ezezk is állatok.. de a mi patakjaink.. inkább csak sziklás faágakkal meg törzsekkel teleilévő falveles trutymó... a patak az csak a fantazi neve..ezek hez a patakokhoz képest a miénkben visszafelé folyik a viz
gumiszerelés
végstádium..
bály roniksz..azaz bálylint módra
azeleje majd később jön.. ezt azért szeretem visza felé.. mert ez pont olyna mint a sexfilm ha visza felé nézed.. a gecit visszaköpi a faszba..majd a végén...a végén a qrwa vissza adja a lóvét...
na itt a gumis bály extrémen gyúrós
találtunk (mert csak úgy ott hevert parlagon) egy nagyon finom patakot.. a tibipatak egyik mellékágát.. felfelé über jó vol...a végén balra kicsalni majd szembe a patakpalon fel a függőlegessen.. 5 m és már kint is voltunk... az is lett vidizve
de előtte a tibipatakba ..egész magasól(már többször kiterveltem fejben) egész magasról beleereszkedtünk.. forgattam ám a szemeim rendesssen hogy hÁÁÁÁt biztos jó lesz.. de mikr sikreül tt egy párkányon lefékezni..a kkor már tudtam nem döglök meg a za aljában..a a 200m ereszkdésnek de azt is tudta mkomoly a lefelé..mert hallaom ám hátullról.. vigyázz el az útból.. .
akor már tudta ma párkányon én már nem döglök meg de van másik jelölt....viszont itt már ha kiabál..én is veszélyben vok ..hogy hátulról aranyfog ne lökjön már le a mélységbe..igy önként indultam gyors tova..de már tudtam nó problem és láttam az alagútvégén a fényt.. extrémendórósan szólva.. látta ma patak felett a párkányt ahol megfékeződhetek mielőtt a patakba..belezuhannék. ..4m magasról
..mikor lértem a lagalsó párkányra.. felnézek.. hát goldentút épp csak nem zógott alá halálpörgésbe és a párkány szélén igaz lebucskázott a motorrol ..de felakadt a motort és nem zúzott leteljesen alája
hát felnézve sem volt lankás.. de fentről meg kifejezetten mocskos meredek volt
de ez is jól sült el.. mint zámbó dzsimmi kezében a fegyver
szóval esemes küldés volt megbeszélva ha egyáltalán szóba jönnek ezek és nem mennek haza..
szóvsal 13kor esemeselt szali hogy elindulatak.. kb 50 perc még a sirokihoz érnek..szóval 14 óra felé érhettek oda.. mi az esemest a jó hegyi térerő miatt16.00kor kaptuk meg mikor a kocsihoz értünk..
de igazán nem volt jelentősége...mert kettőre nem tudtunk volna odaérni... mert fél három kor fordultunk visszafélé a kocsihoz.. és akor fél négy kor értün ka sirokihoz,,szóval túl sok együtt hajtásról szó sem lehetet volan.. de igy defektessen meg ..nincs is miről sajnálkozni...
de mikor visszártünk láttunk ott a pösti kocsi is meg szali é is és a motorosok meg sehol..akkro tudtunk..akár hogy is de elindultak valamikor.. azán meg pár prc múlva jöt az egy órási esemes
szóval szali az úl 300as hengerrel már motorozott egy délyt
majd holnap elmeséli...
éredekesen indult a mai hajtás..mindég van valami úly de most.. de ez most volot a haba a torkán...
szali félig szétszedett votorral várt minekt.. épp csak ea hengert nem szedte le .a.zon kivül szét volt szedve már 9 óraakor a szállásaom.. emezek 1óra késésben voltak már mikor hivták szalit hogy baj van mer t a zegyik pösti nem hozott magával személyik csak jogsit ..és a nagylaki 6áron visszaforditották öket...
pösti vs nagylaki 6ár-őr 0:1
de tényleg..gyerekek.. ha valaki át akarja lépni a határt akkor azért legalább egy érvényes!személyi igazolvány az legyen már nála...
