lyakszi látom a motor tetszik és ez jó...mondtam hogy sx 525tel könnyebb volna de ezzel sem lesz nehéz az endúrózgatás
mért nem állitod be azt a futó művet te magad?
én úgy szoktam húzó nyomót szinte együtt...mert mondjuk ez egy teres is.. addig puhitom még azon a kis pályámon amin szoktam menni..a kis hulámos sikbkiugróson épp még ne koppanjon fel..
ritka esetben ha felkoppan akkor még jó..
ha én keményebbre hygaom nem tudok vele menni.. mert a nyomon is elmászik..de igy jó...
hátulját én 10,5cm beülésre szok álitani a rugót(pedig a nagy tepedék testemmel a 9cm lenne a jobb de én igy szeretem)..a gyors lassút meg úgy hogy azért tudjon a hulámokon is menni de felesleges himbilimbi ne legyen.. iletve ne dobjon ki..nagyon..minimális kidobás az kel különben nagyon letapad a motor hátulja talajra és az hulámosban nem jó
Inkább elmondok 100 miatyánkot,minthogy kimásszak 10 szer azon az oldalon
A locsolós motorozás észrevételeimről írok egy kicsit:A gizgaz osszesegebe jó,de van meg sok állítani való rajta...ami a lényeg,hogy a motor jól megy, szépen pörög,van erő meg annál több nyomaték benne, tehát a karburalás is jól be van lőve mert nem mondható soknak amit fogyasztott a tegnap,meg a kipuff sem volt taknyos.(a tankot nem jártam el 12 tol 5 ig )A felfüggesztés be van keményítve mert az eleje szétrázott (sem ülve se állva nem volt jó) és nem volt mikor állítgatni..nagyobb tempónál jobb volt .A hátsó fele is kemény,de megoldom a sorsát .Ilyen apró korekcios problémáim vannak mint,kuplung kint fog,a hátsó fékem túl lent, kormányt előre elcsavarni meg ,hogy a könyékből húzza kijjebb a nagyobb kontrol miatt..stb.stb.
Sokan a nagy motorosok közül mondtak,hogy nem fog tetszeni...de rabasztak mert nagyon tetszik!Alul van nyomaték bőségesen ,amit kuplunggal lehet spékelni rendesen,ha meg a power nyit akkor lehet készülni a kapaszkodásra mert indul a rakéta . Joól kezelhető, jól fordul, könnyű az eleje.Nekem kőnyű átszokni mert a Yamaha az paraszt, érzékeny, nyomaték nélküli volt.ott ahol azzal kínlódtam ez megcsinálja magától csak rajta kell maradni. Saros talajon nagyon kezelhető, simán felcsavartam a 4 T barátokat .
Sajnos meg az erobe alul a talaj fagyos de max 2 het es minden hol jo lesz a terep es addigra beállítok mindent ahogy kell,habar az első tellót jó lenne valaki szaki a sulyom után belőjön mert ott lehet szopókázni mellette egy fel evet is...
zsiros nyálas sárban
http://www.youtube.com/watch?f...
http://www.liveleak.com/view?i...
s szerintem ahogy most kináz amikor átvetted, biztos 1 - 2 nap s 100x szebb lesz. kicsinositod nem ?
Szerintem nagy gázzal ezt megoldod.
szali ül a fűben kobrákat szugerálva...
mi a hely..jzet
lyakszi látom a motor tetszik és ez jó...mondtam hogy sx 525tel könnyebb volna
mért nem állitod be azt a futó művet te magad?
én úgy szoktam húzó nyomót szinte együtt...mert mondjuk ez egy teres is.. addig puhitom még azon a kis pályámon amin szoktam menni..a kis hulámos sikbkiugróson épp még ne koppanjon fel..
ritka esetben ha felkoppan akkor még jó..
ha én keményebbre hygaom nem tudok vele menni.. mert a nyomon is elmászik..de igy jó...
hátulját én 10,5cm beülésre szok álitani a rugót(pedig a nagy tepedék testemmel a 9cm lenne a jobb de én igy szeretem)..a gyors lassút meg úgy hogy azért tudjon a hulámokon is menni de felesleges himbilimbi ne legyen.. iletve ne dobjon ki..nagyon..minimális kidobás az kel különben nagyon letapad a motor hátulja talajra és az hulámosban nem jó
Lehet nagy kérésem le tudod fényképezni a sisakon hogyan van felfogatva a kamera ( gopro? )
ma láttam a motorod. ! hehe
A locsolós motorozás észrevételeimről írok egy kicsit:A gizgaz osszesegebe jó,de van meg sok állítani való rajta...ami a lényeg,hogy a motor jól megy, szépen pörög,van erő meg annál több nyomaték benne, tehát a karburalás is jól be van lőve mert nem mondható soknak amit fogyasztott a tegnap,meg a kipuff sem volt taknyos.(a tankot nem jártam el 12 tol 5 ig )A felfüggesztés be van keményítve mert az eleje szétrázott (sem ülve se állva nem volt jó) és nem volt mikor állítgatni..nagyobb tempónál jobb volt .A hátsó fele is kemény,de megoldom a sorsát .Ilyen apró korekcios problémáim vannak mint,kuplung kint fog,a hátsó fékem túl lent, kormányt előre elcsavarni meg ,hogy a könyékből húzza kijjebb a nagyobb kontrol miatt..stb.stb.
Sokan a nagy motorosok közül mondtak,hogy nem fog tetszeni...de rabasztak mert nagyon tetszik!Alul van nyomaték bőségesen ,amit kuplunggal lehet spékelni rendesen,ha meg a power nyit akkor lehet készülni a kapaszkodásra mert indul a rakéta
Sajnos meg az erobe alul a talaj fagyos de max 2 het es minden hol jo lesz a terep es addigra beállítok mindent ahogy kell,habar az első tellót jó lenne valaki szaki a sulyom után belőjön mert ott lehet szopókázni mellette egy fel evet is...
neked milyen áttétel van lánckeréknél ?
ami volt 14 48
gyári 13 50
most rendeltem 13 52