a triál gumival lesz több bajod is.... mivel jo darabig nyuztam triált elmondom neked... csunyán elvérzik miindenféle laza talajban, omladékos murvás, vagy faleveles, sáros ilyenekben egy kalap szar... mivel sűrü a bütyök sor , és tul puha egyszerüen nem bir megfelelően lapátolni...
kemény talajon, és szilásban viszont verhetetlen...
Frenszisz.. csak hogy tanulj te is valamit az öregektöl... ez a holmi mint olyan kicsit sem új....
a régi mousse-k mikor megjelentek azok voltak ilyen belül kis belsős változtathato nyomásuak... a para az volt velük hogy anyag minőség még nem volt tul jo, és mikor kilyukadt a kis belső, mivel bele volt öntve nem volt javithato,szét kellett volna az egészet fejteni hogy megtaláld a lyukat, igy eldobos lett a cucc.... ezért tüntek el hamar...
Hali Viktoj!
Sajna szombaton legénybúcsú vasárnapig úgy ,hogy ez most kimarad pedig kecsegtető de ha megtudod hogy milen motorom van az 525-540 sx exc helyett hozzám se fogsz szólni többet
gyagyás mindég is jobb volt ...de ez nem gond...meg persze csoresz is
amibe akkor nagyon belenyaltam..az a salyát kenda szutykom...hogy oldalazni nem lehet vele.. még sáros kis oldalazáskor is megalázottt
kaptam is a pofámra mikor a h p feljárót a hétvégén...egyedül én csináltam meg egy zorróval...aztán meg csont nélkül..-a lapos szuper belsővel
ugatott is mindenki...hogy óóó a racén kelet volan.. éne meg mondom..ott nem ment mert akkornem tudtam..de most itt a lehetőség mindenki mutassa már be hogy kell...de aztán 20 perc alatt nem mutatta meg....
mindjárt lesz it hÍzti....racerok leugatnak a a sárga zöldig
de hát ez van..tényleg felmentem csont nélkül...ezek meg csak nézték
z45678
dunafŐdwáry banda is készüljön.. mert ott a helye... nagy az a hegy elfér benne sok lyaú rálydel...
jönnek rixiék is ..meg mindenki ott lesz....a bográcsosnál meg a nagy élmény beszám-ollÓ...vasárnap meg ide ir6ja mindenki az élményeit...meg nyalogat6ja.... mármint a seblyeit
Zsir téged a zarándon nem lehet le alaázni kivétel ha shhárvan Te, ott bebizonyosodott a diznyóó5 meg a nagy kopasz motorosa nem való mert ott a koronád elgurult a shááárban.
még a kordés alis Big5centes is le nyomot
téged le alázni idegen területen trialos exhtrém pályán lehet...
a hosszó teligázás zarándi feljárokon nem... kivétel Dzsaró.... és társasága...aro.
a multkor voltam Dew el kettesben azon a feljárokon ahol Hosi meg KrisztiHány hösködtek, állitolag hát annyira nem csoda nehezek azok csak üdesen kell menni fiam...
sajnálatos módon..
a 7végi szuer race a fészbukÓn...a biharban az teljessen átment baráti hajtásba..minek sem az időpontját(azt hogy csak szombaton..azt már azért tudjuk) sem semmit nem tudunk...
de a menet az elsz.. ugyhogy áki ..ne szólj hogy nem szóltam mint a mst7végén is...meg izéltél hogy izé vagyok hohy nem szólok.. te vagy az izé..mert te titokoklvasol itten...de mi hol titokolvassunk... este az élyeli szekrényeden... .
bakter zsir...
eddig is csúnyán meg akartál alázni..hajtáskor ledobatni velem az öt nyuszi 5csit...
na ezek után titi nem megyek veled sehova...
majd azért ..ha járviszt meg sétálójanit elvsized hajtani...és ledobjáka fele akkroa szikláról az exc 300at..meg berget..akkro azért arról a fotókat meg a zsirtévét titokban feltolhatod.. had rötyögjünk milyne bénák is ezek a rég i2t endúrók az úly frírálydal szemben...