na mindegy kitalálták hogy majd barttonyán...
gabesz nem volt sik ideg... ..értjhetőokoknál fogva....mi meg 3an akik képesek vagyink 9.15re kiérni.. hát elindultaunk hajtani...
emezek is jöttek utánunk...13 órakkor ...de ezek szerint szali gépe kész let mert a pösti nagyon okos különitményt csak befogadta az a fránya rommánia .
fren mondtam hogy jó gumi.. kenda riga..meg ez..ennyi
ma kitépetem a rigával a szelepet a belsőből..0,2 bárral.. nagyon forgott...kb fél hajtást sem birt ki pedig ráhúztam a mapucsra.. kétszer is..
a 0,4-0,5 az a jó nyomása..azzal egyáltalán nem forog..tapad is mint a kúrva annya...csak nekem addig kkel leengedni hogy már
mindegy.. egy jó 10km jöttem defektesen duplapapucsos a felni.. és ugy nézem talán nem lesz baja a külsőnek.. mondjuk kövesbe nem jöttem meg mindenhol óvta ovatosba nyomtam hazafelé..
mjad holnap kiderül...megúszta é a küéső..
a szelep a z kiszakadt a gecibe..
kivettem mondmo megnézem mi lett vele.. bár nagyon sejtettem hog eze lesz...d e báálint féle ..kerékkikne szerelős tecsnikszkával. ppikk pakk kiboiontottam a belsőt.. aztán láttam amint már sejtetem...aztán egy kis ...aztán vissza fejtettem a cuccost a helyére és gó a kicsi felé....a két papucs ilyne kor adja azt ai miat kettő kell egy hádtcshó kerékbe.
lett vidi is,, már vágódik összefelé..a 30-40mp sekből 2-3 percesek lesznek
egy kis izelitő
az elsődefelktszerelés utáni csemegepatak feljáróban sx 525..amit szintén felvet a számszung es-90 http://youtu.be/14-NbktIzus
Kérdés? Gas Gas EC300 2006.Egyik napról a másikra állandóan lezabál,vízszintes terepen is ,de főleg hosszú lejáró közben, ahol le is áll , aztán a lejáró alján iszonyat módon besokallva beindul , és füstöl mint egy Wartburg , de képes kinyírni a gyertyát is , és nem birok normális alapjáratot adni , mert ha állítom a levegőcsavart , hol bezabál , hol pedig szalad a motor , mintha szegény lenne a keverék !
50 es keverékkl járok , kompresszió 9,5 , szívómembrán kicserélve , főt. szimering kicserélve , főfúvóka 170 alapjárati 40 , tűszelep új , úszószint alapbeállítva , váltóolajat nem eszi , suber nincs elkopva ! Jó lenne valami ötlet , mert már tanácstalan vagyok ! Köszönöm !
zsirferi ha kérdeztél volna én megmondtam volna... ha az a volna ott nem volna...
ez a vázrol letőrés tipik gasgas bajság, mondjuk ha valaki tudja akkor rendszeresen nézi és még időben észre veszi hogy elkezd berepedni, és megelőzhető a baj...
célszerü ráerősiteni, vagy megcsinálni az U-alakot erősebb anyagbol, amugy ha egyszer vissza van heggesztve többet nem szokott baja lenni... kicsit vékonyra tervezték....
jahh frensziszko jut eszembe gondolom hallotad hogy meghalt Chavez, azt olvasni mindenhol most jön az amerikai hatalom átvétel... merthogy mégiscsak ott van az arabok után a föld legnagyobb olaj készlete....
nyilatkozál erröl mint benfentes, mit mondanak az ottaniak, katonai puccs, vagy us.army, vagy mi lessz...?
a 13 tul finom, olyan mint egy 125 motor, a 2009 az igazi.
a berg érzésre olyan mint egy cross motor
a gasgas olyan mint egy trial enduro, alacsonyabb kenyelmesebb jobb a tapadás.
bergel maradok versenyekre, a gasgas pedig a napi hardozásokra.
hát msot mentem vele igazán sokat, s kb 100x jobb a tapadás hátul mint a bergen, a himba dolgozik, s olyan tapadás van meg kiegyenesiti a terepet, bexaras van. A berg a PDS-el pedig dobál s nem az igazi.
