tud meg ez itt a te homokozod asztalod ahogy régen mondtad, illetve balinyo és még egy két ember hangulat tébolya. Nélküled a faszság a nagy arc és a videki hiszti meg én mag jol megmondom hianyzik.
Hidd el te hasznos vagy itt mert cirkuszt adsz a népnek, szoval kellesz !
az más lehet most besokaltal szali miatt hogy most beledbaszta a kést, meg én még rád segitettem, de hid el lehet most jobbigy mert rájösz van hasnosabb idő töltés.
De attol még ide be kell irni hogy le add a gözt, hogy legyen hiszti a tébolydába. érted fiam.
Ezeket te is tudod csak most dühös vagy sok dolog összejött tudom de attol még visszakerülsz ide.
Én a helyedben gyorsan elkezdenék helyesen irni, értéket termeteni és mindenkinek adni.... mindenki képes változni kivétel én megint nagy arcokoskodom....
na szeretünk de bántunk pont azért, s elmondom te meg szali azért utáljátok egymást annyira idönként mert valahol egy vagytok csak máskép. Aki nem szeretsz azt nincs miért útálni érted Kuspi.
gyere lyaú-z meg told a hisztit.
fingottam 1et.. és most..élő egyenes adásban... megpróbálom a sajtrszelővel..át homogenizálni..majd lemérem ..és elvágom keltébe egy laposvágóval...de nem azzal aminek tegnap kiment az éle....
mert emennek kiment az éle mikor ketté hasitottam vele egy atommagot
Fűszagra induló injektoros fűkaszámban,hogy állítsak benzinszintet,ha a hidrogén tartályom alulméretezett?
Csak értelmes válaszokat várok.A hülyeségekkel teli a padlás feljáró is
hát az király.. akkor mit tud ha ezt sem...
odamegyünk...30..40 faszkalap..csak mondjon mr valamit hogy merre...
amúgy meg 30-40 emberrel nem biztos hogy tudunk együtt menni...mert az ha nincs legalább 4-5 csapatra bontva.. halott ügy...
6-8 embernél többel együtt ütőset menni ..szalagozás nélkül...nagyon nehéz...inkább úgy modom.. nekem még nem sikerült...
gumit két papuccasl rakom össze..mindég...
ha eddig uis kétpapucsos volt akkor a zelep helyére egy kúps 8as csavat beraksz kivül meganyázva. és eltünök a sszelepjuk..
szóval..gumi fel.. két papucsot berakod...gumi mindkét oldali pereme szilikonzsirral beken! hogy könnyen csússzon fel a helyére...
felhúzoda gumit majd szépen beletömködöd a belsőt..lehetőleg csonkszelepnél kezd.....végére nem célszerű hagyni..majd meglátod miért..ha nem igy tetted volna..de végül is ugy is betudod tuszkolni...
szóval befejetetted felhúzot guimiba a 9,0cm belsőt... és letolod a helyére.. ajd szépen elkezded helyére fejteni...
ha nem szereltél még muzos kereket akkor elsőre kicsit nehéz lesz..de ha muzos ban képben vagy..akkor nem is irnám tovább...
lényeg hogy a peremről le kell nyoni a gumit... mert különben nem tudod körbe ráfelyteni a helyére...ha van segitséged vagy tapasztalatod.. az nagyban megkönnyiti a dolgodat...
ha ezzel valaki is egy nyüansznit elpőrébb na.. már megérte it tépni a számat.. ha nem majd feri leköcsögöl megent..de ha ez igy lesz már akkor is megérte .
Fiuk!
Amit ma kiderítettem: Nem lesz kijelölt nyomvonal,még az idén csak egy túra lesz!
Ezt az infót kaptam az egyik szervezőtől.
