkor kidörzsöli...
amugymeg folyton lebuksz, te kis ha... dos.... nem ugy volt eddig hogy a nagy vizpumpa igy-meg ugy és SOHA de soha nem forr meg mert az az isten... meg hasonlo marhaságok...

vissza tudnák innen vágni vagy 50 hozzászálost ami erröl szol...
az előbbi az csak öt szentes volt..
itt az igazi ....megflekszelés és helyre igazitás után felszerelve
bontós viszem a lővét...
vik ez elég közel van a sárvédőhöz..
jaxy, valoszinű a probléma bennünk van hogy folyton oda basszuk a rezot... itt ezen a kis semmi pocok uton...

pedig itt nincsenek nyakig érő kidölt fák , csak ilyen kis gallyacskák, szoval én kérek elnézést
kv
lyaÚ reggelt.
jakszi...
értem én értem..de ha nem kell védő akkor ne rakj fel... ezeknek mindnek van...
hát ha nekik kell.. akkor nekik úgy jó ..neked meg védő nélkül..ennyi...
nekem sincs fent kipufogóvédő szörnyizÉ
nekem pl ez farrás baszta szét az agyam...hogy a faterpatakban is...4en mentek el melletem amig hűtöttem..lötyköltem a hűtőre a vizet ..jó azért kettőt visszaelőztem...de erre többet nem lesz szükség

bontós...mi hilyányzik a képrŐ...hát a védőháló...D
Ron ...voltam olyan szel dontesbe ahol 1 km-en kozel 70 fan kellett atmaszni,es ott volt meg nyak magassagba is,de akkor se a rezot feltettem,hanem a huttot,nehogy kiszurjak az agak.A derek magas fan en meg elegge jol at megyek,de akkor jon a problema ha meg kar vastag agak vannak rajta es a ronk meg nem is vizszintesen fekszik....ja es az 1 km 4 ora alatt csinaltuk meg...utanna meg levegot is nehez volt venni...na de kovetkezobe lefilmezem..