Elmondom ahol a Berg elkapar ott a Gas végig emeli a kereket.
Tegnap kaptam meglepetést a szarkás pusztai verseny hard enduro részét elnevezték ZsirFerenc utcának.
van aki még szeret. pedig a multkori versenykor nagyon lehúztam öket.
a pálya normál esetben ha kihagyják a hard részt 1:26 másodperc, ha a hard részem mész végig (zsir ferenc) utca akkor 26 perc.
végstádium..
bály roniksz..azaz bálylint módra
azeleje majd később jön.. ezt azért szeretem visza felé.. mert ez pont olyna mint a sexfilm ha visza felé nézed.. a gecit visszaköpi a faszba..majd a végén...a végén a qrwa vissza adja a lóvét...
na itt a gumis bály extrémen gyúrós
http://youtu.be/Hwdy4xmpIVE
motorosokat nem láttam benne csak kalandvágyó evezősöket
de előtte a tibipatakba ..egész magasól(már többször kiterveltem fejben) egész magasról beleereszkedtünk.. forgattam ám a szemeim rendesssen hogy hÁÁÁÁt biztos jó lesz.. de mikr sikreül tt egy párkányon lefékezni..a kkor már tudtam nem döglök meg a za aljában..a a 200m ereszkdésnek
akor már tudta ma párkányon én már nem döglök meg de van másik jelölt....viszont itt már ha kiabál..én is veszélyben vok ..hogy hátulról aranyfog ne lökjön már le a mélységbe..igy önként indultam gyors tova..de már tudtam nó problem és láttam az alagútvégén a fényt.. extrémendórósan szólva.. látta ma patak felett a párkányt ahol megfékeződhetek
..mikor lértem a lagalsó párkányra.. felnézek.. hát goldentút épp csak nem zógott alá halálpörgésbe és a párkány szélén igaz lebucskázott a motorrol ..de felakadt a motort és nem zúzott leteljesen alája
hát felnézve sem volt lankás.. de fentről meg kifejezetten mocskos meredek volt
de ez is jól sült el.. mint zámbó dzsimmi kezében a fegyver
szóvsal 13kor esemeselt szali hogy elindulatak.. kb 50 perc még a sirokihoz érnek..szóval 14 óra felé érhettek oda.. mi az esemest a jó hegyi térerő miatt16.00kor kaptuk meg mikor a kocsihoz értünk..
de igazán nem volt jelentősége...mert kettőre nem tudtunk volna odaérni... mert fél három kor fordultunk visszafélé a kocsihoz.. és akor fél négy kor értün ka sirokihoz,,szóval túl sok együtt hajtásról szó sem lehetet volan.. de igy defektessen meg ..nincs is miről sajnálkozni...
de mikor visszártünk láttunk ott a pösti kocsi is meg szali é is és a motorosok meg sehol..akkro tudtunk..akár hogy is de elindultak valamikor.. azán meg pár prc múlva jöt az egy órási esemes
szóval szali az úl 300as hengerrel már motorozott egy délyt
majd holnap elmeséli...
szali félig szétszedett votorral várt minekt.. épp csak ea hengert nem szedte le .a.zon kivül szét volt szedve már 9 óraakor a szállásaom.. emezek 1óra késésben voltak már mikor hivták szalit hogy baj van mer t a zegyik pösti nem hozott magával személyik csak jogsit ..és a nagylaki 6áron visszaforditották öket...
pösti vs nagylaki 6ár-őr 0:1
de tényleg..gyerekek.. ha valaki át akarja lépni a határt akkor azért legalább egy érvényes!személyi igazolvány az legyen már nála...
na mindegy kitalálták hogy majd barttonyán...