a 350 a nAAgy hosszú zarándi dombokon...
nem hinném hogy az a blokk ami a 350exc ben van .. bárhova is kevés lenne...
amit tennék gyorsban a blokk védőn kivül a gépre az egy sikszdélyz gumi...mert az mindég fog....+azért akkorát nem fog hogy lefolytson 30 lóerót...szóval egy 120sziksz délyzt neki
hát über fasza a gép.
amit mentem vele eddig 3 menet de itt bottba lyárosat
azt mondom olyan mint egy Mountanin bike, mert nagyon könnyü hirtelen mint egy 2T de mint egy Sx85, minden ami kezelö szerv futomü az a SX85 2013 bol való. futomü a 105 kilomra tökéletes igaz nem EC versnyre hanem Extremre.
Olyan könyü félek mert tul sok dolgot meg merek vele csinalni, olyan helyekre fel ugrok vele meg megcsinalok amikröl almodni sem almodtam.1 méter magas beton patkára simán felugrok helyböl, féltem is de felment röhögve.
szoval olyan könnyü tudom baj lesz a vége mert kurva nagy szabadság fokot ad, azért is hiijják freeridenak, ülni nem tudsz rajta vagy alig, nem jó csak álva lehet rajta menni.
ami hiszti vele hogy a blok és környéke nincs megfelelöen védve s még nem készültek el a védelmi cuccok addig nem megyek vele ki a hisztibe.
fékek kicsik de fognak röhelyes kicsik, a motor erős elégé arra hogy mindent megoldj vele, hosszu zaránd féle feljárokat nem probáltam de majd meglatjuk. a tiral gumi beszaras jó csak sárban szar de máskép brutál mit tud.
ron.
az a helyzet hogy azt mondod ..macerás...
ez is mint minden más(filozófikuszan elővezetett pciholodzsi)ez is nézőpont kérdése...
nekem az volt a macerás hogy mióta 0,5..iletve alata járunk...ez főleg az utóbbi 3 évben..azóta álan-dölon forgatom az t a qrwa kereket minden motorozás után....hogy nem tépje szét a szelepet...
ez még bele is fért volan...de mióta 18as kerékkel járok...azóta..thawai októbar.. azóta még a 0,5 alá jócskán leengedem ..mert igy sem koppantom fel...iletve nem jelemző a kicsipődésse defekt az én stilustalan hátülülök 110kilóval nyomom a hátulját hogy tapadjon mint atom...mellett sem! sem a bihorban sem déván bakoni böri mátra ...sem sehol sziklás hegyeben sem.
szóval... nyomás az alacsony kicsipődés semmi.. de forog ez a szemét piszkosul ...már 0,5 alatt...még a kenda úgy ahogy 0,4 el nem forgott vészesen..de a szikszet azt mocskossul le lehet engedni... a felütés veszélye nélkül..de az meg már 0,5tel is úgy forog mint a ringlis..sphír...a rigáról nem is beszélve..mert azt még 0,2 is leengedi a parszt hogy toljon tapadjopn..de még messze nem üt fel...viszont a nap felénél kitépte a szelepet( ezekenek a meghúzásoknak sok papucs esett már áldozatául ...mert mindég 110% húzot papucsok..egyzser csak .. megadják magukat..)
ekkor jött a szilikonzsiros belső..mert a szali féle labdacsokat ő .. bagóért kapta..ami a ríli megoldás .. amúgy meg 20 rugó nem futi ki...
a nem racerlét nem indokolt költsége az marad az 1500ft belső... meg valami okosság...
a próba a szilikonzsirozott belsővel...kezdődött...kicsipődés itt sem volt....de alig 6-8 motorozás után...kitépte a szelepet....
mert igaz hogy csúszik az a belső belül de nem eléggé....
ekkor kezdtünk bontóssal ezen a belsőn amin nix szelep... és akkor belül úgy forog ahogy lyaúl esik neki...mivel kicsipődés nálunk... ritka mint a fehér olllÓ
igy már csak azt kelet kitalálni hogy tudjuk megoldani azt hogy felfúly egy belső t 0,4 bárra ..miközben nix kiáló 2cm szelepe....