Sajna többet nem,de hátha össze áll a kép teljesen időben
figyu..
elmagyarázom mégeszszremmert mint mondtam már többen is nyüszitettek hogy irjam már le rendessen mert nem értik krisztát tisztán.....
na veszel egy azaz 1 bd olyan szelepsapit ami fém...és a végéről levágod a szeleptű kihajtó..izét
ekkr a kezedben van egy kb 6..7 mm magas...11 mm átmérőlyű hengerke...(gyakorlatilag ez fog kiálni a belsőből.. ha mindent jól csinálsz...)ez a kis egércici meg olyan kicsi gogy a papucs felett is simán átúszik...azt nem tudom pontossan hogy mennyit fordult a gumi belül..de a szelep átkerül a helyéről kb 3/4 fordulattal arrébb... nem gondolnám hogy több fordulatot is megtett ..de pl a papucs felett is simán átkúszott...nem is csoda.. a belspőben van vagy 0,3..0,4 bár a kis bütyök meg 6mm magas..nem akad be semmibe...és mivel alacsony a nyomás igy a küllővédő gumikarikát sem érte el...!
ezért is kell vagy vastagbelspő.. vagy vékony 4,5-19colos belső...ert mind a kattőben a kis nyomás esetén a belső kissé behúzódik...
szóval.. fogod a belsődet...
fogóval megfogod a szelepnél sés egy 12 kulcsal meglazitod a szelep tövén lévő anyát...kicsavaoda helyéről 4-5 fordulatot......(kicsi olajat teszel a menetre...)majd visszatekered hogy épp nem szoruljon meg ..csak épp hogy
kisflekszel ovatosan akár néha hűtve is..levágod ezt a kiálló pöcsöt szépen az anya felett!
kisfleksz 1mm vágókorong ... és mint a vajat a késel.. óvatossan...elvágod...felülete sima és merőleges a menetre.
ekkor az anyát ami már csak épp a helyén volt rögzitve..letekered.. alátétet leveszed...
ez a kis szelepcsonk.. ami kiáll a gumiból...kb :5mm magas lesz...és mivel az anyát letekerted.. igy am nete et türeszelővel kicsit mgigazitva már tekerheted is rá a szelepsapit..amiveben gumi tömités van...legyen...én tettem bele kis szilikon zsirt...a biztonság kedvéért...de más nem kell...
rápróbáod a szelepsapit.. kicsit.. ovatossaan fogóval meghúuzva...
fontos.. kimérni hogy a szelepsapi belseje nem legyene mélyebben mint a kis csonk .. ha hossza bba a sapi akkor ott a szoknyából kicsit le kell flekszelni...(ikszel felkszel )
szóval...5mm a csonk ..a szelepsapi ménysége sem legyen 5mm több...és belekenve kis szilikon zsir...felpróbálva.. hogy szépen rákap helyére is lehet csavarni...a szelepvége nem sorjás az is tiszta legyen a flekszelés után...
ha ez összepbálódott... akkor pumpa s fúlyás.. kb...0,8-1 bárig...120cm nagyomm átmérő nem kelll...mert csak nehéz lesz rákapatni a kiáramló levegő miatt...szóval.. 10cm átmérőre flfúlyod a gumit...majd mikor lepattintoda pumput.. gyors rárakosd a szelepsapit...lejeb ereszt kicsit..de még igy is túl keméy lesz.. ha nem vagy atom béna a menttre rákapatásban....ekkor jön a beállitás...
majdnem lecsavart szelepsapinál kezd csak ereszteni a levegő!ezért ovatossan idáig hajtod és engeded lefelé a levegőt...
uyg hogy 9,0cm legyen az átmérő amit tolómérővel mérsz...
siksz délyzi...9,00mm val épp nem túl lapos...de egy normál gumi az meg pontosssna jó a 9,0...vagy kicsit vékonyabb 8,9..8,8mm
ezt ki ke lkisérletezni ki mekkora gumikeménységgel szeret hajtani...
de szerintem ez a kilenc..egy közepesen keméány kroccgumival.. már nem is túl lapos....de azért már terül rendessen...
nem.
1szerűen nem birtam veled meg nyalóiddal felvenni a racét.. köcsögölésben....
ti vagytok a jobbak...
de hogy is tudnám felveni a versenyt olyanokkal akik a 4 óra utat végig hazudlyák a kocsiban...romániába utazáskor
1szerűen ti vagytok a királyak .. kár hogy motoros történeteket nem nagyon csöpögtettek ide csak a szardobálás meg az ötszentesek...
se valami hasznos ..se valami izgalmas.. bontós szolt hogy irjak valamit ..mert döglődtök...és azt meg nem szeretném ha nélkülem halna ki a nagyot mondó csapat...
szali meg bontós nem sok mit mesélt a motorozásról...de majd hátha fog valaki még mesélni..déw...déw ver ár lyú...
egy kép többet mond mint 100 zari szó. fiam.