gabesz nem volt sik ideg...
emezek is jöttek utánunk...13 órakkor
http://www.youtube.com/watch?e...
látom ittvan mindenki..aki itt van
fren mondtam hogy jó gumi.. kenda riga..meg ez..ennyi
ma kitépetem a rigával a szelepet a belsőből..0,2 bárral.. nagyon forgott...kb fél hajtást sem birt ki pedig ráhúztam a mapucsra.. kétszer is..
a 0,4-0,5 az a jó nyomása..azzal egyáltalán nem forog..tapad is mint a kúrva annya...csak nekem addig kkel leengedni hogy már
mindegy.. egy jó 10km jöttem defektesen duplapapucsos a felni.. és ugy nézem talán nem lesz baja a külsőnek.. mondjuk kövesbe nem jöttem meg mindenhol óvta ovatosba nyomtam hazafelé..
mjad holnap kiderül...megúszta é a küéső..
a szelep a z kiszakadt a gecibe..
kivettem mondmo megnézem mi lett vele.. bár nagyon sejtettem hog eze lesz...d e báálint féle ..kerékkikne szerelős tecsnikszkával. ppikk pakk kiboiontottam a belsőt.. aztán láttam amint már sejtetem...aztán egy kis
lett vidi is,, már vágódik összefelé..a 30-40mp sekből 2-3 percesek lesznek
egy kis izelitő
az elsődefelktszerelés utáni csemegepatak feljáróban sx 525..amit szintén felvet a számszung es-90
http://youtu.be/14-NbktIzus
50 es keverékkl járok , kompresszió 9,5 , szívómembrán kicserélve , főt. szimering kicserélve , főfúvóka 170 alapjárati 40 , tűszelep új , úszószint alapbeállítva , váltóolajat nem eszi , suber nincs elkopva ! Jó lenne valami ötlet , mert már tanácstalan vagyok ! Köszönöm !
ez a vázrol letőrés tipik gasgas bajság, mondjuk ha valaki tudja akkor rendszeresen nézi és még időben észre veszi hogy elkezd berepedni, és megelőzhető a baj...
célszerü ráerősiteni, vagy megcsinálni az U-alakot erősebb anyagbol, amugy ha egyszer vissza van heggesztve többet nem szokott baja lenni... kicsit vékonyra tervezték....
jahh frensziszko jut eszembe gondolom hallotad hogy meghalt Chavez, azt olvasni mindenhol most jön az amerikai hatalom átvétel...
nyilatkozál erröl mint benfentes, mit mondanak az ottaniak, katonai puccs, vagy us.army, vagy mi lessz...?
a 13 tul finom, olyan mint egy 125 motor, a 2009 az igazi.
a berg érzésre olyan mint egy cross motor
a gasgas olyan mint egy trial enduro, alacsonyabb kenyelmesebb jobb a tapadás.
bergel maradok versenyekre, a gasgas pedig a napi hardozásokra.
annyit mondhatok draga s nem kopik s tapad ... szerintem a kenda licenc.
hát msot mentem vele igazán sokat, s kb 100x jobb a tapadás hátul mint a bergen, a himba dolgozik, s olyan tapadás van meg kiegyenesiti a terepet, bexaras van. A berg a PDS-el pedig dobál s nem az igazi.
Elmondom ahol a Berg elkapar ott a Gas végig emeli a kereket.
Voltal Chavez temetesen?
van aki még szeret. pedig a multkori versenykor nagyon lehúztam öket.
a pálya normál esetben ha kihagyják a hard részt 1:26 másodperc, ha a hard részem mész végig (zsir ferenc) utca akkor 26 perc.
guma, ki lett probálva s mindenhol jó sárban, kövön gyökeren, homokban mindenhol, brutaljó s nyoma nincs akopásnak.
GasGas-osok figy az uj rezomar Arrow, nagyon jó.
viszon a mocsok gasgas vazrol leszakadt a labtarto.
egészséget a családnak !
én még nem láttam olyan jármüvet