jött a focilabda szelep....meg a varia.. ..a vak vágányok...
aztán mondom ha a szelepsapival le lehetne zárni.. egy 5mm magas kis csonkszelepet.. hagy6unk..mert az meg elforog ott belül...szabadon... probléma nélkül....
szóval igy jött ez... a macera.. hogy olyan belső kel amivel a minden motorozás utáni..sőt rigával még a közbeni macera is megszűnjön...
az első ilyne szerelés ne feélj..nekem tartott vagy fél napot mire kikisérletezpdött hogy mennyi is legyen abban a belsőben....először lapos lett.. a 8,5cm rel..aztán kemény a 9,1cm rel...aztán most ez a kilence ez van.. rigával lehet ez is sok kicsit.. de majd ha megent hazajövünk megmondom...
de érződött mikor beraktam tegnap hogy sokkal kemyényebben lehet felpasszitani a riga gumit , ugyan azzal a 9cm belsővel..mint a szikszdélyz...de végül is nagyon sziklásban kipróbálom.. igy is legalább...
amúgy hogy már tudod a matekot..és nem kel kiszerelni 3 szor hogy eltaláld a nyomást.. igy ez a művelet.. ez a gumiszerelés.. meg minden ..eltart6 akár 60 percig is..vagy egy óráig
szelepsapka meg nagyon tömit... még csak oda sem ért a helyére rendessen..már nem ereszt.. a szilikonzsir szépen lezárt... de azért odacsavartam és nagyon vékonyan... fogóval.. vagy egy rongyal kézzel!erősen meghúztam...csak ennyire kell.
a berakás meg mint mondottam a szilikonzsiros bekent karimák peremek miatt.. garage körülmények között.. pikk pakk 3 szerelővassal 10 perc...
én annyit csináltam a biztosnásg kedvéért hogy a gumit mikor felfúlytam és lezártam a szelepsapival... kicsit megnyomorgattam és egy veder vizben megnéztem... de semmi...
és a szabadon úszós teszt.. legutóbba az a 70km..és nagyon lapos a szikszdélyz ezze a 9,0cm az nekem azt mondja megbiz6óm benne...
szelep átúszott a papucs felett..egyzert tutu...de nyomás változás az nem volt....
szóval ..mire elolvasod csepp kis irományom.. ennek a fel idő alatt kisz is a szerelés...
de ha te a kicsipődésse defektekkel bajlódsz..é s nem a szelepkitépősökkel. akkor ez neked..nem ..jó,,de a labdacsos sem..emert azért azokat is kicsiped...és akkor azokat is pótolni kel.. akkor neked a múz kell...mert a tublisz meg egy fox legalább is könnyen elengedi a levegőt párszor odaküldöd a felnit ..és megsérül a gumi...
akkor neked a 0,6 bár vagy a felette nyomás kel...
nekünk itt a környékbe meg a szelepkiszakadásssal volt a gond..ugyhogy ide meg ez kell...
meg az hogy túl nehéz vagy.. meert ha nemkem 110kilóval nix gond a 0,3 mal.. akkor te meg vagy vagy 150 kilcsi
én elmondom nekem ebböl mi a hiszti, még mindig ott az esély kapsz defektett kicsipödés miatt, ezért maradok a tubiliss fél moose lehetöségben, mert ha defektem is van akkor elmegyek a fél moose-on s a kerék perem marad a helyén.
elmondom nemsokára lesz raktáron s akinek kell tudok küldeni majd egy uj terméket, ami egy moose aminek az alsó része felfujható.
itt a termék leírás ha valakinek kell tudok rendelni. szoljatok.
ez is egy jo megoldás.
ha kell valakinek akkor a lenti webshop árbol tud kappni 15% kedvezményt.
köszi Dr, király. aa google fordito szegény....
ángol megy s hogy arcoskodjak elmondom valam 7 nyelvet tudok igaz abbol 3 jól. Igaz nyalo gép szali alias kodrés szerint csak kamu...
olyan traxos vagy milyen hátsó futómű van benne amin két narancssárga állítócsavar van felül